Skoči na vsebino

Pot okoli sveta


Ivana

Priporočene objave

fak no, pa sej to je opisala z določeno distanco in besedno nežnostjo v 2-3 postih nazaj. gre za poštevanko do 7 brez kompliciranih uložkov da bi ja razumela tud desna polovica možganov in dobi takle odgovor:

"Simon nekje v J. Ameriki na spolzki cesti padel z motorjem. Tam je bilo res podrobno opisano dogajanje in je bralcu dalo možnost, da se vživi v samo dogajanje. To imamo bralci radi"

"Po drugi strani pa vem, ker sem v življenju že tudi sam kar nekaj pisanja dal skoz"

to si verjetno mislu na prosti spis u 8 B OŠ u Bogojini?

Naslednja orhideja je tud prekrasen in slikovit opis blatne ceste :) zdej si uniču naslednjo sliko na blogu ker ne bo nobena tko primerjalna. U bistvu bi prav rad vedu kakšno čtivo je lajšalo to, s prozo napolnjeno dušo, predno si odkril te napete potopise?

A bi morda kdo probal iz dobre fotke nardit 10 še bolj slikovitih stavkov in evo ti opis-potopis. Ne pozabit da je predloga lahko vedno boljša od podloge!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ivana, sploh se ne sekiraj. Blog spremljam že dolgo in mi vedno dobro dene, da vidim kje sta in če sta OK, pa še malo "eye candyja" zraven. Tudi recenzija opreme in tehničnih sredstev po določeni kilometrini je zelo v redu.

Pišeš dobro in prepričan sem, da bomo, ko bosta na to pripravljena, imeli priložnost kupiti / slišati / videti veliko več vsebin.

Svet se spreminja v gnečo, pa manj prvinski je, kot bi si vsi želeli. Ljudožercev je vse manj. Zato cenim, da znata vsake toliko najti nekaj osamljenih pokrajin in uživati v lastni družbi.

Vsak ima svoj stil interpretiranja in če je vajin malo drugačen, kot pri standardni "hard core RTW" sceni, toliko bolje.

 

Aja, "Iiiiiiiiiiii" :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljena Ivana,

 

sta imela v Kašmirju kakšne probleme z višinsko boleznijo, jemljeta preventivno kakšne tablete proti temu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še moje vprašanje... Zdaj sta zamenjala že kar nekaj setov gum in še vedno vztrajata na Heidenau K60s... zanima me, koliko km naredita z enim setom gum in kako se obnesejo pri vajinem načinu vožnje - torej vsega malo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Draga Ivana,

obožujem tvoje pisanje in fotografije. Ne vidim kaj bi se dalo kritizirati, saj je to itak tvoj potopis. Vsak, ki ga bere bi moral ceniti vložen trud. Meni osebno se na takem potovanju verjetno ne bi dalo ubadat s tem in bi dokumentiral samo za osebne potrebe.

Če mene vprašaš je čisto nepotrebno zapravljati čas z odgovori na nekatere bedaste komentarje. Tako pač je na slovenskem moto forumu. Pa saj sama veš, ne vem zakaj potem sploh reagiraš na provokacije.

Želim vama varno pot in upam, da mi boš še naprej delala lušte. Govorim o motorističnih potovanjih seveda.

Lp

Popravljeno . Popravil frischfleisch
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Super, odlične fotke. Kako to misliš, Namibija nima ljudi, tako redko poseljeno ali kaj (puščava.. )? Črpalke pa so dovolj na gosto? Kaj pa kvaliteta goriva, normalno?

 

To bo verjetno zanimalo marsikoga: sta imela že kakšne težave na poti v smislu, da bi vaju hoteli oropati?

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noro! :)

 

Kot vidim, uporababljata tudi kamero... lahko morda pričakujemo kak filmček?

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Upam, da mi Ivana ne zameri, ker bom dodal še nekaj svojih slik s 4.000 km motoriranja po Namibiji 2009.

 

 

Ni problema, fotografije so mi všeč in jih takoj vzamem za svoje.

Še pod tiste tvoje izpred let iz Maroka se podpišem :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Ivana. Po Facebooku sodeč sta nekje okoli Tanzanije. In sta namenjena po vzhodni strani proti Egiptu. Na HU pišejo, da ni več možno transportirati nobenih vozil z RoRo trajekti med Port Saidom in Turčijo. Vozi le Grimaldi iz Alexandrije do Benetk, vendar ne sprejmejo potnikov. Sinaj je praktično zaprt. V konvojih s spremstvom se lahko vozijo samo jeepi. Za motorje je v veljavi striktna prepoved. Zato odpade tudi možnost trajekta iz Izraelske Haife za Grčijo. Tako ostane samo še transport motorjev z avionom. Srečno še naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slike so fantastične, potopis lepo berljiv, da kar not padem...hm foušš. :D

Če filma ne bo, bo vsaj knjiga?

 

Na najini polički v dnevni sobi bo knjiga zagotovo :)

Sicer dopuščam možnost  izdajo le te v zelo omejeni izdaji, a je nekoliko prezgodaj o tem govoriti in čas bo prinesel svoje.

 

Sva pa v primeru interesa pripravljena pripraviti predavanje ter predstaviti analizo stroškov (Simon vodi podrobno tabelo vseh stroškov), oceno motorja ter opreme (vključno z reševanjem težav, ki so nastale tam nekje sredi ničesar, kjer obisk delavnice ni bil možen... dobavo delov), birokratske težave (prevozi med celinami ter prečkanje meddržavnih meja, zavarovanja, registracija... ) ter reči kakšno besedo o tistem najlepšem ter manj lepem, kar sva doživela na tej poti.

Če pa se odločiva za knjigo, pa bo le to del "potopisnega" predavanja - za katerega si seveda ne želim, da bi bilo neko nabijanje ter samohvala in podajanje že neštetokrat videnih ter slišanih stvari, pač pa predavanje, na katerem človek dobi navdih ter od katerega imajo prisotni tudi kakšno korist...

 

Hvala Ivana. Po Facebooku sodeč sta nekje okoli Tanzanije. In sta namenjena po vzhodni strani proti Egiptu. Na HU pišejo, da ni več možno transportirati nobenih vozil z RoRo trajekti med Port Saidom in Turčijo. Vozi le Grimaldi iz Alexandrije do Benetk, vendar ne sprejmejo potnikov. Sinaj je praktično zaprt. V konvojih s spremstvom se lahko vozijo samo jeepi. Za motorje je v veljavi striktna prepoved. Zato odpade tudi možnost trajekta iz Izraelske Haife za Grčijo. Tako ostane samo še transport motorjev z avionom. Srečno še naprej.

 

Ja... linija med Egiptom ter Turčijo je prekinjena.

Nedavno naj bi šla skupina nemških motoristov skozi Sinaj, a sva pred dnevi srečala Južnoafričana, ki Sinaja ni mogel prečkati (sicer neprehodnost Sinaja naju toliko niti ne moti, saj bi tako ali morala potem motorja pošiljati z Izraela).

Sva v fazi "dogovora" z "agentom" z Egipta za prevoz z Aleksandrije do italijanskega Salerna. Z "agentom", ki seveda ne ve niti okvirne stroške, katere lahko pričakujeva v Egiptu. Mimogrede, na forumu sva zasledila informacijo, da le ureditev papirjev za prevoz avtomobila stane 800 Evrov.

Imava še opcijo, da dava motorje v kontejner skupaj z Avstralci in ga pošljeva v Italijo ali Grčijo.

O stroških letalskega prevoza z Egipta sploh besed ne bi izgubljala. V skrajnem primeru bova motorje z letalom poslala s sudanskega Kartuma, od koder naj bi bil prevoz (predvsem pa papirologija) sprejemljive cene, kar si sicer ne želiva, a če bodo cene v Egiptu enormne, se bova žal morala odločiti za to opcijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Če pa se odločiva za knjigo, pa bo le to del "potopisnega" predavanja - za katerega si seveda ne želim, da bi bilo neko nabijanje ter samohvala in podajanje že neštetokrat videnih ter slišanih stvari, pač pa predavanje, na katerem človek dobi navdih ter od katerega imajo prisotni tudi kakšno korist...

 

 

 

Me veseli, da ce se bosta odlocila za taksno obliko predavanja/knjige.   :OK:

 

Poslusal sem kar precej potopisnih predavanja in tudi prebral par knjig na to temo in moram rect, da sta z opisom ""neko nabijanje ter samohvala in podajanje že neštetokrat videnih ter slišanih stvari"" povedala tocno to, kar je bilo v vecini primerov vec kakor motece.

 

Ce bo prislo do realizacije se toplo priporocam ! ! !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo - super fotke. Kr ne mores nehat gledat  :music4:

 

Ce lahko vama predlagam tkole:

Port of Al Qusayr EGYPT in gresta do Aqaba (Jordanija). Ta linija baje se vedno deluje.

Iz Aqabe pa cez mejo v Eilat (Izrael). In pol do Haife. Pravijo, da se da cist fajn preckat SM, sploh ce nisi prevec izbircen glede destinacije.

Sam moj predlog seveda  :closedeyes: 

 

Have fun and GOOD LUCK!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@NajinSvet: ja Ivana, dol je ISIS naredil ceu "mess". Po HU komentarjih sodeč, se vsak znajde po svoje. Ni neke preverjene in utečene poti. Zahodna obala ima pa tudi svoje pasti. Še posebej tam okoli severne Nigerije in Malija. Se pa precej lažje vrneš v Evropo :)  Saj bosta zrihtala, samo trajalo bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče neumno vprašanje, ampak vseeno: da se pa motorji na koncu pred odhodom domov nekje v Afriki prodajo pa ni opcija?

 

(Če so stroški prevoza preveliki in komplicirana logistika, pa cena takega rabljenega motorja v SLO tudi ni ne vem kako visoka, kljub opremi... )

 

Tista analiza stroškov (praktični vidik potovanja) bi bila vsekakor zanimiva, čeprav se tudi pisana beseda v smislu potopisa + fotke fino bere in gleda. Saj zapiske že sproti delata (facebook pa to).

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ima vrednost "zvestega sopotnika" sentimentalne ne pa realne osnove. Vendar je problem drugje, naprimer tule je zapisano kaj pomeni začasni "uvoz". Vem, da so trije naši popotniki svoje "zveste tovare-XTZ-ke", pustili-prodali v JAR....

 

Ivana in Simon vama pa :notworthy: :worship: za že "oddelano" pot in poročanje.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!