Skoči na vsebino

Honda CBF 1000 FA


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

imam namen nabavit novo oz. možno tudi rabljeno Hondo CBF 1000 FA l.2010 naprej in me zanima mnenje od kakšnega lastnika, kakšen je kaj ta motorček nasplošno, predvsem pa glede voznih lastnosti. Sedaj vozim cruiser Yamaha Midnight star 1300,menjal bom motor izkjučno zaradi nerodne drže na tem motorju in posledično problema z mojo hrbtenico.

 

 

l.p.

Popravljeno . Popravil jure981
Objavljeno

Pozdravljeni,

imam namen nabavit novo oz. možno tudi rabljeno Hondo CBF 1000 FA l.2010 naprej in me zanima mnenje od kakšnega lastnika, kakšen je kaj ta motorček nasplošno, predvsem pa glede voznih lastnosti. Sedaj vozim cruiser Yamaha Midnight star 1300,menjal bom motor izkjučno zaradi nerodne drže na tem motorju in posledično problema z mojo hrbtenico.

 

 

l.p.

Mam 1 let pa se mal. Do zdaj sem naredil samo 13000 z njo. Pred 17 leti in pol sem imel poskodbo hrbtenice in sem ravno tako iskal moped, kjer bi bolj pokonci sedel. In sem zadovoljen. Vzmetenje je Ok, pobere dovolj, skor mal prevec, tako da sem si ga na mal trse nastimal. Drgac pa ni raketa, ampak za moje potrebe - vecinoma sam, obcasno mulc prisede za par ur - mi zadostuje.

Pa srecno.

Objavljeno

Meni je pa najbolj všeč navor! Če nisi "norc" ga kupi. Moči ima dovolj. Kdor hoče MOČ, je pa vsak prešvoh.

Tudi jaz imam sešraufano hrbtenico, pa me drža nič ne moti. Ni pretrd, prej premehak, a za turistično vožnjo zadovoljiv.

Z dinamično vožnjo je poraba okoli 6l/100 km. Porabe olja nimam nič, kar je praksa že pri peti hondi, katere sem postal lastnik. Edini feler je navitje (magnet). Če crkne, crkne? Nekaterim pa nikdar.

Jaz uživam z njim

Oj

Objavljeno

Še tole; Je pa nizek. Če si športno nastrojen, boš s čevljem prej ko slej na asfaltu

Objavljeno

Meni je pa najbolj všeč navor! Če nisi "norc" ga kupi. Moči ima dovolj. Kdor hoče MOČ, je pa vsak prešvoh.

Tudi jaz imam sešraufano hrbtenico, pa me drža nič ne moti. Ni pretrd, prej premehak, a za turistično vožnjo zadovoljiv.

Z dinamično vožnjo je poraba okoli 6l/100 km. Porabe olja nimam nič, kar je praksa že pri peti hondi, katere sem postal lastnik. Edini feler je navitje (magnet). Če crkne, crkne? Nekaterim pa nikdar.

Jaz uživam z njim

Oj

Pri novi verziji (2010+) menda tega problema ni več

Objavljeno

Še tole; Je pa nizek. Če si športno nastrojen, boš s čevljem prej ko slej na asfaltu

Važno mi je da je motor udoben in da ne bo več bolečin v hrbtenici sploh na kakšnih daljših furah. Če se bodo pa še tukaj nadaljevale bolečine pol pa ne vem več kako naprej.

Objavljeno

Važno mi je da je motor udoben in da ne bo več bolečin v hrbtenici sploh na kakšnih daljših furah. Če se bodo pa še tukaj nadaljevale bolečine pol pa ne vem več kako naprej.

Kaj pa, če bi najprej odpravil vzrok bolečin v hrbtenici.

Sem mel cbf-ko 1000 ta staro, meni ni nagajal, sem si pa dal povišice mislim da 5 cm in je bilo takoj boljše, bolj vzravnan sem bil, skoraj tako kot na enduri.

Motilo me je tako kot pravi rider, da je nizek in za mojo višino, bi bolj višji sedež oziroma oddaljenost bila dobrodošla, tako pa imaš noge kr pokrčnjene in na daljših turah se malo čuti.

 

Drugače pa zelo hvaležen motor, brez težav, vodljiv, postaneš pa pravi lenuh ker ima navora, da sploh pozabiš menjavat.

 

Tudi sam gledam po ta novi, samo bom verjetno vzel kaj bolj enduro pokončnega, jebi ga se malo staramo. SO me pa prav razf... z temi govoricami, da pride nova africa, bomo videli.

 

Dober nasvet, pokliči ali piši Jožetu na AS Domžale, pa ti bo vse povedal in kakšno ugodno varianto našel, pa veliko sreče z nakupom in veliko varnih km z njim.

Objavljeno (popravljeno)

Važno mi je da je motor udoben in da ne bo več bolečin v hrbtenici sploh na kakšnih daljših furah. Če se bodo pa še tukaj nadaljevale bolečine pol pa ne vem več kako naprej.

 

Vsako jutro delaj vaje za hrbtenico, vsaj dvakrat na teden (1 uro intenzivnega) plavanja, malo bicikliranja in hitra hoja!

Jaz sem tako svoje hrbtenično stanje spravil k'sebi!  Dokazano!! :yes: In tako ti tudi CBF-ka ne bo delala težav.

Popravljeno . Popravil semering
  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

evo.... danes sem jo nabavil,novo hondo cbf 1000 fa, white ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

001.jpg    :)

Super, srečno vožnjo, pa veliko km v skupnih uživanjih.

Objavljeno

Jaz imam l.2011, brez problemov, primeren za vožnjo v dvoje, srečno vožnjo

Objavljeno

če te zamika kak dodatek  se kr oglasi

 

post-798-0-48958300-1379833856_thumb.jpg

 

post-798-0-91648700-1379833881_thumb.jpg

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Oj. Mene pa zanima kaksna je kaj veterna zascita na teli tanovi zverci. Sam vozim 600-tko, pa je prepisna skoraj kot slecenc, pa se presvoh je, ker se vecino vozva skupi z bolso polovico.

Objavljeno

Hm, če mam vetrobran dvignjen do konca dobim ves piš (s turbulencami vred) direkt v pisker - ne glede na tip čelade bobni.

Če mam vetrobran čist dol, je veter skor kot na običajnem nakedu - laminaren, brez turbulenc, bistveno tišje.

 

Sem pa 182 visok.Vozim se v glavnem sam, včasih tut z mulcem (16 let, 70kg). Načelno mi je dovolj "njutmetrov in kojnov".

Je pa res, da nisem nek racer (glej moj avatar :P).

Objavljeno

Hm, če mam vetrobran dvignjen do konca dobim ves piš (s turbulencami vred) direkt v pisker - ne glede na tip čelade bobni.

Če mam vetrobran čist dol, je veter skor kot na običajnem nakedu - laminaren, brez turbulenc, bistveno tišje.

 

Sem pa 182 visok.Vozim se v glavnem sam, včasih tut z mulcem (16 let, 70kg). Načelno mi je dovolj "njutmetrov in kojnov".

Je pa res, da nisem nek racer (glej moj avatar :P).

Na svoji imam nameščen MRA Vario. Je boljše kot original, vendar čudežev ni za pričakovati. Trenutno imam vetrobran na najvišji poziciji. Poskušal sem tudi ostale pozicije, vendar mi najnižja vizualno ne sede-kot da motorja spredaj pol manjka. 

 

Najbolj me je presenetila povprečna poraba. Na relaciji ob živahni vožnji je povprečje 5 lit/100 km. Če bi vozil po omejitvah tudi zunaj naselja bi z lahkoto prišel pod 5 litrov. Pozna se edino avtocesta ko se povprečje dvigne proti 6 litrov (hitrost 150 - 230 km/h, povprečje 170 km/h). Motor ima odlične zavore, glede vzmetenja si še nisem prišel gor. Poskušal sem tovarniško nastavitev, sedaj imam skoraj na najtrše.. Bom še testiral. Moči je načeloma dovolj. Bolj bi mi pasala verzija agregata od CB1000R. Navora je dovolj v območju vrtljajev kjer se običajno vozim.  

 

Po namestitvi kovčka sem opazil, da izjemno vpliva na mirnost krmila. Prednji konec postane nemiren, balanca začne opletati če jo spustiš med vožnjo. 

Objavljeno

Ko namestiš še stranska kovčka, potem se pa začne rodeo :D

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

če te zamika kak dodatek  se kr oglasi

 

attachicon.gifcbf blatnik.jpg

 

attachicon.gifcbf bug.jpg

kaj pa stranske plastike kot pri športnih modelih se tudi dobi. motor mi je super samo ne paše mi da se koplet mašina vidi mi je lepšečeje v oklepe zaprta.

Objavljeno

Rodeo maš ze brez stranskih kovčkov :yes:  Še ko sem brez kufra ne smem za dolgo spustit belance :nono:  jeba!!

Objavljeno

Rodeo maš ze brez stranskih kovčkov :yes:  Še ko sem brez kufra ne smem za dolgo spustit belance :nono:  jeba!!

lahko bi bila prednja guma problem, opaženo pri eni od dunlopk.

Objavljeno

mogoče kdo ve če imajo kje tesni motor oziroma se ga da najeti za sprobat.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Rodeo maš ze brez stranskih kovčkov :yes:  Še ko sem brez kufra ne smem za dolgo spustit belance :nono:  jeba!!

Ja res je, trese belanco pa ni važn al je kak kufer gor al pa ne, pr men je tak že od začetka

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo, ima kdo probleme na tem motorju s škrtanjem oz s tako imenovanimi črički mislim da sprednje stranske plastike? Zvok je nenormalno ogaben in sicer škrta pri določenih vrtljajih cca 3000-4000 obratih. Obe, levo in desno plastiko so mi že podlagali na servisu pa ni nič boljše oz. je bilo par 100km mir sedaj pa spet jovo na novo isto sranje. Celo trdili so mi na servisu da se kao nič ne čuje,(še gluh bi slišal)  pač se jim ne da ubadat s tem. Sam se pa ne mislim špilat s tem dokler je motor v garanciji. Je možna tudi kakšna druga varianta kar bi lahko škripalo, ne vem ker nimam več idej ali naj kar celega razstavim...?? Počas mi že najeda živce to :jezen  jebi ga motor je še nov. Če kupiš neki novga za tak keš pričakuješ da bo tud vse tip top.

Drugače pa motor je super,sem zelo navdušen, zelo lahkoten za vozit, navora kolk češ, kr vleče in vleče...

Popravljeno . Popravil jure981
Objavljeno

Zdravo, ima kdo probleme na tem motorju s škrtanjem mislim da sprednje stranske plastike? Zvok je nenormalno ogaben in sicer škrta pri določenih vrtljajih cca 3000-4000 obratih. Obe, levo in desno plastiko so mi že podlagali na servisu pa ni nič boljše oz. je bilo par 100km mir sedaj pa spet jovo na novo isto sranje. Celo trdili so mi na servisu da se kao nič ne čuje, pač se jim ne da ubadat s tem. Sam se pa ne mislim špilat s tem dokler je motor v garanciji. Je možna tudi kakšna druga varianta kar bi lahko škripalo, ne vem ker nimam več idej ali naj celega razstavim...?? Počas mi že najeda živce to :jezen  jebi ga motor je še nov. Če kupiš neki novga za tak keš pričakuješ da bo tud vse tip top

Drugače pa motor je super,sem zelo navdušen, zelo lahkoten za vozit, navora kolk češ, kr vleče in vleče...

Imaš garancijo in naj šraufajo naslednič ne kupij Italjanskega Japanajzerja ! Te tvoje naštete dobre lastnosti ti nudi vsak motor za ta gnar in v tej klasi !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!