Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jure981

Honda CBF 1000 FA

Recommended Posts

jure981

Pozdravljeni,

imam namen nabavit novo oz. možno tudi rabljeno Hondo CBF 1000 FA l.2010 naprej in me zanima mnenje od kakšnega lastnika, kakšen je kaj ta motorček nasplošno, predvsem pa glede voznih lastnosti. Sedaj vozim cruiser Yamaha Midnight star 1300,menjal bom motor izkjučno zaradi nerodne drže na tem motorju in posledično problema z mojo hrbtenico.

 

 

l.p.

Edited by jure981

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaso65

Pozdravljeni,

imam namen nabavit novo oz. možno tudi rabljeno Hondo CBF 1000 FA l.2010 naprej in me zanima mnenje od kakšnega lastnika, kakšen je kaj ta motorček nasplošno, predvsem pa glede voznih lastnosti. Sedaj vozim cruiser Yamaha Midnight star 1300,menjal bom motor izkjučno zaradi nerodne drže na tem motorju in posledično problema z mojo hrbtenico.

 

 

l.p.

Mam 1 let pa se mal. Do zdaj sem naredil samo 13000 z njo. Pred 17 leti in pol sem imel poskodbo hrbtenice in sem ravno tako iskal moped, kjer bi bolj pokonci sedel. In sem zadovoljen. Vzmetenje je Ok, pobere dovolj, skor mal prevec, tako da sem si ga na mal trse nastimal. Drgac pa ni raketa, ampak za moje potrebe - vecinoma sam, obcasno mulc prisede za par ur - mi zadostuje.

Pa srecno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Meni je pa najbolj všeč navor! Če nisi "norc" ga kupi. Moči ima dovolj. Kdor hoče MOČ, je pa vsak prešvoh.

Tudi jaz imam sešraufano hrbtenico, pa me drža nič ne moti. Ni pretrd, prej premehak, a za turistično vožnjo zadovoljiv.

Z dinamično vožnjo je poraba okoli 6l/100 km. Porabe olja nimam nič, kar je praksa že pri peti hondi, katere sem postal lastnik. Edini feler je navitje (magnet). Če crkne, crkne? Nekaterim pa nikdar.

Jaz uživam z njim

Oj

Share this post


Link to post
Share on other sites
mitjag

Meni je pa najbolj všeč navor! Če nisi "norc" ga kupi. Moči ima dovolj. Kdor hoče MOČ, je pa vsak prešvoh.

Tudi jaz imam sešraufano hrbtenico, pa me drža nič ne moti. Ni pretrd, prej premehak, a za turistično vožnjo zadovoljiv.

Z dinamično vožnjo je poraba okoli 6l/100 km. Porabe olja nimam nič, kar je praksa že pri peti hondi, katere sem postal lastnik. Edini feler je navitje (magnet). Če crkne, crkne? Nekaterim pa nikdar.

Jaz uživam z njim

Oj

Pri novi verziji (2010+) menda tega problema ni več

Share this post


Link to post
Share on other sites
jure981

Še tole; Je pa nizek. Če si športno nastrojen, boš s čevljem prej ko slej na asfaltu

Važno mi je da je motor udoben in da ne bo več bolečin v hrbtenici sploh na kakšnih daljših furah. Če se bodo pa še tukaj nadaljevale bolečine pol pa ne vem več kako naprej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nordkap

Važno mi je da je motor udoben in da ne bo več bolečin v hrbtenici sploh na kakšnih daljših furah. Če se bodo pa še tukaj nadaljevale bolečine pol pa ne vem več kako naprej.

Kaj pa, če bi najprej odpravil vzrok bolečin v hrbtenici.

Sem mel cbf-ko 1000 ta staro, meni ni nagajal, sem si pa dal povišice mislim da 5 cm in je bilo takoj boljše, bolj vzravnan sem bil, skoraj tako kot na enduri.

Motilo me je tako kot pravi rider, da je nizek in za mojo višino, bi bolj višji sedež oziroma oddaljenost bila dobrodošla, tako pa imaš noge kr pokrčnjene in na daljših turah se malo čuti.

 

Drugače pa zelo hvaležen motor, brez težav, vodljiv, postaneš pa pravi lenuh ker ima navora, da sploh pozabiš menjavat.

 

Tudi sam gledam po ta novi, samo bom verjetno vzel kaj bolj enduro pokončnega, jebi ga se malo staramo. SO me pa prav razf... z temi govoricami, da pride nova africa, bomo videli.

 

Dober nasvet, pokliči ali piši Jožetu na AS Domžale, pa ti bo vse povedal in kakšno ugodno varianto našel, pa veliko sreče z nakupom in veliko varnih km z njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
semering

Važno mi je da je motor udoben in da ne bo več bolečin v hrbtenici sploh na kakšnih daljših furah. Če se bodo pa še tukaj nadaljevale bolečine pol pa ne vem več kako naprej.

 

Vsako jutro delaj vaje za hrbtenico, vsaj dvakrat na teden (1 uro intenzivnega) plavanja, malo bicikliranja in hitra hoja!

Jaz sem tako svoje hrbtenično stanje spravil k'sebi!  Dokazano!! :yes: In tako ti tudi CBF-ka ne bo delala težav.

Edited by semering

Share this post


Link to post
Share on other sites
goldy cbf

Oj. Mene pa zanima kaksna je kaj veterna zascita na teli tanovi zverci. Sam vozim 600-tko, pa je prepisna skoraj kot slecenc, pa se presvoh je, ker se vecino vozva skupi z bolso polovico.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaso65

Hm, če mam vetrobran dvignjen do konca dobim ves piš (s turbulencami vred) direkt v pisker - ne glede na tip čelade bobni.

Če mam vetrobran čist dol, je veter skor kot na običajnem nakedu - laminaren, brez turbulenc, bistveno tišje.

 

Sem pa 182 visok.Vozim se v glavnem sam, včasih tut z mulcem (16 let, 70kg). Načelno mi je dovolj "njutmetrov in kojnov".

Je pa res, da nisem nek racer (glej moj avatar :P).

Share this post


Link to post
Share on other sites
joshi

Hm, če mam vetrobran dvignjen do konca dobim ves piš (s turbulencami vred) direkt v pisker - ne glede na tip čelade bobni.

Če mam vetrobran čist dol, je veter skor kot na običajnem nakedu - laminaren, brez turbulenc, bistveno tišje.

 

Sem pa 182 visok.Vozim se v glavnem sam, včasih tut z mulcem (16 let, 70kg). Načelno mi je dovolj "njutmetrov in kojnov".

Je pa res, da nisem nek racer (glej moj avatar :P).

Na svoji imam nameščen MRA Vario. Je boljše kot original, vendar čudežev ni za pričakovati. Trenutno imam vetrobran na najvišji poziciji. Poskušal sem tudi ostale pozicije, vendar mi najnižja vizualno ne sede-kot da motorja spredaj pol manjka. 

 

Najbolj me je presenetila povprečna poraba. Na relaciji ob živahni vožnji je povprečje 5 lit/100 km. Če bi vozil po omejitvah tudi zunaj naselja bi z lahkoto prišel pod 5 litrov. Pozna se edino avtocesta ko se povprečje dvigne proti 6 litrov (hitrost 150 - 230 km/h, povprečje 170 km/h). Motor ima odlične zavore, glede vzmetenja si še nisem prišel gor. Poskušal sem tovarniško nastavitev, sedaj imam skoraj na najtrše.. Bom še testiral. Moči je načeloma dovolj. Bolj bi mi pasala verzija agregata od CB1000R. Navora je dovolj v območju vrtljajev kjer se običajno vozim.  

 

Po namestitvi kovčka sem opazil, da izjemno vpliva na mirnost krmila. Prednji konec postane nemiren, balanca začne opletati če jo spustiš med vožnjo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
grega 32

če te zamika kak dodatek  se kr oglasi

 

attachicon.gifcbf blatnik.jpg

 

attachicon.gifcbf bug.jpg

kaj pa stranske plastike kot pri športnih modelih se tudi dobi. motor mi je super samo ne paše mi da se koplet mašina vidi mi je lepšečeje v oklepe zaprta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
komandos

Rodeo maš ze brez stranskih kovčkov :yes:  Še ko sem brez kufra ne smem za dolgo spustit belance :nono:  jeba!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxf750

Rodeo maš ze brez stranskih kovčkov :yes:  Še ko sem brez kufra ne smem za dolgo spustit belance :nono:  jeba!!

lahko bi bila prednja guma problem, opaženo pri eni od dunlopk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jure981

Rodeo maš ze brez stranskih kovčkov :yes:  Še ko sem brez kufra ne smem za dolgo spustit belance :nono:  jeba!!

Ja res je, trese belanco pa ni važn al je kak kufer gor al pa ne, pr men je tak že od začetka

Share this post


Link to post
Share on other sites
jure981

Zdravo, ima kdo probleme na tem motorju s škrtanjem oz s tako imenovanimi črički mislim da sprednje stranske plastike? Zvok je nenormalno ogaben in sicer škrta pri določenih vrtljajih cca 3000-4000 obratih. Obe, levo in desno plastiko so mi že podlagali na servisu pa ni nič boljše oz. je bilo par 100km mir sedaj pa spet jovo na novo isto sranje. Celo trdili so mi na servisu da se kao nič ne čuje,(še gluh bi slišal)  pač se jim ne da ubadat s tem. Sam se pa ne mislim špilat s tem dokler je motor v garanciji. Je možna tudi kakšna druga varianta kar bi lahko škripalo, ne vem ker nimam več idej ali naj kar celega razstavim...?? Počas mi že najeda živce to :jezen  jebi ga motor je še nov. Če kupiš neki novga za tak keš pričakuješ da bo tud vse tip top.

Drugače pa motor je super,sem zelo navdušen, zelo lahkoten za vozit, navora kolk češ, kr vleče in vleče...

Edited by jure981

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Zdravo, ima kdo probleme na tem motorju s škrtanjem mislim da sprednje stranske plastike? Zvok je nenormalno ogaben in sicer škrta pri določenih vrtljajih cca 3000-4000 obratih. Obe, levo in desno plastiko so mi že podlagali na servisu pa ni nič boljše oz. je bilo par 100km mir sedaj pa spet jovo na novo isto sranje. Celo trdili so mi na servisu da se kao nič ne čuje, pač se jim ne da ubadat s tem. Sam se pa ne mislim špilat s tem dokler je motor v garanciji. Je možna tudi kakšna druga varianta kar bi lahko škripalo, ne vem ker nimam več idej ali naj celega razstavim...?? Počas mi že najeda živce to :jezen  jebi ga motor je še nov. Če kupiš neki novga za tak keš pričakuješ da bo tud vse tip top

Drugače pa motor je super,sem zelo navdušen, zelo lahkoten za vozit, navora kolk češ, kr vleče in vleče...

Imaš garancijo in naj šraufajo naslednič ne kupij Italjanskega Japanajzerja ! Te tvoje naštete dobre lastnosti ti nudi vsak motor za ta gnar in v tej klasi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Zivnorc
      ...moj prjatu dela "mopede" takih zmogljivosti...sam da ima 60 kg. pa še po hosti se lohka ofroudaš...pa te nben ne bo slišal pa jebal...     
    • GO_Tomi
      Je povedal prjatu, da si je sosed omislil labradorca. Star nekaj let, velik, prijazen, nenasilen, ne skače v ljudi, skratka super kuža. Potem je povedal še, da mu je sosed dal ime Lassie. Sem mislu, da me pobere od smeha :)))
    • krucymucy
      Kawasaki je obelodanil specifikacije njihovega prototipa. 220kg, 10kW, domet 100km.  Ne vem na kaksnih substancah so, ker to je smesno. Zero SR/F ima pri isti tezi 2x domet, 7x moc.  Energica je tezja a ima 107kW motor in 21.5kWh baterijo. 
    • bobi1001
    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!