motofrik Objavljeno Februar 9, 2013 Opozori Objavljeno Februar 9, 2013 (popravljeno) Moto rider... iste občutke sem imel jaz pri prodaji Herbija... 1200, '70, ameriški model. Ni me pustil na cedilu nikjer. Mogoče ena zanimivost: kupil in naredil prepis, drugi dan pa kar v Udine, k Toffanu po dele za Laverdo. No, novi kupec ga je v dveh tednih uspel povsem uničiti. Kaj je delal, da je mašina zaribala, ne vem... No, ko je Laverda šla k novemu lastniku, pa je prišel Bavarec. R65LS. Malo mlajši od Laverde, zato pa toliko manj žejen... Z njim sem pa bil kuhan in pečen na zborih v Avstriji. Pri nas jih itak ni bilo več, kot 5-6. Zborov. @Efendi -ETZ je imel v primerjavi s TS spredaj disk, 12V elektriko in ne več onega deska sedeža in balon kesla. Popravljeno Februar 9, 2013. Popravil motofrik
gsxf750 Objavljeno Februar 9, 2013 Opozori Objavljeno Februar 9, 2013 Tomos dvo brzinc konec 60ih MZ250 - naredu izpit na njem (stric posodu), potem so ga pa ukradli noč pred nakupom Vespa GS 1960 (160ccm) (skoraj identična primeru na sliki, ki je letnik 1964) po ca 20 letni pavi pa prvi zaresni Suzuki GSX750F l.1993
moto rider Objavljeno Februar 9, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 9, 2013 (popravljeno) Sedemdeseta leta; Triumph Bonewille 650 (Izdelava, tam okoli letnika...'52, al' pa mal' več...) Ves teden sem šraufal, samo da smo se v nedeljo k maši peljali... .......In spet se je ponovila žalostna zgodba! Imeli smo ga pa le! Evo, takšen je bil njega dni motorizem! Popravljeno Februar 9, 2013. Popravil moto rider Kmet2, TakeALookAround, trojan69 in 3 others 6
Efendi Objavljeno Februar 10, 2013 Opozori Objavljeno Februar 10, 2013 Motofrik - pa saj to pravim, ETZ je bil nov glede na TS, s katerim sem se tedaj recimo jaz podil naokoli. In ja, imel to, kar so takrat "tazaresni" motorji že imeli. Ampak ekskluziven pa ni bil. Pravzaprav je bila takrat bolj ekskluzivna Vespa. Do nje si lahko prišel bolj po vezah kot ne in z nekakšnim dokazovanjem izvora deviz. In prodal si (sem) jo čez par mesecev celo dražje, kot si (sem) jo kupil. In to realno dražje, ne samo za večjo cifro, ki pa bi bila zaradi inflacije (ki je bila takrat naša stalnica) dejansko manjša. Ja, to je bila ekskluzivnost.
motofrik Objavljeno Februar 10, 2013 Opozori Objavljeno Februar 10, 2013 Ja, no... meni je bil hud. Prvi resen motor za dokaj sprejemljivo ceno. Lahko si kupil to ali pa Jawo. Ostalo si preplačal na ceno še enkrat državi s carino. Pa saj veš. Vespa... ja, v primerjavi z današnjimi skuterji in maxiskuterji neprimerljivo bolj motor, kot sedanji sesalci. Nikoli nisem imel želje za te vrste vozili, ampak branil se je pa ne bi.
Efendi Objavljeno Februar 10, 2013 Opozori Objavljeno Februar 10, 2013 Jap, to pa imaš prav. Ko so prišli ETZ-ji, se mi je zdelo, da je moj TS, ki je bil še ravnokar čisto OK, kar naenkrat postal nekako... star... (saj veš, kaj mislim).
luka11 Objavljeno Oktober 16, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2014 Vespa 150, letnik 1958 - to bi imel... __________________________ predstave | kamnoseštvo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se