Skoči na vsebino

Set za krpanje gume


Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 minutami, Erik99 pravi:

Kako pa lahko zrak iz bombice fališ - pri setu, ki ga imam sam ušraufam cevko na ventilček, na drugo stran cevke, ki ima navoj pa bombico, ki se šele ob privitju do konca predre, in zrak ne more iti nikamor drugam kot preko cevke  gumo..., sprašujem, da nebi ob morebitnem dogodku kaj zafrknil (sicer imam v setu "le" 3 bombice)...

Lp

isto, ampak ko predre bombulco moraš hitro zašraufat, pa mal mimo uide

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

isto, ampak ko predre bombulco moraš hitro zašraufat, pa mal mimo uide

Aha, jasno...

Thx

Objavljeno

V večini primerov gume brez zračnic velja, da tudi po predrtju ne pride do nenadne izgube tlaka. V vseh primerih sem prej opazil tujek (žeblj, žico, steklo...) kot pa mi je guma spustila toliko, da bi bil motor ali avto nevozen.

V primeru defekta je najbolje poiskati najbližjo črpalko, kjer imajo kompresor za preverjanje gum. Za hudo silo je pa najboljše nekaj takega za 5-8€ iz eBaya. Zasede približno enako prostora.

MiniAir.jpg.3f7a78be01e3fd3068b15f0c23a4aad9.jpg

Samo v Bosni sem se spravil krpat sredi ničesar in se mučil z bombicani in se potem z napol prazno gumo privlekel do prve črpalke. Iz kompleta sem vrgel bombice in dodal takšen kompresor. Preverjeno napolni gumo, lahko pa sprazni Aku, zato je dobro, da med polnjenjem motor "laufa".

Objavljeno
pred 6 minutami, MiNa pravi:

V večini primerov gume brez zračnic velja, da tudi po predrtju ne pride do nenadne izgube tlaka. V vseh primerih sem prej opazil tujek (žeblj, žico, steklo...) kot pa mi je guma spustila toliko, da bi bil motor ali avto nevozen.

V primeru defekta je najbolje poiskati najbližjo črpalko, kjer imajo kompresor za preverjanje gum. Za hudo silo je pa najboljše nekaj takega za 5-8€ iz eBaya. Zasede približno enako prostora.

MiniAir.jpg.3f7a78be01e3fd3068b15f0c23a4aad9.jpg

Samo v Bosni sem se spravil krpat sredi ničesar in se mučil z bombicani in se potem z napol prazno gumo privlekel do prve črpalke. Iz kompleta sem vrgel bombice in dodal takšen kompresor. Preverjeno napolni gumo, lahko pa sprazni Aku, zato je dobro, da med polnjenjem motor "laufa".

Maš mogoče link...?

Lp

Objavljeno
pred 28 minutami, Erik99 pravi:

Maš mogoče link...?

Lp

al pa tale, katerega imam tudi sam in dela:

kompresor pa tale :

http://www.ebay.com/itm/Black-Digital-Portable-Electronic-Tyre-Air-Compressor-12V-Car-Tire-Inflator-G8U7-/252877523052?epid=858478208&hash=item3ae0acc86c:g:cUIAAOSw3ZRY9mF5

poznam vsaj še 2 ki imata oboje enako kot jaz in vsi zadovoljni  

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 2 urami, Erik99 pravi:

Kako pa lahko zrak iz bombice fališ - pri setu, ki ga imam sam ušraufam cevko na ventilček, na drugo stran cevke, ki ima navoj pa bombico, ki se šele ob privitju do konca predre, in zrak ne more iti nikamor drugam kot preko cevke  gumo..., sprašujem, da nebi ob morebitnem dogodku kaj zafrknil (sicer imam v setu "le" 3 bombice)...

Lp

... :slap:

... DAMI je ene parkrat gledal film Boško Buha..... ki mu je vzornik.... in potem DAMI najprej bombico udari s kapselnom po skali... da začne delat "SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS".... da se prepriča, če bombica dela..

....in potem se je loti šravfat...

...ok.. to je bilo za šalo..

... malo zares:

Tisti kompresor , ko sem dal link, mi je v nekaj minutah napolnil pnevmatiko. Res da je bil vroč (piše v navodilih, da lahko dela 10 min, potem ga hladiš 20 min...) ....ampak važno da DELA!!

Objavljeno

Ekola @mladench

...samo zate only...

20170725_190650.jpg

20170725_190804.jpg

20170725_190827.jpg

Objavljeno
pred 11 urami, MiNa pravi:

V večini primerov gume brez zračnic velja, da tudi po predrtju ne pride do nenadne izgube tlaka. V vseh primerih sem prej opazil tujek (žeblj, žico, steklo...) kot pa mi je guma spustila toliko, da bi bil motor ali avto nevozen.

V primeru defekta je najbolje poiskati najbližjo črpalko, kjer imajo kompresor za preverjanje gum. Za hudo silo je pa najboljše nekaj takega za 5-8€ iz eBaya. Zasede približno enako prostora.

MiniAir.jpg.3f7a78be01e3fd3068b15f0c23a4aad9.jpg

Samo v Bosni sem se spravil krpat sredi ničesar in se mučil z bombicani in se potem z napol prazno gumo privlekel do prve črpalke. Iz kompleta sem vrgel bombice in dodal takšen kompresor. Preverjeno napolni gumo, lahko pa sprazni Aku, zato je dobro, da med polnjenjem motor "laufa".

no, men je tok hitro puščala guma, da nit 2kmja ne bi naredil. Smešno je bilo, ko sva z mojo stala ob cesti in je moja tiščala prst na luknji, da ne bi vsega zraka izgubila iz gume, potem pa je morala še moped držat, da ni padel na drugo stran.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

Ajej fantje . . . . 

Kupovati stvari in tračirat jih . . . . .totalna bedarija :ras:

Kupte si tako zadevo . . . . . .preverjeno deluje in še čuda drugih bedarij je zraven . . . 

Zadevca je velika  12 cm x 9 cm x 5 cm   in se lepo razstavi in zloži pod zic motorja . . . 

 

 

IMG_8407.JPG

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Na Vespi sem imel rezervno gumo pa je nisem nikoli rabil. Z ostalimi motorji že 30 let vozim "na srečo". Letos prvič kasiral žebelj, ampak po tem, ko sem ga opazil , prevozil še 50 km do vulkanizerja in zamenjal gumo. Prej v 1 mio km nisem imel nobenih težav, potem pa sem v enem mesecu pokasiral šrauf ali žebelj na mojem avtu, na službenem avtu, na motorju, pa še sin na "na pol" mojem avtu. Kad krene , krene.

Objavljeno

mene pa vsake tok, da ne pozabim kako se flika ... da lahko pol drugim pokažem :lol1: 

  • Haha 3
  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Tale set sem si pred kratkim naročil, še čakam da ga dobim. Poleg je tud sprej (čeprav piše da je na vodni osnovi in da gre baje takoj dol iz felne) ga verjetno ne bom nikoli koristil, bolj se mi gre za kompresor, ker tistim bombicam poleg seta za krpanje ne zaupam najbolj. Pa še blazino za kampiranje bom napihnil s tem vragom, da ne bom poleg pljuč ven metal. Cena za komplet je pa 38eur.

 

2000

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 minutami, JamesTheMan pravi:

Tale set sem si pred kratkim naročil, še čakam da ga dobim. Poleg je tud sprej (čeprav piše da je na vodni osnovi in da gre baje takoj dol iz felne) ga verjetno ne bom nikoli koristil, bolj se mi gre za kompresor, ker tistim bombicam poleg seta za krpanje ne zaupam najbolj. Pa še blazino za kampiranje bom napihnil s tem vragom, da ne bom poleg pljuč ven metal. Cena za komplet je pa 38eur.

 

2000

enakega imam in tovorim s sabo, na kako daljšo pot. Bombice so res samo za kritičen problem.

Objavljeno

Sprej si že kdaj uporabil? Me res zanima če gre tako hitro dol s felne kak pišejo. 

Objavljeno
pred 28 minutami, JamesTheMan pravi:

Sprej si že kdaj uporabil? Me res zanima če gre tako hitro dol s felne kak pišejo. 

mene bolj skrbi, če zaflika gumo, dol baje gre vsaj kar na youtubi vidim. Kačice pa mam za vsak slučaj zraven.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

. Bombice so res samo za kritičen problem.

Ko sem jih potreboval, iz vseh treh nisem spravil več kot okoli o.6 bara. Takoj sem nabavil kompresor - zdaj dela in upam, da bo delal, ko ga bom potreboval :).

S seboj nosim kompresor, kačice in slime tekočino.

IMG_7251.thumb.JPG.dff4357a85bc22c2bccb7e9d470df3bc.JPG

 

Objavljeno
pred 58 minutami, Scarabeo 500 pravi:

slime tekočino

Namesto te tekočine lahko uporabite avtošampon, čistilo za posodo (včasih je bil Čarli, preverjeno deluje) ali čisto navadno mleko, tudi preverjeno deluje.

Te razne tekočine pridejo v poštev, če guma malenkost pušča, pa ne najdeš "tujka" vgumi. V primeru večjih tujkov pa "črvi" in kompresorček. Če nimaš dveh levih rok je dela za par minut - tudi preverjeno (obojeročno):P.

Flika.thumb.JPG.b59006b31749e3e017e3ed6665d5b5b2.JPG

Takole je zgledal "črvek" po cca 1500 km. Na notranji strani pa se je formirala gobica v velikosti kovanca za 2€ (to sem videl, ko sem gumo menjal za novo).

Objavljeno
pred 2 urami, JamesTheMan pravi:

Sprej si že kdaj uporabil? Me res zanima če gre tako hitro dol s felne kak pišejo. 

Sem. Na motorju sicer ne. Na štirikolesniku pa ogromo krat. Vedno sem z sabo tovoril set črvekov z orodjem, nekaj bombic in dva spreja. Na terenu zakrpal lukenj ogromno in z sprejem napolnil pnevmatiko. Vulkanizerji so proti tem sprejem, ker smrdijo, so mastni in jih je potrebno očistiti pred menjavo nove pnevmatike. Detergent, čistilo za zavore, čistilni bencin... Z vsem se odstrani. Spreje sem kupoval povsod, kjer sem jih dobil. E,leclerk, Bauhaus, benz pumpe... V eni pnevmatiki sem imel največ sedem črvekov. No, na motorju si tega ne bi privoščil- priznam. Za off road vozilo pa ni bilo strahu, da bi šlo kaj narobe

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

zdravo,

tudi sam sem letos poleti uporabil set za krpanje gum ( ČRVEK - kot ga je poimenoval MINA ), ko sem ostal z prazno gumo nekje v Grčiji.

zadevo sem saniral uspešno in s tako zakrpano pnevmatiko naredil še dobrih 2500 km do doma.

20170727_163253.thumb.jpg.3d9ae0b30dd1cecbb45747a075abaa83.jpg

20170727_163602.thumb.jpg.1591bc11250cef2b69c0db4f51798a43.jpg

Vedar bombice, ki so priložene setu  za krpanje (3 kosi)  pnevmatiko le za silo napolnijo, a dovolj do prve črpalke. Zgodilo se mi je , da PVC konektor na katerga priviješ bombico in le tega na ventil ni tesnil 100% in se je pri vsaki bombici nekaj zraka izgubilo, res pa je, da sem to uporabljal prvič.

Notranjost gume pa je izgledala takole

20170811_150022.thumb.jpg.e40522a8251aa737a4aafba1e0fa327b.jpg

 potem sem jo zakrpal tako, kot je potrebno ( uporabil sem gobico ) čeprav nekateri temu oporekajo, a sam sem naredil z gumo še cca 5000 km, brez problemov in brez vidnih spremeb na strukturi zunanje strani pnevmatike, kljub temu, da se je poškodovala kakšna žička armature

20170811_150703.thumb.jpg.27f3171074da0d11ff05d4297e36bfb3.jpg

bom pa v prihodnosti nabavil še mali kompresorček

lp, notranc

Popravljeno . Popravil notranc
  • Všeč mi je 7
Objavljeno
pred 2 urami, Scarabeo 500 pravi:

Ko sem jih potreboval, iz vseh treh nisem spravil več kot okoli o.6 bara. Takoj sem nabavil kompresor - zdaj dela in upam, da bo delal, ko ga bom potreboval :).

S seboj nosim kompresor, kačice in slime tekočino.

IMG_7251.thumb.JPG.dff4357a85bc22c2bccb7e9d470df3bc.JPG

 

ko sem pri Senju prerezal (malce večja luknja kot okrogla) gumo, sem uporabil 4 bombice, s tem da sem skoraj sigurno dve spravil bolj mimo kot pa v pnevmatiko. Senzor je kazal 1 bar. Do pumpe je šlo za silo, potem sem pa nabil not 3,0 (guma je še vedno puščala) in do vulkanizerja.

Če ma človek čas in da se mu da, pokličite asistenco, pa naj se oni jebajo, jaz nisem hotel domov, ker mi je bilo škoda vikenda :D, tok škoda, da mi je @Kmet2pisal da mi gumo pripelje do Paklenice (kaj vse je človk pripravljen nardit, sam da se ga zvečer mal nalucka :D )

 

pred 52 minutami, MiNa pravi:

Namesto te tekočine lahko uporabite avtošampon, čistilo za posodo (včasih je bil Čarli, preverjeno deluje) ali čisto navadno mleko, tudi preverjeno deluje.

Te razne tekočine pridejo v poštev, če guma malenkost pušča, pa ne najdeš "tujka" vgumi. V primeru večjih tujkov pa "črvi" in kompresorček. Če nimaš dveh levih rok je dela za par minut - tudi preverjeno (obojeročno):P.

Flika.thumb.JPG.b59006b31749e3e017e3ed6665d5b5b2.JPG

Takole je zgledal "črvek" po cca 1500 km. Na notranji strani pa se je formirala gobica v velikosti kovanca za 2€ (to sem videl, ko sem gumo menjal za novo).

2x sem jo malce narezal (ni bila okrogla luknja) namesto da bi dobil samo žebu ali vijak, obakrat je tudi črv puščal. Šele vulkaniziranje in notranja flika je pomagalo. Je pa kačica po mojem vseeno boljša od tekočine slime. Pa izredno je potrebno biti pazljiv, da greš z orodjem, ko širiš luknjo v isti smeri kot je poškodovana guma.

Objavljeno

Pred nekaj leti mi je spustila pnevmatika (z zračnico). Na srečo sem bil blizu črpalke (Ljubljana). Kupim sprej na črpalki in nafilam zadnjo pnevmatiko. Tako kot sem spustil sprej not tako je šel ven s celotno tekočino, ker je bila mala luknjica na spodnji strani (proti asfaltu).

Jezen sem jo peš mahnil do znanega moto prodajalne in kupim nov sprej. Ta je delal tako kot mora, nato se odpeljem do vulkanizerja.

 

Od takrat kupujem spreje in kite za flikanje samo v motocentrih. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pri meni pa je zgledalo takole.

Motor je bil parkiran na Lentu v MB. Se vsedem na motor in kolega - gumo imaš prazno. Ni še bila čisto na rajfni. Do bencinske na drugi strani MB ne bom prišel. Nedelja, mislim da bencinska pri študentskih domovih v nedeljo ne dela. Če ne dela bom vsaj napolnil gumo.

SE peljem kot po jajcih enakomerno brez pospeševanja in žlajfanja. Bencinska zaprta, zraka ni. Jeba. Prvič bom moral flikati. Poiščem luknjo, pripravim vse potrebno.

Luknjo malo pofrezam, pripravim črva, odprem lepilo - še tovarniško zaprto (popolnoma suho), jeba - bom pa poskusil brez lepila. Črva zabulam brez lepila in nataknem adapter za bombice. Če ne bom naredil prav, bo plin šel mimo. Malo ga gre - nisem bil popolnoma siguren kam :), nataknem še drugo pššššš in konec. Guma je še praktično prazna. Nato še tretjo pšššš  - guma je napol prazna. Kot po jajcih grem do Selnice in preverim tlak - okoli o.5, mogoče malo več s tremi bombicami.

Takrat je padla odločitev, da se več ne bom zajebaval s takimi stvarni in nabavil....

Hočem povedati, da nikoli ne veš koliko plina je v bombici, sploh pa če je stara naj se zamenja, enako lepilo za črve.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Sem gledal tudi te cenejše, neznanih proizvajalcev. Vendar raje tu ne šparam in dam malo več poleg, pa kupim preverjeno zadevo. Ker da mam gumidifekt in sem že tak slabe volje, da me potem še tale kompresorček zafrkava, sam sebi focn stisnem, sploh ker bi vedel, da sem sam sebe z njim nategnil.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!