Skoči na vsebino

Set za krpanje gume


Priporočene objave

Objavljeno
4 hours ago, raza said:

Si sploh pogledal link? Komplet je na lion baterije (4000mAh), deluje kot kompresor (10 bar) LED svetilka in energetska banka. Deluje.

 

Sem pogledal. Se opravicujem za nejasno napisano....so tudi taki, kateri imajo mislim, da AA baterije (4-6) za delovanje.....! Ta na tvojem linku ima pa notranjo baterijo. 
bolj me zanima, koliko je to kaj mocno/sposobno nafilat. 

2 hours ago, DAMI34 said:

s kompresorjem sem filal zadevo 10 minut, do 2,7 bara. Segreje se prasica, da ga ne moreš prijet, sploh kjer je cev zraka pritrjena na kompresor.

Jaz bi gladko potegnil 2 žice z accuja na neko lahko dostopno mesto pod zicem (če se ne mu ne da iskat prostih kablov). Ko filaš maš motor prižgan.

 

Vrjetno bo nekaj takega (2 zici in 12V)...moram ujet se pred gneco pri Urbancicu....

Objavljeno

Če ti gumo sname iz roba je ponavadi vse zaman. Sem že reševal tako težavo z gurtno zategnjeno po obodu gume, da se je razširila toliko, da je zatesnila rob. Potem je tudi s kilavim kompresorjem šlo.

V takem primeru edino črpalka, ali vulkanizer reši.

Objavljeno (popravljeno)

Mal sem gledal teste teh z “notranjo” baterijo ala Xiaomi inp. in ocitno zadeva deluje. 
jaz bom nabavil, pa magari za test. Se zrtvujem in porocam....! Pa se fila se lahko preko usb....

2 hours ago, smasher said:

Kako tega nisem takoj našel, v Sloveniji pa še dokaj ugodno se mi zdi

https://www.mishop.si/xiaomi-mijia-prenosni-baterijski-kompresor-crn-911.html

 

moja napaka, spregledal da piše TRENUTNO NI NA ZALOGI... 

tole izgleda res ugodno....like 50% ceneje, kot pri kitajckih

Popravljeno . Popravil Roger G. Jagger
Objavljeno

No, ja, tale je primerljiv:

https://www.banggood.com/BIKIGHT-150PSI-4000mAh-4-in-1-Multi-function-Air-Pump-LED-Light-Power-Bank-USB-Rechargeable-Bike-Pump-Car-Bicycle-Electric-Scooter-Basketball-Football-Pump-p-1800398.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_fashion&utm_content=izzie4&utm_campaign=cdm-shoes-180-sammi&createTmp=1&gclid=CjwKCAjwvMqDBhB8EiwA2iSmPJro-sgDccD7e_gV5Z6fxrH83VmPM0YtxpW31jwA48Co-93C_JfqqBoCuUkQAvD_BwE&DCC=SI&currency=EUR&cur_warehouse=CN

je pa vprašanje kvalitete.

Jaz imam sicer Lidlov kompresor, v bistvu dve zadevi v kovčku, izgledata kot vrtalni strojček, baterija je ena in se menjuje. En je za višje tlake, drugi za blazine in gumi čolne z večjim pretokom. Problem je, ker moram ves čas držati stikalo, da polni in nima izklopa pri določenem tlaku. Pa še nastavek za ventil je na vijak.

Objavljeno
1 hour ago, Roger G. Jagger said:

Mal sem gledal teste teh z “notranjo” baterijo ala Xiaomi inp. in ocitno zadeva deluje....

Xiaomi je načeloma resna firma :), sicer po specifikacijah je oni drugi (to kar sta prilepla Raza pa Darko) boljši, baterija 4000mAh vs 2000mAh, max tlak isti, ampak jaz jim ne zaupam kaj dosti. Lepo da bos preizkusil, upam da ne pozabiš poročat.

Objavljeno

To je "uspešen dan na forumu" začel dan s predpostavko da ne obstaja usb napajan kompresor, na koncu dneva vem da jih je kolkor češ ?

Objavljeno
14 hours ago, smasher said:

To je "uspešen dan na forumu" začel dan s predpostavko da ne obstaja usb napajan kompresor, na koncu dneva vem da jih je kolkor češ ?

V bistvu med polnjenjem ne sme biti na usb prikljucen. Le baterija, katera je v njem se fila preko usb. 
 Zdaj se nekako spet bolj k 12V nagibam.....

Objavljeno

ne doktorirat, itak ko bo šit, boš rabil znat:

1. pravilno pobrusit in navrtat gumo, če je lepa luknja itak, če je prerezano, rabiš nadaljevalni tečaj

2. pravilno zabit brusno špico, da ne poškoduješ dratov v pnevmatiki

3. ko to osvojiš, pravilno namazat in zabit kačko v luknjo, to še gre, nadaljevalni tečaj pa:

4. pravilno izvleči vbodno orodje, da kačica ostane vsaj približno pravilno v poziciji

spet nadaljevalni

5. v kolikor je večja luknja ali zareza, znati dodati še eno ali dve kačici po potrebi

šele nato pride pumpanje :D

Mal se šalim, ampak tako je šlo pri meni. Sem pa lepe okvare že rešil celo s park vijakom namazanim z lepilom in to preden je zmanjkalo sploh tlaka v pnevmatiki. 

dodam še točko 6. ker običajno, ko ma hudič mlade jih ima zaporedoma.

Sem v enem letu flikal 3x. Seveda pozabil, da sem pol lepila/vulkanizerskega topila že porabil in potem sem naslednjič tlačil samo kačke v luknjo. Prvo je izstrelilo čez 10km vn. Nato sem gumo napulmpal manj in je zdržala cca 300km od Karlobaga do Pakle in tik pred domom je bila že tako pobrušena, da je spet začela puščat.

Tak da, compresssssorrrr niti ni glavni problem :P

Vem pa da prasica žre ful toka, pa da ko si v sranju ni lih časa za filat accu od compressorja, tak da, potegni tisti kabel od baterije pa bo. Opcija 2 je tudi, če maš pripravljeno (večina nas ima) priklop za Cytec vzdrževalec, da dokupiš tisti del, ki gre samec na samico in potem skombiniraš priklop. Bistvo je da moped, ko je prižgan generira dovolj toka (nisem električar, da me kdo ne prime za jezik, ki je bolj strokovno podkovan) da kompresssorrrr zmore nabijat 10 minut ob prižganem motorju itak..ker baterijo, ti garantiram boš izpraznil, če boš hotel gumo napumpat na 2,0

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Pumpa za kolo. Zavzame malo prostora, je poceni, rabiš jo pa tako ali tako enkrat na X let. Traja dobre pol ure (400-500 "potegov" ) in ni šans, da gumo spraviš nazaj, če je "padla" iz ležišča, ampak to tudi s kompresorjem (na 12V) ne gre.

5€ investicije in "dela za zmerom" .

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, franc pravi:

Pumpa za kolo. Zavzame malo prostora, je poceni, rabiš jo pa tako ali tako enkrat na X let. Traja dobre pol ure (400-500 "potegov" ) in ni šans, da gumo spraviš nazaj, če je "padla" iz ležišča, ampak to tudi s kompresorjem (na 12V) ne gre.

5€ investicije in "dela za zmerom" .

lp

in imaš prav, sem že pomislil, tista ta mala za specialke. Pa nobenih problemov nima, dela dokler šef pritiska, pol pavza pa spet. 

 

Objavljeno

Da se malo "dopolnim" . Jaz imam tako tlačilko. 4€ iz Eleclerca, ki ima v osnovi nastavek za "avto ventil" . Kakor je povsem plastična, deluje presenetljivo dobro. Je pa to bolj izhod v sili. Dan danes ima večina (novih) avtomobilov "nadomestek" rezervnega kolesa v obliki pene in kompresorja in ni vrag, če nisi ravno v neki "vukojebini" , da se ne bi zasmilil (oz. nafehtal od) kakšnemu "mimovozečemu" .

Sem pa že krpal zračnico na motorju ob pomoči tlačilke za kolo. Izvedljivo, ni pa ravno užitek (samo v mojem primeru je največ dela z demontažo in montažo in je potem še "pumpanje" malo čez mero) .

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Da dodam še jas svoje...

Majhen odstotek uporabnikov "dvokoles" je ostal, ki si v taki situaciji pomagajo sami. Bolj kot ne imam občutek, da je pri vseh teh pripomočkih tudi kod povsod prisoten tisti "must have". Ko pa pride do dogodka, se pa večina zanaša na tisto kar so doplačali pri zavarovanju vozila.

Tudi sam sem že parkrat krpal na cesti. Vem, da je krpanje zračnice "kristusova muka", ker je potrebno sneti kolo in pneumatiko, da prideš do zračnice. Medtem, ko je krpanje pneumatike "tubeless" igračkanje. Še posebej, če je v dosegu pravi kompresor. Mini kompresor sem preizkusil doma v garaži (deluje). Je že @DAMI34lepo opisal "vajo"...

Objavljeno

Ja vsekakor je pametno na kaki stari gumi potrenirat doma večanje luknje, tlačenje kačice.. itd..

 

pred 18 urami, franc pravi:

Da se malo "dopolnim" . Jaz imam tako tlačilko. 4€ iz Eleclerca, ki ima v osnovi nastavek za "avto ventil" . Kakor je povsem plastična, deluje presenetljivo dobro. Je pa to bolj izhod v sili. Dan danes ima večina (novih) avtomobilov "nadomestek" rezervnega kolesa v obliki pene in kompresorja in ni vrag, če nisi ravno v neki "vukojebini" , da se ne bi zasmilil (oz. nafehtal od) kakšnemu "mimovozečemu" .

Sem pa že krpal zračnico na motorju ob pomoči tlačilke za kolo. Izvedljivo, ni pa ravno užitek (samo v mojem primeru je največ dela z demontažo in montažo in je potem še "pumpanje" malo čez mero) .

lp

ampak, ker si že zapisal, tlačilka sploh ni slaba rešitev, ker je mala podolgovata, načeloma gre pod sedež ali v tooltube, al pod kako plastiko, pa nikol ji baterije ne zmanjka.

 

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

ampak, ker si že zapisal, tlačilka sploh ni slaba rešitev, ker je mala podolgovata, načeloma gre pod sedež ali v tooltube, al pod kako plastiko, pa nikol ji baterije ne zmanjka.

 

jaz sem jo kupil v Spar-u, in ko sem jo poizkusil mi je na Yamahi skurlo varovalko...nisem več probal....

Objavljeno
pred 7 minutami, tomaz69 pravi:

jaz sem jo kupil v Spar-u, in ko sem jo poizkusil mi je na Yamahi skurlo varovalko...nisem več probal....

čak električno? Jaz govorim o ročni pumpi za bicikl.

 

Varovalke pa morjo bit mal več kot samo 1 al 1,5A. Pa tisti vtikači so tudi včasih mal jeba

 

Objavljeno

Če bo kdo že kupoval električni (12V) kompresor, naj kupi kvalitetnega. Tele Špar variante so boge (imamo doma in ni šanse, da napolniš gumo na avtu, razen hrupa in pregrevanjam kaj več efekta ni) . Po forumih so kompresorje "slačili" (odstranjevali ohišje) in je potem precej manjši, zgleda čudno ampak dela enako.

lp

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Varovalke pa morjo bit mal več kot samo 1 al 1,5A. 

 

Špar, Hofer varianta neobremenjen vleče dobre 3 A, obremenjen do 5 A, torej vsaj 6 A varovalka!

Komprsorji v avtih (Audi, VW, Škoda) so še bolj požrešni (imajo večji el. motorček) in pije tudi do 8-9 A. Varovalka vsaj 10 (16) A. Podatki na ohišju navajajo, da za 2,3 bara tlaka v gumi rabiš ~ 10 min. Seveda je odvisno od dimenzije gume.

 

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Že dolgo imam nekaj iz "Expresa" cena je bila 7€. Odstranil sem "odvečno" plastiko, da je bolj priročen za "vožnjo". Obremenjen kuri 9-9,5A, Tako, da je uporaben le, če ga priklopim direkt na akumulator, pa še v tem primeru, mora motor "delovati", ker v nasprotnem bi imel polno gumo in prazen akumulator.

Preverjeno napolni moto gumo do predpisanega tlaka, kot sem zapisal v prejšnjem postu preizkusil doma v garaži...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

čak električno? Jaz govorim o ročni pumpi za bicikl.

 

Varovalke pa morjo bit mal več kot samo 1 al 1,5A. Pa tisti vtikači so tudi včasih mal jeba

 

ah sorry...nisem bral vsega prej...ja električno na 12V

Objavljeno
pred 1 minuto, tomaz69 pravi:

ah sorry...nisem bral vsega prej...ja električno na 12V

problem teh naših vtičnic na motorjih so prešvoh varovalke, običajno so to za foun filat. Preberi za kok obremenitve je sploh namenjena.

Objavljeno (popravljeno)
pred 45 minutami, DAMI34 pravi:

problem teh naših vtičnic na motorjih so prešvoh varovalke, običajno so to za foun filat. Preberi za kok obremenitve je sploh namenjena.

Serijsko (tovarniško) vgrajene vtičnice so običajno na 10 A varovalki.

Kar se pa dodatno vgrajuje, pa vsak sam ve kam je priklopil in kakšno varovalko ima vmes, če sploh.

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Omislil sem si Xiaomi kompresor na baterije. Izdelava zgleda dobra. Za test sem spustil gumo od motorja in jo je uspešno napumpal nazaj. Všeč mi je, da na nastavim pritisk na displayu in kompresorček točno toliko napolni. Ni mi pa všeč, da ne zna pokazat % baterije.

Če slučajno kdo želi tastarega na 12V kabel, ga podarim.

20220920_193703.thumb.jpg.f66c4de96787856a1f5d4826e8faf9cd.jpg

Objavljeno
pred 5 urami, GregorM pravi:

Omislil sem si Xiaomi kompresor na baterije. Izdelava zgleda dobra. Za test sem spustil gumo od motorja in jo je uspešno napumpal nazaj. Všeč mi je, da na nastavim pritisk na displayu in kompresorček točno toliko napolni. Ni mi pa všeč, da ne zna pokazat % baterije.

Če slučajno kdo želi tastarega na 12V kabel, ga podarim.

20220920_193703.thumb.jpg.f66c4de96787856a1f5d4826e8faf9cd.jpg

Kje si nabavil + kakšna je teža?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!