Skoči na vsebino

KTM 950 SM-R


Priporočene objave

Objavljeno

napake:oluščila se je barva na duku,lučke za žmigovce,ler,ter dovgo luc so pregorele,kratka luč je imela na parabuli neko svinjarijo in ni dobr svetla,dihtna na glavi je spustila in to pri 3000km in lih te stvari ne spadajo pod garancijo.pri lc 4je sla zajla za brzino pa tud ni blo pod garancijo,z konektorji pa naj bi bla tovarniška napaka.v lj. sem imel zaradi dveh ležajev motor na servisu skoraj dva meseca.pol si pa zoprn ka vprašaš po dveh tednih a bo kmau.......noben lastnik sam od sebe ne načne pogovora o problemih,ko pa poveš svoje pa vidiš da nisi edini.

Objavljeno
napake:oluščila se je barva na duku,lučke za žmigovce,ler,ter dovgo luc so pregorele,kratka luč je imela na parabuli neko svinjarijo in ni dobr svetla,dihtna na glavi je spustila in to pri 3000km in lih te stvari ne spadajo pod garancijo.pri lc 4je sla zajla za brzino pa tud ni blo pod garancijo,z konektorji pa naj bi bla tovarniška napaka.v lj. sem imel zaradi dveh ležajev motor na servisu skoraj dva meseca.pol si pa zoprn ka vprašaš po dveh tednih a bo kmau.......noben lastnik sam od sebe ne načne pogovora o problemih,ko pa poveš svoje pa vidiš da nisi edini.

Jaz z svojim lc4 nimam prouv nič problemov.Pač nisi imel srečo .Pa tudi nekaj prijateljev nima nič problemov.To se lahko zgodi tudi najboljšim. In če je bil motor nov je to v garanciji.Kje si pa imel na servisu v Lj?

Objavljeno
ice sam resnico sm napisau pa me neč ne briga kva si ostali misljo,do mene so bli lumpi

:topic:

@ lukec: zadnjic! preberi "navodila"; to je, kot izgleda, tvoj najvecji problem.

tema o kurcenju ali hvaljenju servisov je drugje. tam lahko zaradi mene pises kar hoces, dokler je objektivno in argumentirano. plus ali minus.

ce vozis KTM enduro so ti pred nakupom povedali koliko je garancija na kaj. pac ne bi kupil.

Objavljeno
napake:oluščila se je barva na duku,lučke za žmigovce,ler,ter dovgo luc so pregorele,kratka luč je imela na parabuli neko svinjarijo in ni dobr svetla,dihtna na glavi je spustila in to pri 3000km in lih te stvari ne spadajo pod garancijo.pri lc 4je sla zajla za brzino pa tud ni blo pod garancijo,z konektorji pa naj bi bla tovarniška napaka.v lj. sem imel zaradi dveh ležajev motor na servisu skoraj dva meseca.pol si pa zoprn ka vprašaš po dveh tednih a bo kmau.......noben lastnik sam od sebe ne načne pogovora o problemih,ko pa poveš svoje pa vidiš da nisi edini.

kaj spada pod garancijo piše na garancijskem listu. če ne upoštevajo pogodbe obstajajo inšpekcije kamor se lahko pritožiš...

(meni so v mikmekaniku zamenjali cevko za sklopko in tesnilo na glavi pa še prevoz motorja mi niso računali, čeprav to ne spada pod garancijo)

Objavljeno

s tole velikostjo tanka morš verjetn ene dvakrat tankat do vrhnike iz ljubljane.

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zgleda brutalno, rok dobave šele junija(bojda zaradi s.duka), cena pa -8% glede na Adventure 950, kar bi naj zneslo cca.2.7mioSIT!

O smiselnosti super mota z cca.200kg teže se krešejo mnenja, morda bodo kaj več vedeli povedati "supermotovci".

2005_KTM_950_supermoto.jpg

LP Bobo B)

Objavljeno

tole bo bolj konkurenca kšni multistrati kot pa 600 supermotom. trenal bo pa čiiiist huuudoooo :afro1:

Objavljeno

Le zakaj ima zic zadej do auspuhov pa spredaj skor do balance :naughty: O:-)

Objavljeno
Le zakaj ima zic zadej do auspuhov pa spredaj skor do balance :naughty:  O:-)

Zato ker je SUPERMOTARD.... :D

Objavljeno

I da idu lakše oba troje na more. :kva2:

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

modifikacije za 990 supermoto. lazji.zmoglivejši,brutalnejši.

115 KM 97N/m kr je zlo lep podatek. aja pa večji tank za 1,5 l :headbang:

post-16508-1196260327_thumb.jpg

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

...pa še v črni...mene bi tolele imelo...ufuf!!! :evilgrin:

lp

post-2086-1206214737_thumb.jpg

Objavljeno

Sam če to ni stroj...če bi mu plug zad namontiral bi lahko še oral :yea1: . Sosed ima duka in ni imel še čisto nobenega problema... :worship:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Sam če to ni stroj...če bi mu plug zad namontiral bi lahko še oral :yea1: . Sosed ima duka in ni imel še čisto nobenega problema... :worship:

ja glas ko traktor samo je pa brutaln in skoraj neuničljiv :worship: :worship: :worship: :worship:

PS glede sedaža, kak bi pa zgledal supermoto z majhnim sedežem nikak,kot ninja z takšnim :winkiss: :winkiss:

  • 5 let pozneje...
Objavljeno

Odpiram temo o ktm 950sm in r, ker teme za dotično ta motor še ni.

 

No in prvo vprašanje, kakšno olje dajete v te motorje? Kako je z olji motul pri ktm? Recimo 5100? Ker v zx10r in zx6r sem ga dajhal brez problemov, tukaj pa je mašinca le malce bolj...

 

Ter kam je najbolj pametno peljat nastavljat ventile? Seleš iz grosuplja ima ceno 160e za nastavitev ventilov in menjava olja in filtrov.

Pri 640sm sem sam nastavljal ventile brez problemov, tukaj pa nevem če se bom lotil...

 

 

Objavljeno

Zame daleč najboljši mehanik za KTM je Miha Jamnik na Škofljici,zelo pedanten,natančen in skrben.Ja ni pocen sam ko dobim nazaj motor iz pod njegovih rok je kot iz trgovine v piko do najmanjše podrobnosti. bil tudi pri Selešu(aroganten) in KTM Axle v Kopru ,Alen super dečko ,servis pa jim malo šepa,zame preveč površni! Za moje KTM uporabljam Motorex.

Objavljeno

ja za axle vem da servis sepa...samo glede olj me pa resno zanima, do sedaj se vozim cca 12 let, večinoma poševnookce, vedno dajal notri motul ali 5100 ali 300v in vedno je vse delalo BP. Vem da ktm priporoča motorex ampak motul veliko lažje dobim. Ubistvu mi ni čisto jasno,če je motul 5100 dobolj dober za mašino ki se vrti na 15000obr, pa da nebi bil dober za eno tank masino (velik navora mal konjev - beri 100km)? Kmet mogoče veš koliko jamnik računa za redni servis (oljni filtri olje, ter pregled oz nastavitev ventilov)?

Objavljeno

velik servis vkljućno zm ventili 350€ mali pa 150 to govorim pavšalno po spominu,ker sem hendikepiran se mi ne da brskat po računih, za točn znesek.

Objavljeno

Odpiram temo o ktm 950sm in r, ker teme za dotično ta motor še ni.

 

No in prvo vprašanje, kakšno olje dajete v te motorje? Kako je z olji motul pri ktm? Recimo 5100? Ker v zx10r in zx6r sem ga dajhal brez problemov, tukaj pa je mašinca le malce bolj...

 

Ter kam je najbolj pametno peljat nastavljat ventile? Seleš iz grosuplja ima ceno 160e za nastavitev ventilov in menjava olja in filtrov.

Pri 640sm sem sam nastavljal ventile brez problemov, tukaj pa nevem če se bom lotil...

ce se boš spravu sam rabiš urco pa ploščice ni tako kot pri 640 na vijak in varovalno matico....

Objavljeno

No saj ravno to me je zanimalo;)potem to sam verjetno ne bom mogel naredit. Ali pa bom kupil urco pa naredil sam. Hm.

Objavljeno

Ma ne vem no če se splača tvegat denar in živce. Ventile daš naštelat na servis, ostalo pa sam narediš doma. Osebno preferiram Simona Dacarja, pod Šrmarno goro.

Objavljeno

Ja ja KTM-čka najbolj kr k Jamniku...zrihtan bo tako kot treba. Men je enkrat sicer predlagu motorno olje Shell ampak sam

nisem bil za to "idejo", ker sm mel slabe izkušnje že z njihovim sprejem za ketno(jebiga..malenkosti tud štejejo). Kr lepo Motorex pa laufa in laufa... :OK:

Ma pa Jamnik tud slabe lastnosti....včasih te pusti čakat, ker gre raj na pjačko  z kakšno "lubico". No upam da tega

nav brala njegova izbranka :krneki:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!