Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

takole greste domov po Borutovem učenju! :lol1:

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 29 minutami, sesir pravi:

Ena stara fotka...z takšnega dne na raceland....

post-18324-0-50904500-1316642296_thumb.jpg

vadili bodo na nekem parkirišču, na lastno odgovornost, organizator ne odgovarja

@sesir to si imel trening, usposabljanje za vožnjo po stezi?

Objavljeno
14 minutes ago, Snecer said:

vadili bodo na nekem parkirišču, na lastno odgovornost, organizator ne odgovarja

@sesir to si imel trening, usposabljanje za vožnjo po stezi?

Kaj če bi ti nehal utrujati v tej temi? Ponavljaš se iz leta v leto. Idi ti nekam.....,trenirat, pa ne utrujaj več.

Ja. To je del treninga. Po izvedbi celotnega tečaja skupina odpelje še nekaj krogov po dirkališču. Tempo se lepo stopnjuje, se pa lepo vidi kdo dejansko zna peljat motor in komu bi priporočal še kakšen dodaten tečaj. Ne govorim na pamet, sem že bil na tem tečaju.  

Objavljeno

Lej, napisan je trening zaviranja z ABS :)

To je isto kot da treniraš brisanje šipe z brisalci.

Govorim pa o tečaju, ki se organizira na dars parkirišču, ne o tečaja dirkalne vožnje.

Objavljeno (popravljeno)
pred 43 minutami, Snecer pravi:

vadili bodo na nekem parkirišču, na lastno odgovornost, organizator ne odgovarja

@sesir to si imel trening, usposabljanje za vožnjo po stezi?

Haha in v "ja"če smatraš,da je pravilna drža telesa ali glave v ovinku....

Inštruktorji so me/nas kateri smo prosili slikali v ovinkih in nam še teoretično razložili kaj je kakšna napaka na kateri fotki...kaj za izboljšat,kaj odlično itd...

Vsak obisk poligona ali piste se podpiše lastna odgovornost!Sam sem imel za Raceland kar tam podpisan list....sem pač zelo veliko treniral tako z avtom kot z motorjem saj sem delal šolo za trenerja varne vožnje...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
16 minutes ago, Snecer said:

Lej, napisan je trening zaviranja z ABS :)

To je isto kot da treniraš brisanje šipe z brisalci.

Govorim pa o tečaju, ki se organizira na dars parkirišču, ne o tečaja dirkalne vožnje.

O tem ABS-u si težil že lani. Tudi tisti brez so se nekako ustavili. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 30 minutami, Snecer pravi:

Lej, napisan je trening zaviranja z ABS :)

Ful dobro...tega še takrat ni bilo ko sem se jaz pripravljal...no to pa vredno vseh pohval!

To bi se jz igral ko dete v peskovniku....in se trudil dokazat,da se jz z ninjo brez abs prej ustavim!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)

70 % voznikov-voznic v avtu ne zna zavirati z ABS .... in predvsem zaradi tega, ker med zaviranjem držijo volan naravnost in ne obvozijo med tem ovire ...

sicer pa ... kdor želi naj gre .. kdor ne želi naj ne gre ... zase še nisem povsem prepričan ali se bom vsaj ustavil tam (če ne drugega, se moram tam prikazati :) )

kawa pawa :P

 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 37 minutami, sesir pravi:

Ful dobro...tega še takrat ni bilo ko sem se jaz pripravljal...no to pa vredno vseh pohval!

To bi se jz igral ko dete v peskovniku....in se trudil dokazat,da se jz z ninjo brez abs prej ustavim!

Po moje bi se kar en cajt igral :P 

Tko na uč so imeli lani na tečaju tisti z ABS cca 1/2 krajšo zavorno pot... Posebno mi je ostal v spominu nekdo z RT-jem. Ladja se je ustavila resnično hitro

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Da mi ne bi uspelo bi pri meni dobil abs na motorju veljavo...verjamem pa,da je abs za umirjenega začetnika zakon!

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, sebar pravi:

Tko na uč so imeli lani na tečaju tisti z ABS cca 1/2 krajšo zavorno pot... Posebno mi je ostal v spominu nekdo z RT-jem. Ladja se je ustavila resnično hitro

Ko daš to primerjavo na mokro podlago, je razlika še dosti bolj drastična. Na parih milimetrih vodne podlage (Vransko) sem samo pribil bremze na polno in počakal da se moped ustavi. Max hitrost na točki zaviranja je bila ~ 100 km/h. Oni brez ABS... so se pa fino namučili. Zavorna razdalja pri povprečnem vozniku je bila >= 100% daljša. Po parih poskusih malo boljš. Sam na cesti ni ponovitev.

Popravljeno . Popravil jskrablin
Objavljeno

Na mokri podlagi se itak prej ustaviš z abs, na suhem pa mislim da dober voznik ne ustavi kaj bistveno slabše brez abs...

Kako deluje abs brez drugih elektronskih pomagal v primeru da pri močnem zaviranju ne zdrsne prednje kolo ampak motor postavi na prednje kolo- dvigne zadek?

Objavljeno
pred 2 urami, sebar pravi:

Po moje bi se kar en cajt igral :P 

Tko na uč so imeli lani na tečaju tisti z ABS cca 1/2 krajšo zavorno pot... Posebno mi je ostal v spominu nekdo z RT-jem. Ladja se je ustavila resnično hitro

abs lahko vsak pohodi do konca brez bojazni, če nimaš pa se moraš na treningu prepričat, da boš pri simulaciji na polno zavrl brez...

ko bo prišlo do prave situacije, boš brez težav na polno pohodil

zaradi tega so po moje imeli daljšo zavorno pot, ker "brez razloga" niso upali zavreti na polno in tvegati kakšne neprijetne scene, ki bi jo reševali na servisu

Objavljeno

Dober voznik, ki je vajen bremzanja brez ABS, bo ustavil isto tudi z ABS, ker ABS se vklopi, če guma zdrsne. Idealno zaviranje je, pa kadar je guma tik pred zdrsom. Mene je abs pomoje že večkrat rešil, ko sem zaviral v sili.

Torej ABS je odličen varnostni pripomoček. Ne kupim motorja brez.

lp

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 36 minutami, NX650 pravi:

Na mokri podlagi se itak prej ustaviš z abs, na suhem pa mislim da dober voznik ne ustavi kaj bistveno slabše brez abs...

Kako deluje abs brez drugih elektronskih pomagal v primeru da pri močnem zaviranju ne zdrsne prednje kolo ampak motor postavi na prednje kolo- dvigne zadek?

Pri Mt-07 se dvigneš na prvega. ABS se ne vklopi. ABS se vklopi, ko kolo zablokira. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Just now, Janezs said:

Pri Mt-07 se dvigneš na prvega. ABS se ne vklopi. ABS se vklopi, ko kolo zablokira. 

To je bil point.... Ne deluje :cool:

Objavljeno
4 hours ago, Janezs said:

Dober voznik, ki je vajen bremzanja brez ABS, bo ustavil isto tudi z ABS,

To so že večkrat dokazali da ni res. Tudi najbolj izurjeni motoristi so rabili kar nekaj ponovitev da so se natjunali na temperaturo, gumo in asvalt, da so dosegli enak rezultat kot z ABS-om. Na cesti pa mora it v prvo na polno.

Objavljeno
pred 3 urami, twom pravi:

To so že večkrat dokazali da ni res. Tudi najbolj izurjeni motoristi so rabili kar nekaj ponovitev da so se natjunali na temperaturo, gumo in asvalt, da so dosegli enak rezultat kot z ABS-om. Na cesti pa mora it v prvo na polno.

Ja se strinjam. Poanta je bila, da ABS priporočam tudi skeptikom, ker ne bodo z ABS nič izgubili.

Objavljeno
pred 8 urami, NX650 pravi:

Kako deluje abs brez drugih elektronskih pomagal v primeru da pri močnem zaviranju ne zdrsne prednje kolo ampak motor postavi na prednje kolo- dvigne zadek?

Wheelie narediš. ABS ni anti stoppie sistem. Če preneseš dovolj teže dovolj naprej in je podlaga dovolj dobra da guma ne zdrsne, boš pičil na sprednje kolo. Klasičen ABS zgolj prepreči popolno blokado koles in s tem padec, ki taki situaciji praviloma sledi. Je treba tudi z ABS znati zavirati. Motor ni avto, kjer lahko samo pohodiš pedal, pa vrtiš volan.

Za maksimalni zavorni učinek z ABS je treba na polno 'zahodit' sprednjo in zadnjo zavoro (po možnosti zadnjo nekoliko prej, da stisneš zadnje vzmetenje in s tem 'posedeš' motor - gre manj na sprednjo kolo), motor imeti fino stisnjen med nogami da ga ne razmetava pod tabo in predvsem težo prenesti nazaj - balanco 'odrineš' od sebe. Če hočeš spremeniti smer vožnje (izogibanje oviri), je treba bremze spustit - tu ni razlike glede na bremze brez ABS.

pred 7 urami, Janezs pravi:

Dober voznik, ki je vajen bremzanja brez ABS, bo ustavil isto tudi z ABS, ker ABS se vklopi, če guma zdrsne.

Takoj ko ga postaviš na neznano podlago, se ne bo. Človeški možgani s svojim konstantnim odzivnim časom v kombinaciji z okončinami nikakor in nikjer niso hitrejši od senzorjev, procesorjev in mehanike v sodobnih ABS sistemih.

pred 7 urami, NX650 pravi:

To je bil point.... Ne deluje :cool:

Ponovi vajo na malo manj idealni podlagi pa pol razlagaj kako ne deluje.

Objavljeno (popravljeno)

ABS deluje ... preverjeno ... :ninja:

@Borutt .. a si se dobiu z našimi punčkami .. upam, da nisi kj preveč mene omenjau, ker pol naum meu miru ;) ... ene so fajne, ane ane :P

bo treba pohitet, ker je že nekaj prijavljenih ... pa pasulj tut (nisem prepričan, da bo) ... upam, da mi pol naujo merl decibele, ko se bom proti kalu odpeljau :huh:

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 8 urami, Janezs pravi:

Pri Mt-07 se dvigneš na prvega. ABS se ne vklopi. ABS se vklopi, ko kolo zablokira. 

Tudi RT se na dobri podlagi postavi na prvega :)

lp

Aleš

Objavljeno
pred 39 minutami, maus pravi:

ABS deluje ... preverjeno ... :ninja:

@Borutt .. a si se dobiu z našimi punčkami .. upam, da nisi kj preveč mene omenjau, ker pol naum meu miru ;) ... ene so fajne, ane ane :P

bo treba pohitet, ker je že nekaj prijavljenih ... pa pasulj tut (nisem prepričan, da bo) ... upam, da mi pol naujo merl decibele, ko se bom proti kalu odpeljau :huh:

Ja :P.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Današnji dve lekciji varne vožnje:

1. Vedno išči idealno linijo

2. Polna črta ni zid :whistle:

IMG_2068.JPG

Objavljeno
pred 1 minuto, Frenk 67 pravi:

Današnji dve lekciji varne vožnje:

1. Vedno išči idealno linijo

2. Polna črta ni zid :whistle:

IMG_2068.JPG

a to je nadaljevalni tečaj? level 10??

:P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!