Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Moto rider... iste občutke sem imel jaz pri prodaji Herbija... 1200, '70, ameriški model. Ni me pustil na cedilu nikjer. Mogoče ena zanimivost: kupil in naredil prepis, drugi dan pa  kar v Udine, k Toffanu po dele za Laverdo. No, novi kupec ga je v dveh tednih uspel povsem uničiti. Kaj je delal, da je mašina zaribala, ne vem... No, ko je Laverda šla k novemu lastniku, pa je prišel Bavarec. R65LS. Malo mlajši od Laverde, zato pa toliko manj žejen... Z njim sem pa bil kuhan in pečen na zborih v Avstriji. Pri nas jih itak ni bilo več, kot 5-6. Zborov.

@Efendi -ETZ je imel v primerjavi s TS spredaj disk, 12V elektriko in ne več onega deska sedeža in balon kesla.

Edited by motofrik
Posted

Tomos dvo brzinc  konec 60ih

MZ250 - naredu izpit na njem (stric posodu), potem so ga pa ukradli noč pred nakupom  :( 

Vespa GS  1960 (160ccm)   (skoraj identična primeru na sliki, ki je letnik 1964)

po ca 20 letni pavi pa prvi zaresni

Suzuki GSX750F  l.1993

 

post-22275-0-12590600-1360408021_thumb.jpg

Posted (edited)

Sedemdeseta leta;  Triumph Bonewille 650 (Izdelava, tam okoli letnika...'52, al' pa mal' več...)

 

Ves teden sem šraufal, samo da smo se v nedeljo k maši peljali...

.......In spet se je ponovila žalostna zgodba!

Imeli smo ga pa le!

 

Evo, takšen je bil njega dni motorizem!

post-4472-0-20008000-1360417012_thumb.jpg

Edited by moto rider
  • Like 6
Posted

Motofrik - pa saj to pravim, ETZ je bil nov glede na TS, s katerim sem se tedaj recimo jaz podil naokoli. In ja, imel to, kar so takrat "tazaresni" motorji že imeli.

Ampak ekskluziven pa ni bil.

Pravzaprav je bila takrat bolj ekskluzivna Vespa. Do nje si lahko prišel bolj po vezah kot ne in z nekakšnim dokazovanjem izvora deviz.

In prodal si (sem) jo čez par mesecev celo dražje, kot si (sem) jo kupil. In to realno dražje, ne samo za večjo cifro, ki pa bi bila zaradi inflacije (ki je bila takrat naša stalnica) dejansko manjša. Ja, to je bila ekskluzivnost.

 

 

Posted

Ja, no... meni je bil hud. Prvi resen motor za dokaj sprejemljivo ceno. Lahko si kupil to ali pa Jawo. Ostalo si preplačal na ceno še enkrat državi s carino. Pa saj veš. Vespa... ja, v primerjavi z današnjimi skuterji in maxiskuterji neprimerljivo bolj motor, kot sedanji sesalci. Nikoli nisem imel želje za te vrste vozili, ampak branil se je pa ne bi.

Posted

Jap, to pa imaš prav. Ko so prišli ETZ-ji, se mi je zdelo, da je moj TS, ki je bil še ravnokar čisto OK, kar naenkrat postal nekako... star... (saj veš, kaj mislim).

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!