Skoči na vsebino

MOTOGP 2013


suzuki

Priporočene objave

No no ne se kregat...ducati in kawasaki sta dobra motorja ampak če kupuješ rabljen motor in nimaš preveč denarja potem bi bil kawasaki boljša izbira. Poleg tega pa mislim da kar zdržijo te japonske mašine nebi zdržal ducati...videl sem že R6 -ke z +100k km pa jim ni še nič manjkalo, tako da ne žalt japoncev

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No no ne se kregat...ducati in kawasaki sta dobra motorja ampak če kupuješ rabljen motor in nimaš preveč denarja potem bi bil kawasaki boljša izbira. Poleg tega pa mislim da kar zdržijo te japonske mašine nebi zdržal ducati...videl sem že R6 -ke z +100k km pa jim ni še nič manjkalo, tako da ne žalt japoncev

 

 

:topic: Nihče ne žali japonce, pa tudi če bi je to tema o  MOTO GP. Moderatorji ?!?     :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem prvič prebral novico, da Preziosi zapušča Ducatija in v članku omenjene zdravstvene težave, sem pomislil, da gre na operacijo, da skine Ducatija s q**ca :)

Verjetno bodo nanj zvalili vse težave s karbonom in posledičnim potopom. Stonerjev talent jim je pri tem zameglil realno sliko kvalitete dirkalnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če na dirkalniku pogorijo svetovni prvaki Hayden, Melandri, Capirossi, asi kalpra Checa in Gibernau...bi moral bit posvečenim v športu slika kristalno jasna. 

 

Če se mi je včasih zdelo, da v takih športih en človek bistveno ne spremeni stvari, mi je primer Adriana Neweya iz F1 to prepričanje postavil pod vprašaj. Njegova genialnost je gnala Williamse v devetdesetih, Mclarne v obdobju Hakinena in Raikonena, zdaj pa že nekaj let RedBulle in Vettla. Torej je en človek naredil precejšno razliko. Če to teorijo o zaslugah obrnemo, je torej možno, da je Preziossi pod vodo tiščal kompletno Ducatijevo ekipo? Filipo Preziossi gotovo nosi del krivde. Nikoli pa ne bomo mogli vedet koliko. Razen če jutri podpiše za Yamaho  in v eni zimi sjebe M1, Lorenzota in še enkat potopiRossija :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje ni, da je Preziosi krivec za vse. Ker se mi zdi, da pri Ducatiju niso poslušali npr. Capirossija, ampak raje inženirje (po njegovih besedah), da so mogoče Stonerja bolj poslušali, ker je za njim stal Suppo. Ta je pa povedal, da je CS včasih zahteval radikalne rešitve in ko so jih izvedli, češ če hočeš sranje, ti ga bomo pa dali, je pa zmagoval. In ko sta Rossi in JB preuredila Yamaho in iz nje naredila zmagovalni stroj, so jima Japonci dali zihr bolj proste roke kot pa Italijani. Zato ne verjamem, da je Preziosi glavni krivec, je pa zaradi odhoda dober kandidat za grešnega kozla.

Za uspeh, kakršnega so uspeli doseči Rossi z Yamaho in Stoner z Ducatijem, je pa itak najpomembnejše, da so se stvari poklopile... zvezde poravnale v vrsto :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če na dirkalniku pogorijo svetovni prvaki Hayden, Melandri, Capirossi, asi kalpra Checa in Gibernau...bi moral bit posvečenim v športu slika kristalno jasna. 

 

Če se mi je včasih zdelo, da v takih športih en človek bistveno ne spremeni stvari, mi je primer Adriana Neweya iz F1 to prepričanje postavil pod vprašaj. Njegova genialnost je gnala Williamse v devetdesetih, Mclarne v obdobju Hakinena in Raikonena, zdaj pa že nekaj let RedBulle in Vettla. Torej je en človek naredil precejšno razliko. Če to teorijo o zaslugah obrnemo, je torej možno, da je Preziossi pod vodo tiščal kompletno Ducatijevo ekipo? Filipo Preziossi gotovo nosi del krivde. Nikoli pa ne bomo mogli vedet koliko. Razen če jutri podpiše za Yamaho  in v eni zimi sjebe M1, Lorenzota in še enkat potopiRossija :D

 

rossija si namerno izpustil? :P heheh :)

zame je filippo tisti, ki je najbolj zaslužen za vse ducatijeve uspehe... on je začel z ducatijem v motogp.. zraven je bil, ko je capirossi dosegel prvo zmago, zraven je bil, ko so dosegli prvi naslov... in zraven je bil ob vseh zmagah ducatija... motocikel je bil njegov otrok in on je torej najbolj zaslužen za to, kar so dosegli... on je naredil motocikel, ki je pa čeprav samo zaradi caseya zmagoval... in zato mu je potrebno priznat vse zasluge...

mogoče je bilo ključno to, da so pri ducatiju delali vedno po načelu: naš motocikel mora delovati drugače, da lahko premagamo valentina... na isti način nismo dovolj dobri... tako so delali po svoje, z raznimi inovacijami in na slepo... ampak vseeno jim je uspevalo in bili so prvaki... pripeljali so v motogp karbonski okvir, verjetno prav zaradi te filozofije... kar so vsi označili za napako... pa je bila res? so bili res zaradi karbonskega okvirja v dreku? nikjer ni potrjeno, da je bil karbonski okvir razlog za ducatijeve težave... prav tako je treba vedet, da so imeli prej cevast okvir... potrebovali so spremembe... kako težko je z aluminijem vidimo sedaj... sepravi je bil karbon definitivno boljša rešitev... s tistim motorjem so zmagali prvo dirko (ali pa drugo) sej se sploh neve točno, kdaj so ta okvir pripreljali v motogp... no z aluminijem še niso in vprašanje, če sploh kdaj bodo....

problem ducatija je bil v tem, da ni bilo napredka... da ni bilo novitet... ne pa v karbonskem okvirju... motor je imel hibe, ki so ostajale, če so jih pa rešili, so jih pa z 2 leti starimi vilicami... kako bo potem kaj šlo?

verjetno to ni bilo v interesu preziosija... samo, kaj bi pa on lahko naredil? tle je bilo na tovarni, ne pa na njem...

in potem, ko je piršel rossi z burgessom... in so hoteli po svoje... je preziosi moral požreti precej in zavreči svojo stvaritev, ki je bila dokazano vsaj sposobna zmagovati, za neko aluminjasto skropucalo, ki nikoli ni ponovilo teh rezultatov... skratka... ni imel pogojev, da nadaljuje, tako kot je začel... in na koncu so zagotovo tudi ubili del njega, s tem, ko so vse njegovo zavrgli...

preziosi je genij in vse kar je naredil je bilo genialno in težko rečem, da je kje naredil napako... napake so se delale, ko ga niso poslušali oz. ko je bil nemočen... toliko o tem...

 

če pa še malce povzamem tisto prvo vrstico, koga je ducati pokopal...

pač ducati ni bil nikoli številka ena... in ko je nanj prišel checa, ki ima v motogp dve zmagi, verjetno ni bilo realno pričakovati, da bo kr zmagoval... mislim, da je dosegal čist realne rezultate...

ko je nanj sedel gibernau je imel že čisto preveč psihičnih problemov, da bi ga lahko normalno peljal... pa ga je na prvi dirki vseeno peljal na 2. mestu, takoj za še enim ducatijem, dokler ni crknil... poleg tega je bil še celo leto poškodovan in tudi zanj ne morem reči, da ga je ducati pokopal...

capirex je z njim zmagoval... v sezoni 2007 so imeli težave... prišel je casey in skupaj so po caseyjevih navodilih motor le pripravili do prve dirke, ampak bolj za caseya... za capirossija pač ne... je pa vseeno dsoegel nekaj dobri uvrstitev, samo pač 2006 itak ni ponovil, takrat je bila čudna sezona, kjer so vsi zmagovali... kasneje je šel k suzukiju in ni bil nič boljši, še precej slabši...

melandri je u bistvu edini (poleg rossija), ki mu je ducati prišel do živega... in na njegovi zgodbi je zrastel mit o ducatiju, ki ubija voznike...

hayden je ducatija (vsaj do rossijevega prihoda) vozil solidno in nekako je bilo to realno stanje ducatija... bil je blizu stopničk, jih kdaj še dosegel... in to niti ni tako slabo.. malce slabše kot je vozil na hondi, ampak hey... sej ducati ni i nikoli ni bil honda...

 

tako da res nevem, zakaj takšen pomp... večina je ducatija slabše vozila, kot druge motocikle, ker je pač bil slabši... casey ga je lahko vozil dobro, ampak tudi on je hondo vozil še veliko veliko bolje...

 

tolk na kratko z moje strani....

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa še da dodam... karbonski okvir bi imel vse možnosti za osvojitev naslova, če casey takrat nebi zbolel... dokler ni, so vodili v prvenstvu... edinkrat zmagali mugello... in ko se je casey vrnil so bili ponovno zelo suvereni...

karbonski okvir so zavrgli samo zato, ker je rossi in njegova ekipa tako hotel... in naredili so napako... sedaj imajo aluminjast okvir in težko bodo spet tako visoko kot so bili, prav zaradi okvirja... če pa že bodo, bi bili pa s karbonom verjetno že prej... tako da... ducati je potopila pogodba z rossijem, pa ne zdej zaradi rossija, ampak zato, ker so začeli razvijati nov motocikel, ki je itak še premlečen... starega pa tako ali tako ne morejo več oživeti, ker je preteklost...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ni karbonski okvir preveč tog

mora se malo zvijati - kriviti, vsaj spredaj pri vilicah :sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ni karbonski okvir preveč tog

mora se malo zvijati - kriviti, vsaj spredaj pri vilicah :sleep2:

Dobro si to pogruntal....mogoče je to ducatijeva hiba in tega oni sploh ne vedo? Le zakaj si bil zadnja leta tiho?  :evilgrin:  Sorry, pač se nisem mogel zadržat.

 

Da ne bom čist offtopic, mislim, da bo tale tič mladič pošteno zakuhal kakšno dirko, če ne celo prvenstva...

 

marc-marquez-honda-rc213v-motogp-test-se

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud jst mislim tako da jim bo tale novinec močno mešal štrene pri vrhu....trenutno tud žanje vlko občudovanje med sotekmovalci al kak da recem...ampak me zanima kako bo ko bo na kaki dirki koga kam izrinil xD  pomoje bo se tud na to temo dost za videt  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ni karbonski okvir preveč tog

mora se malo zvijati - kriviti, vsaj spredaj pri vilicah :sleep2:

 

še vedno je bil boljši, kot aluminjasti... in tudi z aluminjastim okvirjem, so bile težave po rossijevih besedah še vedno enake...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, saj to je največji problem Ducatija.... nekaj jih J... samo ne vejo kaj...eni bi rekli, da je to vprašanje za milion dolarjev....no Ducatisti so jih spušili že ogromno pa so še vedno na istem. Upam da jim počasi rata....v Superbiku jim kar gre s karbonskim okvirjem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, saj to je največji problem Ducatija.... nekaj jih J... samo ne vejo kaj...eni bi rekli, da je to vprašanje za milion dolarjev....no Ducatisti so jih spušili že ogromno pa so še vedno na istem. Upam da jim počasi rata....v Superbiku jim kar gre s karbonskim okvirjem...

 

V wSBK uporablajo preverjeno tehnologijo, ko so jo razvijal mal dalj časa tud za na cesto. V GP pa bl zgleda da delajo na vrat na nos oz kar bo pa bo na dirki...Brez kakega načrta, kukr zgleda :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Tule sedimo, lepo v naslanjacih, preberemo kaksno pametno, ksno slismo na TV in kar naenkrat vsi vemo kaj zeza Ducatija! Karbonski neokvir, seveda, sej ze ticki civkajo o tem... pa lejga hudica, brez njega je se slabse... Ma seveda, v90, sploh neprimeren za GP stroj! Hudica, Honda ga ma... Blage veze nimamo, polni smo raznih "insiderskih" informacij, pa informacij z televizije in interneta in pametujemo, da se kar kadi... In kar ne uspe urediti ducatijevim inzenirjem, rossiju, ipd ipd, samim znalcem, bomo mi takoj, ob dveh pivih in zavojcku cipsa...

 

  In o Ducatiju, jajcih vsah jajc ipd... Ampak ta Ducati ma en kup zmag v kratki GP karieri, pa osvojeno prvenstvo, pa tud kadar mu je slo res zelo slabo, nas je znal presnetit z zmago (no Stoner vsaj), bili so cetrti v prvenstvu ipd.. A smo se tkole drkali ko Suzukiju ni slo dobro, pa Kwaku, kdo se je takrat drl Suzuki so jajca od jajc ipd.. Ne gre mi v glavo, slepa zaverovanost pa mrznja proti katerikolli firmi sploh... razen ce je, resnicno, trn v peti... Tole je vseeno GP, kjer so v igri najboljsa mostva in pac ni lahko kar tako priti in zmagati... Tud ce nikoll ne zmagas,  ampak samo nudis soliden odpor, je to ze nekaj! Na vrhu je zmeraj plac samo za enega.

 

  Koji je ku**** vazno kaksne barve motor zmaga in ker pajac ga vozi.... A brez slepe pripadnosti firmi, pa malikovanja voznika pa ni mogoce uzivati v dirki, v borbi? in pac priznati zmagovalcu da je pac ta dan ugnal druge?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma neki je treba "nabijat" k se caka na zacetek prvenstva.... Manj kot si h srcu jemles dolocene objave, lazje je. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V wSBK uporablajo preverjeno tehnologijo, ko so jo razvijal mal dalj časa tud za na cesto. V GP pa bl zgleda da delajo na vrat na nos oz kar bo pa bo na dirki...Brez kakega načrta, kukr zgleda :D

Točno tako,.. se strinjam.... oni so vsaj že tri sezone vsako leto v polletnem zaostanku glede testiranja novih kosov, ki jih je bilo že ogromno in sploh predn so bili res preverjani so že menjali.... honda in yamaha spreminjata v primerjavi z njimi samo detajle in šele takrat, ko je vse dobro stestirano in deluje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako,.. se strinjam.... oni so vsaj že tri sezone vsako leto v polletnem zaostanku glede testiranja novih kosov, ki jih je bilo že ogromno in sploh predn so bili res preverjani so že menjali.... honda in yamaha spreminjata v primerjavi z njimi samo detajle in šele takrat, ko je vse dobro stestirano in deluje...

 

 

A tako. Honda pili detajle, Ducati pa revolucionarno spreminja dirkalnik? In what fucnin universe?

 

Honda je v dobi 4 taktnikov dirkala z V5, ozkim V4 in med 2011 in 2012 so razvili še širok, 90 stopinjski V4. Delo so opravili tako dobro, da revolucije sploh opazili nismo Dirkalnik na voznosti ni izgubil nič. Enkat vmes so predstavili še "brezšivni" menjalnik. Res detajlno spreminjanje.

 

Ducati, po branju dobro obveščenih italijanskih novinarjev, vztraja na motorju iz leta 2006.  Ima pol manj vbrizgalnih injektorjev kot konkurenta, še vedno je grajen kot nosilni element, zato pretežak in prevelik....Lep primer silne revolucije je gp12, ki so ga sredi sezone 2011 potegnili iz testiranj, mu skrajšali hod in viola, 800ccm dirkalnik....Alu okvir...revolucija? do neke mere. Burgess je rekel, to ni dirkalnik, to je star motor ovit z okvirjem. Tam razvoj očitno teče počasneje. Zato tudi drug teden ne bodo testirali v Austinu v Teksasu

 

enkat sem mel priliko gledat profesionalnega pilota pri pripravi dirkalnika, ko je prišel s piste, naročil neko predelavico na zadnjem vzmetenju, in relkel, "to bo dalo sekundo, mord sekundo in desetinko". In točno toliko je popravil čase.   Pepričan sem, da Dovi in Hayden po celem dnevu testiranja točno vesta, ali je nov kos napredek ali ne. 

zato majo polne kontejnerje smeti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tako. Honda pili detajle, Ducati pa revolucionarno spreminja dirkalnik? In what fucnin universe?

 

Honda je v dobi 4 taktnikov dirkala z V5, ozkim V4 in med 2011 in 2012 so razvili še širok, 90 stopinjski V4. Delo so opravili tako dobro, da revolucije sploh opazili nismo Dirkalnik na voznosti ni izgubil nič. Enkat vmes so predstavili še "brezšivni" menjalnik. Res detajlno spreminjanje.

 

Ne sj jst sm sam hotu povedat, da tko zgleda kot da bi Ducati, kar vrgu notr eno komponento in jo testeru na dirki pa če se obnese al ne, ko tok tavajo v temi, pač tko delujejo. Med tem, ko japonci tko delujejo kukr da bi vsako komponento k jo vgradijo do pikice natančnosti vedl v kaj se spuščajo še predn voznik to stestira. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dejstvo je, da je okrog ducatija sploh v zadnjem času 10x večji pomp glede tega kot pa pri hondi... če honda kej naštima, pa ne deluje sploh noben neve... pri ducatiju pa že 3 mesece naprej novinarji čivkajo kaj bodo pripeljali sredi sezone... :)

pa dost je pripomoglo tole z rossijem, ko so šli neki z glavo skozi zid, pa začeli revolucijo...

 

drugač pa sem gledal danes na ESPN jerez 08... fina dirka, čeprav je dani vodil celo dirko.. stoner je šel po parih krogih že v pesek na koncu nasprotne ravnine in izgubil večino mest.. potem pa se je še 1x zapletel z nakanom in ponovil zadevo... končal kot 11 nekaj sekund pred melandrijem, ki ni mel večjih težav :D... borba za 2. mesto je potekala med haydnom rossijem in lorenzom... hayden je nekaj krogov pred koncem v prvem ovinku izvedel nekaj podobnega, kot edwards 2 dni prej na treningu... rossi je hotel zaključiti že krog pred koncem, kar ga je skoraj stalo drugega mesta.... tudi borba za 5. mesto je bila zanimiva :) je bilo vsaj 18 prototipov na štartu... ne pa tistih borih 12...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne sj jst sm sam hotu povedat, da tko zgleda kot da bi Ducati, kar vrgu notr eno komponento in jo testeru na dirki pa če se obnese al ne, ko tok tavajo v temi, pač tko delujejo. Med tem, ko japonci tko delujejo kukr da bi vsako komponento k jo vgradijo do pikice natančnosti vedl v kaj se spuščajo še predn voznik to stestira. :P

Jest tut mislm tko ja, da japončki sicer delajo spremembe sam premišljene ,sistematične in neštetokrat preizkušene na tak ali drugačen način, medtem k pr Ducatiju med dirko še mal testirajo ker jih je logično basal čas in skoraj nerealno bi blo za pričakovat da bi bil prvo dirko ali sezono z aluminijastim okvirjem konkurenčni Hondi in Yamahi, ki imata že desetletja izkušenj z aluminijastimi okvirji. No sej tle je v ozadju še polno stvari sam "jabolko spora" je pač ta nov Ducatijev okvir :P

 

To je podobno k bi nekdo ki je do sedaj delal izpuhe iz rostfreija in bi prešaltal na titan v želji da takoj prvi ror naredi boljšega kot Akrapovič z 10 letnimi izkušnjami (možnost je samo zelo majhna )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je pa tole zanimivo:

Sepang zadnje testiranje 2013:

 

1. Dani Pedrosa (Honda) 2:00.562
2. Marc Marquez (Honda) 2:00.643
3. Jorge Lorenzo (Yamaha) 2:00.992
4. Valentino Rossi (Yamaha) 2:01.062
5. Alvaro Bautista (Honda Gresini) 2:01.078
6. Cal Crutchlow (Yamaha Tech 3) 2:01.094
7. Stefan Bradl (LCR Honda) 2:01.309
8. Andrea Dovizioso (Ducati) 2:01.650
9. Nicky Hayden (Ducati) 2:02.070

10. Bradley Smith (Yamaha Tech 3) 2:02.314

 

Sepang 2005:

Loris Capirossi Ducati pole position 2:01.731

In tut zmaga na dirki pred Rossijem

 

Sicer se je do danes kr nekaj strvari spremenil sam je pa 8 let razlike !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je pa tole zanimivo:

Sepang zadnje testiranje 2013:

 

1. Dani Pedrosa (Honda) 2:00.562

2. Marc Marquez (Honda) 2:00.643

3. Jorge Lorenzo (Yamaha) 2:00.992

4. Valentino Rossi (Yamaha) 2:01.062

5. Alvaro Bautista (Honda Gresini) 2:01.078

6. Cal Crutchlow (Yamaha Tech 3) 2:01.094

7. Stefan Bradl (LCR Honda) 2:01.309

8. Andrea Dovizioso (Ducati) 2:01.650

9. Nicky Hayden (Ducati) 2:02.070

10. Bradley Smith (Yamaha Tech 3) 2:02.314

 

Sepang 2005:

Loris Capirossi Ducati pole position 2:01.731

In tut zmaga na dirki pred Rossijem

 

Sicer se je do danes kr nekaj strvari spremenil sam je pa 8 let razlike !!!

Vsak,ki pozna malo trg in velikosti tovarn,ki so zastopane v moto gp,mu je jasno,da je rezultat Ducatia čisto realen. Enostavno pri Ducatiu delajo z premajhnim razvojnim oddelkom in z premalo vloženega denarja. Posledica tega je,da delajo dostikrat prevelike korake,za katere obstaja po njihovem teorija,da bo delovalo,v praksi pa se izkaže,da je ravno obratno.

Popravljeno . Popravil rot
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se po Suzukiju v motoGP vrača tudi Kawasaki?   ... a piše o tem še kaj več na kaki bol resni strani al sm na 25kur ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!