Skoči na vsebino

Honda CB 1100


brojedan

Priporočene objave

Mislu sem mal dnarja za predelavo glede na ceno celega motorja. (če motor že maš :) ) Ni namreč nekih velikih posegov. kit 3500eur?? totalno pretirano, najdražji zgleda izpuhi.

Sedež...cca. 200-250eur

frklajdunga- cca. 150 eur

krmilo 40eur

krajšanje blatnikov...pivo + par eur za barvo (30-30)

grab bari...cca 50 eur

izpuh...???

Cafe racer stil se zgleda spet prebuja....bom meu eno CB 750 oz. KZ 550 al pa kej podobnega v cafe-racer stilu za prodat proti poletju če bo šlo vse po sreči... pomoje bo cela zdeva pomoje cenejša od tegale Mugenijevega kita :) Upam da bo kej zanimanja...

a nima mugen izvedba tudi druge odmične gredi , zračnega filtra in elektronike ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda da ne. Mogoč mal nastavit vbrizg zaradi izpuha,,,to je pa zgleda to.

The mods include a 70s-style bikini fairing in silver and a stubby black megaphone-style exhaust system, replacing the standard chromed item. There are also two new seat unit options, both with a more streamlined rear section, black passenger grab handles, and slightly smaller fenders front and back—also painted black. The engine should get a little extra pep from that new exhaust, but no other mechanical mods are reported. It’s probably because the motor is a new design for Honda—an air-cooled DOHC inline four—so Mugen can’t employ the go-fast parts it’s developed for other Hondas.

http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCsQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bikeexif.com%2Fhonda-cb1100&ei=P8XFULPeIKT44QTCkoCoAg&usg=AFQjCNGnEPgiPU0IQjnUYq9FWyoEL-LiQA&sig2=82PkX_MvMdFRD07Fjl81EQ&bvm=bv.1354675689,d.bGE

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tut če ma... to pri samem izgledu niti ni tako pomembno... Pri tej hondi se na splošno, tudi pri tovarniški verziji plača "retro look"...

Primerjava s cb 1300, xjr 1300 je tako čisto brezpredmetna! Tisti ki mu je to važno, ga bo plačal... pa še dnarje za mugena bo zbral...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drži ferek ... motor se pač qpuje s srcem in ne s pametjo.

Če bi qupovali motorje po res treznem premisleq, se nihče ne bi vozil z njimi.

Tudi na demonstracijah sem naletel na prijatelje, ki so me prepričevali v neke

svoje vizije "... kakšen motor ..". Tega v bistvu nisem nikoli rezumel.

Celo z Motomarsa sem frčal parkrat, ker nekega moderatorja nisem mogel prepričati,

da naj HD-voznike pusti pri miru in jih ne futra z "drekpumpami", saj imajo

oni prav tako radi svoje motorje, kot on svojega "plastičarja". Pa se idiot ni dal

prepričati v toleriranje - raje je mene banal.

Popravljeno . Popravil brojedan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislu sem mal dnarja za predelavo glede na ceno celega motorja. (če motor že maš :) ) Ni namreč nekih velikih posegov. kit 3500eur?? totalno pretirano, najdražji zgleda izpuhi.

Sedež...cca. 200-250eur

frklajdunga- cca. 150 eur

krmilo 40eur

krajšanje blatnikov...pivo + par eur za barvo (30-30)

grab bari...cca 50 eur

izpuh...???

Cafe racer stil se zgleda spet prebuja....bom meu eno CB 750 oz. KZ 550 al pa kej podobnega v cafe-racer stilu za prodat proti poletju če bo šlo vse po sreči... pomoje bo cela zdeva pomoje cenejša od tegale Mugenijevega kita :) Upam da bo kej zanimanja...

Javi se ko bo končano.Pošlji kakšno sliko....Ja "Mad Max style" se spet prebuja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ogledal tudi Hondico in so vse tri barve zelo lepe. Jaz bi vzel črnega.

Me je pa presenetila majhnost motocikla. Smo navajeni večjih krav v tem razredu (cb1300, XJR,..).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ogledal tudi Hondico in so vse tri barve zelo lepe. Jaz bi vzel črnega.

Me je pa presenetila majhnost motocikla. Smo navajeni večjih krav v tem razredu (cb1300, XJR,. .).

danes sem jo tudi jaz videl v živo....sexy thing... res je da ima abs integral...samo 11500€?..no ja saj je tudi moj verjetno močno precenjen nov...itak pa vsi pravite , da se motorja ne kupuje s pametjo temveč s srcem...ne bi vedel...jaz sem moral še vse kupit z denarjem  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je lepa. Pa še nizek sedež ima. Če se pelje približno tako kot CB1300 zna bit super. Kar se pa cene tiče; Za nekaj kar je ene tri korake naprej od tastare Boldorke je res malo veliko denarja. But then again look who's talking.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanč sem jo vidu v ASu lep majčken mopedek za malčke do meter sedemdeset, postavljena je bila zraven CB 1300 ki je proti njej BOMBNIK

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanč sem jo vidu v ASu lep majčken mopedek za malčke do meter sedemdeset, postavljena je bila zraven CB 1300 ki je proti njej BOMBNIK

vodno hlajen plagiat ...  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tavelika ima noter res cuker od motorja, pa nisem ravno pristaš 4 valjev. Z CB1100 Honda vsaj pomojem bolj cilja na starejše mladince. Ni treba plezat na motor, še vedno dovolj moči, pa še izgleda ne kot nekaj iz vojne zvezd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...no evo... jaz jo bom pa malo pograjal... Motor sicer zgleda res fenomenalno (kako se pelje pač ne vem), a samo, dokler ga gledaš na sliki ali iz razdalje do 1 metra... V Veroni sem se ga močno "vzel am" in zmotlo me je par "malenkosti"... Res, da gre za "retro" model ki pa je v oločenih pogledih malo premalo "retro", v določenih pa preveč:   Oblika belanca (in vse kar je na njej, stikala itd): brez domišlije... pač od enega hišnih modelov;  Posodice za tekočine: Plastične (to ni retro), že videne na ostalih "cbf"... zadnja guma ozka za današnji čas (res preveč retro!)... Auspuhi iz cilindrov... lahko bi bili malo debelejši (ok, gre za 1100 ccm)...

 

torej ji za moj okus v splošnem manjka "mišic" in detajlov... glede na ceno, ki je recimo za dobrega tisočaka višja od XJR (ki sicer bolj konkurira cb 1300), bi lahko pri hondi malo manj šparali, če se že grejo neko ekskluzivo... 

 

Sicer pa gre nedvomno za dober motor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo lušten motor, za motoriste do 175 cm. Za moj okus so stopalke preveč nazaj in ferek bo zdaj happy. :kva2: 

Na xjr se ful lepše sedi, pa meni je tudi lepši motor. 

Široke zadnje gume so OUT! IN so sedemdeseta leta. Celo Harley se vrača nazaj na normalne dimenzije 130 - 140. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Široke zadnje gume so OUT! ...normalne dimenzije 130 - 140. 

 

Ja saj to je sicer res...pa tut motor ni namenjen ravno nekemu kolenčkanju... sam ne vem kaka bo kilometrina z ozko gumo...  Če se s klasično 180 ST dela cca 12000 km, bo najbž tu kar nekaj manj... je pa res, da bo tudi guma cenejša...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej... ne vem... zgolj ugibam... enduro gume so ožje, pa zdržijo več, ker so verjetno trše in imajo več profila...

 

Če bo 140 guma enakih karakteristik in sestave kot 180 pa bo pomojem čist zaradi fizike zdržala manj:  večja obremenitev (tlak) na manjšo stično površino pomeni torej večje trenje...

 

Lahko pa da se motim... bodo prvi lastniki, če bomo kakega dočakali oziroma uspeli prepričati povedali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pomeni da z 192 cm odpadem?

 

VG

Zelo lušten motor, za motoriste do 175 cm. Za moj okus so stopalke preveč nazaj in ferek bo zdaj happy. :kva2:

Na xjr se ful lepše sedi, pa meni je tudi lepši motor. 

Široke zadnje gume so OUT! IN so sedemdeseta leta. Celo Harley se vrača nazaj na normalne dimenzije 130 - 140. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pomeni da z 192 cm odpadem?

 

VG

 

Ljubezen se ne ozira na centimetre. :)

Nekateri najinih dimenzij se vozijo na Monsterju in na petardah.

Vsekakor, probaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljubezen se ne ozira na centimetre. :)

Nekateri najinih dimenzij se vozijo na Monsterju in na petardah.

Vsekakor, probaj. 

Pa prej te naj nekdo slika ko se pelješ z mopedom, da vidiš kako zgleda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!