Skoči na vsebino

MOTOGP 2013


suzuki

Priporočene objave

MotoGP 2013
7.4.2013 - 10.11.2013


motogp2.png
Počasi se približuje začetek MotoGP sezone, tako da je ponovno čas za moj že tradicionalni MotoGP preview.
Letos si bomo čez celotno sezono, tja do začetka meseca Novembra ogledali 18 dirk v najmočnejšem motociklističnem razredu. Novost je dirkališče v Texasu (ZDA), ki bo zamenjalo Estoril (Portugalska).
MotoGP sezona 2013 bo letos štela točno 13 ekip in 23 dirkačev. Med ekipami in dirkači je kar nekaj novosti, ter novih znanih in manj znanih obrazov. Najbolj pa seveda odmeva prestop 7-kratnega svetovnega prvaka Valentina Rossija iz Ducatija nazaj na Yamaho, ter zaključek kariere 2-kratnega svetovnega prvaka Caseya Stonerja. V najmočnejši moto razred se seli tudi kar nekaj odličnih dirkačev iz moto2 razreda. Še posebej je omembe vreden Španec Mark Marquez, lanski svetovni prvak v moto2 razredu in svetovni prvak iz leta 2010 v 125ccm. Letos so mu pri tovarniški Hondi zaupali enega izmed najboljših motociklov v MotoGP razredu. Kljub temu, da je "rookie" verjamem, da bo letos zelo nevaren vsem "najboljšim".

Koga pričakujem letos na vrhu? Kot vedno težko vprašanje.. V borbi za naslov svetovnega prvaka pričakujem dvoboj med dvema Špancema, Danijem Pedroso in Jorgejem Lorenzom. Na vrhu pa pričakujem že prej omenjenega novinca Marqueza, saj če se bo hitro privadil na motor in izkoristil vso moč, ki jo bo držal v rokah, potem zna biti velika nevarnost. V borbi za naslov pa se ne bi čudil, če bo ponovno Valentino Rossi, saj je imel lansko sezono veliko problemov predvsem z motorjem, letos pa bo ponovno sedel na svojo ljubico Yamaho in skupaj lahko naredita nemogoče. Vsi ostali dirkači pa po mojem mnenju nimajo velikih možnosti za zmago prvenstva. Če bi bilo podobno stanje kot lansko sezono bi rekel, da imata možnosti še Andrea Dovizioso in Ben Spies, odlična dirkača, ki pa sta presedlala na realno gledano za razred slabša motorja, kot sta jih imela lansko leto in v tej situaciji bosta težko ogrožala ostale. Več o dirkačih pa si lahko podrobneje preberete v drugem delu previewa, kjer sem opisal vsakega posebej.



Koledar & dirkališča:


untitled-1.jpg


Katar - Losail
7.4.2013


katar.jpg
katar2.jpg

Rezultati 2012
1. Lorenzo
2. Stoner
3. Pedrosa


ZDA - Circuit of the Americas
21.4.2013


108.jpg

Novo dirkališče.

 
Španija - Jerez 
5.5.2013


jerez.jpg
jerez2.jpg

Rezultati 2012:
1. Stoner
2. Lorenzo
3. Pedrosa


 Francija - Le Mans 
19.5.2013


lemans.jpg
lemans2.jpg

Rezultati 2012:
1. Lorenzo
2. Rossi
3. Stoner


Italija - Mugello
2.6.2013


mugello.jpg
mugello2.jpg

Rezultati 2012:
1. Lorenzo
2. Pedrosa
3. Dovizioso


Španija - Katalonija
16.6.2013


katalonija.jpg
katalonija2.jpg

Rezultati 2012:
1. Lorenzo
2. Pedrosa
3. Dovizioso


Nizozemska - Assen
29.6.2013


assen.jpg
assen2.jpg

Rezultati 2012:
1. Stoner
2. Pedrosa
3. Dovizioso


Nemčija - Sachsenring
14.7.2013


sachsenring.jpg
sachsenring2.jpg

Rezultati 2012:
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Dovizioso

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZDA - Laguna Seca
21.7.2013


laguna-seca.jpg
laguna-seca2.jpg

Rezultati 2012:
1. Stoner
2. Lorenzo
3. Pedrosa


ZDA - Indianapolis
18.8.2013


indianapolis.jpg
indianapolis2.jpg

Rezultati 2012:
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Dovizioso


Češka - Brno
25.8.2013


brno.jpg
brno2.jpg

Rezultati 2012:
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Crutchlow


Velika Britanija - Silverstone
1.9.2013


silverstone.jpg
silverstone2.jpg

Rezultati 2012:
1. Lorenzo
2. Stoner
3. Pedrosa


San Marino - Misano
15.9.2013


misano.jpg
misano2.jpg

Rezultati 2012:
1. Lorenzo
2. Rossi
3. Bautista


Španija - Aragon
29.9.2013


aragon.jpg
aragon2.jpg

Rezultati 2012:
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Dovizioso

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malezija - Sepang
13.10.2013


sepang.jpg
sepang2.jpg

Rezultati 2012:
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Stoner


Avstralija - Phillip Island
20.10.2013


phillip-island.jpg
phillip-island2.jpg

Rezultati 2012:
1. Stoner
2. Lorenzo
3. Crutchlow


Japonska - Motegi
27.10.2013


motegi.jpg
motegi2.jpg

Rezultati 2012:
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Bautista


Španija - Valencia
10.11.2013


valencia.jpg
valencia2.jpg

Rezultati 2012:
1. Pedrosa
2. Nakasuga
3. Stoner



Ekipe & dirkači:


Avintia Blusens

untitled-1.jpg
Sezona 2012: 25.

Svetovni prvak razreda 250ccm iz leta 2009 Japonec Hiroshi Aoyama bo letos že četrto sezono zapored nastopil v najmočnejšem MotoGP razredu. Prvi dve leti je v MotoGPju nastopal na Hondi in nizal solidne rezultate, lansko sezono na BQRju pa odpeljal samo eno dirko v Valenciji, drugače pa je s Hondo primarno nastopal v SBK prvenstvu (Superbike), kjer je sezono končal na 18. mestu, kar je za SBK soliden rezultat. Letos se ponovno vrača v MotoGP, kjer bo nastopal v novi ekipi Avintia Blusens na bolj ali manj "nekonkurenčnem" dirkačniku FTR. Aoyama bo letos realno bil bitko bolj v odzadju in pričakujem, da bo sezono končal okrog 20. mesta.

untitled-2.jpg
Sezona 2012: 11.

Španec Hector Barbera bo tudi letos že četrtič zapored nastopil v MotoGP razredu. Zadnje tri sezone je Španec nastopal na Ducatiju, kjer je bil kar soliden in sezono kar 2x zapored končal na 11. mestu. Pred prestopom v MotoGP razred je bil odličen v 250ccm in 125ccm razredu, še nikoli pa ni osvojil naslova svetovnega prvaka. Letos je dobil mesto v Avintia Blusens, kot prvi dirkač ekipe. Vseeno bo na FTRju težko konkurenčen najboljšim dirkačem in pričakujem slabši rezultat kot prejšnje sezone. Mogoče, če bi presenetil in odpeljal odlično sezono bi lahko bil tam okrog 10-15. mesta, več pa ne verjamem.


Came IodaRacing Project

untitled-3.jpg
Sezona 2012: 19.

22-letni Italijan Danilo Petrucci je leta 2011 zmagal v Italijanskem prvenstvu Italian national Superstock z Ducatijem in bil tudi testni voznik Ducatija v razredu Superbike. Lansko leto pa je prvič nastopil v razredu MotoGP in glede na "nekonkurenčen" dirkalnik prikazal presenetljivo dobro vožnjo in sezono končal na 19. mestu. Letos bo nastopal z istim dirkalnikom kot lani, realno gledano pa je favorit za zadnja mesta.


Cardion AB Motoracing

untitled-4.jpg
Sezona 2012: 14.

Čeh Karel Abraham bo tudi letos nastopil v najelitnejšem moto razredu, kjer nastopa že 2 leti zapored. Pred tem pa je kar nekaj let nastopal v 125ccm in 250ccm razredu z Aprilio in potem še eno leto v moto2 razredu. Do sedaj še v nobenem razredu ni posegel po najvišjih mesti in vsako leto sezono konča tam okrog 14. mesta, kot je bilo tudi lani in predlani. Tudi letos velja za favorita za podobna mesta in težko verjamem, da bi lahko letos z novim (realno gledano slabšim) dirkalnikom prišel v top 10.
 

Ducati Team

untitled-5.jpg
Sezona 2012: 4.

Svetovni prvak razreda 125ccm iz leta 2004 ima za seboj že kar nekaj lepih sezon v svetu motociklizma in tudi v najmočnejšem MotoGP razredu se je izkazal kot odličen dirkač. Kar nekaj let vozil Hondo in bil nekaj časa tudi na tovarniški Repsol Hondi, kjer je naprimer leta 2012 končal sezono na 3. mestu, lansko leto pa presedlal na Yamaho in prav tako zabeležil odličen rezultat in končal na 4. mestu. To dokazuje, da se zna zelo dobro prilagajati na nov dirkalnik in tudi letos bi lahko bilo podobno, saj je ponovno zamenjal ekipo in dobil 1. mesto v Ducati Team-u, kjer bo dirkal na tovarniškem Ducatiju - izboljšana verzija motorja, ki ga je lansko leto vozil Valentino Rossi. Prehod iz Yamahe na Ducatija je kar velika sprememba, saj gre za dva čisto drugačna dirkalnika, kar je seveda opazno tudi pri sami vožnji (moč, prenosi, itd.). Italijan bo letošnjo sezono v rokah držal "surovo moč" in če se bo hitro privadil na nov dirkalnik, kot se je lansko leto bi lahko upravičil lansko slabo sezono Ducatija, ko sta tako Rossi, kot Hayden razočarala. Italijan ne velja za enega izmed favoritov za top 3, kot lansko leto, ampak vseeno ga vidim v borbi za top 6.

untitled-6.jpg
Sezona 2012: 9.

Američanu Nickyu Haydnu so že peto sezono zapored zaupali mesto v tovarniški ekipi Ducatija, kjer je lansko sezono nastopal z Valentinom Rossijem. Oba dirkača sta razočarala in predvsem na začetku sezone sta imela kar nekaj težav z dirkalnikom, tako da so pri Ducatiju že na sredini sezone nekako "obupali", če se lahko tako izrazim in začeli pripravljati nov dirkalnik za novo, torej letošnjo sezono. Letos naj bi bil nov motor čisto nekaj drugega in kot vedno lahko Američan preseneti, ter se bori za najvišja mesta. Realno ga vidim tam okrog 8 mesta, nikakor pa ga ne vidim na najvišjih mestih, kot je bil naprimer leta 2006 s Hondo, ko je osvojil naslov svetovnega prvaka. Počasi so šli njegovi dnevi..


Go & Fun Honda Gresini

untitled-7.jpg
Sezona 2012: 5.

Španec Alvaro Bautista presenečenje lanske sezone, ko je iz Suzukija presedlal na Hondo, ter prikazal odlično vožnjo in končal na 5. mestu. Leta 2006 osvojil naslov svetovnega prvaka v razredu 125ccm, letos pa bo že četrto leto zapored nastopil v MotoGP razredu prav tako na Hondi, kot lansko leto. Glede na to, da ima za seboj uspešno sezono ga stavnice ponovno napovedujejo visoko in velja celo za favorita za top 6. Sam osebno mislim, da je lahko vse možno. Lahko bo ponovno odličen in visoko, lahko pa ravno nasprotno in se ponovno bori za top 10, kot takrat ko je nastopal na Suzukiju. Težko verjamem na takšen razplet, saj ima tudi letos zelo dober dirkalnik in realno ga vidim top 10 brez problema z dobro vožnjo.

untitled-8.jpg
Sezona 2012: /

25-letni Avstralec Bryan Staring bo letos prvič nastopil v MotoGP razredu na FTR Hondi. Pred tem pa je nastopal v razredu FIM Superstock s 1000ccm Kawasakijem, kjer je zmagal kar na treh dirkah. MotoGP razred je velika sprememba za Avstralca in letos se od njega pričakuje predvsem "uvajanje" in spoznavanje, ter borba za boljša mesta v odzadju.
 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LCR Honda MotoGP

untitled-9.jpg
Sezona 2012: 8.

Nemec svetovni prvak moto2 razreda iz leta 2011 bo tudi letos nastopil istem - izboljšanem dirkalniku, kot lansko sezono, ko je končal na kar dobrem 8. mestu, glede na to da je bil novinec, ter si prislužil naziv "rookie of the year". Letos je na papirju favorit za top 6 in ne bi se čudil, če bi z dobro vožnjo presenetil. Ne bi se čudil, če bi letos zabeležil svoje prve stopničke tudi v MotoGP razredu.


Monster Yamaha Tech 3

untitled-10.jpg
Sezona 2012: 7.

Britanec Cal Crutchlow bo letos tretje leto zapored nastopil v MotoGPju, kjer je lansko leto z Yamaho odpeljal kar dobro sezono in končal na 7. mestu, ter 2x končal tudi na stopničkah. Letos je upravičeno favorit za najvišja mesta in glede na to, da se je na dirkalnik že lepo privadil in bo letos kot 1. dirkač ekipe verjetno še bolj motiviran ga pričakujem na koncu sezone v top 6.

untitled-11.jpg
Sezona 2012: 9. (moto2)

"Great Britan power" bi lahko letos poimenovali Tech 3 ekipo Yamahe, saj je tako kot Cal tudi Bradley iz Velike Britanije. Novinec v MotoGP razredu bo že prvo leto v rokah držal odličen dirkalnik in če se ga bo hitro privadil bi lahko bil zelo konkurenčen v borbi za top 10. Smith drugače kar nekaj let nastopal v 125ccm razredu, kjer je leta 2009 z Aprilio dosegel svoj najboljši rezultat kariere in končal na 2. mestu, leta 2011 pa presedlal v močnejši moto2 razred, kjer pa se je od njega pričakovalo več kot 7. in lansko sezono 9. mesto. V MotoGP razredu je konkurenca seveda večja in prvo sezono bo težko konkurenčen najboljšim, drugače pa je s 23 leti lepa prihodnost.


NGM Mobile Forward Racing

untitled-12.jpg
Sezona 2012: 20.

Američan Colin Edwards, legenda MotoGPja je pri svojih 39 letih trenutno najbolj izkušen dirkač v tem razredu, kjer bo letos tekmoval že enajsto sezono zapored. Od leta 2005 dalje je tekmoval z Yamaho, kjer je bil tudi dolgo časa glavni voznik, od lanske sezone dalje pa je presedlal na realno gledano klaso slabšega Suterja s katerim se je videlo, da ni mogu biti konkurenčem vsem najboljšim in sezono končal komaj na 20. mestu. Edwards kljub dolgoletnemu tekmovanju v MotoGP razredu še nikoli ni osvojil naslov svetovnega prvaka in presenetljivo je njegova najboljša končna uvrstitev 4. mesto iz leta 2005. Letos je iz Suterja presedlal na FTR Kawasakija, s katerim se bo ponovno "bojeval" bolj v odzadju.
 
untitled-13.jpg
Sezona 2012: 14. (moto2)

Novinec Italijan Claudio Corti je po treh letih tekmovanja v moto2 razredu prestopil v najelitnejši moto razred, kjer pa bo letošnjo sezono verjetno vzel bolj kot neko privajanje na močnejši razred, saj ima izmed vseh dirkačov realno gledano najmanj izkušenj in nekonkurenčen motor za najvišja mesta. Tudi na papirju favorit za zadnja mesta, vendar njegovi časi verjetno še pridejo.


Paul Bird Motorsport

untitled-14.jpg
Sezona 2012: 17.

Yonny Hernandez je lansko sezono prvič nastopil v MotoGPju in končal na pričakovano zadnjih mestih. Privajanje je dal čez, letos menjal pa je menjal lanski BQR dirkalnik z ART, ki pa je nekaj podobnega in tudi s tem dirkalnikom bo zelo težko kaj naredil. Pričakujem ga med 15. in 20. mestom.

untitled-15.jpg
Sezona 2012: /

Michael Laverty na papriju najslabši dirkač razreda MotoGP. Novinec, ki je začel tekmovati najprej v Britanskem Supersport prvenstvu in zatem Superbike do lanskega leta. Pri 31 letih izkušen dirkač, ki je letos dobil priložnost da se dokaže še v najmočnejšem MotoGP razredu. Dirkal bo v ekipi Paul Bird Motorsport z večini nepoznanim PBM dirkalnikom, ki je za klaso ali dve slabši od najmočnejših dirkalnikov in letos bo za Lavertya dosežek že to, da bo lahko večino dirk zaključil čim bolj dobro in se dokazal kot dober dirkač, tako da bo lahko naslednjo sezono naprimer dobil boljši dirkalnik, ter se boril za višja mesta.


Power Electronics Aspar

untitled-16.jpg
Sezona 2012: 13.

Francoz Randy De Puniet leta 2006 prestopil iz 250ccm razreda v MotoGP razred in v drugi sezoni prikazal zelo dobro sezono na Kawasakiju, zatem prestopil na Hondo in leta 2010 zabeležil rezultat kariere v MotoGPju, ko je sezono končal na 9. mestu. Potem je dobil priložnost pri Ducatiju, kjer se ni izkazal, lani pa z nekonkurenčnim ARTom končal na solidnem 13. mestu. Randy ostaja na istem dirkalniku kot lansko sezono in ponovno bo težko konkurenčen ostalim. Pričakujem ga okrog 15. mesta, mogoče če bo imel fenomenalno sezono konča top 10, kar pa dvomim.

untitled-17.jpg
Sezona 2012: 12.

Španec Aleix Espargaro prav tako kot Randy imel podobno sezono z istim dirkalnikom, na katerem ostaja tudi letos. Aleix bo letos 4 sezono nastopil v MotoGPju, kjer je prišel leta 2009, ko je odpeljal par dirk v tem razredu in tudi 250ccm razredu. Drugače nič posebnega, njegov rezultat kariere pa bi lahko rekel, da je bil lani, ko je končal za njega najboljšem 12. mestu. Letos bo to težko izboljšal..


Pramac Racing Team

untitled-18.jpg
Sezona 2012: 10.

Razočaranje sezone 2012 za mene osebno. Američan Ben Spies je zame osebno en izmed boljših dirkačev poleg Valentina Rossija, za katerega navijam. Lansko leto pa me je zelo razočaral, saj sem ga pričakoval v borbi za top 3 oz. realno brez problema top 6 na koncu sezone, končal pa je na skromnem 10. mestu. Seveda to ni slabo mesto, ampak glede na to, da je vozil tovarniško Yamaho in prejšnjo sezono z Tech 3 Yamaho, ki je veliko slabša od tovarniške končal na odličnem 5. mestu se je od njega pričakovalo veliko več. Po slabi sezoni je seveda izgubil mesto v eni izmed najboljših ekip v MotoGPju in letos presedlal na Ducatija s katerim bo pa težko konkurenčen za najboljša mesta. TOP 10.

untitled-19.jpg
Sezona 2012: 3. (moto2)

Italijan Andrea Iannone je s 23. leti zelo lepa prihodnost za motošport. Letos novinec v MotoGPju, pred tem pa tekmoval v 125ccm, od leta 2010 dalje pa zabeležil 3 odlične sezone, kjer je končal 3x na 3. mestu, ter se izkazal kot odličen dirkač. Letos je dobil priložnost pri Pramac Ducatiju, kjer se bo lahko izkazal in z dobro sezono naslednje leto dobil še boljši motor. Z dobro vožnjo ga bi lahko letos videli na koncu sezone celo v top 10.
 

Repsol Honda Team

untitled-20.jpg
Sezona 2012: 2.

Španec Dani Pedrosa tudi letos velja za enega glavnih favoritov za naslov svetovnega prvaka. Dani že od leta 2002 dalje dominira v motošportu in že takrat ko je bil v 125ccm razredu bil odličen in do lanske sezone nikoli ni bil slabši kot 5., kljub odličnim rezultatom pa presenetljivo še nikoli ni osvojil naslova svetovnega prvaka. Letos bo že 8 leto zapored nastopal v MotoGPju in 5x v sedmih letih je na koncu sezone končal v top 3. Lansko sezono mu je malo zmanjkalo in ponovno ga je premagal rojak Jorge Lorenzo, ki je tudi letos poleg Danija glavni favorit za naslov. Seveda ga vsi pričakujemo tudi letos zelo visoko in v borbi za prvaka.

untitled-21.jpg
Sezona 2012: 1. (moto2)

Španec Marc Marquez zelo zanimiv dirkač in absolutno eden izmed glavnih kandidatov za naslov svetovnega prvaka v naslednjih letih. Marc je pred par dnevi (17.2.) dopolnil 20 let in spada med enega najmlajših dirkačev v tem najelitnejšem razredu. Lahko bi rekel zelo "talentiran" tekmovalec, ki je že pri 17ih letih zabeležil svoj prvi naslov svetovnega prvaka v 125ccm, kjer je začel nastopati leta 2008 in že 3 sezono zapored zmagal. Zatem je leta 2011 vstopil v močnejši moto2 razred in že takoj prvo sezono bil brez konkurence, ter končal na 2. mestu, lansko leto pa zmagal in v žep pospravil še naslov prvaka v moto2 razredu. Letos je dobil priložnost v MotoGP razredu in že prvo sezono bo v rokah držal enega najboljših, če ne kar najboljši motor v tem razredu - tovarniško Hondo. Res da so dirkalniki iz leta v leto boljši in konkurenčnejši, ampak tovarniška Honda je bila in tudi še vedno je razred zase. Tudi kar se tiče vodstva pri tovarniški Hondi je tako, da nikoli niso zadovolji s povprečjem in želijo biti vsako dirko na vrhu, kot je povedal Valentino Rossi, ko je še dirkal za njih. Torej.. Marquez vsekakor letos en izmed najbolj zanimivih dirkačev in tudi velik favorit za borbo za najvišja mesta. Na stavnicah favorit za končno 4. mesto, kar pa se moram strinjati in tudi sam ga vidim letos velikokrat na stopničkah in v borbi z Lorenzom, Predroso, Rossijem, itd.


Yamaha Factory Racing

untitled-22.jpg
Sezona 2012: 6.

Valentino Rossi. Ok, najprej naj povem, da sem njegov strasten najvijač že od 9 leta starosti, pa tudi kot oseba mi je en glavnih življenskih vzornikov in recimo da poznam tudi celotno njegovo življensko zgodbo, tako da se moram v tem delu previewa malo zadržat, ker če začnem nakladat lahko napišem cel roman, kar pa ne bi bilo fer do drugih tekmovalcev. =)
Italijan je pred par dnevi (16.2.) dopolnil 34 let in večina čaka kdaj bo legenda zaključila kariero, kar pa mislim da še nekaj časa ne pride vpoštev, saj je Vale povedal da bo v MotoGPju tekmoval dokler mu ne bo dolgčas in dokler bo prikazoval dobre rezultate. 9-kratni svetovni prvak je pred 2 leti presedlal iz tovarniške Yamahe na Ducatija, kjer pa se ni izkazal saj mu enostavno ni šlo, res pa da je imel tudi kar nekaj težav z dirkalnikov, ki preprosto ni bil konkurenčen najboljšim. Tako je sezoni končal na 7. in lansko sezono na 6. mestu. Letos je ponovno sedel na svojo "ljubico" Yamaho in že na treningih prikazal odlične čase, kar je lepa popotnica za začetek sezone. Rossi na stavnicah favorit za končno 3. mesto in če ga letos ne bomo videli velikokrat na stopničkah, potem bo pa verjetno počasi zaključil kariero. Glede na začetek sezone oz. treningov kaj takega mislim, da ne pride v poštev in realno ga vidim v borbi za najvišja mesta in na kakšni dirki tudi zmago. Prvak bo težko, top 3 pa ne bi smel biti velik problem.

untitled-23.jpg
Sezona 2012: 1.

Španec Jorge Lorenzo, 4-kratni svetovni prvak je tudi letos glavni favorit za osvojitev naslova, poleg Danija Pedrose. Meni osebno en izmed najmanj priljubljenih dirkačov, predvsem zaradi karakterja. Drugače pa zelo dober dirkač, kar se tiče vožnje in trenutno bi lahko rekel da razred zase v MotoGP razredu. Letos ga tudi sam vidim ponovno na vrhu in v borbi z rojakom Danijem za naslov prvaka, realno pa mu dam tudi letos največ šans za zmago in po mojem mnenju ima kakšnih 60% za drugi zaporedni naslov prvaka, saj je tudi na vseh letošnjih treningih bil odličen in tudi čez celotno sezono bo tako.



Treningi pred sezono:

Španija - Valencia 13.11.2012 - 14.11.2012

Malezija - Sepang 5.2.2013 - 7.2.2013

Malezija - Sepang 26.2.2013 - 28.2.2013

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se po Suzukiju v motoGP vrača tudi Kawasaki?   ... a piše o tem še kaj več na kaki bol resni strani al sm na 25kur ?

 

jest to ne razumem... a to naj bi bil prototip? ker sej kawasaki je itak že zdej v motogp pri avitii in ngm kolkr vem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest to ne razumem... a to naj bi bil prototip? ker sej kawasaki je itak že zdej v motogp pri avitii in ngm kolkr vem...

 

Tako je, govora je o Kawasakijevem prototipnem dirkalniku ;) Meni osebno se to zdi zelo dobrodošlo in upam da bo res kaj iz tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, govora je o Kawasakijevem prototipnem dirkalniku ;) Meni osebno se to zdi zelo dobrodošlo in upam da bo res kaj iz tega.

Torej bi meli privat ekipo s prototipom. To so že meli, pa so vidl da ni dobr. Heh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej bi meli privat ekipo s prototipom. To so že meli, pa so vidl da ni dobr. Heh.

 

Dober (konkurenčen) bi že biu,ampak umaknili so se zaradi KRIZE in pomanjkanja $$$.. :)

Popravljeno . Popravil DXR16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Privat so bli itaq sam nekje do 2006... Pol so pa videli, da to ni dobro in so bolj resno vzeli...

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tako. Honda pili detajle, Ducati pa revolucionarno spreminja dirkalnik? In what fucnin universe?

 

Honda je v dobi 4 taktnikov dirkala z V5, ozkim V4 in med 2011 in 2012 so razvili še širok, 90 stopinjski V4. Delo so opravili tako dobro, da revolucije sploh opazili nismo Dirkalnik na voznosti ni izgubil nič. Enkat vmes so predstavili še "brezšivni" menjalnik. Res detajlno spreminjanje.

 

   Em, kaksna revolucija pa je leta 2000+  imeti V4, pa 90st V4 ipd? to je bila revolucija 1910 mogoce....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

   Em, kaksna revolucija pa je leta 2000+  imeti V4, pa 90st V4 ipd? to je bila revolucija 1910 mogoce....

ajd, dlakocepec, delcek teksta "da revolucije sploh opazili nismo" zamenjaj z "da radikalnih sprememb sploh opazili nismo"

pa mal britna omeni...po njegovo je bla shujsevalna dijeta najhujsa mozna revolucija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Austin MotoGP test trenutno:

 

1. Marquez   2’08.651

2. Lorenzo   2’09.817

3. Rossi   2’10.580

4. Pedrosa   2’11.445

5 .Bradl   2’14.705

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm, Doctorju ne gre najbolje, zdaj ga je še Štef vgasno na testiranjih... Mark pa JUHUHU!!! Pestra sezona je pred nami!!! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res je,da mu tale testiranja glih ne grejo,zakaj ve samo on ,al se špara al so pa muloti enostavno prehitri!!  Je pa neki res,za vse tiste,ki tolk pljuvate čez Rossija-- Rossi s tem,ko ga bo Mark na dirkah (verjetno ) pral,ne bo izgubil nič,nihče mu ne more nič očitat,ker vemo kolk let je razlike med njim in Markom,pa tudi Danijem in Lorenzom,vemo kaj je dosegel (siguren pa sem da bo pred Bradlom,Bautisto in pred vsemi Ducatiji) in tega mu nihče ne more vzeti in oporekati!!!!!! Da je odšel k Yamahi ni bil samo njegov interes,ampak tudi od drugih,ki so na ta račun ogromno pridobili,verjetno več kot Rossi!

 

No tuki pa jaz vidim en boleč udarec,ki se prav lahko zgodi,za Danija in Lorenza in njima bojo lahko ogromno očitali,če ju bo mali pral (kar trenutno kaže jih bo,če se le ne bo polomu),ker starost ni ovira,oba sta že nekaj let v GP-u,oba imata ogromno izkušenj,oba poznata motor v nulo,tako da bo predvsem za njiju tole zelo boleče,če jih bo Mark na koncu napral!!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno je testiranje drugo pa je tekma :grim . Na tekmi nebo tako lahko kot je na testiranjih in kar me najbolj skrbi je to, da je Mark še preveč zaletav, kar pomeni da bo prav gotovo letos večkrat v kakšnem duelu kjer bo podobno kot v moto 2 probal na silo mimo drugih, :fight2: kar pa izkušeni mački nebodo tako mirno gledali in zna se zgodit, da ne samo da bo šu on po tleh ampak da bo šu z njim še kak drugi.. in če se oba poškodujeta bomo meli spet bedno sezono, :BUA: ker se bosta dajala samo dva od prve četverice, ... no upam na napete tekme do konca sezone z vsemi dirkači :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se prav bi mark mogu oladit živce, in se vozt tm okol 6-ga mesta...Posledično bi se prtožvou, da poba nč ne obeta kokr so pisal okrog njega... :hmm:

Ne vidm nobene zaletavosti v njegovi vožnji, pač pa le kako prpelat motocikl do maksimuma ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!