Skoči na vsebino

Honda CB 1100


Priporočene objave

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ampak glede na vse špekulacije in oglaševanja, prav huda uspešnica pa ni postala ta Honda. Očitno so vsi pričakovali pravo reinkarnacijo CB 750, dobili pa mešanico več stilov in delov s Hondinih polic.

Triumph, Ducati, Moto Guzzi, pa tudi Kawasaki, so veliko bolje opravili domačo nalogo. :OK:

Objavljeno

Ampak glede na vse špekulacije in oglaševanja, prav huda uspešnica pa ni postala ta Honda. Očitno so vsi pričakovali pravo reinkarnacijo CB 750, dobili pa mešanico več stilov in delov s Hondinih polic.

Triumph, Ducati, Moto Guzzi, pa tudi Kawasaki, so veliko bolje opravili domačo nalogo. :OK:.

In so kar postali hit?

Bonija prodajajo ze 10 let, in jih res srecas ene par. V7? Tud naprodaj skor 5 let. Cista redkost. Se vedno. Ducati GT ukinjen po par letih ne prodaje. W 650 on 800 vidis na kakem kawsaki prazniku... Ne vem ce so ti retro stroji lih resli svoja podjetja.

Objavljeno

Mislim da se nisva razumela. Glede na vso pompoznost, začetno navdušenost ob prihodu na trg ..................., sedaj nekih pravih prodajnih rezultatov ni videti,vsaj ne pri nas. Motor kateri naj bi povzročal vsesplošno histerijo je poniknil v vsakdanjosti in se ne prodaja kot vroče žemljice. Ni bilo govora o reševanju velikih podjetij, pač pa o oblikovanju, kjer Honda ni opravila domače naloge do konca. 

Konec koncev, tako opevan motor je na MS zbral vsega šest strani. Z mojim nabijanjem vred.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ok to je cool 6ta prestava..samo pa res ne opazim lepotnih popravkov .. 

Novost sta dva izpuha, na vsaki strani en, že omenjena 6., špice, dvignena spednja luč za 25mm,večji rezervoar za gorivo (3l večji), sedež, števci-potovalni računalnik. Bo pa ta stara varjanta tudi v prodaji.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mislim da se nisva razumela. Glede na vso pompoznost, začetno navdušenost ob prihodu na trg ..................., sedaj nekih pravih prodajnih rezultatov ni videti,vsaj ne pri nas. Motor kateri naj bi povzročal vsesplošno histerijo je poniknil v vsakdanjosti in se ne prodaja kot vroče žemljice. Ni bilo govora o reševanju velikih podjetij, pač pa o oblikovanju, kjer Honda ni opravila domače naloge do konca. 

Konec koncev, tako opevan motor je na MS zbral vsega šest strani. Z mojim nabijanjem vred.

po moje je večji problem v ceni kot v motorju....

Objavljeno

Novost sta dva izpuha, na vsaki strani en, že omenjena 6., špice, dvignena spednja luč za 25mm,večji rezervoar za gorivo (3l večji), sedež, števci-potovalni računalnik. Bo pa ta stara varjanta tudi v prodaji.

že sedaj je 11,000€ stara varianta ...nova bo torej dražja .... kje so tisti časi predstavitve ko so izračuni kazali , da je na japonskem cenejša od cbr600rr za cca 1600€ ...pa tudi če prištejemo abs ki so ga dodali za evropsko tržišče je to recimo da upravičenih 1000€ nižja cena od 600rr....Pri nas pa je cena enaka..

Objavljeno

že sedaj je 11,000€ stara varianta ...nova bo torej dražja .... kje so tisti časi predstavitve ko so izračuni kazali , da je na japonskem cenejša od cbr600rr za cca 1600€ ...pa tudi če prištejemo abs ki so ga dodali za evropsko tržišče je to recimo da upravičenih 1000€ nižja cena od 600rr....Pri nas pa je cena enaka..

pa za sto let staro tehnologijo, ki je itak že zamortizirana. fajn zgleda a predraga.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!