Skoči na vsebino

Tečaj varne vožnje - izkušnje, predlogi...


KeC

Priporočene objave

Jest pa pravim:

Kaj delata Borut in Erika v prostem času nikogar ne zanima,če pa s tem,kar počneta in če s tem preprečita samo eno nesrečo,da ne rečemo smrtno žrtev sta  dosegla svoj namen.

Nobenemu ni blo treba pridet obvezno,je pa zelo fajn,če že ne sedaj v jeseni pa sigurno spomladi na malo osvežitve.

Je pa še nekaj več -je tudi prijetno druženje.

Še pridem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

ja, težko vprašanje sem postavil, že večkrat, eno in isto sprašujem...

že vidim, kam pes taco moli, obvezni tečaji in nekdo se bo prijavil, ki ima privat izkušnje in pobasal novce

če bodo tečaji obvezni, sem ziher, da bo naš miličnik primaknil se h koritu...

:jezik:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

ja, težko vprašanje sem postavil, že večkrat, eno in isto sprašujem...

že vidim, kam pes taco moli, obvezni tečaji in nekdo se bo prijavil, ki ima privat izkušnje in pobasal novce

če bodo tečaji obvezni, sem ziher, da bo naš miličnik primaknil se h koritu...

Matr morš met doma dobro kanalizacijo. :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Snecer said:

ja, težko vprašanje sem postavil, že večkrat, eno in isto sprašujem...

že vidim, kam pes taco moli, obvezni tečaji in nekdo se bo prijavil, ki ima privat izkušnje in pobasal novce

če bodo tečaji obvezni, sem ziher, da bo naš miličnik primaknil se h koritu...

:) Snecer, samo upamo lahko, da ce ze do tega pride, da bodo te tecaje prevzeli taki kot je Borut...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, KARMEN1 said:

Jaz sem bila obakrat, ampak le zato, ker sem dobila pizzo :whistle:

Čudno da si kej dobila ponavadi mu morejo vsi brijoš in vročo čokolado plačat :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Jaz sem bila obakrat, ampak le zato, ker sem dobila pizzo :whistle:

To pa vemo sam pozna se nikjer:eek:razen nam ki smo manj dobili:P

Popravljeno . Popravil bobi1001
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Snecer said:

Resno vprašam, brez trolanja, kaj je namen vožnje, vaje med stožci.

Razumem tečaj prve pomoči, a dričanja med stožci pa res ne razumem.

Jest ti predlagam da greš v cerkve, džamije, sinagoge, in tam folku razlagaj da boga ni. Sem prepričan da ti ne bo zmanjkal dela...

Drugače pa več kot vadiš, boljši si. Tudi Džokovič trenira, verjetno vsak dan kar nekaj ur. Le zakaj? Verjetno brez veze, saj igra na igriščih. 

Vaja dela mojstra, več kot voziš bokjši si. Če ti pa kdo še kaj svetuje zraven, in da kakšen komentar, npr Borut, pa verjetno tudi ni odveč. Ali pa Maus ki vabi na vožnjo za kofetek ali dva. 

Jaz sem že veliko slišal, tudi nekaj vedel, pa velikokrat ponovno povedano razumem drugače, globje, z druge perspektive.

S tega stališča je vsak pogovor, ali tečaj dobrodošel. Se mi je že zgodilo da sem kaj dojel ob govorjenju drugega, ko je govorec razlagal kaj čisto tretjega.

Tako da, če imaš preveč časa, nehaj trolat v teh temah, pa pejt v cerkve...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste vzeli zaviranje z ABSom? verjetno je čisto drug pogled, ko je izklopljen.

Toje vijugcanje med stožci je za cirkus, ko prideš na cesto, je druga zgodba. 

So vam na tečaju povedali, da je bil v soboto prvi, dan po penziji in da so ceste še posebej nevarne? ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi bilo vjuganje brezveze? Ko se po mestu prebijas med avtomobili prav pride, pa na avtocesti ko je guzva tudi recimo. Da obvladas premetavanje motorja, ko se izogibas sanjacem.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri določenih je neka mačo zadeva, da si kao postal tako dober brez tečaja. Nekako v stilu, jaz sem talent in se mi ni treba učiti. To je pač mentaliteta naroda, ki je ostala od socializma, ko se odličnjaki niso upali priznati, da so se učili. In ta boljši in večji frajerji so bili itak mutivode, ne tisti, ki so kaj naredili z učenjem. Če hočete k samouku na operacijo očesne mrene, kar izvolite!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti je policija pred motoristično sezono izdala priporočila motoristom za varno vožnjo... Eno od priporočil se je dobesedno glasilo takole: Pazite na nagibanje v ovinkih. Zakaj policist Borut propagira nagibanje med stožci, če je to po mnenju policije smrtno nevarno????

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, SF said:

Pred leti je policija pred motoristično sezono izdala priporočila motoristom za varno vožnjo... Eno od priporočil se je dobesedno glasilo takole: Pazite na nagibanje v ovinkih.

Spomnim se, da mi takrat ni bilo čisto jasno, kaj so takrat miličarji hoteli povedat. Če sem pošten, mi to ni jasno niti danes, kajti vožnja motornega kolesa brez nagibanja je nemogoča...

Zdaj imajo kar dobro brošurico. Na kakih dnevih, kjer postavijo poligon, jo delijo. Ne škodi prebrati.

Na strani imajo tudi kar nekaj uporabnih nasvetov:http://www.policija.si/index.php/component/content/article/156/800-za-vejo-varnost-motoristov?lang=

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, motolover pravi:

Pri določenih je neka mačo zadeva, da si kao postal tako dober brez tečaja. Nekako v stilu, jaz sem talent in se mi ni treba učiti. To je pač mentaliteta naroda, ki je ostala od socializma, ko se odličnjaki niso upali priznati, da so se učili. In ta boljši in večji frajerji so bili itak mutivode, ne tisti, ki so kaj naredili z učenjem. Če hočete k samouku na operacijo očesne mrene, kar izvolite!

 

Bill Gates itd., vse se je naučil v garaži.

Ne gre za to, ampak da se je Borutt zadeve lotil na napačnem koncu, takšni poligoni ipd. so primerni, ko je vse ostalo urejeno.

Naj začne s tečajem z brezovo šibo, da jih bo prvo desnici nabliskal, da bo osnova za učenje prava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, SF pravi:

Pred leti je policija pred motoristično sezono izdala priporočila motoristom za varno vožnjo... Eno od priporočil se je dobesedno glasilo takole: Pazite na nagibanje v ovinkih. Zakaj policist Borut propagira nagibanje med stožci, če je to po mnenju policije smrtno nevarno????

Mogoče zato, ker morajo za extremne nagibe biti izpolnjeni določeni pogoji?

Npr.:ogretost gume, ogretost asfalta, čistoča asfalta, vozni pas v ovinku brez ovir, primerne pnevmatike, pravilni vstop v ovinek, brez zaviranja v samem ovinku... Ko je pa preveč, pol so pa maline...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, motolover pravi:

Zdaj imajo kar dobro brošurico. Na kakih dnevih, kjer postavijo poligon, jo delijo. Ne škodi prebrati.

Na strani imajo tudi kar nekaj uporabnih nasvetov:http://www.policija.si/index.php/component/content/article/156/800-za-vejo-varnost-motoristov?lang=

 

to so nasveti za "američane"

če moraš take zadeve opozarjat, potem sploh nisi za motor

Citiraj

Voznikom motornih koles in koles z motorjem policisti svetujemo:

  • Pred vožnjo preverite zračni tlak v pnevmatikah in jih v prvih kilometrih vožnje primerno ogrejte.
  • Pri vožnji dosledno uporabljajte zaščitno motoristično čelado.Pravilno si jo zapnite. Čist vizir vam omogoča potrebno vidljivost.
  • Ne pozabite na oblačila s ščitniki.
  • Motorno kolo je ozko, zato vas pri večji hitrosti drugi prometni udeleženci hitro lahko spregledajo. Naj bo vaša hitrost primerna okoliščinam, da vas bodo drugi pravočasno opazili, pa tudi vi njih.
  • Poskrbite tudi, da boste čim bolj vidni. Na motornem kolesu imejte vedno prižgane luči. Nosite zaščitna oblačila s čim več odsevniki(nalepkami, trakovi) in čelado svetle barve. Nosite tudi odsevni brezrokavnik.
  • Pri vožnji skozi levi ovinek se odmaknite od ločilne črte na sredini vozišča, sicer bo vaša glava brzela tudi meter globoko po smernem vozišču za nasprotni promet.
  • Hitrost in način vožnje motornih koles še posebej prilagodite v prvih minutah deževja.

img

  • Če vaše motorno kolo nima zavornega sistema ABS, v dežju ali na spolzkem vozišču ne zavirajte na talnih označbah.
  • Izogibajte se asfaltnim površinam, na katerih je posut pesek, razlito olje ali podobno (predvsem v ovinku).
  • Reakcijski čas v idealnih pogojih je 0,6 - 0,8 sekunde, v cestnem prometu v povprečju 1 sekundo, pri nezbranem ali utrujenem vozniku pa že 2 sekundi ali več.
  • Zavorna pot do ustavitve je pri hitrosti 100 km/h 40 metrov. Pot ustavljanja je seštevek reakcijske in zavorne poti.
  • Ne vozite, če ste uživali alkohol, mamila, psihoaktivna zdravila ali ste utrujeni. Sicer to lahko hitro postane vaša zadnja vožnja.

za desni ovinek pa ni nasveta

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Snecer said:

Ne gre za to, ampak da se je Borutt zadeve lotil na napačnem koncu, takšni poligoni ipd. so primerni, ko je vse ostalo urejeno.

Naj začne s tečajem z brezovo šibo, da jih bo prvo desnici nabliskal, da bo osnova za učenje prava.

Ne govorim o Boruttu in njegovih pohvalnih akcijah, ampak o tečajih in odnosu do učenja nasploh. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snecer pravi:

 

za desni ovinek pa ni nasveta

ja desni ovinek je isto kot levi sam gre v desno, predlagam da se tudi tam izogibamo/jo ločilne črte in malin :P

aja, en dober tečaj varne vožnje sem danes opravil...od Karlobaga do doma...ful uscano, full spolzko, ful blesavo. Znanje nagibanja mi je kar 2x prišlo prav :cool:

ps. tut mene ni noben prehitel :D

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, C eagle pravi:

Mogoče zato, ker morajo za extremne nagibe biti izpolnjeni določeni pogoji?

Npr.:ogretost gume, ogretost asfalta, čistoča asfalta, vozni pas v ovinku brez ovir, primerne pnevmatike, pravilni vstop v ovinek, brez zaviranja v samem ovinku... Ko je pa preveč, pol so pa maline...

Ne seri. Govora je vedno o vožnji v okvirih CPP...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Snecer said:

to so nasveti za "američane"

če moraš take zadeve opozarjat, potem sploh nisi za motor

Vedno se učimo in ponavljanje znanja je najboljša vaja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, C eagle pravi:

Mogoče zato, ker morajo za extremne nagibe biti izpolnjeni določeni pogoji?

Npr.:ogretost gume, ogretost asfalta, čistoča asfalta, vozni pas v ovinku brez ovir, primerne pnevmatike, pravilni vstop v ovinek, brez zaviranja v samem ovinku... Ko je pa preveč, pol so pa maline...

Pridi ti bom pokazal s tvojim motorjem koliko imaš še rezerve do malin :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

ja desni ovinek je isto kot levi sam gre v desno, predlagam da se tudi tam izogibamo/jo ločilne črte in malin :P

aja, en dober tečaj varne vožnje sem danes opravil...od Karlobaga do doma...ful uscano, full spolzko, ful blesavo. Znanje nagibanja mi je kar 2x prišlo prav :cool:

ps. tut mene ni noben prehitel :D

 

armaturka ti ni pregorela? :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

armaturka ti ni pregorela? :)

 

ne morš verjamit, nobene lučke niso utripale :D

Mitas drži, edin 2x je odneslo cel moped, ampak šele ko sem prišel v Sovenijo, zgleda da je Mitas nevarna guma (sploh ko z grobega na drseč in moker asfalt zapelješ)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!