gregorjanc Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 (popravljeno) Ma če daš 13k zdajle za nov avto kok je potem vreden čez 5 let? Če daš 13k za rabljenega Audija, kok je ta vreden čez 5 let? Da res ne govorimo o varnosti. Kmet2 je lepo napisal, samo z rednim servisom, občutkom za vožnjo ter negovanostjo avtomobila lahko lahko z njim BP narediš 300k+. Sej če doma tako žensko vzdržuješ jo maš lohka tud 50+ let. Popravljeno December 14, 2012. Popravil gregorjanc trebor, MihaGS, Zivnorc in 1 other 4
k0ci Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 Pa še nekaj... VW., Opel, Ford.... itd s TDI mašinami imajo problem, ko je treba menjati vztrajnik po približno 120-150kkm. Strošek popravila: preko eno kilo evrov. (razen pri VW, kjer lahko namesto dvomasnega vztrajnika daš navadnega, ki je mnogo cenejši)... no ja malo pretiravaš s ceno tule, je sosed ravno včeraj menjal vztrajnik na 2.0 TDI (passat 2008), poleg pa še sklopko, košaro in mali servis, pa ga je z delom koštalo dobrih 700€, je pa res da ni bilo menjano pri pooblaščenem.......in ravno pri VW ne moreš dat enomasnega, ker potem potresuje pri speljevanju, pa glavna gred je preobremenjena, razen če te to ne moti
Kremenčkovi Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 Vozim krogece letnik 04. 1.9tdi 74kw + čipiran, avto ma 400k, ogromno je prevleku za sabo prikolico, vozil ga je kdor je mel čas, avto se ni šparal saj je bil že v štartu namenjen garanju. Pri 320k je bla znucana odmična gred, kar je z komplet velikim servisom , odmično, ležaji itd stalo 550€ , kmalu za tem je šel vztrajnik , kar je stalo komplet z delom in sklopko (Dvomasni- sash, lahko bi dal cenejšega enomasnega-luk ) 650€. Do sedaj sem zamenjal dve ravni roki spredaj - 144€ in pa potrošni materjal _ diski + ploščice (ne vem že kolkrat), Drugih okvar in menjav ni bilo, razen menjav olja ,filtrov, jermenov, kar pa rabi vsak avto... Torej je na avtu še vse razen sklopke in odmične original,aja, pa vodilo voznikove šipe je šlo (kadilec , zato se pogosto odpira...) Danes dobi nove amortizerje, ker so ti že v slabšem stanju, čemur je pripomogla prikolica in naše lepe ceste.- 330€ + delo. Pri teh km ,še vedno ni treba dolivati olja med intervali servisa, z vžiganjem nobenih problemov, kljub temu ,da je že 8 let non-stop pod milim nebom :yes: P.S.: avto leti več kot 200k na kurilca :xx: Naslednji avto bo Japonc, razen če si pri audiu zrajtajo nardit enoprostorca. Bmflar in Kmet2 2
oks Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 Ma če daš 13k zdajle za nov avto kok je potem vreden čez 5 let? Če daš 13k za rabljenega Audija, kok je ta vreden čez 5 let? Da res ne govorimo o varnosti. Kmet2 je lepo napisal, samo z rednim servisom, občutkom za vožnjo ter negovanostjo avtomobila lahko lahko z njim BP narediš 300k+. Sej če doma tako žensko vzdržuješ jo maš lohka tud 50+ let. Avdi za avto in bmw za motor pa nič drugega :notworthy: .
oks Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 (popravljeno) U pozabu povedat kok bo rabljen audi vreden čez 5. let če daš danes 13. tisoč za njega minimalno 35. ali pa še kakšnega jurja več. Popravljeno December 14, 2012. Popravil oks
corser Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 Lej, če ne gre, ne gre. Kup nekaj solidnega za razpoložjiv budget in se mogoče spusti malo dol po lestvici želja.
Kremenčkovi Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 (popravljeno) ... tole prodaja moj frend...avto je res v nulo...o ceni se da še nekaj...http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6697413&show=1 Popravljeno December 14, 2012. Popravil isarajli1
Kremenčkovi Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6697413&show=1
corser Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 kilometri so pa skrivnost al kaj? :glare:
gregorjanc Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 Ma kupš novga pa je mir 3 leta, pol ga prodaš pa spet novga kupš itd. Efendi 1
Bmflar Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 kilometri so pa skrivnost al kaj? :glare: Se vsaj človk ne laže okol .... DRVOWP 1
yamaha2025 Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 Moje mnenje je, če danes kupiš 5 let star avto...npr Audi za ceno okoli 13Keur, bo čez 5 let cena polovična. Ravno nekako tako bo pri novem vozilu, če ga kupiš za ceno 13K eur, bo čez pet let cena polovična. Le vmes je nekaj dražje vzdrževanje, registracija, se pa pelješ mnogo bolje, lepše in varneje... Se mi pa zdi, da je še skoraj najbolje kupiti čimbolj ohranjen rabljen avto in ga voziti 6-8 let...torej do skupne starosti med 10-13 let... Najmanjša izguba, mislim...
ZaskA Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 kilometri so pa skrivnost al kaj? :glare: Odvisn kolk bi jih rad imel.. corser, trebor in sayo 3
Kremenčkovi Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 Tako je, kilometri po želji sayo, trebor in Kmet2 3
Kawl Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 Če si pametna pejd po tole http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6093927&show=1
Kremenčkovi Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it Če si pametna pejd po tole http://www.avto.net/...=6093927&show=1
sayo Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 Če si pametna pejd po tole http://www.avto.net/...=6093927&show=1 ČE SI PAMETNA SPLOH NE POMISLI NA TOLE
Kmet2 Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 Mogoče kakšna obrazložitev zakaj ja in zakaj ne
Kremenčkovi Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 Mogoče kakšna obrazložitev zakaj ja in zakaj ne Zaradi motorja, njegovih diz,turbine,obročkov,servisov, menjalnika,sklopke,vzdrževanja,rezervnih delov,porabe in zaradi teške prodaje, posledično velke izgube na ceni...
Kmet2 Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 Zaradi motorja, njegovih diz,turbine,obročkov,servisov, menjalnika,sklopke,vzdrževanja,rezervnih delov,porabe in zaradi teške prodaje, posledično velke izgube na ceni... Zanimivo če veš ,da tale avtek izdeluje isto podjetje kot tovorna vozila Scania,ki so v samem vrhu po vzdržljivosti in kvaliteti!!!
Kremenčkovi Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 saab ni bil nikoli pravi avto, so pa znali velik nardit pri letalih, renojev motor jim je še tisto malo "imena" uničil, fiat jih je poskušal kaj naučit a so vse skup kasneje zafurali in jih je prevzel general motors, preveč zahtevni projekti ???. Če hočeš poceni vožnjo in vzdrževanje je vw in krogeci pravi nakup.
Barth Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 če hočeš poceni vožnjo in vzdrževanje je japonc pravi nakup, nikakor pa ne vw in krogeci reno99 in kobayagy 2
Bremzer Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 Pravo razmišljanje o avtu bi bilo,da kupiš domačega ali vsaj iz EU neglede na znamko ne pa forsirat Korejsko,Ameriško,Japonsko itd. blagovno znamko !!! Zato smo prispeli tu kjer smo in z takim razmišljanjem nam res ni pomoči saj avto industija je več kot 50% vse industrije.
RSTDRIVER Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 me prow zanima kakšen je strošek na prevožen km za: "Če hočeš poceni vožnjo in vzdrževanje je xx in yyyy pravi nakup." Hvala!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se