Snečer Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 (popravljeno) Ne bo super duper makine, ker jo že zdaj imam :grim Hec, no, prav nobene želje ne ideje ni, da bi si omislil nekaj pretežka in premočnega. Ta razred mi povsem ustreza. Glede tečaja pa ne vem, zakaj bi šel tja in se vozil s trail motorjem preko debel. p.s. versys je zamenjal er6n, ker mi je bil premočen :grim Popravljeno Maj 22, 2015. Popravil Snecer nazo13, builder in I30 3
motolover Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 opa pa tej tečaji so za vrhunske športnike vidm po tanovm ..... Napisal sem, da ni za tiste v fizično zelo slabi formi.
nazo13 Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Napisal sem, da ni za tiste v fizično zelo slabi formi. Po domače - Samo za kmete. Puisarniške griže odpadejo. I30, Mavti in builder 3
I30 Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Po domače - Samo za kmete. Puisarniške griže odpadejo. A morjo met kmetje še kešno cifro zraven al so lohk navadni kmetje? builder 1
Scarlett Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Zanimiva izjava inštruktorja Vojka, da se najbolj lomijo tisti okoli 42 let starosti. Manjka pa bistveni podatek - izkušnje. Meni bi več povedal podatek s kolikimi leti staža in s kolikimi prevoženimi km se najbolj lomijo. Pa tudi podatek o tipih motorjev ne bi bil viška. Še vedno trdim, da ni pametno narest izpit na 500 ali 600 ccm nakedu s 50 konji in potem skočit na jurja z +130 konji. Vzemite si vzgled po Snecerju. Avtomatik, ..., sedaj je pri versysu in šele čez čas bo presedlal na superduper makino. In ne rabi nekih tečajev kjer te samo gulijo in se vun mečejo. Res je, gre za 42-letnike, ki so izpit naredili šele v krizi srednjih let. builder 1
Scarlett Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Ne bo super duper makine, ker jo že zdaj imam :grim Hec, no, prav nobene želje ne ideje ni, da bi si omislil nekaj pretežka in premočnega. Ta razred mi povsem ustreza. Glede tečaja pa ne vem, zakaj bi šel tja in se vozil s trail motorjem preko debel. p.s. versys je zamenjal er6n, ker mi je bil premočen :grim trail lahko tudi preskočiš čeprav je večina navdušena (jst sm bla sam tolk časa, dokler ga nisem na zadnje kolo postavila - seveda ne-namerno, pol sm se pa mal usr...) inštruktorji vaje s traili zagovarjajo, da z njimi dojameš koordinacijo gas-sklopka-bremza-zadnja bremza-ter ravnotežje; in da se osvojeno znanje lepo prenese na vaje s svojimi motorji builder, maus in jskrablin 3
maus Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 trail lahko tudi preskočiš čeprav je večina navdušena (jst sm bla sam tolk časa, dokler ga nisem na zadnje kolo postavila - .... ja sj ... tm si se navadla na zadnega .. pol pa vse ravnine po jadranki na zadnega ... :angry: :krneki: Scarlett in I30 2
I30 Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 trail lahko tudi preskočiš čeprav je večina navdušena (jst sm bla sam tolk časa, dokler ga nisem na zadnje kolo postavila - seveda ne-namerno, pol sm se pa mal usr.. .) inštruktorji vaje s traili zagovarjajo, da z njimi dojameš koordinacijo gas-sklopka-bremza-zadnja bremza-ter ravnotežje; in da se osvojeno znanje lepo prenese na vaje s svojimi motorji Jaoooo babe! Trial se reče, ne pa trail. Ti s ena trejla! Najebo sam ga sad ... Scarlett in maus 2
maus Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Jaoooo babe! Trial se reče, ne pa trail. Ti s ena trejla! Najebo sam ga sad ... kaj pa ona ve, da se pele po zadnem ....enako ji je, kot da se u klanc pele :krneki: Scarlett, SLVR in I30 3
Scarlett Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Jaoooo babe! Trial se reče, ne pa trail. Ti s ena trejla! Najebo sam ga sad ... sm prepisovala od Snečerja I30 1
I30 Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 sm prepisovala od Snečerja Ja, ja, vsak izgovor je dobr, tud če ga ps na rep prnese...
Popularna objava skalaprava Objavljeno Maj 22, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Glede tečaja pa ne vem, zakaj bi šel tja in se vozil s trail motorjem preko debel. Ta del z Trialom ima zelo logičen smisel in ta je koordinirana uporaba sklopke, prve in zanje zavore. Namreč, ko voziš preko debel in ostalih ovir ter po bregu gor in dol (vse to samo v prvi prestavi pri zelo nizki brzini, kjer je ročiča plina zelo občutljiva, pa še prenos je zelo kratek), si primoran hočeš - nočeš ves čas motor kontrolirati s sklopko, poleg tega da še stojiš in je to odlična vaja tudi za pridobivanja občutka za ravnotežje. Ti postane pa na vaji s Trialom precej vroče, tako da ni priporočljivo biti oblečen kot medved, ker zakuhaš že po petih minutah. Na koncu pa še na poligonu pridelaš intenzivnih cca. 70km, tako da nekaj psiho-fizične pripravljenosti je dobro imeti, sploh če je bolj vroče vreme. Mislim da je imel motolover to v mislih in ne da moraš biti sedaj atlet v top formi. Jaz sem šel na tečaj s krepko preko 100.000 prevoženimi kilometri na motociklu in lahko rečem, da sem se kar nekaj novega naučil. Primer: v glavi sem bil še vedno "old school" motociklist, kjer sem ob polnem zaviranju še vedno premalo stisnil prvo zavoro, tako da do vklopa ABS-a spredaj sploh ni prišlo. Šele v naslednjem poizkusu, sem pravilno sprožil zavore do konca ter prenesel težo telesa nazaj in je ABS posegel vmes (prva guma je kar "škripala", ampak blokirala pa ni). Zavorna pot iz 50km/h na nič je bila za precej metrov krajša kot moj prvi poizkus! Kaj lako iz tega potegnem? Recimo v naselju vozim 50km/h in mi pred kolo skoči neka ovira, ki se ji ne da izognit z izogibanjem, temveč le z zaviranjem. Sem preprican, da bi imel pred tečajem kak meter več zavorne poti, kot bi jo imel sedaj. Ali bom to res lahko izkoristil na cesti? Upam da mi ne bo potrebno ugotavljati, lahko se pa že jutri zgodi. Da nekateri postanejo po tečaju tudi hitrejši na cesti, temu ne bom oporekal, verjetno se tudi to dogaja. Jaz sicer verjetno ne spadam v ta segment, ker ne opazim da bi bil kaj bolj hiter, kot sem bil pred tečajem. Dejal bi prej nasprotno, da sem celo malo umiril svoj tempo, ker sem sprobal v nazdorovanih okoliščinah zavorne poti iz različnih hitrosti. Objestnež, kot jih radi imenujemo/imenujete, lahko nekdo postane že, ko opravi izpit za motor, še več, prepričan sem, da z opravljenim izpitom dobimo več objestnežev, kot pa z opravljenim tečajem varne vožnje. Razumem dilemo iti ali ne iti. Jaz recimo sem tudi malo omahoval, doma večkrat omenil da bi šel, ampak da pa je 150€ tudi kar nekaj bencina in posledično kilometrov. No, potem sem pa dobil za RD darilni bon s tečajem in lahko rečem, da boljšega darila še nisem dobil. Morda ideja komu za darilo oz. kako nekoga spraviti na tečaj. Iz lastnih izkušenj pa ta tečaj lahko samo priporočam. No, imam pa sedaj še to srečo, da mi bo celo firma častila nadaljevalni tečaj, pa tudi če mi ga nebi, sem bil itak že odločen, da grem! In na tej točki bom jaz tudi končal z debato oz. prepričevanjem za tečaj. Pač vsak po svoji vesti. Jaz bom na cesti še vedno vsakega pozdravil, vključno s tabo Snecer, če si kdaj kje nasproti pripeljeva Lp. Scarlett, SLVR, TOMCAT in 7 others 10
Snečer Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 sm prepisovala od Snečerja Se vidi, kolk si bila resna na tečaju I30 in Scarlett 2
nazo13 Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 sm prepisovala od Snečerja Se vidi, kolk si bila resna na tečaju Tu se kurčiš kako je tečaj varne vožnje v Vranskem zanič, sedaj smo te pa dobli, da si celo ti bil tam in je Scarlett prepisovala od tebe. Pa oba sta šus dobla, ker sta imela narobe napisano. Scarlett in I30 2
Snečer Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Ta del z Trialom ima zelo logičen smisel in ta je koordinirana uporaba sklopke, prve in zanje zavore. Namreč, ko voziš preko debel in ostalih ovir ter po bregu gor in dol (vse to samo v prvi prestavi pri zelo nizki brzini, kjer je ročiča plina zelo občutljiva, pa še prenos je zelo kratek), si primoran hočeš - nočeš ves čas motor kontrolirati s sklopko, poleg tega da še stojiš in je to odlična vaja tudi za pridobivanja občutka za ravnotežje. Ti postane pa na vaji s Trialom precej vroče, tako da ni priporočljivo biti oblečen kot medved, ker zakuhaš že po petih minutah. Na koncu pa še na poligonu pridelaš intenzivnih cca. 70km, tako da nekaj psiho-fizične pripravljenosti je dobro imeti, sploh če je bolj vroče vreme. Mislim da je imel motolover to v mislih in ne da moraš biti sedaj atlet v top formi. Jaz sem šel na tečaj s krepko preko 100.000 prevoženimi kilometri na motociklu in lahko rečem, da sem se kar nekaj novega naučil. Primer: v glavi sem bil še vedno "old school" motociklist, kjer sem ob polnem zaviranju še vedno premalo stisnil prvo zavoro, tako da do vklopa ABS-a spredaj sploh ni prišlo. Šele v naslednjem poizkusu, sem pravilno sprožil zavore do konca ter prenesel težo telesa nazaj in je ABS posegel vmes (prva guma je kar "škripala", ampak blokirala pa ni). Zavorna pot iz 50km/h na nič je bila za precej metrov krajša kot moj prvi poizkus! Kaj lako iz tega potegnem? Recimo v naselju vozim 50km/h in mi pred kolo skoči neka ovira, ki se ji ne da izognit z izogibanjem, temveč le z zaviranjem. Sem preprican, da bi imel pred tečajem kak meter več zavorne poti, kot bi jo imel sedaj. Ali bom to res lahko izkoristil na cesti? Upam da mi ne bo potrebno ugotavljati, lahko se pa že jutri zgodi. Da nekateri postanejo po tečaju tudi hitrejši na cesti, temu ne bom oporekal, verjetno se tudi to dogaja. Jaz sicer verjetno ne spadam v ta segment, ker ne opazim da bi bil kaj bolj hiter, kot sem bil pred tečajem. Dejal bi prej nasprotno, da sem celo malo umiril svoj tempo, ker sem sprobal v nazdorovanih okoliščinah zavorne poti iz različnih hitrosti. Objestnež, kot jih radi imenujemo/imenujete, lahko nekdo postane že, ko opravi izpit za motor, še več, prepričan sem, da z opravljenim izpitom dobimo več objestnežev, kot pa z opravljenim tečajem varne vožnje. Razumem dilemo iti ali ne iti. Jaz recimo sem tudi malo omahoval, doma večkrat omenil da bi šel, ampak da pa je 150€ tudi kar nekaj bencina in posledično kilometrov. No, potem sem pa dobil za RD darilni bon s tečajem in lahko rečem, da boljšega darila še nisem dobil. Morda ideja komu za darilo oz. kako nekoga spraviti na tečaj. Iz lastnih izkušenj pa ta tečaj lahko samo priporočam. No, imam pa sedaj še to srečo, da mi bo celo firma častila nadaljevalni tečaj, pa tudi če mi ga nebi, sem bil itak že odločen, da grem! In na tej točki bom jaz tudi končal z debato oz. prepričevanjem za tečaj. Pač vsak po svoji vesti. Jaz bom na cesti še vedno vsakega pozdravil, vključno s tabo Snecer, če si kdaj kje nasproti pripeljeva Lp. Jaz bi samo toliko omenil, da bosta sklopka in nožni menjalnik počasi zgodovina... mene osebno moti, da moram pretikati in pritiskati sklopko (v avtu me ne moti tako). Tehnologija je šla naprej tudi glede varnosti, od abs, sistema proti zdrsu in še česa... Nova GSka bo imela tudi "samodejni menjalnik" oziroma za nostalgike ročice za menjavanje... me boste že popravili... Oziroma bodo upam da kmalu tudi resne zadeve na štrom. skalaprava@ ker nimam tečaja v naselju vozim 45, da se isto ustavim kot tisti pri 50 s tečajem NX650, builder in skalaprava 3
nazo13 Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Bil pred časom na tečajih varne vožnje. Se naučil kaj novega in koristnega? Sem se naučil. Bi preživel na cesti tudi brez teh treh tečajev? Bi. Bi šel še na kakšnega? Verjetno. Pomanjkljivosti tečaje? Ne spremenijo mišljenja tečajnika. Idiot bo še naprej idiot, tisti, ki pa ima pošlihtano glavo, pa bo še naprej vozil po pameti. In kot je napisal Snecer, motorji se spreminjajo, izboljšujejo, ... . Na tečaju pa lahko povprašaš strokovnjake o vseh novitetah, o njihovih koristih in pomanjkljivostih ter kako jih uporabit sebi v prid. Sam priporočam, da vsak obišče kakšen tečaj. jany, ciciban, Efendi in 6 others 9
Scarlett Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 jst nimam dnarja za elektroniko, bom kar na tečaje hodila, so mal cnej KARMEN1 in jany 2
jskrablin Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Tehnologija je šla naprej tudi glede varnosti, od abs, sistema proti zdrsu in še česa... Nič od tega ti ne pomaga kaj dosti če ne veš, kako se izogniti cepcu, ki ti je pravkar izsilil prednost. Al pa kako ustrezno zvozit serpentino, da se ne prekucneš na sredi zavoja. Ali pa kako odreagirati, ker si se utrujen prehitro zapeljal v ovinek, ki si ga narobe ocenil. Al pa sredi ovinka lihkar en brihtnež obrača avto. Traktor, mogoče. Otroci in žoge v naselju... so pa itak klasika. Večino zadev se da predvideti. Na nekaj tisoč kilometrov te pa bo kaj presentilo. Takrat pa? Motor ima popolnoma drugačno dinamiko vožnje kot npr avto. V avtu je bremzanje z ABS-om sredi ovinka ne-dogodek. Je lahko zelo brutalno, pa se ne bo zgodilo nič kaj posebnega, mogoče bo kak sopotnik malo bled postal. Na motorju pa prenašanje teže naprej-nazaj, nihanje sprednjega dela glede na zaviranje/pospeševanje, vpliv pogonskega sklopa (napetost verige) na obnašanje motorja, koordinacija delovanja sprednje in zadnje zavore... spet nekaj čisto drugega, kot avto. In če tega dogajanja zavestno ne razumeš/dojemaš... imaš pač kak procent možnosti več da narediš kaj narobe. Kar itak že delaš (kaj narobe).
gradbenik Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Skalaprava! Ko bos dal cez se nadaljevalni tecaj se toplo priporocam(o) za info. iz prve roke, saj imam namen tudi sam iti enkrat se na nadaljevalni tecaj.
Snečer Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Nič od tega ti ne pomaga kaj dosti če ne veš, kako se izogniti cepcu, ki ti je pravkar izsilil prednost. Al pa kako ustrezno zvozit serpentino, da se ne prekucneš na sredi zavoja. Ali pa kako odreagirati, ker si se utrujen prehitro zapeljal v ovinek, ki si ga narobe ocenil. Al pa sredi ovinka lihkar en brihtnež obrača avto. Traktor, mogoče. Otroci in žoge v naselju... so pa itak klasika. Večino zadev se da predvideti. Na nekaj tisoč kilometrov te pa bo kaj presentilo. Takrat pa? Motor ima popolnoma drugačno dinamiko vožnje kot npr avto. V avtu je bremzanje z ABS-om sredi ovinka ne-dogodek. Je lahko zelo brutalno, pa se ne bo zgodilo nič kaj posebnega, mogoče bo kak sopotnik malo bled postal. Na motorju pa prenašanje teže naprej-nazaj, nihanje sprednjega dela glede na zaviranje/pospeševanje, vpliv pogonskega sklopa (napetost verige) na obnašanje motorja, koordinacija delovanja sprednje in zadnje zavore... spet nekaj čisto drugega, kot avto. In če tega dogajanja zavestno ne razumeš/dojemaš... imaš pač kak procent možnosti več da narediš kaj narobe. Kar itak že delaš (kaj narobe). Serpentine in utrujenost ste vadili?
Scarlett Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 (popravljeno) Serpentine in utrujenost ste vadili? Ja. Tudi boleča zapestja od stiskanja sklopke. Popravljeno Maj 22, 2015. Popravil Scarlett
gaso65 Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Sem bil prisoten par let nazaj na tečaju, ko je kolega s trialom padel.... Fentana roka je bla posledica. Tako, da ne mislit, da je trial vaja tudi pri nizkih hitrostih povsem nedolžna zadeva. Če z glavo nisi pri stvari, se hitro kaj zgodi.... Je pa res, da te nihče ne sili, da moraš vse vaje opravt. Če si utrijen, raje počij, kot na vso silo delat vse vaje. (in ja, na začetku podpišeš., da si za vse sam odgovoren - to tudi pomeni, da lahko poljubno vajo zavrneš) Sem pa mnenja, da mi je tečaj veliko dal in mi ni žal časa, ki sem ga tam porabil. In tudi nedavno sem šel pot Boruttovim vodstvom kak stožec podret in me ni sram, da sem ga. skalaprava, Scarlett in builder 3
skalaprava Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Skalaprava! Ko bos dal cez se nadaljevalni tecaj se toplo priporocam(o) za info. iz prve roke, saj imam namen tudi sam iti enkrat se na nadaljevalni tecaj. Ni problema. V planu imam konec Junija. Scarlett in gradbenik 2
Grča Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Tečaji na Vranskem definitivno niso za take, ki mislijo da vse znajo na motorju (tudi če se ultra-slow vozijo), ker ti tam inštruktor hitro zbije ego in ti dokaže, da nisi tako dober, kot sam misliš da si! So pa ti tečaji na drugi strani prav fini za nas ostale idiote, ki smatramo, da ne znamo vsega in da se lahko še kaj naučimo. Tudi jaz sem bil že na Vranskem in bom šel letos definitivno na nadaljevalni tečaj. V bistvu se mi zdel tečaj na Vranskem tako dober in koristen (kapo dol inštruktorju Vojkotu :notworthy:), da sem celo predlagal našemu direktorju, če bi kaj prispeval za izvedbo tečaja za 10 motoristov iz naše firme. In kakšen je izplen te prošnje: Firma ne samo da bo prispevala del sredstev, ampak bo pokrila kar 100% cel znesek za nas vseh 10 motoristov in še dodatno za 20 avtomobilistov! Evo ti pozitivne zgodbe v današnjih časih Mene samo nekaj zanima, dragi vsevedi: A ko ste ga prvič namočili, ste tudi že v nulo obvladali zadevo? Jaz recimo sem obvladal šele po "intenzivnih" treningih Jany, prvi tečaj je ves v suhem, voda pride na vrsto šele v nadaljevalnem tečaju. Kapo dol direktorju! In katera firma ima tako razumevajočega direktorja? Ker pri nas je bil že problem ko smo parkirali pred firmo....
Gost Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Zanimiva izjava inštruktorja Vojka, da se najbolj lomijo tisti okoli 42 let starosti. A potem kot začetnik še počakam par let? Tisto da ti spodnesejo zadek na plošči, mi ni čisto nič všeč..., še z avtom me je vsakič okol obrnil
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se