Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
lpesl

Tomos 14M

Recommended Posts

lpesl

Pozdravljeni, ker nimam časa prebrskat celega foruma in vse male oglase, sem kar tukaj odprl novo temo.

Kupujem star Tomosov moped 14M. Ker so že prava redkost in ohranjenega že zelo težko dobiš za pameten denar, me zanima če ima kdo kje zavrženega kakšnega starega, kjer je potrebno kakšno popravilo, ali pa kdo proda delujočega, po možnosti z papirji, da ga lahko registriram. :)

 

Sem zamenjal že kar nekaj APNov pa jih ne utegnem več švasat in popravljat. Ata ima pa tak moped, pa že 32 let gre brez kakršnihkoli težkih popravil. :closedeyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
strojnk

ziu, mene pa zanima kok ma tomos 14m vecji rezervar od apn 6,ce mogoce kdo kej ve, pa a so masine iste k pr 4/6 al so kej drgac

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 1 uro, KlemnG pravi:

ziu, mene pa zanima kok ma tomos 14m vecji rezervar od apn 6,ce mogoce kdo kej ve, pa a so masine iste k pr 4/6 al so kej drgac

lp

Uplinjac ima vecje kanale in dizo.. po izgledu identicen...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 25 minutami, franc pravi:

+ oblika glave in krajša cev v izpuhu...

Glave...kaj? Po spominu ni blo razlike...

Krajsa cev v izpuho je pac drugacen izpuh....

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Glava ima drugačno obliko izgorevalnega prostora za večjo kompresijo (včasih sem jih ločil po serijskih števikah) , izpuh pa je identičen, samo cev, ki gre v izpušni lonec je krajša (novi izpuhi niso razstavljivi in ni razlike, pri originalih pa je bilo tako) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Kesl pa ima 9 literski. In ja, kolen je čist drugačen kot pri APN4.

Drgač pa tovarniško pobrušeni kanali, dol spuščena glava, 13 fergazer in 70 diza.

Mašina pa ista kot pri APN, samo tovarniška 5 prestava.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Kolikor vem, sta obstajala dva tipa keslov. In, jaz imam na 83 letniku 9 literskega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc
pred 15 urami, Buschi pravi:

Drgač pa tovarniško pobrušeni kanali, dol spuščena glava,

 

No tole ni ravno res.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Tak so mi rekli..baba čula...baba rekla.

 

 

Tega že zdavnaj ni več.  Lamo 60, L-ko, 16 fergazer, brušeni kanali, auspuh od petke.

Z mojimi 140 kilami je po ravnem max 80km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Trailaattack2 se mi je zdela mal bol stabilna kot terraforce r. Z Mitasko je meni lazje prekladat levo desno.  Ceste se drzi bolj kot se upas pelat. V nagibu drsam z nozniki, sovoznicinimi nozniki in ce mava kufre, tud s kufri. Unicim jih v 8000km. 
    • Snečer
      Versys je versatile motorno kolo, nekakšen SUV, vse v enem, tako je nakup brez probne vožnje brez tveganja. In ta segment se danes najbolje prodaja pri motorjih. Jaz Ninje npr. ne bi kupil, ker je to cestak in vemo kam to sodi oz od kod prihaja. In danes ne delajo več slabih motorjev, lahko naštejem cel kup motorjev, ki bi z lahkoto nadomeščali mojega sedanjega. Eni pač preveč komplicirate.
    • DinDiin
      Najboljs, da probas kar sam TerraForce. Tistih 130 flik te pa ze ne bo bolel, oz ga bos mogu orng srackat, da bi te. 
    • MiNa
      Mitas E-07 brez problema 140-ka ima 12mm profila ko je nova. @avtomoto je z enako gumo "prišel" do Indije se vrnil, pa vem da ima guma še kar nekaj profila. Mogoče objavi sliko kako guma izgleda trenutno... Je pa treba razumet, da takšne poti pomenijo povsem drug tempo, kot gas do prve pizzerije ali kafetarije. Ni Mitas. Je pa Metzeler Tourance, ta guma je po vrnitvi iz Armenije (tja in nazaj na R1150GS) po 9000km imela še kar nekaj uporabnega profila.
    • Roger G. Jagger
      🖤
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!