Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Odpiram temo,  :hmm:  ki naj nebi bila namenjena blatenju in svinjanju,    :nono:  ampak, realni sliki te znamke!

 

Pričakujem voznike Honda motociklov, da podajo svoje dobre in slabe izkušnje s to znamko motorjev, da bodo drugi vedeli zanje in bi se pri nakupu motocikla lažje odločali za racionalen nakup.

mr

 

P.S.

(Posti z vsebino: "Crknila mi je Honda, ker mi je zmanjkalo goriva itd..." niso primerni. 

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

zato ker ne crkne moja ima prevoženih 94 tisoč pa sem menjal samo regler pa še tega sem sam skuril  :smoke:

 

konja ki ne crkne ne menjaš 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

zato ker dele (malokrat, pa vendar) lahko kupim skorajda pri lokalnem vaškem mesarju; zato, ker jih vozi toliko različnih ljudi, ki so imeli toliko različnih pomislekov in morebitnih težav da si ne rabim razbijat glave s tem kaj (če :P ) je narobe; zato ker je cenovno dostopen za tisto kar ponuja; zato ker mi je vsaj 5 modelov te znamke vedno všeč;

aja, pa zato ker ma dobr logo :P

Objavljeno

Hmm,dobro vprasanje. Imel sem 10 motorjev, raznih znamk. Odlocal sem se po modelu, nikoli po znamki. Ampak vseeno je naneslo tako, da je bilo 5 Hond. (Vfr 800, Cbf 1000, Varadero in 2 x XX)

Tako uglajenih motorjev kot je Honda si upam trditi, da nima nihce. Imel sem tudi BMW, odlicen stroj, le ceprav je bil nov sem bil stalni obiskoval servisa. Triumph je imel svoje muhe, Yamaha pa ze precej zastarela (XJR)

Kot znamka mi je se najbolj blizu Kawasaki, a zal zame ni modela, ki bi mi stal.

Kupujem enajsti motor in kot kaze bo spet Honda. Legendarna CB 1300.

Objavljeno

hornetke 600/900, nizka cena za relativno vsestranski motor. brez tezav z agregati, trkam.

dovolj moci za zivahnejso voznjo ali umirjeno kruzanje. daljsa potovanja zahtevajo namestitev prednjega vizirja. udobno za sopotnika zaradi nizje lege stopalk. moja opazanja in izkusnje kazejo da je vecina rabljenih zelo dobro ohranjenih in negovanih.

Objavljeno (popravljeno)

Meni so pa vsi motorji OK,ampak HONDA mi je najbol zakon...  :OK:   

Popravljeno . Popravil DXR16
Objavljeno

Imel sem Hondo in sicer CBF 600 .....

Motor ima lepo obliko, dobre vozne lastnosti, kaj pa je bilo najlepše .... sedel sem kot car. Pozicija in sedenje voznika je bila vrhunska.

Prodal sem jo zgolj zaradi tega, ker ji je manjkala moč. Ne z njo ni bilo nič narobe, ampak premalo konjev.

Glede na to, da sem na njo presedlal iz 100 konjskega agregata mi zadeva nekako ni dopuščala sproščenega prehitevanja.

Vedno ko sem obrnil zapestje sem imel občutek podhranjenosti agregata. Drugače pa všečna zadeva!

Objavljeno

Zakaj? 

 

po mojem najbolj kvalitetni in zanesljivi motorji!  Žal, za moje pojme sila dolgočasnega dizajna!  Testiral cbf 1000 (za vozit dooolgoočasnaa kot univerzalni pralni stroj) in CB 1300 (preprosto suuupeeer stroj) ter se za XJR odločil izključno zaradi dizajna in udobnejšega sedeža.

 

Pri "ljudski moto hondini paleti" manjka edino dizajna, ala Kawasaki, ki je res v špici, pa katerikoli rang pogledam.

 

In zakaj jo bom imel?  Ker edina izdeluje Goldwinga, ki pa bo pri hiši, ko bodo gnarji zanj!

 

In ker v avtomobilizmu vozim že 6. hondo... Accorda... pa z nobeno še nikol nisem ostal na cesti, da o ugodnih servisih, konjih in porabi sploh ne govorimo!

Objavljeno

Kaj pomeni ugoden servis v primerjavi s konkurenco?

Objavljeno

Imam dve manjši Hondi narejeni na Japonskem - Italijanske pa nebo nikoli pri hiši ne male ne velike !

Objavljeno

Ker sem imel že 6 hond ( 5x CBR 900 RR in VTR 1000 SP2 ) in skupaj okoli 300 000 kilometrov in brez večjih tehničnih težav

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jo pač imate,ker jo znak vsak vozit

post-18324-0-20359400-1359834283_thumb.jpg

Objavljeno

jo pač imate,ker jo znak vsak vozit

Kurba si žleht :P

Pokaž sliko tvojga kawasakija (trenutno stanje) :)

Objavljeno

Kurba si žleht :P

Pokaž sliko tvojga kawasakija (trenutno stanje) :)

trenutno prestrupen.mam pač hondo

Objavljeno (popravljeno)

Ker jo že vsi (Hondo) hvalite, bom pa sam nekoliko pograjal;  :?

 

22 let vozim Honda avtomobile. In v 22-tih letih nisem imel niti enega samega defekta, zaradi katerega bi ostal na cesti.  :O

40 let vozim motocikle. Zadnjih nekaj manj kot 20 let, znamke Honda. Razen ležaja na zadnji osi (ki ga dobiš v vsaki železnini za 5 EUR), nisem imel razen rednega servisa nobenega defekta... Ja imel sem ga! 2x... (Povozil sem žebelj!)

Pa še nekaj je; Odkar vozim Honda motocikle, na potovanja nisem v kanticah s sabo vozil olja, kot pri skoraj vseh ostalih motociklih. Naključje, sreča, ali pač - zato ker vozim Hondo? - Skratka; Zadovoljen sem.

 

Sedaj pa še graja;

Edina, generalna napaka, ki  so jo naredili pri hondi je, da so iz svojega programa izločili Honda Africa Twin... Pa naj si bo katera koli kubatura bi to že bila... Lahko tudi 900 ccm, 90 KM, teža izpod 200 kg in "zmerno" elektroniko. - To pa je popolna polomija honde!!

Tako zanesljiv motor, in tako vsestransko uporaben kot je AT, še nisem vozil v življenju. - Rekel sem, vsestransko uporaben... Ja, če bi imel poleg odličnega navora nekaj konjev več in nekaj popravkov, ki jih narekuje sodobna tehnologija. No, pa morda še kakšen kozmetični popravek.  .)

Možje v hondi: RAZMISLITE o tem!!  :hmm:

 

....Pa sam' pelat' sem se hotu'...   :yes:

 

Saj se! :O  Odkar sem šel na hondo!  :grim

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno (popravljeno)

Moram malo pograjat Honde. Ker je nimam in si je po pravici ne želim (brez zlobe, povem po pravici).

 

Meni se Honda ne dopade, ker je preveč očitna. Poglejte naslednji primer, videl sem na lastne oči:

 

Pride možak zrelih let v AS Domžale, videlo se je, da nima izkušenj, videlo se je, da je nekoč vozil nekaj, potem pa dolga leta nič, in videlo se je, da ima kar nekaj pod palcem. (To so bila moja domnevanja, ki so se po pogovoru z možakom samo potrdila). Zaželel si je spet dvokolesnika in je poznal samo 3 znamke motociklov: MZ (verjetno je bil to njegov zadnji motor), BMW in Honda (ni poznal modelov, ni poznal razlike, ni poznal cen, ničesar.) In tipo veselo pride v Hondin salon in reče: "Kaj imate zame?"

Prodajalec ga pogleda od vrha do tal, pa mu ponudi CBR1000RR. Okej, možak je bil toliko normalen, da se je odpovedal SS1000 mopedu kot prvi izbiri (prodajalec se je komaj izognil leteči čeladi iz moje strani... da začetniku direkt ponudi CBR1000RR?! KRETEN!! ) No, potem predlaga Goldwingo. Se usede, mu je prevelik, Pan European, prevelik. Ata se usede na CBF600, ugotovi, da je to nekaj takega, kar bi on imel, pa mu prodajalec takoj pove, da je 600 pa vseeno premalo in naj gleda CBF1000 in seveda s šipco in vso opremo.

 

Kaj mene pri tej štoriji moti? V osnovi je ata dobil motor (CBF je sicer na moje BLJEK listi, ampak okej, naj mu bo, vsaj 2 kolesi ima.), prodajalec je prodal moped in koza je cela, volk pa recimo sit. Kaj me moti? NI DOMIŠLJIJE, NI STRASTI, NI ŽIVLJENJA, NI AKCIJE, NI DUŠE!! Ata je kupil motor, nekaj, kar mi mu moralo zbujati veselje, strast, adrenalin na isti princip, kot bi kupil kosilnico (hehe) ali pa katerokoli drugo orodje. To me pa res (pa tu se ne hecam) do konca duše žalosti.

 

 

Pa kar se mene tiče, je veliko Hondašev točno takih in je svoje Honde kupilo iz istega razloga. Tisti niso na Honda forumu, niso na Motosvetu, njih motorizem sploh ne zanima itd... ŽIVA ŽALOST

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Objavljeno

Kaj pomeni ugoden servis v primerjavi s konkurenco?

 

Kupil novega, marec 08 (prejšnji model)... enkrat letno - točno na 200000 servis - letos bo na 100000... vedno pri pooblaščenem Seliču:150 €, 137 €, 150 €, 350 €, letos pa tut ne bo neke sile ker zadeva ma verigo... edino disk ploščice bodo počas na vrsti...

 

za konkurenco štejem laguno, c5, bmw3, a4, mazdo 6, avensisa, alfo 156... in tako, po debatah, je tale accord, ugoden za servisirat.... okvar pa itak ni... morda se pa motim in je kdo na prvih 90000 tut cenejši...

 

Poraba?  v vsem obdobju 93000   7,4 povprečna ...bencinar 2.0  155ks... aja pa 230 leti!

Objavljeno

p.s. In po vaših napisanih postih lahko skorajda upravičeno sodim, da razmišljate na podoben, meni skorajda bogokleten način:

 

poraba, zanesljivost, malo okvar...   WTF?!?!

 

KOGA BRIGA TO?! Take stvari gledaš pri avtu, ne pa pri motorju, za boga svetega in vse njegove prijatelje!!!

 

Eno vprašanje po pravici: Kolikokrat vam je bilo na vašem motorju dolgčas? (peljal sem se s parimi Hondami in meni je bilo vsakokrat ZEEEEEH) Kolikokrat greste v garažo tik pred spanjem, kar tako, brez razloga, da vidite svoj motor, kako stoji na varnem itd? Kolikokrat se sredi zime usedete nanj, pa ne da bi se kam peljali, ampak samo zarad občutka??

 

Kar se mene tiče, kdor na vsa ta vprašanja odgovori z 0... je revež in ne ve, kaj pomeni vozit motor.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

UUUU; pa še eno!! Da ne pozabim: V življenju se mi je zgodilo ravno
3-4x, da je nekdo popolnoma zanemarjal osnove vzdževanja motorja z
izgovori kot so: "ketno mi mažejo na servisu", "olje mi čekirajo na
servisu" "gume mi pumpajo na servisu"...

 

Ne boste verjeli, vsi primeri so se zgodili pri lastnikih Hond. Naključje? Nebi rekel.

Poglejte
Aprilijaša: Vsak pozna svoj motor do obisti.. Ja, mogoče se boste
delali norca, ker se skoz kvari itd... pa počakite malo: če je motor
servisiran tako, kot je treba, če se z njim dela, kot je treba... moja
Futura ma tudi 100.000km (150km manj, ampak to bo v kratkem
nadoknadila).. Pa kaj ji manjka? Kolikokrat me je pustila na cedilu? 1x.
pika.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

jaz sem odgovarjal za avto..

 

Za motor honda sem napisal da so grooooznooo dolgočasni predvsem dizajnersko... tehnološko pa gotovo najbolj dovršeni in zanesljivi...

 

edino Goldwing... tega bi pa mel... pa morda, če pride ven nova PanEU - na osnovi vfr1200, ki bo lepša od GTR-1400...

 

Tudi cb-1300 je bila v vseh pogledih boljše vozna, okrertnejša,  z boljšo mašino od xjr-1300, ki sem jo po tem testu vzel, a žal sila dolgočasna, manj udobna in sploh na pogled daleč za Yamahino klasiko...

 

Jakob... zanesljivost, poraba... ob mojih vožnjah, pa verjetno Motoriderjevih in še čigavih, je verjetno ravno to tisto, kar dajemo na prvo mesto... in ne širok nasmeh na znanih ovinkih domačih magistralk...

 

 

Men so na primer Guzziji vizualno sila všeč, blazno me mikajo... Norge, Kalifornija... a žal jim preprosto ne zaupam... ker za hondo, yamaho, kawo...če slučajno kje kaj crkne.. vem, da bom vsepovsod v dnevu alii dveh vse dobil... pri italijanih pa marsikaj tudi v celem tednu ne...

Objavljeno

Dr Jakob, mnogo preveč utrujaš z futuro, saj vem nimaš izbire, ker jo nihče noče kupit, to bo to...

Objavljeno (popravljeno)

Ferek, to si točno tako napisal, kot če bi rekel, da rajši ješ vsaj dan Pri Micki, kjer je sicer dolgočasno do amena, ampak vsaj vedno veš, kaj dobiš. Juha, kamper, zrezek, solata, pir. Dan na dan, teden na teden, mesec na mesec...

 

Ne zaupaš? A to je vse, o čem lahko razmišljaš? O zaupanju? O jejžeš, kako se mi smiliš.

 

Dr Jakob, mnogo preveč utrujaš z futuro, saj vem nimaš izbire, ker jo nihče noče kupit, to bo to...

 Dadi, okej, vredu, ne bom več omenjal mojega motorja, ampak recimo treborjevo R1, Thumperjevega Bonnija, od Celme njegove tri (yamaho fazer 1000, BMW K1 in prikoličarja..) Sej vseeno. Princip je važen, mentaliteta, VESELJE DO VOŽNJE, ne sam štancanje kilometrov.

 

Poglej naprimer fereka: v sosednji temi se razpisuje o radiu na motorju... Okej, vsakomur svoje, ampak ... A res rajši poslušaš kapavem kaj kot pa zvok motorja, navijanje obratov, pokljanje iz auspuha??

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Objavljeno

Ne zaupaš? A to je vse, o čem lahko razmišljaš? O zaupanju? O jejžeš, kako se mi smiliš.

 

 

Poglej naprimer fereka: v sosednji temi se razpisuje o radiu na motorju... Okej, vsakomur svoje, ampak ... A res rajši poslušaš kapavem kaj kot pa zvok motorja, navijanje obratov, pokljanje iz auspuha??

 

 Težko za razumet... a čista resnica... oboje... V odročnih predelih je zaupanje veliko pomembnejše od adrenalina, ki ti ga motor nudi... in tukaj ni prvič da se omenja želja po Africa Twin... pa je blo pri njej kaj dosti adrenalina?  Najbrž ne...

 

Radio?  ... Navijanje obratov, pokanje auspuha, zvok motorja... pa na polno po dolomitih, lovljenje in gonjenje šminkerjev, radiranje gume na zboru...u vsem tem neizmerno uživam in tam nima radio kaj špilat... ampak to je samo del motodneva... pol se pa začne "tranzit", vožnja, potovanje... če radia nimaš, ga ne moreš prižgat, če se ga pa naveličaš, ga lahko ugasneš...to je čisto tako... al pa zlo podobno kot če voziš bejbo zram - če jo maš, boš mogoče zvečer kavsal... če jo nimaš ti še vedno ostane drkanje... - žvižganje priljubljenega komada v čeladi... hahaha!

Objavljeno

Pa da me ne bo kdo narobe razumel; rad imam motorje, tudi Honde, ... sicer mi nobena ni posebej za dol past, ampak ajde.. MENTALITETA je tista, ki me moti. Tu pa vozniki Hond in BMWja (ornk prednjačijo Honde) razmišljajo veliko preveč hladno in racionalno. (če to zate ne velja, super, hvalabogu, aleluja).. drugače se pa malo zamislite. Resno, nič hudega vam nočem. Samo malooooo odprite svoja obzorja in probajte druge reči, probajte nekaj nenavadnega, drugačnega, vznemirljivega, mogoče norega. Boste presenečeni.

 

Jaz sem svoj motor preklel vsaj 100x, garantiram. Pa se vedno vračam, ker je to TO. ZAME!

 

ferek, probaj Guzzija, ne bo ti žal. Norge je zakon.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!