Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
MiNa

Yamaha MT 09

Recommended Posts

MiNa

Na hitro še nekaj podatkov:

850 ccm trije cilindri, 87,5 Nm pri 8.500 vrtljajih na minuto, moč 115 KM. 14-litrsk rezervoar za gorivo. Pripravljena za vožnjo nova Yamaha MT-09 tehta le 188 kg (z ABS 191 kg).Suha teža je po podatkih yamahe le171 kg.

In najbolj pomembno: Yamaha MT-09 bo stala 7.995 € - z ABS, brez je 7495 . (Upam, da tudi pri nas ne bo preveč presegla te cifre)

 

...bo tale motor pristal tudi na "okvirju in kolesih 19/17 ali celo 21/17"  med obena tenerejkama?

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
aleksandergabriel

Če bodo naredili še kakšno enduro variento v stilu tigra, bo moja :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Pa ljudje, pa a vam je res všeč tale mopi? Zgleda vse skup kot ena nametanka, motor brez naravnanega stila, po domače rečeno wanabe nakedbike, ki je daleč od tega. Jaz ne razumem Japonskih inženirjev, imajo vso možnost, vso tehnologijo pol pa tak moped..sorry ampak zame je Yamaha za cajtem. Tudi ene spodobne lepote niso sposobni naredit. Sej ne rečem, drugim znamkam tudi kaj manjka (Kawasakiju nič, hehe!), ampak še vseeno majo mal več navdiha kot tale prdula...

 

Seveda, pa imajo vsake oči svojega malarja.

 

Pa srečno!

 

p.s. utripajoče srce? pa kje imajo take ideje? Prej ta agregat deluje kot en lačen želodec kmeta (tapravega farmerja, ne našga kmeta, da ne bo pomote)...

Edited by HyperJack

Share this post


Link to post
Share on other sites
igorkr

No no Hyper ....

 

Ti kot prvo sploh nimaš pravice glasovat  :P  (poglej kej voziš)

 

Ni mi všeč  :BUA: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
JONI 46

Hmmm motor mi je zanimivm krizanec med xj, tdm, in fz serijo...  Ce ji bodo namenili se nekaj dodatne opreme, bi se kar dobro zanimal za njo.. Sicer pa yamahih 3 cilindrski motor, je to nekaj novega lai je yamaha ze kdaj imela to ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kölm

Dizajner, samo ena beseda zate: "Karahiri"

Naj to mašino rajš obesjo v Tenerejko, če je tako lahka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Očitno komplet Japanerji iz same panike vsako sezono ali pa vsaj drugo ponujajo koncept "vozila", ki pa potem neslavno potone v času. Zanimivo je le kako jim uspeva s takimi cenami?

 

meni bi bil ta motor všeč kot sem napisal že v drugem postu

 

...bo tale motor pristal tudi na "okvirju in kolesih 19/17 ali celo 21/17"  med obena tenerejkama :010 ?

 

sicer pa moje želje ali okus tako ne šteje .

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

A rabimo sploh še kakšno razlago? Njihov zadnji stavek pove vse...

 

"vožnja lahkotna in sproščujoča tako med vsakodnevnimi vožnjami v mestu, kot tudi med nedeljskimi uživaškimi turami"

 

Se pravi, je to bolj kot ne, samo za nabavljat kruh, pa ob nedeljah se zapeljat na obrobje mesta na kakšno kavico :P.

 

igorkr, vem, da nisem v tem volilnem krogu upravičen glasovanja, sam ti že kr takoj povem, da mi sploh ni všeč, hehe :grrr 

 

p.s. Če je že športno srce, bi lahko omenili, lahkotno in igrivo poigravanje z ovinki ne pa vsakdanjo vožnjo po mestu :P

Edited by HyperJack

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shinobi70

Jacko, sej je njihov PR spisal nekaj v športnem duhu: And for agile handling this dynamic new naked motard-style bike is equipped with a compact aluminium chassis and upright riding position that make light work of everything - from weekday urban riding through to Sunday morning blasts.  ;)

 

Oblikovno mi je kr kul, mogu bi pa v živo videt...

Da bi bila pa cenejša od FZ8 - težka bo.

Edited by Shinobi70

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcN

Zanimiv motorček za vsakdanjo uporabo. Agregat bo sigurno zelo dober in upam si reči, da v kolikor ne bo kakšnega kiksa bo najboljši v svojem razredu. Menjalnik je pri Yamahi bil vedno dober, kar pa ne moremo rečt za kšno drugo znamko(kawasaki).  Ker bo lahek bo prava igrača. Sigurno pa  zadeva ne bo všeč vsem.... Mene osebno moti luč, ampak za končno mnenje bo treba zadevo pogledat v živo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
JONI 46

MiNa 

Aha, samo iz tega motorja niso mogli izpeljat osnove, torej je to zares cisto nov motor.... Cisti koncept, ali so ga ze kje zasacili vohuni ?

Sem pa zasledil na vstopni strani, neki photoshop na tdm, podobna je stelviu, se vam ne zdi ?

 

Avtoindustrija, vem ja, me prevaza ze 2 meseca, tocno tale z 125 konji :) !!..

Edited by JONI 46

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buzdovan

Ali ni bilo receno ob najavi tega agregata, da bodo z njim naredili celo paleto motociklov ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
logarr

Sej nekaj več more res bit, jaz ne verjamem da bi šli ven dat motor, tok podoben fazer 8 in da bi samo pri tem ostalo. Mogoče bo pa res r1 trivaljna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Dober agregat ki kar kliče po Tenerejki, katera bi zaradi teže pošteno krojila vrh med velikimi enduri.

Kakšne namene imajo Japonci je pa vprašanje. Morda so ocenili, da bo v Evropi kupna moč zaradi recesije padala in želijo plasirati na ta trg nižje cenovne modele in s cenami prehiteti konkurenco.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fantocci

MT serija ni bila nikoli poceni...

Tudi jaz bi raje imel ta motor bolj v "enduro" look, nekaj a-la Versys ali pa še malo bolj hard-core.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fantocci

aja, pa ni mi všeč, ker so šli iz sistema dveh dvignjenih cevi izpušnih cevi, ki so krasile MT-03 in MT-01.

So bile veliko bolj frajerske na pogled :OK:

2007_MT-03_web.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Lepo, a Akrapo je "nikakav".

 

Se strinjam z drugim delom, nevem kaj tisti trije luleki delajo v luknji, ponavadi je zadost eden, pa še tistega se kaj hitro odstrani. Bi se dalo, veliko lepše vse skupaj izpeljat....je pa tako kot akrapo greška tudi nosilec tablice, ajde dobr, za kakšne kopalke na morju posušit stojalo prav pride :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Na trg je prisla Yamaga MT-09. Prva trivaljna yamaha sodobnega casa. Sem sledil ze konceptnim modelom spomladi, ze takrat mi je bila zanimiva.
Na Agregatu hvalijo predvsem navor v celotnem obmocju vrtljajev, ob tem je pa 115KM vsaj zame, povsem dovolj.

 

V nekem tujem testu sem zasledil, da Yamaha navaja najvecji kot nagiba 51°, kar je enako kot Yamahi R6. To je, vsaj zame zelo pomemben podatek, ker sicer nakedi, sploh Yamahini niso znani ravno po tem, nasprotno. Najprej vse drgne ravno pri FZ-jih, XJ-ih ...

 

Pred casom sem si lastil SM motocikel in si za daljse ture zelel nakeda, na nakedu pa hotel vsaj malo lastnosti SM-a. Je to to?

Delta-team je zacel pobirati narocila, jaz bi jo itak vzel naslednjo pomlad, ce me bo se vedno tako drzalo za imet...

 

Upam da je dobra, Danijev prvi vtis je vredu kolikor berem ... http://www.motosvet.com/test-yamaha-mt-09.html

 

Si jo je ze kdo narocil?

 

 

Posebej vsecna je tale barvna kombinacija.

 

post-19800-0-84416600-1379001072_thumb.jpg

 

pa tudi popolnoma crna ni slaba ...

 

post-19800-0-69144600-1379001092_thumb.jpg

 

tule pa manjka se nekaj v enaki barvi kot je rezervoar.

 

post-19800-0-21407400-1379001119_thumb.jpg

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • PINTARUSS
      Za! Obvezna stvar katero potrebujemo v sloveniji. Glede na stevilo prebivalcev je veliko motoristov in izmed teh tudi dosti ekstremov z sportnimi motorji tekmovalno ali rekreativno!!! 
    • izibajker
      Ja, ta film "Krogi" je bil par let nazaj že predvajan na Slo programu. Zelo dobro narejen in čustven film... Kar se pa vojne tematike tiče, nekih 4-5 let nazaj sem v kinu gledal film "Broj 55", in se po premieri tudi pogovarjal z režiserjem. Veliko filmsko platno in zvok sta še potencirala pretresljive občutke....  Tule je trailer: Pa še cel film:  
    • DAMI34
      a naj bi JLo?   Valda se strinjam, da MM pohendla. Ti lahko celo disertacijo spišeš, dokler po ravnem nekdo v izi švigne mimo je z vidika gledalca (mene) dolgočasno. Pa ne rabim niti vedeti, kako prehrano je imel MM, pa koliko ogrete gume Dovi itd..
    • KennyJR
      Me je pa Alex zelo razočaral na testu... Nekje v rangu Binderja... Lecuona je z eno dirko več daleč pred obema... Nevem no... Meni de zdi, da si Alex ne zasluži GP sedeža... Letos je bil prvak bolj po zaslugi slabe forme KTM-a v prvi polovici sezone... Ostali pa niso bili ravno neka huda konkurenca... Ni ravno nek talent na nivoju Fabia, Vinalesa ali Rinsa... Niti Morbidelija ali Millerja... Bolj nekje Rabat, Luthi, Bagnaia... 
    • KennyJR
      Ravno to... Ne nasprotujem samemu sebi, ampak to izpostavljam... MM ima tam prednost, po ovinkih pa slabost... In če spodaj odgovorim obema, tudi Damiju... Zakaj noben ne reče, kako je to brezveze, ker Yamaha leti tako dobro po ovinkih... Zakaj vsi vedno v motociklu vidijo samo HP in top speed? To je najmanj pomembno... Govora je o tem, kako se je Rossi Doviju smilil? Pa je res problem v motorju? Dej me spomni katero mašino je vozil zmagovalec tiste dirke? Hm... Zanimivo ane... Ja če bi Rossi izkoristil cel potencial motocikla, bi se Dovi lahko smilil samo sam sebi... Tako pa skozi celo progo ni pridobil kaj dosti in, Dovi pa je skočil mimo na ravnini... Res je, da na ravnini si težko slab ali dober, ker "samo gas odpreš", zato včasih zgleda, kot da ima tisti na ravnini večjo prednost... Ampak če Ducatija skozi hitre ovinke ne morš dobit, pol si pač prepočasen, to je dejstvo... In enako je z MM... On rabi močno mašino, ker v ovinkih že pohendla... Če ne drugače pa po rami in komolcu z drsečo prvo gumo... Na ravnini pa odpre gas in švigne mimo... Verjetno je taka želja zrasla v času, ko je borbal z Ducatijem, ki je bil po ravnini zelo hiter, medtem ko je v ovinkih po zaslugi majhne porabe gum, v zaključku dirke brez težav držal Hondo. Sedaj je zgodba malo drugačna in mogoče sploh ne bi bilo take potrebe, je pa MM tega vajen, na takem motorju uživa, tudi manj dolgočasno mu je in želi iti v tej smeri... Slej ko prej ga bo pa Fabio ali pa kdo drug v ovinkih taktično dobil in mu niti HP ne bo več pomagal... Potem bo pa spet kriza in bentenje... Fabio je že sedaj blizu, samo malo mu še manjka v direktnem boju... Predvsem izkušnje... Premalo možnosti za zmago je imel c preteklih letih in se mu pozna.  Koga si pa s tem učem gledal? MM? Ja on res ne izgublja... Si gledal ostale? Poglej jih... Pa še bova strinjala, da MM ne izgublja zaradi sebe in ne zaradi Honde... Zato ni videti na uč...  Če dobro pogledaš zadnji krog v PI boš videl, da je sprednje kolo cel krog drselo, da je v LH prišel že napol na tleh in MV niti po hitrejši zunanji liniji niti blizu ni bil...  Zato pa majo ostali težave.. V ovinkih izgubijo precej preveč, da bi lahko na ravnini to dobili nazaj... In definitivno tak razvoj motorja ni ok... Ne samo zato, ker MM ni večen... Tudi zato, ker MM ne bo mogel ves čas na zrak način zmagovat... Ampak kaj pa je to problem... Honda bo v primeru slabe prve polovice sezone vzela stvari v svoje roke in konec sezone bo na testiranjih za prihodnjo že čist drug moped... Tako pač je... Bilo... In bo... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!