Skoči na vsebino

Priporočene objave

Evropa, s tem posledično pa naši uradniki, ki slepo sledijo vsem EU direktivam, nam vsak dan bolj otežujejo biti motorist...

- V zadnjih dveh letih smo pokasirali DMV (davek na motorna vozila), pod pretvezo ekologije, pa čeprav ga kasirajo kar pavšalno glede na kW!

- 1.7.2012 še davek na luksus za motorje z več kot 1000 ccm (verjetno se bo ta meja v kratkem spustila).

- Predpisali nam bodo ABS, ki naj bi izboljšal varnost, predvsem pa bo ponovno podražil motorje.

- Razmišljajo o omejitvi moči motorjev (do 72kW)

- In še kar nekaj nesmislov okoli pridobivanja vozniškega dovoljenja, financiranja nevladnih organizacij na temo motorizma in podobno...

Pri nas se zakoni in pravilniki okoli enoslednih vozil sprejemajo kar po tekočem traku, pri tem pa o vsebini in posledicah nihče nič ne razmišlja. Večina, ki pri nas odloča o motoristih so motor videli le od daleč in jih motorizem sploh ne zanima.

Krivi smo predvsem sami, saj smo slabo organizirani, nimamo svojih predlogov, predvsem se pa ničemur ne upremo in se tako z vsem strinjamo.

Kot predstavnik društva MakSi si bom v prihodnje bolj prizadeval, da se nas bo vsaj malo slišalo.

Aja, pa kle ne bo desnih, levih, belih rdečih...Tu naj bi bili le "Enosledni"!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar si omisli Evropa, bo tudi pri nas sprejeto, pa če se Maksi na glavo postavi.

Ideje sodelovanja Maksija z evropskimi moto organizacijami (Fema ipd.) na začetku njegovega delovanja žal niso zaživele, tako da ... ne verjamem, da bo kaj kruha iz te moke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bladzo, te popolnoma podpiram, samo moraš pa vedet, da smo slovenci znani po tem, da smo med seboj spričkani do amena in zato se nas da okrog obračat kakor komu poželi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar si omisli Evropa, bo tudi pri nas sprejeto, pa če se Maksi na glavo postavi.

Ideje sodelovanja Maksija z evropskimi moto organizacijami (Fema ipd.) na začetku njegovega delovanja žal niso zaživele, tako da ... ne verjamem, da bo kaj kruha iz te moke!

Le delno se strinjam. Neko sodelovanje med nami obstaja in nas o določenih aktivnostih obveščajo. Za pravo članstvo pa nam primanjkuje sredstev (evrotov).

Vsekakor bomo vse iz EU pokasirali, a vsak lahko prilagodi smernice svoji situaciji.

No, mi jih ne. In ne more nekaj, kar funkcionira v Franciji, delovati tudi pri nas. Mi še vedno ne sodimo v "resno" moto nacijo in pri nas je motorizem bolj kot ne hobi. Če bi se to spremenilo, bi bilo to bolje za nas in za državo!

In dodatne davke ne narekuje EU, obdavčijo nas zato, ker nas lahko!

Kruha bo toliko, kot smo se pripravljeni angažirati. Če bi motopolitiki namenili vsaj toliko časa, kot ostalemu politiziranju v tej rubriki, bi se sigurno nekje poznalo.

Če ne drugje, pa vsaj pri objavah v tej temi :music4:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se pa bojim, da Puklastega Čefurja prekleto "boli-spodnji-organ" za nas motoriste.

Naredili bodo VSE, da pocuzajo kar se da veliko denarja na račun motorjev

in to je to.

Basta!

Kaj so pa recimo šolniki uspeli (pa so veliko bolje organizirani) pri naših

"demokratičnih" vladah, ki namerno uničujejo izobraževalni sistem?

Trenutno so najboljše univerze pustili na cedilu in denar raztalali med

neke anonimne "šole", ki ne pomenijo NIČ v izobraževalnem sistemu.

Z izgovorom neke enekopravnosti, gre pa za to, da uničijo znanost

in izobraževanje v Butalah, saj le resnično neizobražen folk do zadnjega

nosi denar v RKC in ubogljivo plačuje vedno večje davke v upanju, da bo

po smrti bolje.

Da ne nadaljujem o tem kako tisoči obubožanih, ki sprejmejo

pomoč od države, potem ob ukinitivi pomoči le-to vračajo z obrestmi,

če slučajno dobijo donacijo ali kako drugo razen državne pomoči.

In jih država ponovno pahne v revščino, namesto, da bi jim ponudila

roko, da bi se pobrali ter morda nekoč lahko plačevali davke kot je treba.

NE!!

V Butalah je treba pocuzati denar in zato uničiti človeka, če je treba.

NIHČE ne gleda več nanj kot na bodočega plačnika davkov,

ki bo s svojim delom za družbo odplačal to,

da mu je država pomagala, da se izkoplje iz dreka.

pa ... ej, saj veste kaj mislim?

In s tako bando se misli kosati Maxi?

Dajte no, dajte ... KAJ vam je?

Malo več realnega pogleda na svoje življenje in življenjsko okolje

bi pa odrasel mož že lahko premogel.

Organizirajte naprej piknike in zabave ter se ne zapletajte

v zadeve katerim niste dorasli, ker se boste spet blamirali.

Tale mafija enostavno ni vaša številka čevlja, če razumete

kaj bi rad rekel.

Pa nočem nič slabega, da ne bi kdo zameril - slučajno, prosim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, no.

Med motoristi in ostalimi, ki že sodelujejo pri nastajanju zakonov je bistvena razlika...

Oni že obstajajo. Dosežejo, kar pač dosežejo. Mi pa jim tudi stališč ne povemo.

In niti ni pomembno kaj bo naredil MakSi, če sploh kaj bo. Bolj pomembno je kaj bomo storili sami za to!

Nekaj stvari smo v preteklosti že izboljšali, preprečili, itd... Torej ni nemogoče!

Ne govorim o stranki ali kakšni drugi formalni obliki. Le, da bi se ponovno začeli pogovarjati o moto problemih, kot smo se v preteklosti že.

Naj spomnim --> http://motorheat.net/mpp/

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evropa, s tem posledično pa naši uradniki, ki slepo sledijo vsem EU direktivam, nam vsak dan bolj otežujejo biti motorist...

Pri nas se zakoni in pravilniki okoli enoslednih vozil sprejemajo kar po tekočem traku, pri tem pa o vsebini in posledicah nihče nič ne razmišlja. Večina, ki pri nas odloča o motoristih so motor videli le od daleč in jih motorizem sploh ne zanima.

Naši politikanti so pač bolj papeški od papeža. Žal otežujejo življenji na splošno. Pr motorizmu to počnejo še bol šalabajzersko kot drugje. O posledicah, pa tudi drugače res nihče ne razmišlja, ali pa imamo samo tak občutek :unsure:

- V zadnjih dveh letih smo pokasirali DMV (davek na motorna vozila), pod pretvezo ekologije, pa čeprav ga kasirajo kar pavšalno glede na kW!

- 1.7.2012 še davek na luksus za motorje z več kot 1000 ccm (verjetno se bo ta meja v kratkem spustila).

- Predpisali nam bodo ABS, ki naj bi izboljšal varnost, predvsem pa bo ponovno podražil motorje.

- Razmišljajo o omejitvi moči motorjev (do 72kW)

Kar pa se cenovnih politik in cen tiče....na žalost jaz tu kake silne državne/birokratske podražitve ne vidim. Cene so zbezljale v nebo same po sebi. Kdo lupi kupce novih strojev ne vem. So to izdelovalci, ali prodajalci? (lepo si omenil CB1100) Da nov motor stane 15 000€ ali več, ni nobena posebnost. Če preračunamo v tolarje je to tri miljone in pol. Ko sem konc leta 1999 kupoval monstra je Dark 600 stal 920 000 sit, ali manj kot 39000€ Najcenejši nov monster je danes na avtonetu 8090€. Stvar se je v 12ih letih podražila za 110% Delež države pri tej pogači je letos 25% 30%? in pred desetimi leti je bil 15-20%? Pa ostalih 80%? Inflacije ni blo 80%

Enako je z obveznim ABS, ki se meni ne zdi napačna zadeva. ABS stane verjetno okrog 20€, računali pa ga bodo najmanj 500. Birokrati bodo predpisali zgolj izgovor za podražitev, izvedel pa jo bo eden od prej omenjenih. Izdelovalec ali prodajalec.

Verjetno se da vplivat na kake povečane parkirne prostore, verjetno se da vplivat na večjo toleranco do napačno parkiranih motorjev, ki občega prometa, tudi pešcev, ne ovirajo. Morda se lahko upremo florescentnim telovnikom. Zgodila se je napram avtomobilom. polovico manjša vinjeta ...Ne verjamem pa, da lahko kdorkoli prepreči odiranje ljudi z denarjem. Prestižne (nad 1000ccm) zadeve bodo kupovali in vozili premožni, plebs bo shajal z NC700, po možnosti rabljeno.

Kak protest nebi škodil, uperjen pa mora bit strašno natančno, in v zelo realen(skromen) cilj. Pa še takrat bo protestiralo 8 motoristov in 2 BMWjaša :P

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K podražitvam motorjev je pripomogel tudi vse močnejši jen oz. šibkejši euro (od 1.1.2007 je skočil s 156 jena/euro na 106 jena/euro - cca 47%), pa tudi novi modeli so vse kompleksnejši in dražji.

Kar se pa tiče politike je treba vedeti tudi to: pri nas je motorizem predvsem zabava in posledično luksuz - zelo malo ljudi uporablja motor kot prevoz, ker ne bi imeli avta ampak le kot prijeten nadomestek. Za mestno gnečo so vsekakor najprimernejši skuterji in kolesa - Slovenska mesta pa so premajhna, da bi bi motor pretirano smiseln nadomestek za avto kot npr. v Parizu, kjer obstaja moto-taksi.

Tako nas politika tudi obravnava.

In iskreno povedano - težko me boste prepričali, da je za varno vožnjo upravičen motor nad 1000 kubiki in nad 100KM. (tudi za avte bi lahko postavili mejo luksuza nad 1500kubikov in npr. 150KM (še večina kombijev ima slabše motorje pa niso ravno zastoji v prometu).

Sicer pa so luksuz tudi jahte in konji, čeprav so v osnovi namenjeni za premikanje iz točke A v točko B. (pri konjih še eko davek na izpuste).

Torej bi lahko delovali predvsem v smislu povečanja pretoka prometa (tu so prednosti enoslednikov) in povečevanja varnosti. Tukaj so smiselni predlogi o varnostnih ograjah, o parkiranju na takšnih mestih, kjer ne oviramo pešcev, o vožnji med pasovi pri zastojih (seveda brez povzročanja nevarnosti) - zanimivo je, da pri polni črti dvosledno vozilo lahko prehiti enosledno, obratno pa ni dovoljeno.

DMV bi vsekakor morali prilagoditi dejanskemu stanju motorja (podobno kot pri avtih), ABS ni tako slaba zahteva, kar se pa tiče izpitov pa sem proti dvojnemu opravljanju, morda le več praktičnega usposabljanja tehnike vožnje - lahko tudi za vse udeležence - obvezno pa za tiste, ki so (po svoji krivdi) padli in bili poškodovani.

Še malce neresno: za izboljšanje ponudbe organov za presajanje bi ukinil obvezno nošenje čelade in predpisal obvezno nošenje oklepa, ki ščiti srce, pljuča, jetra, ledvice, vranico, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko zadeve gledamo tudi drugače....

Ni nas prav veliko, zato od teh mopedov tudi ne pokasirajo prav veliko.

Nas je pa vseeno zadosti, da jo lahko pošteno zagodemo.... Se to splača, za tistih nekaj 100.000€... Zaenkar se jim, saj jih nihče ne nadleguje...

Dejmo se poment o problemih, alternativah, itd... Decembra imam sestanek na MNZ o usodi enoslednih vozil za leto 2013 (upam, da naujo te teme vidl, k pol bodo verjetno moje vabilo založili :) )...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa je mogoče kdo kontaktiral naše poslance v EU parlamentu in opozoril na to tematiko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa je mogoče kdo kontaktiral naše poslance v EU parlamentu in opozoril na to tematiko?

Seveda se da. Ce zberemo se kepo soldov bodo tud amandmaje vlagali. #Thaler

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda se da. Ce zberemo se kepo soldov bodo tud amandmaje vlagali. #Thaler

ne čisto resno mislil. najmanj kar je pri takšni stvari je da kontaktiraš vse slo poslance v EU, predstaviš zadevo in vidiš odziv. 2014 so volitve za EU poslance, bomo vsaj vedeli kdo sploh kaj tam gor dela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Argumenti. To je ključna beseda. Začnimo in sestavimo nekaj ključnih argumentiranih zahtev katerim nihče ne more oporekati.

1. : ekologija in kw. Dajte našteti argumente .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. ustrezno šolanje poslancev, da bodo vsaj vsi vedeli kaj so enosledna vozila.

Saj je danes v tistem sqpščinskem qrniku 80% takih,

ki motorje opaztijo le v trenutq, ko jih motorist prestraši tako ali drugače.

Predlagam 16 letni tečaj iz motorističnih znanosti za vse naše poslance na Golem potoq.

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!