thumper Objavljeno December 10, 2012 Opozori Objavljeno December 10, 2012 Mislu sem mal dnarja za predelavo glede na ceno celega motorja. (če motor že maš ) Ni namreč nekih velikih posegov. kit 3500eur?? totalno pretirano, najdražji zgleda izpuhi. Sedež...cca. 200-250eur frklajdunga- cca. 150 eur krmilo 40eur krajšanje blatnikov...pivo + par eur za barvo (30-30) grab bari...cca 50 eur izpuh...??? Cafe racer stil se zgleda spet prebuja....bom meu eno CB 750 oz. KZ 550 al pa kej podobnega v cafe-racer stilu za prodat proti poletju če bo šlo vse po sreči... pomoje bo cela zdeva pomoje cenejša od tegale Mugenijevega kita Upam da bo kej zanimanja... a nima mugen izvedba tudi druge odmične gredi , zračnega filtra in elektronike ???
trojan69 Objavljeno December 10, 2012 Opozori Objavljeno December 10, 2012 (popravljeno) Zgleda da ne. Mogoč mal nastavit vbrizg zaradi izpuha,,,to je pa zgleda to. The mods include a 70s-style bikini fairing in silver and a stubby black megaphone-style exhaust system, replacing the standard chromed item. There are also two new seat unit options, both with a more streamlined rear section, black passenger grab handles, and slightly smaller fenders front and back—also painted black. The engine should get a little extra pep from that new exhaust, but no other mechanical mods are reported. It’s probably because the motor is a new design for Honda—an air-cooled DOHC inline four—so Mugen can’t employ the go-fast parts it’s developed for other Hondas. http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCsQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bikeexif.com%2Fhonda-cb1100&ei=P8XFULPeIKT44QTCkoCoAg&usg=AFQjCNGnEPgiPU0IQjnUYq9FWyoEL-LiQA&sig2=82PkX_MvMdFRD07Fjl81EQ&bvm=bv.1354675689,d.bGE Popravljeno December 10, 2012. Popravil trojan69
ferek Objavljeno December 10, 2012 Opozori Objavljeno December 10, 2012 tut če ma... to pri samem izgledu niti ni tako pomembno... Pri tej hondi se na splošno, tudi pri tovarniški verziji plača "retro look"... Primerjava s cb 1300, xjr 1300 je tako čisto brezpredmetna! Tisti ki mu je to važno, ga bo plačal... pa še dnarje za mugena bo zbral...
brojedan Objavljeno December 10, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 10, 2012 (popravljeno) Drži ferek ... motor se pač qpuje s srcem in ne s pametjo. Če bi qupovali motorje po res treznem premisleq, se nihče ne bi vozil z njimi. Tudi na demonstracijah sem naletel na prijatelje, ki so me prepričevali v neke svoje vizije "... kakšen motor ..". Tega v bistvu nisem nikoli rezumel. Celo z Motomarsa sem frčal parkrat, ker nekega moderatorja nisem mogel prepričati, da naj HD-voznike pusti pri miru in jih ne futra z "drekpumpami", saj imajo oni prav tako radi svoje motorje, kot on svojega "plastičarja". Pa se idiot ni dal prepričati v toleriranje - raje je mene banal. Popravljeno December 10, 2012. Popravil brojedan
tomazinjo Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Mislu sem mal dnarja za predelavo glede na ceno celega motorja. (če motor že maš ) Ni namreč nekih velikih posegov. kit 3500eur?? totalno pretirano, najdražji zgleda izpuhi. Sedež...cca. 200-250eur frklajdunga- cca. 150 eur krmilo 40eur krajšanje blatnikov...pivo + par eur za barvo (30-30) grab bari...cca 50 eur izpuh...??? Cafe racer stil se zgleda spet prebuja....bom meu eno CB 750 oz. KZ 550 al pa kej podobnega v cafe-racer stilu za prodat proti poletju če bo šlo vse po sreči... pomoje bo cela zdeva pomoje cenejša od tegale Mugenijevega kita Upam da bo kej zanimanja... Javi se ko bo končano.Pošlji kakšno sliko....Ja "Mad Max style" se spet prebuja
motolover Objavljeno Februar 22, 2013 Opozori Objavljeno Februar 22, 2013 Letim pogledat, prejle sem si ogledal tudi novega GSa v Cosmosu. Slučajno sem se peljal mimo in ustavil, jih še sestavljajo zadaj na servisu.
motolover Objavljeno Februar 22, 2013 Opozori Objavljeno Februar 22, 2013 Ogledal tudi Hondico in so vse tri barve zelo lepe. Jaz bi vzel črnega. Me je pa presenetila majhnost motocikla. Smo navajeni večjih krav v tem razredu (cb1300, XJR,..).
thumper Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 Ogledal tudi Hondico in so vse tri barve zelo lepe. Jaz bi vzel črnega. Me je pa presenetila majhnost motocikla. Smo navajeni večjih krav v tem razredu (cb1300, XJR,. .). danes sem jo tudi jaz videl v živo....sexy thing... res je da ima abs integral...samo 11500€?..no ja saj je tudi moj verjetno močno precenjen nov...itak pa vsi pravite , da se motorja ne kupuje s pametjo temveč s srcem...ne bi vedel...jaz sem moral še vse kupit z denarjem ciciban 1
ciciban Objavljeno Marec 12, 2013 Opozori Objavljeno Marec 12, 2013 Men je lepa. Pa še nizek sedež ima. Če se pelje približno tako kot CB1300 zna bit super. Kar se pa cene tiče; Za nekaj kar je ene tri korake naprej od tastare Boldorke je res malo veliko denarja. But then again look who's talking. sayo 1
sayo Objavljeno Marec 12, 2013 Opozori Objavljeno Marec 12, 2013 (popravljeno) Zanč sem jo vidu v ASu lep majčken mopedek za malčke do meter sedemdeset, postavljena je bila zraven CB 1300 ki je proti njej BOMBNIK Popravljeno Marec 12, 2013. Popravil sayo
thumper Objavljeno Marec 12, 2013 Opozori Objavljeno Marec 12, 2013 Zanč sem jo vidu v ASu lep majčken mopedek za malčke do meter sedemdeset, postavljena je bila zraven CB 1300 ki je proti njej BOMBNIK vodno hlajen plagiat ...
sayo Objavljeno Marec 12, 2013 Opozori Objavljeno Marec 12, 2013 vodno hlajen plagiat ... Men se zdi edinstven, pa saj CB 1100 je lepa sam majhna in zadnja gumica k pr mopedu
ciciban Objavljeno Marec 12, 2013 Opozori Objavljeno Marec 12, 2013 Tavelika ima noter res cuker od motorja, pa nisem ravno pristaš 4 valjev. Z CB1100 Honda vsaj pomojem bolj cilja na starejše mladince. Ni treba plezat na motor, še vedno dovolj moči, pa še izgleda ne kot nekaj iz vojne zvezd. thumper 1
ferek Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 ...no evo... jaz jo bom pa malo pograjal... Motor sicer zgleda res fenomenalno (kako se pelje pač ne vem), a samo, dokler ga gledaš na sliki ali iz razdalje do 1 metra... V Veroni sem se ga močno "vzel am" in zmotlo me je par "malenkosti"... Res, da gre za "retro" model ki pa je v oločenih pogledih malo premalo "retro", v določenih pa preveč: Oblika belanca (in vse kar je na njej, stikala itd): brez domišlije... pač od enega hišnih modelov; Posodice za tekočine: Plastične (to ni retro), že videne na ostalih "cbf"... zadnja guma ozka za današnji čas (res preveč retro!)... Auspuhi iz cilindrov... lahko bi bili malo debelejši (ok, gre za 1100 ccm)... torej ji za moj okus v splošnem manjka "mišic" in detajlov... glede na ceno, ki je recimo za dobrega tisočaka višja od XJR (ki sicer bolj konkurira cb 1300), bi lahko pri hondi malo manj šparali, če se že grejo neko ekskluzivo... Sicer pa gre nedvomno za dober motor! sayo 1
baddad Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Zelo lušten motor, za motoriste do 175 cm. Za moj okus so stopalke preveč nazaj in ferek bo zdaj happy. Na xjr se ful lepše sedi, pa meni je tudi lepši motor. Široke zadnje gume so OUT! IN so sedemdeseta leta. Celo Harley se vrača nazaj na normalne dimenzije 130 - 140. thumper 1
ferek Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Široke zadnje gume so OUT! ...normalne dimenzije 130 - 140. Ja saj to je sicer res...pa tut motor ni namenjen ravno nekemu kolenčkanju... sam ne vem kaka bo kilometrina z ozko gumo... Če se s klasično 180 ST dela cca 12000 km, bo najbž tu kar nekaj manj... je pa res, da bo tudi guma cenejša...
biker77 Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 aja? a to je znanstveno dokazano? po keri logiki naj bi ožja guma zdržala manj kilometrov?
ferek Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Lej... ne vem... zgolj ugibam... enduro gume so ožje, pa zdržijo več, ker so verjetno trše in imajo več profila... Če bo 140 guma enakih karakteristik in sestave kot 180 pa bo pomojem čist zaradi fizike zdržala manj: večja obremenitev (tlak) na manjšo stično površino pomeni torej večje trenje... Lahko pa da se motim... bodo prvi lastniki, če bomo kakega dočakali oziroma uspeli prepričati povedali...
vasjag Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 To pomeni da z 192 cm odpadem? VG Zelo lušten motor, za motoriste do 175 cm. Za moj okus so stopalke preveč nazaj in ferek bo zdaj happy. Na xjr se ful lepše sedi, pa meni je tudi lepši motor. Široke zadnje gume so OUT! IN so sedemdeseta leta. Celo Harley se vrača nazaj na normalne dimenzije 130 - 140.
biker77 Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 To pomeni da z 192 cm odpadem? VG ja, ne smeš ga sploh kupit thumper in Demon 2
dromomaniac Objavljeno Marec 14, 2013 Opozori Objavljeno Marec 14, 2013 To pomeni da z 192 cm odpadem? VG ti sploh nisi za motor!
baddad Objavljeno Marec 14, 2013 Opozori Objavljeno Marec 14, 2013 To pomeni da z 192 cm odpadem? VG Ljubezen se ne ozira na centimetre. Nekateri najinih dimenzij se vozijo na Monsterju in na petardah. Vsekakor, probaj.
sayo Objavljeno Marec 14, 2013 Opozori Objavljeno Marec 14, 2013 Ljubezen se ne ozira na centimetre. Nekateri najinih dimenzij se vozijo na Monsterju in na petardah. Vsekakor, probaj. Pa prej te naj nekdo slika ko se pelješ z mopedom, da vidiš kako zgleda bosa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se