Jump to content

Yamaha MT 09


MiNa

Recommended Posts

Na hitro še nekaj podatkov:

850 ccm trije cilindri, 87,5 Nm pri 8.500 vrtljajih na minuto, moč 115 KM. 14-litrsk rezervoar za gorivo. Pripravljena za vožnjo nova Yamaha MT-09 tehta le 188 kg (z ABS 191 kg).Suha teža je po podatkih yamahe le171 kg.

In najbolj pomembno: Yamaha MT-09 bo stala 7.995 € - z ABS, brez je 7495 . (Upam, da tudi pri nas ne bo preveč presegla te cifre)

 

...bo tale motor pristal tudi na "okvirju in kolesih 19/17 ali celo 21/17"  med obena tenerejkama?

Edited by MiNa
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Če bodo naredili še kakšno enduro variento v stilu tigra, bo moja :grim

Link to comment
Share on other sites

Pa ljudje, pa a vam je res všeč tale mopi? Zgleda vse skup kot ena nametanka, motor brez naravnanega stila, po domače rečeno wanabe nakedbike, ki je daleč od tega. Jaz ne razumem Japonskih inženirjev, imajo vso možnost, vso tehnologijo pol pa tak moped..sorry ampak zame je Yamaha za cajtem. Tudi ene spodobne lepote niso sposobni naredit. Sej ne rečem, drugim znamkam tudi kaj manjka (Kawasakiju nič, hehe!), ampak še vseeno majo mal več navdiha kot tale prdula...

 

Seveda, pa imajo vsake oči svojega malarja.

 

Pa srečno!

 

p.s. utripajoče srce? pa kje imajo take ideje? Prej ta agregat deluje kot en lačen želodec kmeta (tapravega farmerja, ne našga kmeta, da ne bo pomote)...

Edited by HyperJack
Link to comment
Share on other sites

No no Hyper ....

 

Ti kot prvo sploh nimaš pravice glasovat  :P  (poglej kej voziš)

 

Ni mi všeč  :BUA: 

Link to comment
Share on other sites

Hmmm motor mi je zanimivm krizanec med xj, tdm, in fz serijo...  Ce ji bodo namenili se nekaj dodatne opreme, bi se kar dobro zanimal za njo.. Sicer pa yamahih 3 cilindrski motor, je to nekaj novega lai je yamaha ze kdaj imela to ?

Link to comment
Share on other sites

Če bodo še kakšen potovalni motor sezidal okol tega tro clindraša zna bit zanimivo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dizajner, samo ena beseda zate: "Karahiri"

Naj to mašino rajš obesjo v Tenerejko, če je tako lahka.

Link to comment
Share on other sites

Očitno komplet Japanerji iz same panike vsako sezono ali pa vsaj drugo ponujajo koncept "vozila", ki pa potem neslavno potone v času. Zanimivo je le kako jim uspeva s takimi cenami?

 

meni bi bil ta motor všeč kot sem napisal že v drugem postu

 

...bo tale motor pristal tudi na "okvirju in kolesih 19/17 ali celo 21/17"  med obena tenerejkama :010 ?

 

sicer pa moje želje ali okus tako ne šteje .

Link to comment
Share on other sites

A rabimo sploh še kakšno razlago? Njihov zadnji stavek pove vse...

 

"vožnja lahkotna in sproščujoča tako med vsakodnevnimi vožnjami v mestu, kot tudi med nedeljskimi uživaškimi turami"

 

Se pravi, je to bolj kot ne, samo za nabavljat kruh, pa ob nedeljah se zapeljat na obrobje mesta na kakšno kavico :P.

 

igorkr, vem, da nisem v tem volilnem krogu upravičen glasovanja, sam ti že kr takoj povem, da mi sploh ni všeč, hehe :grrr 

 

p.s. Če je že športno srce, bi lahko omenili, lahkotno in igrivo poigravanje z ovinki ne pa vsakdanjo vožnjo po mestu :P

Edited by HyperJack
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jacko, sej je njihov PR spisal nekaj v športnem duhu: And for agile handling this dynamic new naked motard-style bike is equipped with a compact aluminium chassis and upright riding position that make light work of everything - from weekday urban riding through to Sunday morning blasts.  ;)

 

Oblikovno mi je kr kul, mogu bi pa v živo videt...

Da bi bila pa cenejša od FZ8 - težka bo.

Edited by Shinobi70
Link to comment
Share on other sites

Zanimiv motorček za vsakdanjo uporabo. Agregat bo sigurno zelo dober in upam si reči, da v kolikor ne bo kakšnega kiksa bo najboljši v svojem razredu. Menjalnik je pri Yamahi bil vedno dober, kar pa ne moremo rečt za kšno drugo znamko(kawasaki).  Ker bo lahek bo prava igrača. Sigurno pa  zadeva ne bo všeč vsem.... Mene osebno moti luč, ampak za končno mnenje bo treba zadevo pogledat v živo.

Link to comment
Share on other sites

MiNa 

Aha, samo iz tega motorja niso mogli izpeljat osnove, torej je to zares cisto nov motor.... Cisti koncept, ali so ga ze kje zasacili vohuni ?

Sem pa zasledil na vstopni strani, neki photoshop na tdm, podobna je stelviu, se vam ne zdi ?

 

Avtoindustrija, vem ja, me prevaza ze 2 meseca, tocno tale z 125 konji :) !!..

Edited by JONI 46
Link to comment
Share on other sites

Ali ni bilo receno ob najavi tega agregata, da bodo z njim naredili celo paleto motociklov ?

Link to comment
Share on other sites

Sej nekaj več more res bit, jaz ne verjamem da bi šli ven dat motor, tok podoben fazer 8 in da bi samo pri tem ostalo. Mogoče bo pa res r1 trivaljna?

Link to comment
Share on other sites

Dober agregat ki kar kliče po Tenerejki, katera bi zaradi teže pošteno krojila vrh med velikimi enduri.

Kakšne namene imajo Japonci je pa vprašanje. Morda so ocenili, da bo v Evropi kupna moč zaradi recesije padala in želijo plasirati na ta trg nižje cenovne modele in s cenami prehiteti konkurenco.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

MT serija ni bila nikoli poceni...

Tudi jaz bi raje imel ta motor bolj v "enduro" look, nekaj a-la Versys ali pa še malo bolj hard-core.

Link to comment
Share on other sites

aja, pa ni mi všeč, ker so šli iz sistema dveh dvignjenih cevi izpušnih cevi, ki so krasile MT-03 in MT-01.

So bile veliko bolj frajerske na pogled :OK:

2007_MT-03_web.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lepo, a Akrapo je "nikakav".

 

Se strinjam z drugim delom, nevem kaj tisti trije luleki delajo v luknji, ponavadi je zadost eden, pa še tistega se kaj hitro odstrani. Bi se dalo, veliko lepše vse skupaj izpeljat....je pa tako kot akrapo greška tudi nosilec tablice, ajde dobr, za kakšne kopalke na morju posušit stojalo prav pride :OK:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Na trg je prisla Yamaga MT-09. Prva trivaljna yamaha sodobnega casa. Sem sledil ze konceptnim modelom spomladi, ze takrat mi je bila zanimiva.
Na Agregatu hvalijo predvsem navor v celotnem obmocju vrtljajev, ob tem je pa 115KM vsaj zame, povsem dovolj.

 

V nekem tujem testu sem zasledil, da Yamaha navaja najvecji kot nagiba 51°, kar je enako kot Yamahi R6. To je, vsaj zame zelo pomemben podatek, ker sicer nakedi, sploh Yamahini niso znani ravno po tem, nasprotno. Najprej vse drgne ravno pri FZ-jih, XJ-ih ...

 

Pred casom sem si lastil SM motocikel in si za daljse ture zelel nakeda, na nakedu pa hotel vsaj malo lastnosti SM-a. Je to to?

Delta-team je zacel pobirati narocila, jaz bi jo itak vzel naslednjo pomlad, ce me bo se vedno tako drzalo za imet...

 

Upam da je dobra, Danijev prvi vtis je vredu kolikor berem ... http://www.motosvet.com/test-yamaha-mt-09.html

 

Si jo je ze kdo narocil?

 

 

Posebej vsecna je tale barvna kombinacija.

 

post-19800-0-84416600-1379001072_thumb.jpg

 

pa tudi popolnoma crna ni slaba ...

 

post-19800-0-69144600-1379001092_thumb.jpg

 

tule pa manjka se nekaj v enaki barvi kot je rezervoar.

 

post-19800-0-21407400-1379001119_thumb.jpg

Edited by krucymucy
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!