Skoči na vsebino

Nakup avta v avtohišah?


anja37

Priporočene objave

Ma če daš 13k zdajle za nov avto kok je potem vreden čez 5 let?

Če daš 13k za rabljenega Audija, kok je ta vreden čez 5 let?

Da res ne govorimo o varnosti.

Kmet2 je lepo napisal, samo z rednim servisom, občutkom za vožnjo ter negovanostjo avtomobila lahko lahko z njim BP narediš 300k+.

Sej če doma tako žensko vzdržuješ jo maš lohka tud 50+ let. :004

Popravljeno . Popravil gregorjanc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj... VW., Opel, Ford.... itd s TDI mašinami imajo problem, ko je treba menjati vztrajnik po približno 120-150kkm. Strošek popravila: preko eno kilo evrov. (razen pri VW, kjer lahko namesto dvomasnega vztrajnika daš navadnega, ki je mnogo cenejši)...

no ja malo pretiravaš s ceno tule, je sosed ravno včeraj menjal vztrajnik na 2.0 TDI (passat 2008), poleg pa še sklopko, košaro in mali servis, pa ga je z delom koštalo dobrih 700€, je pa res da ni bilo menjano pri pooblaščenem.......in ravno pri VW ne moreš dat enomasnega, ker potem potresuje pri speljevanju, pa glavna gred je preobremenjena, razen če te to ne moti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim krogece letnik 04. 1.9tdi 74kw + čipiran, avto ma 400k, ogromno je prevleku za sabo prikolico, vozil ga je kdor je mel čas, avto se ni šparal saj je bil že v štartu namenjen garanju. Pri 320k je bla znucana odmična gred, kar je z komplet velikim servisom , odmično, ležaji itd stalo 550€ , kmalu za tem je šel vztrajnik , kar je stalo komplet z delom in sklopko (Dvomasni- sash, lahko bi dal cenejšega enomasnega-luk ) 650€. Do sedaj sem zamenjal dve ravni roki spredaj - 144€ in pa potrošni materjal _ diski + ploščice (ne vem že kolkrat), Drugih okvar in menjav ni bilo, razen menjav olja ,filtrov, jermenov, kar pa rabi vsak avto...

Torej je na avtu še vse razen sklopke in odmične original,aja, pa vodilo voznikove šipe je šlo (kadilec , zato se pogosto odpira...)

Danes dobi nove amortizerje, ker so ti že v slabšem stanju, čemur je pripomogla prikolica in naše lepe ceste.- 330€ + delo.

Pri teh km ,še vedno ni treba dolivati olja med intervali servisa, z vžiganjem nobenih problemov, kljub temu ,da je že 8 let non-stop pod milim nebom :yes:

P.S.: avto leti več kot 200k na kurilca :xx:

Naslednji avto bo Japonc, razen če si pri audiu zrajtajo nardit enoprostorca.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma če daš 13k zdajle za nov avto kok je potem vreden čez 5 let?

Če daš 13k za rabljenega Audija, kok je ta vreden čez 5 let?

Da res ne govorimo o varnosti.

Kmet2 je lepo napisal, samo z rednim servisom, občutkom za vožnjo ter negovanostjo avtomobila lahko lahko z njim BP narediš 300k+.

Sej če doma tako žensko vzdržuješ jo maš lohka tud 50+ let. :004

Avdi za avto in bmw za motor pa nič drugega :notworthy: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U pozabu povedat kok bo rabljen audi vreden čez 5. let če daš danes 13. tisoč za njega minimalno 35. ali pa še kakšnega jurja več.

Popravljeno . Popravil oks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, če ne gre, ne gre. Kup nekaj solidnega za razpoložjiv budget in se mogoče spusti malo dol po lestvici želja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je, če danes kupiš 5 let star avto...npr Audi za ceno okoli 13Keur, bo čez 5 let cena polovična.

Ravno nekako tako bo pri novem vozilu, če ga kupiš za ceno 13K eur, bo čez pet let cena polovična.

Le vmes je nekaj dražje vzdrževanje, registracija, se pa pelješ mnogo bolje, lepše in varneje...

Se mi pa zdi, da je še skoraj najbolje kupiti čimbolj ohranjen rabljen avto in ga voziti 6-8 let...torej do skupne starosti med 10-13 let...

Najmanjša izguba, mislim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mogoče kakšna obrazložitev zakaj ja in zakaj ne :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kakšna obrazložitev zakaj ja in zakaj ne :hmm:

Zaradi motorja, njegovih diz,turbine,obročkov,servisov, menjalnika,sklopke,vzdrževanja,rezervnih delov,porabe in zaradi teške prodaje, posledično velke izgube na ceni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi motorja, njegovih diz,turbine,obročkov,servisov, menjalnika,sklopke,vzdrževanja,rezervnih delov,porabe in zaradi teške prodaje, posledično velke izgube na ceni...

Zanimivo :hmm: če veš ,da tale avtek izdeluje isto podjetje kot tovorna vozila Scania,ki so v samem vrhu po vzdržljivosti in kvaliteti!!!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saab ni bil nikoli pravi avto, so pa znali velik nardit pri letalih, renojev motor jim je še tisto malo "imena" uničil, fiat jih je poskušal kaj naučit a so vse skup kasneje zafurali in jih je prevzel general motors, preveč zahtevni projekti ???.

Če hočeš poceni vožnjo in vzdrževanje je vw in krogeci pravi nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočeš poceni vožnjo in vzdrževanje je japonc pravi nakup, nikakor pa ne vw in krogeci

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravo razmišljanje o avtu bi bilo,da kupiš domačega ali vsaj iz EU neglede na znamko ne pa forsirat Korejsko,Ameriško,Japonsko itd. blagovno znamko !!! Zato smo prispeli tu kjer smo in z takim razmišljanjem nam res ni pomoči saj avto industija je več kot 50% vse industrije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me prow zanima kakšen je strošek na prevožen km za:

"Če hočeš poceni vožnjo in vzdrževanje je xx in yyyy pravi nakup."

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!