typeR Objavljeno Januar 16, 2003 Opozori Objavljeno Januar 16, 2003 Dunker sam bi se osebno rad pomeril enkrat proti tvojemu tako opevanemu hyper hitermu skuterju...Ni mi jasno, kako ti lahko gre motor 125km/h, kaj imas vse nafrizirano???Poslji mi na mail x_games@email.si, pa mi napisi kaj si vlozil v tuning...ker me res zanima, pa ne misli, da je to kaka provokacija, ampak pocasi mi gre ze na zivce, k vsi pisete kako vam leijo serijski skuteri 110km/h in več... :roll: Pri hisi imamo SR 50CC APRILIO letnik 99 Harada barva, nikoli na tleh skratka kot nova, sedaj ima okoli 7000km... Pred cca. pol leta sem ji naredil upgrade na 70cc gus polini kit ter 17.5 vpljinac, zamenjal sem ji izpuh na Gianelli NRX, zamenjal jermen za Polinjiev, zamenjal SKLOPKO za RACING polinijevo, zamenajl valjčke, nato pa vse skupaj peljal K MIKU, da mi je zadeve optimalno nastavil...Rezultat po števcu malo čez 90km/h, ampak to pospeši v nenormalno kratkem času...Klanca ne pozna, lahko je ne vem kakšen klanec, pa še vedno se bom peljal v klanec 85km/h... Druga stvar, vidim kako stevci lazejo....Jest ne vem, kaj je potem z mojim, kaj mors vse naredit, da mi bo sla aprilia po stevcu 125km/h, tako kot tebi dunker SPEEDFIGHT??? Potem se gremo pa peljat kolega ima RUNNERJA z ZX izpuhom, se pa zraven njega peljem pod stand gasom...Na stevcu mojem mi kaze pa 75m/h njemu pa 95, kje je logika?? Čeprav sem po upgradu naredil le 600km sem občutil, da motor ne pospešuje tako kot je, oziroma se ne zavrti tako hitro kot se je, mogoce kdo ve kaj bi blo narobe...Recimo prej k sm se pelal 70km/h pa sm prvil gas do konca, se je motor takoj zavrtel v polno pa vlekel do koncne hitrosti, zdej pa k pri 70 prvijem gas, pa sele po parih sekundah dobi tiste prave obrate...Kaj bi to bilo...Se pravi prej je bolj strmo narascala krivujla moci, kar mi je bilo bolj vsec, si prvil gas, motr se je z lahkoto zavrtel, zdej pa ce si slucajno kje v klancu pa se pelejs 50km/h, pa das gas do konca se motor ne bo mogel zavrteti, dokler ne bo videl ravnine...no tako nekako...Pa recimo voznja po zadnjem kolesu, vzdignem ga, pa se plejem z njim 15 metrov, potem pa izgubi moč, ter pade dol, prej sem imel NRG mc2, vse serijsko samo NRX izpuh, z njim sem se lahko peljal kolikor dolgo sem hotel po zadnjem, kaj naredi z aprili, da bo bolj prozna? Skratka Hvala vam za odgovore, sam imam skuter za v trgovino in nazaj, vozim se z njim le poleti, drugače imam avto...Ampak vseeno me zanima kaj narediti, da mi bo sla zadeva 120 po stevcu..
Grilzz Objavljeno Januar 16, 2003 Opozori Objavljeno Januar 16, 2003 Skalo na števcu po svoje napisat tko da bo pisal 120 tm kjer ti zdej piše 90. Zakaj biti moral it 120, če imaš skuter sam za v trgovino. :roll:
typeR Objavljeno Januar 16, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 16, 2003 Skalo na števcu po svoje napisat tko da bo pisal 120 tm kjer ti zdej piše 90. Zakaj biti moral it 120, če imaš skuter sam za v trgovino. :roll: Sej ni treba da gre 120 ampak zanima me kaj bi blo treba se postorit, da bi slo tolk, namrec meni kaze po števcu 90, do 120 je 30km/h razlike, to pa ni malo...
SPIDI Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Sej veš, ribiči so znani po cm, skuteristi pa po km/h! :mrgreen:
Tomosaki Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Prvo, ne se sekirat, dunkerjev skuter je fenomen, poleg tega pa njegov skuter in on malo nabijata. Glede razlike teh 600km po upgradu je najverjetneje to, da ti jermenice zelo močno glodajo jermen pa valjčki so mogoče pregreti in se topijo in tako se vsa kalibracija podre. Govorim iz lastnih izkušenj. Čimprej daj noter še primarne zobnike in ni šans da skuter nebi šou čez 110km/h. Sploh če boš kupo novi jermen - 120km/h komot. :wink:
typeR Objavljeno Januar 17, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Prvo, ne se sekirat, dunkerjev skuter je fenomen, poleg tega pa njegov skuter in on malo nabijata. Glede razlike teh 600km po upgradu je najverjetneje to, da ti jermenice zelo močno glodajo jermen pa valjčki so mogoče pregreti in se topijo in tako se vsa kalibracija podre. Govorim iz lastnih izkušenj. Čimprej daj noter še primarne zobnike in ni šans da skuter nebi šou čez 110km/h. Sploh če boš kupo novi jermen - 120km/h komot. :wink: Nene, meni je zadosti kolikor gre ta skuter, ampak vcasih se pa res smejim ko berem poste, ki govorijo o 120km/h in vec... Kako je z temi primarnimi zobniki, se potem pospeški kaj spremenijo?? Pa še ena stvar, hočem, da se zadeva porihta tako, da bo obsojna, ne pa da bom vsake 2 mesca pr mehaniku, pa mi bo ponovno nastavljal motor... Zdele k se bo malce otoplilo, ga bom peljal, k enem mehaniku, ampak ne vem kam??Kam mi priporocate, sem iz celja, nebi pa rad vozu skuterja na primorsko, najvec ljubljana....???
aerox Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 ......... ampak pocasi mi gre ze na zivce, k vsi pisete kako vam leijo serijski skuteri 110km/h in več... :roll: zakaj pa ne? ke tisti dirkalni piaggio zip-i ki grejo 160 km/h al pa še več niso bli kupleni v trgovini in niso serijsko delani, ke so jih mogoče delali posebej za dirke al ke?? te nebi niti gor davali luči, ker vsi dirkalni skuterji majo pofarbane luči!!! tak da... če si pa keri doma predela kakega skuterja in vloži v njega 200k ali več pa ni več serijski, ma pa rumeno tablico, da je tehnično izpravm!!!!
typeR Objavljeno Januar 17, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 ......... ampak pocasi mi gre ze na zivce, k vsi pisete kako vam leijo serijski skuteri 110km/h in več... :roll: zakaj pa ne? ke tisti dirkalni piaggio zip-i ki grejo 160 km/h al pa še več niso bli kupleni v trgovini in niso serijsko delani, ke so jih mogoče delali posebej za dirke al ke?? te nebi niti gor davali luči, ker vsi dirkalni skuterji majo pofarbane luči!!! tak da... če si pa keri doma predela kakega skuterja in vloži v njega 200k ali več pa ni več serijski, ma pa rumeno tablico, da je tehnično izpravm!!!! Jest ne vem fant no, mislim da so vsi razbrali tle vn point tega, edino ti ne...Jest ti govorim os serijskih skuterijh, ala iz trgovine, pa das samo vn blokade, pa drug izpuh, pa ti gre 120???!!!To ni mozno...
simon Objavljeno Januar 18, 2003 Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 Saj če bi men števc narobe kazal, bi mi bt tud 130 letu Poznam poln kufr folka k so skutriče na vse načine friziral pa me razen v pospeških ni noben pahnu. Aja mel sm atx 40 bat, pa je šu realnih 90-100
dunker Objavljeno Januar 18, 2003 Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 Jest imam noter Polini 70 Sport kit. Pol imam Giannelli Sport 6, ki sicer ni neka huda stvar za pospeške, je pa za končno uredu. Imam optimalno nastavljenega (tako da na koncu ne vrti ne previsoko ne prenizko). Imam povsem nov Malossi kevlar jermen. Imam dvignjeno iglo v vplinjaču. Hitrost okrog 120km/h dobi po rahlem klancu in počasi mi gre na živce, da to vedno razlagam. Da gre po ravnini okrog 110 (odvisno od dneva), bom pa pač trdil vedno. Ko srečam koga, dobi za peljat. Če ga ne spravi vsaj čez 100, mu dam... čelado. Števec mi pri 70 km/h kaže 2 km/h manj kot kolegovemu Aeroxu in ravno toliko kot Gileri Runner. Gut?
typeR Objavljeno Januar 18, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 No dober, recmo da ti verjamem...Ampak 110 pravis odvisno od dneva...Drugace ti gre pa 100...Zdej smo ze za 20 km/h zbili tistih magicnih 120...Zdej smo ze na sto... Če olje ni pravo smo ze na 90, to bi pa ze verjel.. :lol: :lol:
Tomosaki Objavljeno Januar 18, 2003 Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 Nene, iz serijskega vsekakor ni mogoče dobit ven 120km/h, niti 110 ne. Pa naj si ma zadaj Leovinceja, Gianellija, Lipnika al pa vodovodno cev. Z primarnimi zobniki nič ne zgubiš na pospešku, se pa dajo dobit tudi sekundarni, ki pripomorejo k boljšemu pospešku. Ampak potem pa spet končna ni tak visoka. Skoz je treba vzet nekaj v zakup. Jast recimo brez novih primarnih zobnikov nisem spravu Aeroxa preko 90 po ravnini, pa lahko so ble še nevem kako idealne razmere, lahko sem mel noter 70ccm in auspuh (tako kot ima dunker), ampak ni hotu it več. Vbistvu je prišu že v kar visoke obrate. Kako bi ga sporihtal da nebi rabu več k mehaniku? Kupi primarne zobnike pa bo marsikaj boljše. In ne kupovat drugega jermena kot samo originalnega (ker ga po nekaj 1000km nebo več). Sicer je originaln dražji ampak tudi boljši. Probaj tudi z "banano" rešit zaprtost variomata, tako da se bo boljše hladil (to samo v primeru, da bi ti topilo valjčke). Dunker spet nekaj govori kako imata Runner in Aerox enako točen števec. Spet ena bosa. Ko se jast peljem 80km/h, Speedfightu kaže točno tolko, Runnerju pa se pri tej hitrosti že enkrat okol obrne. No, kaže mu pa ziher 10-15km/h več kot meni.
Tomosaki Objavljeno Januar 18, 2003 Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 Saj če bi men števc narobe kazal, bi mi bt tud 130 letu Poznam poln kufr folka k so skutriče na vse načine friziral pa me razen v pospeških ni noben pahnu. Aja mel sm atx 40 bat, pa je šu realnih 90-100 Tvoj kufer je pomoje velik kot škatlca za zobotrebce. To zato, ker jast ne poznam nobenega takega, ki bi z Tomosom podiral zvočno bariero.
Tomosaki Objavljeno Januar 18, 2003 Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 No dober, recmo da ti verjamem...Ampak 110 pravis odvisno od dneva...Drugace ti gre pa 100...Zdej smo ze za 20 km/h zbili tistih magicnih 120...Zdej smo ze na sto... Če olje ni pravo smo ze na 90, to bi pa ze verjel.. :lol: :lol: Ce si 10 kil težji pa maš polno rit dreka je še 12km/h manj, potem smo pa na 78km/h. To se točno izide, saj kogarkoli poznam in ima doma SF2, je končna nekje tukaj. Je pa res, da realna.
Grilzz Objavljeno Januar 18, 2003 Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 Saj če bi men števc narobe kazal, bi mi bt tud 130 letu Poznam poln kufr folka k so skutriče na vse načine friziral pa me razen v pospeških ni noben pahnu. Aja mel sm atx 40 bat, pa je šu realnih 90-100 Tvoj kufer je pomoje velik kot škatlca za zobotrebce. To zato, ker jast ne poznam nobenega takega, ki bi z Tomosom podiral zvočno bariero. To se pa nebi strinju, k sem na lastne oči vidu ATX-a z BT-cilindrom (38,5),večim frgazerjem in drugim filtrom it čez 90.
Tomosaki Objavljeno Januar 18, 2003 Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 S takim cilindrom tut skuter gre preko 90km/h...
Grilzz Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 S takim cilindrom tut skuter gre preko 90km/h... Kakor je simon reku, da je imel ATX 40 bat bi to pri tem cilindru pomenilo 54 ccm, saj ima ATX originalno vrtino in gib 38×43. Medtem ko ima TypeR polini 70 in gre le 90 km/h.
dunker Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 No dober, recmo da ti verjamem...Ampak 110 pravis odvisno od dneva...Drugace ti gre pa 100...Zdej smo ze za 20 km/h zbili tistih magicnih 120...Zdej smo ze na sto... Če olje ni pravo smo ze na 90, to bi pa ze verjel.. :lol: :lol: Bmnjhm. :wink: Ne ne, sej 110km/h gre vedno. Ampak za 100km/h sem pa TAKO ZELO prepričan, da dam karkol je treba, če ga nekdo ne spravi do 100 (in ima manj kot 80 kil). 120 sem od nekdaj rekel, da gre po rahlem klancu navzdol. In še zdej to trdim.
aerox Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 ej dunker vsaki klanec pomaga k pospešku & končni, pa naj bo rahel al pa strmi ko triglav jaz sn iz mojiga aeroxa ko mi je še šel 75, bo srednje strmo rahlem ampak zelo dolgem klancu, dobil hitrost 95 oz. 100, na števec nisn uspel čisto na koncu klanca pogledat, pa zvok je imel taki ko kawa ninja pri visokih obratih hehe, vglavnem, klanec je klanec, hitrost se meri na ravnini! jrk0 mi je to odsvetoval, če se še hočem dolgo vozit, tak da tega več ne počnem :) tak da jaz tebi to tudi priporočam
mare20 Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 ja itak da tiranje ni dobro. jaz sem končno preveril nazadnje... septembra?
typeR Objavljeno Januar 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 ej dunker vsaki klanec pomaga k pospešku & končni, pa naj bo rahel al pa strmi ko triglav jaz sn iz mojiga aeroxa ko mi je še šel 75, bo srednje strmo rahlem ampak zelo dolgem klancu, dobil hitrost 95 oz. 100, na števec nisn uspel čisto na koncu klanca pogledat, pa zvok je imel taki ko kawa ninja pri visokih obratih hehe, vglavnem, klanec je klanec, hitrost se meri na ravnini! jrk0 mi je to odsvetoval, če se še hočem dolgo vozit, tak da tega več ne počnem :) tak da jaz tebi to tudi priporočam Ja sej jest hocem to dopovedat folku, k se mu gre za vsak km/h, jest recem, da meni leti aprila 90, pa adijo, ceprov, gre skor 95, pa kaj zdej tistih 5km/h...to ni nic...verjamem pa da se dunkerju gre za vsak km/h pa ceprav se je samo 1x peljal 120...pa 2x110, pa 3x 100, vsakdanje se vozi pa 90, ce mu veter ne piha prevec v prsa... :lol: :lol:
aerox Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 ja sej 5kmh gor al dol, sploh ni take razlike meni je šel brez leo zx navadno 75, ko pa je mel dober dan pa je šel 80, zaj ko pa sn dal gor leo zx (nisn pa še valčkov in fedrce menjal) mi prvih par kilomtrov pokazalo 75, potem že 80, drugi dan že 83, pred tem ko pa sn ga dal na zimski spanec, pa se mu je vrtgalo in je števec pokazo 87km/h pa še ravnine mi je tedaj zmankalo, tak da bi prišo žiher do 90! za tiste ki ste iz ptuja vam lahko povem kako dolgo je rabil z totimi starimi sf******** valčki, no pot je bla po glavni cesti, od zg. hajdine do ptuja (pr pošti), tam pa je že en 70° ovinek in nisn reskiro, to pa je okrog 5km dolga cesta in to pomeni kaj.........valčke treba vun dat :) ker me motijo, pujsi
aerox Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 ej mare20 zake praviš da: SCOOTERJI SUCKS! ?????????? sam pa maš skuterja!!! al ga več nimaš? lol :shock: :shock:
Tomosaki Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 ej mare20 zake praviš da: SCOOTERJI SUCKS! ?????????? sam pa maš skuterja!!! al ga več nimaš? lol :shock: :shock: To je zato reko, da bi keri reko kaj čez mopede. Pa se mi ne da več zgubljat besed, ker dejstvo je da stara tehnologija ne more presečt nove. Da o kakih Tomosih ne govorim, ker njihove mašine se znajdejo samo še v kosilnicah.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se