Skoči na vsebino

Tečaj varne vožnje - izkušnje, predlogi...


KeC

Priporočene objave

Grem na tečaj, če me naučijo stoppije delat .)

saj če se boš končno bremzat naučil bo to prišlo samo od sebe :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne bi bil tako prepričan v to :whistle:

ok, če izvzamemo tiste, ki se pri 70 na uro ne znajo ustavit v vrhniških ovinkih ker so v prevelikem nagibu..amapk takim bi najbrz ze na vranskem poskrili ključe od motorja :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se bo vozil po predpisih, se mu po po lastni krvidi ne bo..

Ne razumem. Potem pa naj bi bilo vredu? Koga briga kdo je kriv, najebeš ti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahk dvigneš mal mejo 75kW, kar se pločevine tiče. :whistle:

V bistvu bi bilo bolj smotrno uporabit moč/težo - 0,05 kW/kg zveni še 'varno' za avte. Za vse, kar je nad tem, pa marš na tečaj varne vožnje! :P

Podobno tudi za motorje - do 0,18 kW/kg še z 'navadnim' izpitom, nad tem pa samo z opravljenim (in dovolj svežim) tečajem varne vožnje.

Še za avtošole nimajo dovolj poligonov, kaj šele za nas ostale. Moš si mislit kako bo država gradila v vsaki malo večji vasi poligon.

Saj bi jih zgradili - bi se splačalo. :naughty:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej sorry. Mogoče pa nimajo vsi tok keša, že izpit je drag. Jaz se vozim že od leta 1990, pa pač ne pretiravam s hitrostjo. Hočem rečt, da tud ta poligon in obvezne vaje ne bodo spremenile razmer na naših cestah-nažalost. Vse kar je bo spet en lepo kasiru, kar je pri nas vse tako lepo splanirano. Prej bi moral energijo usmert k umiritvi prometa, kar bo seveda zlo težko. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej bi moral energijo usmert k umiritvi prometa, kar bo seveda zlo težko. :naughty:

ne

več energije bi morali vložit v osveščanje in izobrazbo otrok in mladine.

Če ata mulcu reče :"Pripni se da ne bom plačal kazni," je to super popotnica. Če so vsi udeleženci v prometu debili, kozli, krave in babe prtegnjene, otrok na zadnjem sedežu v odrqasli dobi najbrz ne bo imel primernega odnosa do okolice in soudeležencev v prometu...

ali pričakujete čudeže?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak sem v moto reviji bral o temle, pa zadeva je zelo spodobno narejena in ponuja veliko takšnih in drugačnih efektov med vožjo (al a tuš, heh). Lepo so se potrudili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajmo malo pomislit..

1. Izpit delamo 1x v življenju (načeloma).

2. Vsaka malo večja vas ima izpitni center.

3. Čakalna vrsta je stalnica na praktično vseh izpitnih centrih.

Če ta masa ljudi navali na en centerček.... če se na tečaj prijavim takoj po opravljenem izpitu bom na vrsti, ko bom moral že sliko na vozniški menjat. Mi je prav žal, ampak ni življenjsko, da bi dali obvezno. Center nima take kapacitete, da bi kakovostno spravil skozi tako maso ljudi. Za molžo denarja ja, trening pa malo morgen. Vsi novi vozniki slovenije na en center pač ne gre skozi brez RESNE izgube kakovosti.

Še en razmislek: Če greš samoiniciativno na trening varne vožnje, potem načeloma veš, da potrebuješ vajo in zakaj jo potrebuješ. Od tečaja boš nekaj odnesel, hkrati pa vedel, da je še veliko neznanega in neobvladanega. Če greš na trening ker moraš, greš tja počakat da mine čas, ali še slabše, misliš da si zdaj vso pamet sveta pogoltnil z eno žlico. Tak voznik je šele nevaren, ker misli da vse zna.

Še ena malenkost: Če moram na tečaj kandidate privabiti (odpt trg, prostovoljna udeležba), potem bom poskrbel za kakovostno storitev; če kandidati morajo na tečaj k meni (zakonska obveza in en sam center), bom pokrbel za dobro delujočo blagajno (da bom lahko dovolj hitro kasiral). Logično, a ne?

LP,

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dokler ne bo mulc ki naredi izpit za avto in vozi cca 1 leto videl kaj pomeni da ti odnese rit ali aquaplaning bo mislil da gume držijo večno in da obvlada u nulo. ko ga bo po poligonu (varno) obračalo in ne bo niti slučajno ujel avta ali ko bo zaviral in podiral stožce ker bo precenil zaviralno pot - takrat bo videl da mogoče le ni taki as in bo drugič ko bo take razmere srečal na cesti se spomnil kako ga je sukalo.

simpl in dokazano v tujini!

iso velja za motorje, razen za nekatere ki so se rodili kot rossiji ali kot super previdni vozniki pa še slednji pridejo v težave ko je treba motor iz kakršnega koli razloga bolj položit (da rešiš situacijo) kot so navajeni.

tudi videno in dokazano.

no ampak glavno da je drago in da te nekdo hoče prisilit. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dokler ne bo mulc ki naredi izpit za avto in vozi cca 1 leto videl kaj pomeni da ti odnese rit ali aquaplaning bo mislil da gume držijo večno in da obvlada u nulo. ko ga bo po poligonu (varno) obračalo in ne bo niti slučajno ujel avta ali ko bo zaviral in podiral stožce ker bo precenil zaviralno pot - takrat bo videl da mogoče le ni taki as in bo drugič ko bo take razmere srečal na cesti se spomnil kako ga je sukalo.

simpl in dokazano v tujini!

iso velja za motorje, razen za nekatere ki so se rodili kot rossiji ali kot super previdni vozniki pa še slednji pridejo v težave ko je treba motor iz kakršnega koli razloga bolj položit (da rešiš situacijo) kot so navajeni.

tudi videno in dokazano.

no ampak glavno da je drago in da te nekdo hoče prisilit. :headbang:

Z izjemo zaključka je vse absolutno res. Če se prav spomnim, je bilo nekaj časa tudi v igri, da bi moral kandidat prvih nekaj ur odvoziti na poligonu v okviru avtošole. Ni peljalo, ker poligonov ni bilo (in to ne govorim o poligonih varne vožnje, ampak o navadnem "parkplacu" s stožci). Sedaj bi pa na en poligonček radi uzakonili trening varne vožnje za vso Slovenijo! Tehnično ni izvedljivo. Fantje, Isaac Newton je zapisal zakone, ni si jih pa izmislil za razliko od parlamenta RS, ki si jih izmisli. Zakone RS se da obiti (na več načinov), zakone, ki jih je zapisal Sir Isaac Newton, pa si je "izmislila" narava in mimo pač ne gre.

Da ne bi izzvenelo narobe. Tudi sam resno razmišljam o obisku poligona, ampak ne z mojo kravico. Beštija ima 400kg, če samo ogledalo ruknem sem ob več kot je cel tečaj in da, prepričan sem da če mi spodnesejo rit na moji kravci, se bova jaz in moja kravca lepo ulegla. -> Recimo ob jurčka bi bil v momentu. Raje še nekaj doplačam za nekaj lažjega in predvsem cenejšega. ČE pa naredijo obvezni oibisk, kjer bo naenkrat 30 ali več ljudi na poligonu, 2 inštruktorja, menjava skupin na 2 uri in se bom lahko 2x na hitro zapeljal preko vsake ovire; ne hvala. Od tega ne bom odnesel nič in za to ne dam niti 10EUR. Raje 200EUR+najem mopeda in storitev na nivoju. Storitev, od katere bom dejansko nekaj imel. Če sem spraskal za motor, potem bom tudi za tale tečajček. Konec koncev je dražje en teden ležati in tri tedne prenašati samo v mavcu (da ne omenjam cene invalidskega vozička; to bi bil prihranek).

Lep pozdrav,

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tdi, če bi bilo vse zastonj onih, kateri so tega najbolj potrebni, nebi bilo! Garant!

Kako "garant" oz. zakaj "če bi bilo, jih ne bi bilo...." .... saj jih že sedaj ni. Maksi ponuja brezplačne delavnice varne vožnje, obiskujejo jih pa eni in isti, ki zaradi soli v glavi tako ali tako niso kritični udeleženci v prometu. "Prostovoljna udeležba" ne bo pripeljala daleč v smislu "globalne" (slovenske) varnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr pa nehite že težit pa nakladat,vse skupi je tko brez veze,pač ne bomo mogl gor dirkat pa šlajfat kolen pa konc!!!

AMZS kot krovna organizacija za avto moto šport,je tko al tko namenjena sama sebi,športu pa še najmanj,tko da dirkališča pa res ne bo šla delat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Dex.

Neprestano ponavljaš kako je dirkališče bolj zabavno in bi pritegnilo več ljudi, predvsem kritične populacije in podobno. To je čisto navaden bullshit. Iz večih aspektov.

Poglej slovenske dneve na grobniku, tudi do 4000 gledalcev. Na pisti pa vsega skupaj dobrih 100 voznikov. In to večinoma ena in istih. Vsega skupaj od oka kakšnih 300 ljudi relativno redno obiskuje to zadevo, nekaj pa se jih še udeleži panoramske vožnje. In tu pridobijo kakšno znanje za na cesto???

Potem pa imamo Novi Marof. Ma ne bom veliko falil, če rečem, da je številka tistih, ki ga obiskujejo podobna tisti z Grobnika, cca 300. In spet vprašanje, koliko znanja uporabnega za na cesto si pridobil tukaj??? Ok mogoče ga na ridah vržeš na koleno in to je to.

Tudi Mobikroga se ni udeleževalo veliko ljudi, dokler je bil plačljiv. Ko pa se je zadeva odprla pa se je zelo hitro videlo koliko sranja je nastalo. In spet, kakšno znanje so pridobili?

Evo imamo še raceland. Zgodba podobna.

Summa sumarum. Je in je bilo kar nekaj opcij dirkališč in na vseh zadevah kar sem se jih kdaj udeležil je samo enkrat en voznik malo preizkušal kako kaj primejo zavore na mokri podlagi. Vse ostalo je bilo pač dirkanje oz. približek tega. Čist nič kar bi vsaj malo namigovalo na spoznavanje nepredvidljivih situacij. In v tem je point. Center varne vožnje ni namenjen kolenčkanju ampak pripravi voznika na nepredvidljive situacije na cesti. In če misliš trditi, da se je kdorkoli na kakšnem dirkališču kdaj tega učil (ok pustimo maxijevo delavnico na marofu ki sodi bolj v sklop centra varne vožnje) je to pač metanje peska v oči.

Predvsem zaradi tega, ker cesta pozna nekaj česar piste ne in tej stvarci se reče PROMET!!! In še enkrat: center varne vožnje naj bi te poizkušal pripraviti na situacije, ki se pojavljajo v prometu!

In vse kar se je dosedaj dogajalo s pistami in obiski le teh ni imelo niti najmanjše veze z varnostjo v prometu, tako da nikakor ne zdrži tvoja premisa, da bi dirkališče naredilo več za rizično populacijo. Še nikoli ni in tudi ne bo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bi izzvenelo narobe. Tudi sam resno razmišljam o obisku poligona, ampak ne z mojo kravico. Beštija ima 400kg, če samo ogledalo ruknem sem ob več kot je cel tečaj in da, prepričan sem da če mi spodnesejo rit na moji kravci, se bova jaz in moja kravca lepo ulegla. -> Recimo ob jurčka bi bil v momentu. Raje še nekaj doplačam za nekaj lažjega in predvsem cenejšega. ČE pa naredijo obvezni oibisk, kjer bo naenkrat 30 ali več ljudi na poligonu, 2 inštruktorja, menjava skupin na 2 uri in se bom lahko 2x na hitro zapeljal preko vsake ovire; ne hvala. Od tega ne bom odnesel nič in za to ne dam niti 10EUR. Raje 200EUR+najem mopeda in storitev na nivoju. Storitev, od katere bom dejansko nekaj imel. Če sem spraskal za motor, potem bom tudi za tale tečajček. Konec koncev je dražje en teden ležati in tri tedne prenašati samo v mavcu (da ne omenjam cene invalidskega vozička; to bi bil prihranek).

Lep pozdrav,

Gorazd

Za zadeve kot so akvaplaning in zdrsi koles obstajajo prirejeni motorji s pomožnimi kolesi. Ali ga bodo imeli tudi na Vranskem ne vem bi pa bilo zelo pametno. Z lastnim motorjem te verjetno ne bodo spravljali v takšne situacije in prepričan sem, da so tudi programi pripravljeni tako, da ne boš poškodoval svojega motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli in nikdar nisem trdil, da je folk na dirkališčih treniral takšne vaje kot se jih dela na poligonu. Amak je pa odnesel kopico drugih uporabnih izkušenj in znanj, tega pa ti ne moreš zanikat, oziroma če zanikaš, si malo čuden, brez zamere..

Na dirkališču spoznaš svoj motor v popolnoma drugi luči, se ga navadiš bolj čutit, znaš bolje ocenit svoje meje in kar je najpomembneje, spoznaš, da divjanje po cesti pač ni tisto pravo. In če ne drugega, naučiš se rešit situacijo, ki je poleg peska/umazanije na poglagi, mokre ceste, ipd, eden največjih vzrokov prometnih nezgod. Videl že prevečkrat (na žalost). Motorist prileti v ovinek, misli, da je prehiter, se ustraši, namesto da bi nagnil pa "probal", se obesi na bremze in bum ravno v skale, ograjo, dol s ceste. Tu je najboljši trening pista, da pridobiš zaupanje vase, v motor, da veš, da ni meja 10° nagiba, ampak trezno reagiraš, probaš še malo pobremzat in največkrat tudi rata speljat ovinek. Eden redkih si, ki je sprobal dirkališče in trdi, da od tega ne odneseš uporabnega znanja za na cesto.

Na koncu pa še enkrat. Ne govorim nekaj na pamet ampak iz lastnih izkušenj, torej iz svojih in izkušenj kolegov, ki smo skupaj kdaj šli na pisto in bolj ali manj se vsi strinjamo, da se odkar smo sprobali dirkališče po cesti vozimo manj agresivno kot prej. Da ne omenjam tega, da te 14 dni, 3 tedne po obisku sploh mine kakršnakoli hitra vožnja po cesti, pa ni to na mojem zelniku zrastlo, veliko motoristov pravi to, tudi med forumaši in je čisto res.

Sploh pa je najbolj neumna izjava, da vse kar se je dogajalo na dirkališčih ni imelo z varnostjo v prometu. Normalno, da dirkališča ne bodo odrešila cest norcev ampak tisti delež motoristov, ki pač gredo na pisto, takrat ne ogrožajo sebe in drugih z raznim kolenčkanjem po lokalnih ovinkih, poleg tega marsikdo spozna, da je pista čisto drug svet, poleg tega pa dobijo svoj šus adrenalina do nadalnjega. 300 folka, pa 300 folka, nič manj koristi ne bi blo kot od enega takega tečaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj to pišete ljudje :headbang:

Zakaj mislite, da se non stop omenjajo vožnje gor in dol po Kačjih Ridah, Rakitni, Marija Reki, ect... Vedno eno in istih par kilometrov ceste.

Ker ni dirkališča!!!

Seveda so tukaj steze, kot so Raceland, ki je premajhen za cestni motor. Potem imamo Marof in Grobnik, ki sta v tujini in sta predaleč, ker včasih se hočeš po službi ali šoli navozit samo za dve ali tri ure( če bi bila steza kje tako blizu, kot so nekaterim Rakitna, nekaterim pa recimo Kačje Ride, nebi nikjer videli na cesti teh dirkačev).

25 do 30 evrov za stezo kot je recimo Marof ali pa Mobikrog mi ni težko dat, pa nimam nobenega prometa nasproti in še izletne cone.

Sem iz Ljubljane in npr. Vransko mi ni predaleč, tudi za popoldansko derkanje po stezi :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj to pišete ljudje :headbang:

Zakaj mislite, da se non stop omenjajo vožnje gor in dol po Kačjih Ridah, Rakitni, Marija Reki, ect... Vedno eno in istih par kilometrov ceste.

Ker ni dirkališča!!!

Seveda so tukaj steze, kot so Raceland, ki je premajhen za cestni motor. Potem imamo Marof in Grobnik, ki sta v tujini in sta predaleč, ker včasih se hočeš po službi ali šoli navozit samo za dve ali tri ure( če bi bila steza kje tako blizu, kot so nekaterim Rakitna, nekaterim pa recimo Kačje Ride, nebi nikjer videli na cesti teh dirkačev).

25 do 30 evrov za stezo kot je recimo Marof ali pa Mobikrog mi ni težko dat, pa nimam nobenega prometa nasproti in še izletne cone.

Sem iz Ljubljane in npr. Vransko mi ni predaleč, tudi za popoldansko derkanje po stezi :whistle:

Ne bluzi!

Dirkališče nima skoraj čisto nič opraviti z varnostjo na cesti. Kot sem že prej omenil se veliko manj kot 1% motoristične populacije odpravi občasno na dirkališče. Mogoče bi jih bilo par več na dirkališču, če bi bilo v Sloveniji, kaj ekstra več pa tudi ne. Smo imeli Mobikrog pa je tam vozila populacija, ki že tako ali tako vozi na Grobniku sedaj pa se zapeljejo na Marof, pa tudi prometna situacija takrat ni bila tako boljša, kot bi pričakoval od tistih, ki tako povdarjajo, da je nujno imeti dirkališče).

No na d(e)rkanje na Vranskem pa lepo pozabi.

Kar pa se tiče popoldanskih skokov pa sem kar nekajkrat bil na Marofu med tednom pa je popoldan steza samevala. Pa malo dvomim da v Varaždinu, Zagrebu in okolici ni motorjev? Verjetno so ker se tudi tam ubijajo pridno na cestah. Iz vseh izkušenj tele vaše, da kako je dirkališče pomembno za varnost na cesti pač ne zdržijo vode.

Pa da ne bi kdo mislil, da sem proti dirkališču. Super so! Takoj vzamem 2 ali 3 pa še zavijete mi jih lahko. Samo nakladanje, da pa bo pomagalo pri varnosti v cestnem prometu pa je bullshit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli in nikdar nisem trdil, da je folk na dirkališčih treniral takšne vaje kot se jih dela na poligonu. Amak je pa odnesel kopico drugih uporabnih izkušenj in znanj, tega pa ti ne moreš zanikat, oziroma če zanikaš, si malo čuden, brez zamere..

Na dirkališču spoznaš svoj motor v popolnoma drugi luči, se ga navadiš bolj čutit, znaš bolje ocenit svoje meje in kar je najpomembneje, spoznaš, da divjanje po cesti pač ni tisto pravo. In če ne drugega, naučiš se rešit situacijo, ki je poleg peska/umazanije na poglagi, mokre ceste, ipd, eden največjih vzrokov prometnih nezgod. Videl že prevečkrat (na žalost). Motorist prileti v ovinek, misli, da je prehiter, se ustraši, namesto da bi nagnil pa "probal", se obesi na bremze in bum ravno v skale, ograjo, dol s ceste. Tu je najboljši trening pista, da pridobiš zaupanje vase, v motor, da veš, da ni meja 10° nagiba, ampak trezno reagiraš, probaš še malo pobremzat in največkrat tudi rata speljat ovinek. Eden redkih si, ki je sprobal dirkališče in trdi, da od tega ne odneseš uporabnega znanja za na cesto.

Na koncu pa še enkrat. Ne govorim nekaj na pamet ampak iz lastnih izkušenj, torej iz svojih in izkušenj kolegov, ki smo skupaj kdaj šli na pisto in bolj ali manj se vsi strinjamo, da se odkar smo sprobali dirkališče po cesti vozimo manj agresivno kot prej. Da ne omenjam tega, da te 14 dni, 3 tedne po obisku sploh mine kakršnakoli hitra vožnja po cesti, pa ni to na mojem zelniku zrastlo, veliko motoristov pravi to, tudi med forumaši in je čisto res.

Sploh pa je najbolj neumna izjava, da vse kar se je dogajalo na dirkališčih ni imelo z varnostjo v prometu. Normalno, da dirkališča ne bodo odrešila cest norcev ampak tisti delež motoristov, ki pač gredo na pisto, takrat ne ogrožajo sebe in drugih z raznim kolenčkanjem po lokalnih ovinkih, poleg tega marsikdo spozna, da je pista čisto drug svet, poleg tega pa dobijo svoj šus adrenalina do nadalnjega. 300 folka, pa 300 folka, nič manj koristi ne bi blo kot od enega takega tečaja.

Sej je prav fino, da na pisti spoznaš motor in česa je sposoben. Pa mogoče si spoznal tudi ta dirkanje po cesti ni tisto pravo. Fino zate. Pohvalno. Ampak nekdo pa dobi pač občutek, da še bolje obvlada motor in jemlje cestne ovinke še veliko bolj agresivno. Vse je odvisno od glave. In iz tega aspekta bi dirkališče tako še poslabšalo prometno varnost.

Vidikov je vedno več, še posebej če so odvisni od hudo raznolikega razmišljanja posameznih oseb. Če pa zraven še primešaš mladostniške hormone pa imaš odličen molotov coctail.

In pa to, da pač spoznaš na dirkališču kako zelo lahko nagneš svoj motor še ne pomeni, da boš v krizni situaciji to tudi storil. No to pa je point centra varne vožnje in njihovih tečajev. Prave reakcije ob nepravih trenutkih. Dirkališče pač dela na pravih reakcijah ob pravih trenutkih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pač ne strinjava, jaz še vedno trdim, da dirkališče lahko pripomore k prometni varnosti in sem že parkrat napisal zakaj in pri tem ostajam. Ponavljal se pa ne bom več.

Glede omenjene krizne situacije pa je poligon neprimerno slabša varianta.. Če ti nekdo na poligonu pove, da moraš pač tudi kadar si prehiter probat še malo zavret, potem pa enostavno nagnit it v zavoj in se ne ustrašit, boš veliko več odnesel, če boš cel dan na dirkališču ovinke vozil na meji zaviranja in meji nagiba, kakor če boš na nekem poligonu slišal teorijo, 5x odpeljal kvazi zavoj in bo ta vaja "opravljena". To je samo komentar k konkretnemu primeru, drugače ne mislim primerjat dirkališča pa poligona, ker niti približno ni isto. Vsak je za nekaj dober in boljši kot drugi, ampak ne moreš pa reči, da iz dirkališča ne odneseš izkušenj in znanja uporabnih na cesti. Ker to ni res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Potem pa imamo Novi Marof. Ma ne bom veliko falil, če rečem, da je številka tistih, ki ga obiskujejo podobna tisti z Grobnika, cca 300. In spet vprašanje, koliko znanja uporabnega za na cesto si pridobil tukaj??? Ok mogoče ga na ridah vržeš na koleno in to je to.

...

Za tebe ne vem ,za sebe pa lahko rečem da praktično kompletno tehniko vožnje. Preden sem začel na Marof hoditi, sem bil praktično na vsaki vožnji v kakšni krizni situaciji (po svoji krivdi), ker me enostavno nihče ni naučil tehnike vožnje, začel sem pa pač bolj star.

Prednost dirkališča je le v tem, da je tam relativno usmerjen promet (vsi vozijo v isto smer) in zelo malo motečih elementov, ki se jim na cesti ne moreš izognit.

Tako da ne dajat v nič izkušenj, ki se jih na pisti pridobi, ker zelo koristijo na cesti.

Sem prepričan, da je koristno oboje, vaje v šoli dobre vožnje in sama pista.

Ampak, kolikor je bilo napisano ima ta center čisto OK progo (10m širine) okoli ostalih površin, samo verjetno ne morejo sedaj tega preveč razglašat, ker bi zaradi lokalnih prebivalcev lahko center kar zaprli, če bi tole oglaševali kot pisto za dirkanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bi izzvenelo narobe. Tudi sam resno razmišljam o obisku poligona, ampak ne z mojo kravico. Beštija ima 400kg, če samo ogledalo ruknem sem ob več kot je cel tečaj in da, prepričan sem da če mi spodnesejo rit na moji kravci, se bova jaz in moja kravca lepo ulegla. -> Recimo ob jurčka bi bil v momentu.

:eek: Saj ne misliš resno, da te z motorjem pošljejo na tisto zadevo!? Verjetno ni človeka na svetu, ki se na tistem ne bi ulegu s katerimkoli motorjem... :lol1:

Raje še nekaj doplačam za nekaj lažjega in predvsem cenejšega. ČE pa naredijo obvezni oibisk, kjer bo naenkrat 30 ali več ljudi na poligonu, 2 inštruktorja, menjava skupin na 2 uri in se bom lahko 2x na hitro zapeljal preko vsake ovire; ne hvala. Od tega ne bom odnesel nič in za to ne dam niti 10EUR.

Če oz. ko bo to obvezno, bodo takšni poligoni začeli rasti kot gobe po dežju, ker se bo splačalo. V Avstriji jih imajo 10 - pa zadeva menda (še) niti ni obvezna.

Raje 200EUR+najem mopeda in storitev na nivoju. Storitev, od katere bom dejansko nekaj imel. Če sem spraskal za motor, potem bom tudi za tale tečajček. Konec koncev je dražje en teden ležati in tri tedne prenašati samo v mavcu (da ne omenjam cene invalidskega vozička; to bi bil prihranek).

Kar prijavi - tukaj imaš več info o cenah in o tem, kje in kako se prijaviš. Sicer je tečaj namenjen temu, da se naučiš obvladovati svoje vozilo, ampak če tega res nočeš, ti za 500€ dam svoj moped v najem... :naughty:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah brezveze, ti itak nimajo pojma, ko govorijo, da tako pridobljeno znanje na pisti koristi tudi na cesti :rolleyes:

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!