Snečer Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 Kupiš si primeren motor, kot to svetuje AMZS pa se bo praktično sam izognil oviri. SF 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bobi1001 Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 Jest pa pravim: Kaj delata Borut in Erika v prostem času nikogar ne zanima,če pa s tem,kar počneta in če s tem preprečita samo eno nesrečo,da ne rečemo smrtno žrtev sta dosegla svoj namen. Nobenemu ni blo treba pridet obvezno,je pa zelo fajn,če že ne sedaj v jeseni pa sigurno spomladi na malo osvežitve. Je pa še nekaj več -je tudi prijetno druženje. Še pridem. sunnygirl, Frenk 67, GoBobi in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 pred eno uro, Snecer pravi: ja, težko vprašanje sem postavil, že večkrat, eno in isto sprašujem... že vidim, kam pes taco moli, obvezni tečaji in nekdo se bo prijavil, ki ima privat izkušnje in pobasal novce če bodo tečaji obvezni, sem ziher, da bo naš miličnik primaknil se h koritu... C eagle, bobi1001 in Frenk 67 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frenk 67 Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 pred 1 uro, Snecer pravi: ja, težko vprašanje sem postavil, že večkrat, eno in isto sprašujem... že vidim, kam pes taco moli, obvezni tečaji in nekdo se bo prijavil, ki ima privat izkušnje in pobasal novce če bodo tečaji obvezni, sem ziher, da bo naš miličnik primaknil se h koritu... Matr morš met doma dobro kanalizacijo. bobi1001, GoBobi, XTR in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
flight69 Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 2 hours ago, Snecer said: ja, težko vprašanje sem postavil, že večkrat, eno in isto sprašujem... že vidim, kam pes taco moli, obvezni tečaji in nekdo se bo prijavil, ki ima privat izkušnje in pobasal novce če bodo tečaji obvezni, sem ziher, da bo naš miličnik primaknil se h koritu... Snecer, samo upamo lahko, da ce ze do tega pride, da bodo te tecaje prevzeli taki kot je Borut... C eagle, bobi1001, Frenk 67 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KARMEN1 Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 Jaz sem bila obakrat, ampak le zato, ker sem dobila pizzo Frenk 67, C eagle in Bmflar 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 6 minutes ago, KARMEN1 said: Jaz sem bila obakrat, ampak le zato, ker sem dobila pizzo Čudno da si kej dobila ponavadi mu morejo vsi brijoš in vročo čokolado plačat Bmflar 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bobi1001 Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 (popravljeno) pred 1 uro, KARMEN1 pravi: Jaz sem bila obakrat, ampak le zato, ker sem dobila pizzo To pa vemo sam pozna se nikjerrazen nam ki smo manj dobili Popravljeno Oktober 2, 2016. Popravil bobi1001 KARMEN1 in C eagle 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gost Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 4 hours ago, Snecer said: Resno vprašam, brez trolanja, kaj je namen vožnje, vaje med stožci. Razumem tečaj prve pomoči, a dričanja med stožci pa res ne razumem. Jest ti predlagam da greš v cerkve, džamije, sinagoge, in tam folku razlagaj da boga ni. Sem prepričan da ti ne bo zmanjkal dela... Drugače pa več kot vadiš, boljši si. Tudi Džokovič trenira, verjetno vsak dan kar nekaj ur. Le zakaj? Verjetno brez veze, saj igra na igriščih. Vaja dela mojstra, več kot voziš bokjši si. Če ti pa kdo še kaj svetuje zraven, in da kakšen komentar, npr Borut, pa verjetno tudi ni odveč. Ali pa Maus ki vabi na vožnjo za kofetek ali dva. Jaz sem že veliko slišal, tudi nekaj vedel, pa velikokrat ponovno povedano razumem drugače, globje, z druge perspektive. S tega stališča je vsak pogovor, ali tečaj dobrodošel. Se mi je že zgodilo da sem kaj dojel ob govorjenju drugega, ko je govorec razlagal kaj čisto tretjega. Tako da, če imaš preveč časa, nehaj trolat v teh temah, pa pejt v cerkve... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 Ste vzeli zaviranje z ABSom? verjetno je čisto drug pogled, ko je izklopljen. Toje vijugcanje med stožci je za cirkus, ko prideš na cesto, je druga zgodba. So vam na tečaju povedali, da je bil v soboto prvi, dan po penziji in da so ceste še posebej nevarne? ... SF 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 Zakaj bi bilo vjuganje brezveze? Ko se po mestu prebijas med avtomobili prav pride, pa na avtocesti ko je guzva tudi recimo. Da obvladas premetavanje motorja, ko se izogibas sanjacem..... bobi1001, ALEŠ M, Bmflar in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 To že leta prakticiram brez tečaja in za to ne rabiš tečaja, pač pa primeren motor. NejcN 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 Pri določenih je neka mačo zadeva, da si kao postal tako dober brez tečaja. Nekako v stilu, jaz sem talent in se mi ni treba učiti. To je pač mentaliteta naroda, ki je ostala od socializma, ko se odličnjaki niso upali priznati, da so se učili. In ta boljši in večji frajerji so bili itak mutivode, ne tisti, ki so kaj naredili z učenjem. Če hočete k samouku na operacijo očesne mrene, kar izvolite! GoBobi, jskrablin, Frenk 67 in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 (popravljeno) Pred leti je policija pred motoristično sezono izdala priporočila motoristom za varno vožnjo... Eno od priporočil se je dobesedno glasilo takole: Pazite na nagibanje v ovinkih. Zakaj policist Borut propagira nagibanje med stožci, če je to po mnenju policije smrtno nevarno???? Popravljeno Oktober 2, 2016. Popravil SF KARMEN1, motolover in Kmet2 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 Just now, SF said: Pred leti je policija pred motoristično sezono izdala priporočila motoristom za varno vožnjo... Eno od priporočil se je dobesedno glasilo takole: Pazite na nagibanje v ovinkih. Spomnim se, da mi takrat ni bilo čisto jasno, kaj so takrat miličarji hoteli povedat. Če sem pošten, mi to ni jasno niti danes, kajti vožnja motornega kolesa brez nagibanja je nemogoča... Zdaj imajo kar dobro brošurico. Na kakih dnevih, kjer postavijo poligon, jo delijo. Ne škodi prebrati. Na strani imajo tudi kar nekaj uporabnih nasvetov:http://www.policija.si/index.php/component/content/article/156/800-za-vejo-varnost-motoristov?lang= Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 pred 8 minutami, motolover pravi: Pri določenih je neka mačo zadeva, da si kao postal tako dober brez tečaja. Nekako v stilu, jaz sem talent in se mi ni treba učiti. To je pač mentaliteta naroda, ki je ostala od socializma, ko se odličnjaki niso upali priznati, da so se učili. In ta boljši in večji frajerji so bili itak mutivode, ne tisti, ki so kaj naredili z učenjem. Če hočete k samouku na operacijo očesne mrene, kar izvolite! Bill Gates itd., vse se je naučil v garaži. Ne gre za to, ampak da se je Borutt zadeve lotil na napačnem koncu, takšni poligoni ipd. so primerni, ko je vse ostalo urejeno. Naj začne s tečajem z brezovo šibo, da jih bo prvo desnici nabliskal, da bo osnova za učenje prava. Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
C eagle Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 Pravkar, SF pravi: Pred leti je policija pred motoristično sezono izdala priporočila motoristom za varno vožnjo... Eno od priporočil se je dobesedno glasilo takole: Pazite na nagibanje v ovinkih. Zakaj policist Borut propagira nagibanje med stožci, če je to po mnenju policije smrtno nevarno???? Mogoče zato, ker morajo za extremne nagibe biti izpolnjeni določeni pogoji? Npr.:ogretost gume, ogretost asfalta, čistoča asfalta, vozni pas v ovinku brez ovir, primerne pnevmatike, pravilni vstop v ovinek, brez zaviranja v samem ovinku... Ko je pa preveč, pol so pa maline... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 pred 3 minutami, motolover pravi: Zdaj imajo kar dobro brošurico. Na kakih dnevih, kjer postavijo poligon, jo delijo. Ne škodi prebrati. Na strani imajo tudi kar nekaj uporabnih nasvetov:http://www.policija.si/index.php/component/content/article/156/800-za-vejo-varnost-motoristov?lang= to so nasveti za "američane" če moraš take zadeve opozarjat, potem sploh nisi za motor Citiraj Voznikom motornih koles in koles z motorjem policisti svetujemo: Pred vožnjo preverite zračni tlak v pnevmatikah in jih v prvih kilometrih vožnje primerno ogrejte. Pri vožnji dosledno uporabljajte zaščitno motoristično čelado.Pravilno si jo zapnite. Čist vizir vam omogoča potrebno vidljivost. Ne pozabite na oblačila s ščitniki. Motorno kolo je ozko, zato vas pri večji hitrosti drugi prometni udeleženci hitro lahko spregledajo. Naj bo vaša hitrost primerna okoliščinam, da vas bodo drugi pravočasno opazili, pa tudi vi njih. Poskrbite tudi, da boste čim bolj vidni. Na motornem kolesu imejte vedno prižgane luči. Nosite zaščitna oblačila s čim več odsevniki(nalepkami, trakovi) in čelado svetle barve. Nosite tudi odsevni brezrokavnik. Pri vožnji skozi levi ovinek se odmaknite od ločilne črte na sredini vozišča, sicer bo vaša glava brzela tudi meter globoko po smernem vozišču za nasprotni promet. Hitrost in način vožnje motornih koles še posebej prilagodite v prvih minutah deževja. Če vaše motorno kolo nima zavornega sistema ABS, v dežju ali na spolzkem vozišču ne zavirajte na talnih označbah. Izogibajte se asfaltnim površinam, na katerih je posut pesek, razlito olje ali podobno (predvsem v ovinku). Reakcijski čas v idealnih pogojih je 0,6 - 0,8 sekunde, v cestnem prometu v povprečju 1 sekundo, pri nezbranem ali utrujenem vozniku pa že 2 sekundi ali več. Zavorna pot do ustavitve je pri hitrosti 100 km/h 40 metrov. Pot ustavljanja je seštevek reakcijske in zavorne poti. Ne vozite, če ste uživali alkohol, mamila, psihoaktivna zdravila ali ste utrujeni. Sicer to lahko hitro postane vaša zadnja vožnja. za desni ovinek pa ni nasveta Kmet2, SF in Cletus 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 1 minute ago, Snecer said: Ne gre za to, ampak da se je Borutt zadeve lotil na napačnem koncu, takšni poligoni ipd. so primerni, ko je vse ostalo urejeno. Naj začne s tečajem z brezovo šibo, da jih bo prvo desnici nabliskal, da bo osnova za učenje prava. Ne govorim o Boruttu in njegovih pohvalnih akcijah, ampak o tečajih in odnosu do učenja nasploh. KARMEN1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 (popravljeno) pred 6 minutami, Snecer pravi: za desni ovinek pa ni nasveta ja desni ovinek je isto kot levi sam gre v desno, predlagam da se tudi tam izogibamo/jo ločilne črte in malin aja, en dober tečaj varne vožnje sem danes opravil...od Karlobaga do doma...ful uscano, full spolzko, ful blesavo. Znanje nagibanja mi je kar 2x prišlo prav ps. tut mene ni noben prehitel Popravljeno Oktober 2, 2016. Popravil DAMI34 Frenk 67, Bmflar, Kmet2 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 pred 6 minutami, C eagle pravi: Mogoče zato, ker morajo za extremne nagibe biti izpolnjeni določeni pogoji? Npr.:ogretost gume, ogretost asfalta, čistoča asfalta, vozni pas v ovinku brez ovir, primerne pnevmatike, pravilni vstop v ovinek, brez zaviranja v samem ovinku... Ko je pa preveč, pol so pa maline... Ne seri. Govora je vedno o vožnji v okvirih CPP... Scarabeo 500 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 6 minutes ago, Snecer said: to so nasveti za "američane" če moraš take zadeve opozarjat, potem sploh nisi za motor Vedno se učimo in ponavljanje znanja je najboljša vaja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 pred 9 minutami, C eagle pravi: Mogoče zato, ker morajo za extremne nagibe biti izpolnjeni določeni pogoji? Npr.:ogretost gume, ogretost asfalta, čistoča asfalta, vozni pas v ovinku brez ovir, primerne pnevmatike, pravilni vstop v ovinek, brez zaviranja v samem ovinku... Ko je pa preveč, pol so pa maline... Pridi ti bom pokazal s tvojim motorjem koliko imaš še rezerve do malin SF, C eagle, Bmflar in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 pred 7 minutami, DAMI34 pravi: ja desni ovinek je isto kot levi sam gre v desno, predlagam da se tudi tam izogibamo/jo ločilne črte in malin aja, en dober tečaj varne vožnje sem danes opravil...od Karlobaga do doma...ful uscano, full spolzko, ful blesavo. Znanje nagibanja mi je kar 2x prišlo prav ps. tut mene ni noben prehitel armaturka ti ni pregorela? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Oktober 2, 2016 Deli Objavljeno Oktober 2, 2016 pred 1 minuto, Snecer pravi: armaturka ti ni pregorela? ne morš verjamit, nobene lučke niso utripale Mitas drži, edin 2x je odneslo cel moped, ampak šele ko sem prišel v Sovenijo, zgleda da je Mitas nevarna guma (sploh ko z grobega na drseč in moker asfalt zapelješ) Kmet2, Bmflar in bajkr88 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se