Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

 

kot je že v naslovu razvidno imam probleme z usnjenimi hlačami (bele barve). In sicer se mi je na riti začel kombinezion luščiti oz. mi nekak zgornji sloj odpada stran.

Glede na to da je kombinezilon star dobro leto oz sem z njim prevozil kakih 2000 km me zanima ali je to normalno

Zadevo sem najprej opazil na sedežu motorja.... belo sled,takoj sem pogledal hlače in.... neprijetno presenečenje :bum: . Sicer je vse funkcionalno, vendar na pogled ni ravno

lepo... zgleda kot da bi se drsal po asfaltu :BUA:

 

Zanimajo me vaše izkušnje se je komu že zgodilo kaj podobnega? kaj bi bil vzrok?, naj zadevo poizkusim reklamirati pri prodajalcu?

 

Kombinezion sicer redno čistim z vodo, ter vsake toliko časa namažem s kremo za roke... tako da problem ne bi smel biti v tem.

 

 

lp

Objavljeno

Lušči se imitacija usnja - SKAJ.

Objavljeno

Lušči se imitacija usnja - SKAJ.

kombinezion je 100% usnjen, razliko med usnjem in skajom poznam...

Objavljeno

To je narobe. Jaz bi se pogovoril z dobaviteljem. Lahko poves kaj zaen kombi je to?

Objavljeno

Kot je že Pips sklepal, se lušči skaj. Praviš, da je usnje, ker poznaš razliko. Zaupam tvoji presoji. Potem pa ni druge, kot da se ti lušči barvni nanos. Ne, ni normalno, da se lušči po enem letu. Pravzaprav, sploh ni normalno, da se lušči. Poskusi reklamirati pri prodajalcu. Za redno reklamacijo je po letu dni prepozno, vsekakor pa uveljavljaj kot stvarno napako.

Objavljeno

Kot je že Pips sklepal, se lušči skaj. Praviš, da je usnje, ker poznaš razliko. Zaupam tvoji presoji. Potem pa ni druge, kot da se ti lušči barvni nanos. Ne, ni normalno, da se lušči po enem letu. Pravzaprav, sploh ni normalno, da se lušči. Poskusi reklamirati pri prodajalcu. Za redno reklamacijo je po letu dni prepozno, vsekakor pa uveljavljaj kot stvarno napako.

Točno tako je, lušči se barvni nanos na usnju, sicer sem že klical trgovca in mu povedal kaj se je zgodilo... kombinezion je sicer kupljen decembra 2011, tako da sem prijavil prijavil stvarno napako, barva se lušči tudi pri spodnjem delu hlač kjer je stika s škornji...bom sporočil kak bo razplet, vsekakor pa ne bom pri tem popuščal.

 

Jujuman: gre za Revit-a, kombinezion je sicer super, drugih pripomb glede njega nimam.

 

 

Mogoče da povem še to, da sem ravno včeraj računal pa mislim, da z njim nisem naredil več kot 2500km, bi prej rekel da okoli 2k.

Objavljeno

pozdravljeni,

 

 

da malo osvežim temo:

 

 

v petek sem se zapeljal v prodajalno kjer sem kupil kombinezon, ter pokazal kaj se je zgodilo z njim. Za  enkrat so mi zadevo samo poslikali

in rekli, da dobim v kratkem roku odgovor kaj bi se dalo narediti oz. zakaj je do tega prišlo.

 

Glede na to da je sedaj čas dopustov in me nekajčasa ne bo, sem se strinjal z njimi. Upam da bodo uvideli, da luščenje ni moja napaka.

No sicer pa se bom v nasprotnem primeru lotil tako kot je treba in prijavil stvarno napako v materialu, če pa bo potrebno pa sem razmišljal da se bom poslužil

kar sodnega izvedenca, da se ugotovi izvor napake.

 

sporočim, kakšen bo njihov odgovor.

 

 

lp

Objavljeno

jz imam Clover 8sezon okoli 100.000km je pa kot nov

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

 

 

 

da malo obnovim temo;

 

prejel sem odgovor prodajalca oz. proizvajalca glede na mojo prijavo stvarne napake. In glej hudiča kaj so mi napisali, sicer ni točen citat pa vseeno....

glede na to da kombinezon uporabljate že eno leto in 8 mesecev je obraba le tega normalna....Moram priznati, da mi njihov odgovor pošteno dvignil pritisk :jezen 

 

Ker sem jim že v prvem dopisu tudi napisal, da pričakujem, da se zadeva ustrezno reši sem se po temeljitem posvetu nekaterih strokonjakov odločil da pri zadevi ne bom odnehal :grrr .

 

Poslal sem jim ponoven dopis in jim razložil, da v mojem primeru nisem prijavljal nikakršne obrabe, vendar napako v materialu oz. tehnološkem postopku obdelave materiala saj gre za evidentno napako

t.j. luščenje sloja barve s hlač. Takoj naslednji dan sem dobil klic prodajalca, le ta pa mi pove da je kontaktiral s proizvajalcem in so še vedno istega mnenja, pa čeprav sem jim poslal tudi slike s katerih je razvidno

da ne gre za obrabo (vidi se dobesedno kako se barva v koščkih lušči). Sedaj smo se dogovorili, da hlače pošljemo proizvajalcu da jih vidi v živo. Me je pa tudi presenetil komentar proizvajalca, ki ga je podal v mailu prodajalcu

in sicer,  v primeru da ne ugotovijo napake v materialu vse stroške pošiljanja krije stranka sama.  Res me preseneča vse skupaj, najprej ti zagotavljajo kako oh-in-sploh je dober kombinezon, kakšna je kvaliteta, celo poklicini dirkači v MOTO GP

nosijo njihove kombinezone, ko pa pride do reklamacije pa ne da ne morejo slišati celo nočejo slišati za njo in se sprenevedajo.

 

 

Zadeva me je tako užalostila, da si proizvajalec že na prvo žogo odloči da zadeva ni sporna in da gre za normalno obrabo in s tem pokaže da nas- kot male stranke od katerih dejansko živijo ne obravnavajo resno saj tudi moj dopis niso prebrali temelito,

in tako podali odgovor kateri se ne nanaša na dejansko prijavo napake. Zaenkrat nisem nesramen do njih, vendar v primeru da še vedno ne bomo prišli skupaj sem pripravlja svojo izkušnjo deliti tudi z raznimi motorevijami, kot tudi ostalimi mediji, pa tudi

kakšnemu sodnemu izvedencu bom dal zadevo v pregled, in jim dokazal da je zadeva totalno nesporna, le več stroškov si bodo nakopali.

 

Še vedno sem mnenja da lepa beseda lepo mesto najde, zaenkrat upam na najboljše....

Popravljeno . Popravil bobi11
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

 

 

da malo obnovim temo;

 

prejel sem odgovor prodajalca oz. proizvajalca glede na mojo prijavo stvarne napake. In glej hudiča kaj so mi napisali, sicer ni točen citat pa vseeno....

glede na to da kombinezon uporabljate že eno leto in 8 mesecev je obraba le tega normalna....Moram priznati, da mi njihov odgovor pošteno dvignil pritisk :jezen 

 

Ker sem jim že v prvem dopisu tudi napisal, da pričakujem, da se zadeva ustrezno reši sem se po temeljitem posvetu nekaterih strokonjakov odločil da pri zadevi ne bom odnehal :grrr .

 

Poslal sem jim ponoven dopis in jim razložil, da v mojem primeru nisem prijavljal nikakršne obrabe, vendar napako v materialu oz. tehnološkem postopku obdelave materiala saj gre za evidentno napako

t.j. luščenje sloja barve s hlač. Takoj naslednji dan sem dobil klic prodajalca, le ta pa mi pove da je kontaktiral s proizvajalcem in so še vedno istega mnenja, pa čeprav sem jim poslal tudi slike s katerih je razvidno

da ne gre za obrabo (vidi se dobesedno kako se barva v koščkih lušči). Sedaj smo se dogovorili, da hlače pošljemo proizvajalcu da jih vidi v živo. Me je pa tudi presenetil komentar proizvajalca, ki ga je podal v mailu prodajalcu

in sicer,  v primeru da ne ugotovijo napake v materialu vse stroške pošiljanja krije stranka sama.  Res me preseneča vse skupaj, najprej ti zagotavljajo kako oh-in-sploh je dober kombinezon, kakšna je kvaliteta, celo poklicini dirkači v MOTO GP

nosijo njihove kombinezone, ko pa pride do reklamacije pa ne da ne morejo slišati celo nočejo slišati za njo in se sprenevedajo.

 

 

Zadeva me je tako užalostila, da si proizvajalec že na prvo žogo odloči da zadeva ni sporna in da gre za normalno obrabo in s tem pokaže da nas- kot male stranke od katerih dejansko živijo ne obravnavajo resno saj tudi moj dopis niso prebrali temelito,

in tako podali odgovor kateri se ne nanaša na dejansko prijavo napake. Zaenkrat nisem nesramen do njih, vendar v primeru da še vedno ne bomo prišli skupaj sem pripravlja svojo izkušnjo deliti tudi z raznimi motorevijami, kot tudi ostalimi mediji, pa tudi

kakšnemu sodnemu izvedencu bom dal zadevo v pregled, in jim dokazal da je zadeva totalno nesporna, le več stroškov si bodo nakopali.

 

Še vedno sem mnenja da lepa beseda lepo mesto najde, zaenkrat upam na najboljše....

Pač navadi se danes je tako skoraj nikoli vsaj meni niso priznali reklamacije če pa so mi jo že so mi jo samo kot popust pri nakupu istega artikla. to pa zato ker velike firme vedo da nimaš finančnih zmožnosti da bi se pravdal z njimi ;)

Objavljeno

nisem zasledil katere firme kombinezon sploh je?

Objavljeno

nisem zasledil katere firme kombinezon sploh je?

 

 

Ne brat samo zadnje objave... ;)

 

Jujuman: gre za Revit-a, kombinezion je sicer super, drugih pripomb glede njega nimam.

Objavljeno

tolepodjebavanje je po moje bezveze. pac oni trdijo eno ti drugo, problem pa je dejansko v tem, da kombija nisi uporabljal. Ce bi ga,bi se to verjetno pojavilo prej, in padlo v garancijo. tako pa dejansko je slo mimo leto in pol...jaz bi odnehal in enostavno nikol nic vec kupil pri njih.

Objavljeno (popravljeno)

prilagam še par fotk hlač za bolj nazorno predstavo....

 

post-36021-0-29219400-1378447449_thumb.jpgpost-36021-0-12401900-1378447461_thumb.jpgpost-36021-0-06883900-1378447532_thumb.jpgpost-36021-0-76837800-1378447546_thumb.jpgpost-36021-0-19847800-1378447812_thumb.jpg

 

 

no pa tudi fotka sedeža, kako ostaja barva (pa tudi  sami koščki barve) s kombinezona na njem.

 

post-36021-0-62669400-1378447616_thumb.jpgpost-36021-0-32627300-1378447618_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bobi11

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!