lukec Objavljeno Maj 13, 2004 Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 napake:oluščila se je barva na duku,lučke za žmigovce,ler,ter dovgo luc so pregorele,kratka luč je imela na parabuli neko svinjarijo in ni dobr svetla,dihtna na glavi je spustila in to pri 3000km in lih te stvari ne spadajo pod garancijo.pri lc 4je sla zajla za brzino pa tud ni blo pod garancijo,z konektorji pa naj bi bla tovarniška napaka.v lj. sem imel zaradi dveh ležajev motor na servisu skoraj dva meseca.pol si pa zoprn ka vprašaš po dveh tednih a bo kmau.......noben lastnik sam od sebe ne načne pogovora o problemih,ko pa poveš svoje pa vidiš da nisi edini.
Ktm Supermoto Objavljeno Maj 13, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 napake:oluščila se je barva na duku,lučke za žmigovce,ler,ter dovgo luc so pregorele,kratka luč je imela na parabuli neko svinjarijo in ni dobr svetla,dihtna na glavi je spustila in to pri 3000km in lih te stvari ne spadajo pod garancijo.pri lc 4je sla zajla za brzino pa tud ni blo pod garancijo,z konektorji pa naj bi bla tovarniška napaka.v lj. sem imel zaradi dveh ležajev motor na servisu skoraj dva meseca.pol si pa zoprn ka vprašaš po dveh tednih a bo kmau.......noben lastnik sam od sebe ne načne pogovora o problemih,ko pa poveš svoje pa vidiš da nisi edini. Jaz z svojim lc4 nimam prouv nič problemov.Pač nisi imel srečo .Pa tudi nekaj prijateljev nima nič problemov.To se lahko zgodi tudi najboljšim. In če je bil motor nov je to v garanciji.Kje si pa imel na servisu v Lj?
Ice Objavljeno Maj 13, 2004 Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 ice sam resnico sm napisau pa me neč ne briga kva si ostali misljo,do mene so bli lumpi :topic: @ lukec: zadnjic! preberi "navodila"; to je, kot izgleda, tvoj najvecji problem. tema o kurcenju ali hvaljenju servisov je drugje. tam lahko zaradi mene pises kar hoces, dokler je objektivno in argumentirano. plus ali minus. ce vozis KTM enduro so ti pred nakupom povedali koliko je garancija na kaj. pac ne bi kupil.
BC Objavljeno Maj 13, 2004 Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 napake:oluščila se je barva na duku,lučke za žmigovce,ler,ter dovgo luc so pregorele,kratka luč je imela na parabuli neko svinjarijo in ni dobr svetla,dihtna na glavi je spustila in to pri 3000km in lih te stvari ne spadajo pod garancijo.pri lc 4je sla zajla za brzino pa tud ni blo pod garancijo,z konektorji pa naj bi bla tovarniška napaka.v lj. sem imel zaradi dveh ležajev motor na servisu skoraj dva meseca.pol si pa zoprn ka vprašaš po dveh tednih a bo kmau.......noben lastnik sam od sebe ne načne pogovora o problemih,ko pa poveš svoje pa vidiš da nisi edini. kaj spada pod garancijo piše na garancijskem listu. če ne upoštevajo pogodbe obstajajo inšpekcije kamor se lahko pritožiš... (meni so v mikmekaniku zamenjali cevko za sklopko in tesnilo na glavi pa še prevoz motorja mi niso računali, čeprav to ne spada pod garancijo)
Ktm Supermoto Objavljeno Maj 13, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 Če še koga zanima več o Lc8 Supermoto Tudi cena je zraven. LP http://www.kms-racing.ch/motos/sondermodel...supermoto.shtml
snup Objavljeno Maj 13, 2004 Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 s tole velikostjo tanka morš verjetn ene dvakrat tankat do vrhnike iz ljubljane.
bobokrajnc Objavljeno December 24, 2004 Opozori Objavljeno December 24, 2004 Zgleda brutalno, rok dobave šele junija(bojda zaradi s.duka), cena pa -8% glede na Adventure 950, kar bi naj zneslo cca.2.7mioSIT! O smiselnosti super mota z cca.200kg teže se krešejo mnenja, morda bodo kaj več vedeli povedati "supermotovci". LP Bobo B)
batzajla Objavljeno December 24, 2004 Opozori Objavljeno December 24, 2004 tole bo bolj konkurenca kšni multistrati kot pa 600 supermotom. trenal bo pa čiiiist huuudoooo :afro1:
simonsi Objavljeno December 24, 2004 Opozori Objavljeno December 24, 2004 Le zakaj ima zic zadej do auspuhov pa spredaj skor do balance :naughty: O:-)
Fabo Objavljeno December 24, 2004 Opozori Objavljeno December 24, 2004 Le zakaj ima zic zadej do auspuhov pa spredaj skor do balance :naughty: O:-) ← Zato ker je SUPERMOTARD.... :D
simonsi Objavljeno December 24, 2004 Opozori Objavljeno December 24, 2004 Pa da ga lažje po sprednjem pa zadnjem furaš :)
kp-kp Objavljeno December 25, 2004 Opozori Objavljeno December 25, 2004 I da idu lakše oba troje na more. :kva2:
hilton Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 modifikacije za 990 supermoto. lazji.zmoglivejši,brutalnejši. 115 KM 97N/m kr je zlo lep podatek. aja pa večji tank za 1,5 l :headbang:
flero Objavljeno Marec 22, 2008 Opozori Objavljeno Marec 22, 2008 ...pa še v črni...mene bi tolele imelo...ufuf!!! :evilgrin: lp
_luke_ Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 Sam če to ni stroj...če bi mu plug zad namontiral bi lahko še oral :yea1: . Sosed ima duka in ni imel še čisto nobenega problema... :worship:
hilton1 Objavljeno April 2, 2008 Opozori Objavljeno April 2, 2008 Sam če to ni stroj...če bi mu plug zad namontiral bi lahko še oral :yea1: . Sosed ima duka in ni imel še čisto nobenega problema... :worship: ja glas ko traktor samo je pa brutaln in skoraj neuničljiv :worship: :worship: :worship: :worship: PS glede sedaža, kak bi pa zgledal supermoto z majhnim sedežem nikak,kot ninja z takšnim :winkiss: :winkiss:
aselak Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Odpiram temo o ktm 950sm in r, ker teme za dotično ta motor še ni. No in prvo vprašanje, kakšno olje dajete v te motorje? Kako je z olji motul pri ktm? Recimo 5100? Ker v zx10r in zx6r sem ga dajhal brez problemov, tukaj pa je mašinca le malce bolj... Ter kam je najbolj pametno peljat nastavljat ventile? Seleš iz grosuplja ima ceno 160e za nastavitev ventilov in menjava olja in filtrov. Pri 640sm sem sam nastavljal ventile brez problemov, tukaj pa nevem če se bom lotil...
Kmet2 Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Zame daleč najboljši mehanik za KTM je Miha Jamnik na Škofljici,zelo pedanten,natančen in skrben.Ja ni pocen sam ko dobim nazaj motor iz pod njegovih rok je kot iz trgovine v piko do najmanjše podrobnosti. bil tudi pri Selešu(aroganten) in KTM Axle v Kopru ,Alen super dečko ,servis pa jim malo šepa,zame preveč površni! Za moje KTM uporabljam Motorex.
aselak Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 ja za axle vem da servis sepa...samo glede olj me pa resno zanima, do sedaj se vozim cca 12 let, večinoma poševnookce, vedno dajal notri motul ali 5100 ali 300v in vedno je vse delalo BP. Vem da ktm priporoča motorex ampak motul veliko lažje dobim. Ubistvu mi ni čisto jasno,če je motul 5100 dobolj dober za mašino ki se vrti na 15000obr, pa da nebi bil dober za eno tank masino (velik navora mal konjev - beri 100km)? Kmet mogoče veš koliko jamnik računa za redni servis (oljni filtri olje, ter pregled oz nastavitev ventilov)?
Kmet2 Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 velik servis vkljućno zm ventili 350€ mali pa 150 to govorim pavšalno po spominu,ker sem hendikepiran se mi ne da brskat po računih, za točn znesek.
urb1 Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Odpiram temo o ktm 950sm in r, ker teme za dotično ta motor še ni. No in prvo vprašanje, kakšno olje dajete v te motorje? Kako je z olji motul pri ktm? Recimo 5100? Ker v zx10r in zx6r sem ga dajhal brez problemov, tukaj pa je mašinca le malce bolj... Ter kam je najbolj pametno peljat nastavljat ventile? Seleš iz grosuplja ima ceno 160e za nastavitev ventilov in menjava olja in filtrov. Pri 640sm sem sam nastavljal ventile brez problemov, tukaj pa nevem če se bom lotil... ce se boš spravu sam rabiš urco pa ploščice ni tako kot pri 640 na vijak in varovalno matico....
aselak Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 No saj ravno to me je zanimalo;)potem to sam verjetno ne bom mogel naredit. Ali pa bom kupil urco pa naredil sam. Hm.
suntrace14 Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 Ma ne vem no če se splača tvegat denar in živce. Ventile daš naštelat na servis, ostalo pa sam narediš doma. Osebno preferiram Simona Dacarja, pod Šrmarno goro.
goggy99 Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 Ja ja KTM-čka najbolj kr k Jamniku...zrihtan bo tako kot treba. Men je enkrat sicer predlagu motorno olje Shell ampak sam nisem bil za to "idejo", ker sm mel slabe izkušnje že z njihovim sprejem za ketno(jebiga..malenkosti tud štejejo). Kr lepo Motorex pa laufa in laufa... Ma pa Jamnik tud slabe lastnosti....včasih te pusti čakat, ker gre raj na pjačko z kakšno "lubico". No upam da tega nav brala njegova izbranka :krneki:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se