Skoči na vsebino

Ducati 848 EVO


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

ta forum prebiram že kar nekaj časa, tudi že par koristnih informacij sem dobil tu, sedaj pa je prišlo tako daleč, da bom končno kupil motor, zato sem se odločil, da vas prosim za vaše nasvete.

 

Prosim da s komentarji , da so italijani sranje, da crkujejo, da so dragi deli in sergisi,  itd... prosim ne smetite teme, prepričan sem da bo motor italijanski ali ducati 848 evo ali MV agusta rivale, 800, itd...ker pa me je izkušnja s kupovanjem takega motorja ( 848 evo ) na avto.netu odvrnila od nakupa v Sloveniji sem se odločil da ga uvozim, pa saj smo v EU, ne? 

 

Se pravi, primarni cilj je 848 evo, bel...nekje do 10000 km, seveda z vso servisno zgodovino, če to sploh še kaj pomeni....5% DMV ja in homologacija in je to to:),

 

- ali je bolje motor kupiti v nemčiji ali italiji?

 

Prosim za lastnike ducatijev, če lahko povzamejo največje hibe teh 848 in na kaj moram paziti pri nakupu, servisi, cene le teh pri nas,deli....

 

Enostavno sem se zaljubil v 848 evo...zato prepričanega ne skušajte prepričati :)

 

Lep pozdrav, A.

 

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

:OK: ...vso srečo pri nakupu..... pa v Italiji se giblje cena 8k+ kokr mi je znano.... pa reskiraš tisth 13500 evrov pa novga kupš :grim

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Hej, da obudim temo, tudi sam se odločam za nakup 848 in imam enaka vprašanja kot predhodnik. Bi lahko kdo, ki nekaj ve o teh stvareh, povedal kako izkušnjo? Hvala :)!

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hej, zgodilo se mi je, da sem se zjutraj odpeljal v sluzbo, cca 2,5 km, brez tezav. Potem pa, ko sem se cez 8 ur odpeljal domov in ugasnil motor ter ga cez dobrih 5 min hotel spet prizgati, ni vzgal. Poizkusal sem ga prericati z nekaj gasa ampak ni in ni hotel prizgati. Sel sem po charger in se cez dobro uro vrnil in motor prizge v prvo, brez da bi ga priklopil. Potem sem se spet peljal par km, ga ugasnil in prizgal brez tezav. Ponavadi ne delam mestnih vozenj, tokrat je bila izjema. Ne razumem kaj bi lahko bilo, razen da se pac tako kratkih razdalj ne vozi in da se akumulator ni dovolj nafilal nazaj od sluzbe do doma, sploh Ducati naj bi imel to tezavo ker pokuri veliko zagonskega toka ob zagonu in rabi nekaj daljso razdaljo, da se nazaj nafila. Aku sem zamenjal pred sezono, je bil se prva vgradnja. Prosim za kako mnenje...

Objavljeno

Pomeri z voltmetrom napetost akumulatorja. 12,3 ali manj je že bolj prazen. Ko stisneš start gumb pade napetost pod 12 V in že je lahko problem.

En štart je cca. 20 minut vožnje da se napolni aku nazaj. (vsaj tako pravjo). Meni na avtu v 14 dneh pozimi samo kratkih relacij požre aku pod 12,4V in so že problemi. Zato ga tedensko priklapljam na polnilec.

Objavljeno
12 hours ago, 4janic said:

Hej, zgodilo se mi je, da sem se zjutraj odpeljal v sluzbo, cca 2,5 km, brez tezav. Potem pa, ko sem se cez 8 ur odpeljal domov in ugasnil motor ter ga cez dobrih 5 min hotel spet prizgati, ni vzgal. Poizkusal sem ga prericati z nekaj gasa ampak ni in ni hotel prizgati. Sel sem po charger in se cez dobro uro vrnil in motor prizge v prvo, brez da bi ga priklopil. Potem sem se spet peljal par km, ga ugasnil in prizgal brez tezav. Ponavadi ne delam mestnih vozenj, tokrat je bila izjema. Ne razumem kaj bi lahko bilo, razen da se pac tako kratkih razdalj ne vozi in da se akumulator ni dovolj nafilal nazaj od sluzbe do doma, sploh Ducati naj bi imel to tezavo ker pokuri veliko zagonskega toka ob zagonu in rabi nekaj daljso razdaljo, da se nazaj nafila. Aku sem zamenjal pred sezono, je bil se prva vgradnja. Prosim za kako mnenje...

Kaksen aku si pa kupil? 

Na 2 cilinderski apriliji je zeloooo priporocljivo kupiti aku s cim vecjim zagonskim tokom..je pa res da je skoraj 1x drazji..npr Yuasin.

Objavljeno
pred 12 urami, 4janic pravi:

Hej, zgodilo se mi je, da sem se zjutraj odpeljal v sluzbo, cca 2,5 km, brez tezav. Potem pa, ko sem se cez 8 ur odpeljal domov in ugasnil motor ter ga cez dobrih 5 min hotel spet prizgati, ni vzgal. Poizkusal sem ga prericati z nekaj gasa ampak ni in ni hotel prizgati. Sel sem po charger in se cez dobro uro vrnil in motor prizge v prvo, brez da bi ga priklopil. Potem sem se spet peljal par km, ga ugasnil in prizgal brez tezav. Ponavadi ne delam mestnih vozenj, tokrat je bila izjema. Ne razumem kaj bi lahko bilo, razen da se pac tako kratkih razdalj ne vozi in da se akumulator ni dovolj nafilal nazaj od sluzbe do doma, sploh Ducati naj bi imel to tezavo ker pokuri veliko zagonskega toka ob zagonu in rabi nekaj daljso razdaljo, da se nazaj nafila. Aku sem zamenjal pred sezono, je bil se prva vgradnja. Prosim za kako mnenje...

z ozirom, da je že obstajala tema 848 Evo, ni bilo potrebe po odpiranju nove. Temi sem združil.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
27 minutes ago, ukica said:

Kaksen aku si pa kupil? 

Na 2 cilinderski apriliji je zeloooo priporocljivo kupiti aku s cim vecjim zagonskim tokom..je pa res da je skoraj 1x drazji..npr Yuasin.

Kupil sem enakega kot original, mislim da 10 Ah, od Yuase. Se vedno sem mnenja, da se aku v teh 2 in nekaj km pac ni nazaj nafilal dovolj, je pa cudno zakaj bi potem ko je pa stal eno uro normalnp nazaj prizgal. Potem sem se parkrat poizkusil prizgat in je vedno normalno vzgal, mogoce malo tezje kot sicer. Predlogi zaenkrat so slab alternator, kar se meni zdi nemogoce, itak zacne resno filat sele po doloceni prevozeni razdalji, oz releji, tukaj pa nimam izkusenj in sem mrzel. Pac ni motor za kratke razdalje, edino neprirocno zna bit kje na poti, ce imas kako tako kratko pot kot nujno...se dajo preveriti releji oz alternator brez da bi spet podiral plastike itd., je kaka lazja opcija?

Objavljeno (popravljeno)

Pa si ziher, da je to na štromu. Take simptome sem mel pred leti na avtu. Šlo je termo stikalo. Mislim, da ima ta duče vodno hlajenje, se pravi tudi termo stikalo. Ko se je avto nekoliko segrel je crknil, ker je ostajal avt. čok vklopljen, zaradi napačnih podatkov senzorja. Ko je pa nekaj časa stal, se nekoliko ohladil je pa kresnil.

Popravljeno . Popravil Big Py
Objavljeno

Sicer dober predlog, vseeno pa dvomim, ker mi je enkrat prej, ko je bila zunanja temperatura 10 stopinj, ze tezje vzgal po krajsi voznji na BS. Sem pa vceraj pogledal in ob kontaktu pokaze na zaslonu 12,3 V in potem pade na 12,1 V. Aku je kot ze receno nov...

Objavljeno

Napolni akumulator. Poglej voltažo. Koliko pade voltaža med vžigom-to je najbolj pomembno. Če je vse Ok išči napako drugje. 

Objavljeno

Ok voltaža, kaj pa zagonski tok? Kot jaz razumem celotno stvar, se slednji pri takem dvo-valjnem sistemu ob zagonu močno izprazni in potrebuje kar nekaj časa, da se spet vzpostavi na normalno raven. Polnilci pa polnijo samo voltažo, če se ne motim?

Objavljeno

Zagonski tok je pogojen s konstrukcijo akuja. Zagonski tok je koliko Amperov da od sebe aku v najkrajšem času. Polnjenje nima s tem nič. Se pa slabemu iztrošenemu akuju tudi zagonski tok zmanjša. In seveda koliko kapacitete sploh lahko še sprejme. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pa notranja upornost se poveča, zato se ob zagonu napetost bolj sesede (in zato potem tudi nima dovolj moči (toka) da obrne motor).

Objavljeno
13 minutes ago, Quest said:

Zagonski tok je pogojen s konstrukcijo akuja. Zagonski tok je koliko Amperov da od sebe aku v najkrajšem času. Polnjenje nima s tem nič. Se pa slabemu iztrošenemu akuju tudi zagonski tok zmanjša. In seveda koliko kapacitete sploh lahko še sprejme. 

če prav razumem, ima potem aku vedno enako zagonsko moč, ne glede na napolnjenost oz bolje rečeno zagonska moč ne pade če pade napetost aku? ravno v mojem primeru, ko se motor zažene in pade napetost recimo da pod 10 V in motor po cca 2 km ugasne potem pa ne prizge več takoj ampak šele ko nekaj časa miruje, to ne more biti posledica zmanjšane zagonske moči? 

Objavljeno
pred 18 minutami, 4janic pravi:

če prav razumem, ima potem aku vedno enako zagonsko moč, ne glede na napolnjenost oz bolje rečeno zagonska moč ne pade če pade napetost aku? ravno v mojem primeru, ko se motor zažene in pade napetost recimo da pod 10 V in motor po cca 2 km ugasne potem pa ne prizge več takoj ampak šele ko nekaj časa miruje, to ne more biti posledica zmanjšane zagonske moči? 

Če je aku dober in pravilno napolnjen ima enako zagonsko moč. Če je slab, okvarjen, je bil kdaj spraznjen pod 10 voltov se mu tudi zagonska moč zmanjša.

Citiraj

ne glede na napolnjenost

Recimo hipotetično: 

Aku napolnjen na 13 volta ob zagonu dveh cilintrov(Ducati pač) se napetost sesede za 2 volta je 11 volt.

Kaj se zgodi če je aku napolnjen samo na 12 volta? Sesedena napetost je 10 volt, ki je lahko problem za druge porabnike recimo vžig ne dobi dovoolj napetosti.

Objavljeno
4 minutes ago, Quest said:

Recimo hipotetično: 

Aku napolnjen na 13 volta ob zagonu dveh cilintrov(Ducati pač) se napetost sesede za 2 volta je 11 volt.

Kaj se zgodi če je aku napolnjen samo na 12 volta? Sesedena napetost je 10 volt, ki je lahko problem za druge porabnike recimo vžig ne dobi dovoolj napetosti.

Ok, če gornjemu hipotetičnem primeru dodam še mojega, tj. da napetost pade na 10 V in bi po 2 prevoženih km želel ponovno zagnati motor, bi aku od sebe še vedno dal enako zagonsko moč, npr. 10 Ah, ker pa je napetost padla prenizko za zagon (in se v teh dveh km ni vzpostavila nazaj na zadovoljivo raven), ima motor lahko težave z vžiganjem, razumem prav? Kako lahko pomerim, če alternator deluje ok, kakšno napetost naj bi dajal od sebe? Kaj pa releje? Hvala za pomoč!

Objavljeno (popravljeno)

Ajoj kakšno ugibanje. No ni čisto tako kot govorite.

Ko prižigate motor, to za akumulator predstavlja breme (porabnik). Ker je to porabnik ima glede na svojo moč tudi zvojo notranjo upornost. Ta upornost ter napetost akumulatorja definirata tok, ki bo stekel skozi akumulator->napeljavo->zaganjač.

V primeru da je akumulator dober, bo padec napetosti na akumulatorju manjši. Recimo iz 12V na 11V. Recimo da ima zaganjač cca 0.4 ohm notranje upornosti.

I=u/r  = 11/0.4=27.5A

Sepravi 27.5A toka pri 11V je 11.27.5=302VA

Sedaj pa pri 9.5V

I=u/r = 9.5/0,4=23.75A

23,75A*9,5V=225VA

Sepravi 225VA namesto 302VA. Kar se pri zagonu že konkretno pozna.

Za koliko se posede napetost je res odvisno od notranje upornosti akumulatorja, ter konstrukcije akumulatorja. Starejši je, višjo upornost ima in manj toka je sposoben dati od sebe. Sepravi v celem tokokrogu je dodaten upor, ki omejuje pretok večjega toka ter povzroča padec napetosti.

Načeloma velja, da:

Akumulatorji, ki imajo viško kapaciteto za enako velikost, imajo manjši kratkostični tok.

oz.

Akumulatorji, ki imajo visok kratkostični tok imajo manjšo kapaciteto.

Vsekakor priporočam, da se kupuje akumulatorje višjih kjratkostičnih vrednosti, saj bodo držali dalj časa.Manj zamenjav akumulatorjev.

 

 

 

Popravljeno . Popravil ZvEr
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
17 minutes ago, ZvEr said:

Ajoj kakšno ugibanje. No ni čisto tako kot govorite.

Ko prižigate motor, to za akumulator predstavlja breme (porabnik). Ker je to porabnik ima glede na svojo moč tudi zvojo notranjo upornost. Ta upornost ter napetost akumulatorja definirata tok, ki bo stekel skozi akumulator->napeljavo->zaganjač.

V primeru da je akumulator dober, bo padec napetosti na akumulatorju manjši. Recimo iz 12V na 11V. Recimo da ima zaganjač cca 0.4 ohm notranje upornosti.

I=u/r  = 11/0.4=27.5A

Sepravi 27.5A toka pri 11V je 11.27.5=302VA

Sedaj pa pri 9.5V

I=u/r = 9.5/0,4=23.75A

23,75A*9,5V=225VA

Sepravi 225VA namesto 302VA. Kar se pri zagonu že konkretno pozna.

Za koliko se posede napetost je res odvisno od notranje upornosti akumulatorja, ter konstrukcije akumulatorja. Starejši je, višjo upornost ima in manj toka je sposoben dati od sebe. Sepravi v celem tokokrogu je dodaten upor, ki omejuje pretok večjega toka ter povzroča padec napetosti.

Načeloma velja, da:

Akumulatorji, ki imajo viško kapaciteto za enako velikost, imajo manjši kratkostični tok.

oz.

Akumulatorji, ki imajo visok kratkostični tok imajo manjšo kapaciteto.

Vsekakor priporočam, da se kupuje akumulatorje višjih kjratkostičnih vrednosti, saj bodo držali dalj časa.Manj zamenjav akumulatorjev.

 

 

 

Hvala za odgovor. Kako hitro se aku napolni nazaj na referencno vrednost, verjetno je to potem stvar alternatorja kako hitro polni? Si mislim da je kaka vrednost npr na uro ali kaj podobnega...

Objavljeno (popravljeno)

Tudi da. Vendar potrebuješ še omejitev toka, saj bi v nasprotnem primeru prekuril navitje v alternatorju, oziroma bi lahko razneslo akumulator.

Recimo da ima alternator izhodni tok za polnenje 6A ti imaš pa 12Ah akumulator.

Po izračunu tebi alternator polni z 6A kar v 1h pomeni 6Ah.Torej za 12Ah potrebuješ 2 uri. Seveda se pa akumulator z takim tokom ne polni ves čas ampak se na koncu polnilni tok zmanjšuje, zato boš potreboval več časa. (cca 3h).

Aja pa če je akumulator poln v 1 uri, ne pomeni da je tako dober, ampak je zgubil kapaciteto in se ta majhna kapaciteta sedaj hitreje napolni.

Popravljeno . Popravil ZvEr
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Alternatorji so bistveno mocnejsi kot 6 A. Moja cebela ima recimo 300 W, kar je pri 14 V max 21,4 A. Od tega odstejes delovanje luci (55+3+5 W), delovanje motocikla (armatura in vbrizg - cca 30 W), obcasno delovanje zavorne luci in smernikov - povprecna poraba cca 100 W, torej za polnjenje ostane v povprecnih pogojih cca 200 W, kar znese dobrih 14 A. Akumulator pa nikoli ni na podnu s kapaciteto (razen ko ga prizges na kleme, ker sam ne zmore zagnati motorja). Pri zaganjanju lahk vzames tok 100 A (spice so visje, povprecen tok pa nizji), zaganjanje traja sekundo, najvec dve - pa ce ga zaganjas 15 sekund, si v tem casu pri 200 A (!) porabil 0,83 Ah. Od 12 ali 14 Ah, kolikor jih je v idealnih pogojih na voljo.

Torej praznenje akumulatorja ob zagonu ni tezava, bolj je tezava to, da zmore prazen akumulator bistveno nizji zagonski tok. Torej - ce je le ta prazen, potem pa mora zagnati motor, pa po nekaj sekundah delovanja se enkrat (ker recimo pozabim pod sedez spraviti prevleko celade), bodo pogoji ze kar kriticni. In ko akumulator ne zmore toka, ki je potreben za zagon, si s 1000cc dvovaljnikomv riti, ker ni osnovne teorije, da bi hudica zagnal na poriv.

Zato pa imam moped prakticno vedno na vzdrzevalnem polnjenju, ki drzi napetost na 13,8 do 14 V - tok je prakticno 0, akumulator pa je vedno poln. In v sposobnost zaganjanja nimam nikoli absolutno nobenega dvoma.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
14 minutes ago, ZvEr said:

Tudi da. Vendar potrebuješ še omejitev toka, saj bi v nasprotnem primeru prekuril navitje v alternatorju, oziroma bi lahko razneslo akumulator.

Recimo da ima alternator izhodni tok za polnenje 6A ti imaš pa 12Ah akumulator.

Po izračunu tebi alternator polni z 6A kar v 1h pomeni 6Ah.Torej za 12Ah potrebuješ 2 uri. Seveda se pa akumulator z takim tokom ne polni ves čas ampak se na koncu polnilni tok zmanjšuje, zato boš potreboval več časa. (cca 3h).

Aja pa če je akumulator poln v 1 uri, ne pomeni da je tako dober, ampak je zgubil kapaciteto in se ta majhna kapaciteta sedaj hitreje napolni.

Tj. ce te prav razumem potem kratka relacija slabo vpliva na akumulator in bi lahko bila vzrok za nevziganje. Cudi me da potem po dobri uri je pa vzgal brez vecjih tezav. Imam sicer 10 Ah akumulator od Yuase. Prej sem dal kontakt in mi je pokazalo najmanj 12 V (nisem meril z V metrom ampak sem prebral z displaya, ima motor neko integrirano zadevo za merjenje napetosti. Ko sem prizgal je ta indikator skocil na 14,2 V cesar ne razumem cisto ampak ok. Polnilec, Optimate 5, je potem aku polnil zelo kratek cas, po oceni par 10 sekund, potem pa je presel v fazo testiranja. Ker je aku nov, star najvec 2 meseca, sklepam da to pomeni da je zdrav oz ok. Se vedno sem mnenja da je moja tezava povezana s (pre)kratko relacijo...

Objavljeno (popravljeno)

@Zok Normalno da so večje vrednost, burgman ima 500W 3 fazni AC alternator, zgornje vrednosti so samo za lažji izračun.

Kar se pa tiče tvojega primera je pa možno več stvari. Lahko je slab aku, lahko ti porablja tok ko je ugasnen, lahko da ne polni z pravim tokom. Take stvari je treba pomerit.

Bi pa na tvojem mestu do konca izpraznil akumulator, ter ga z namenskim polnilcem ponovno napolnil. Že po času polnenja si lahko izračunaš približno kapaciteto akumulatorja. Potreboval bi edino en multimeter, da preveriš tok polnjenja.

Da je skočilo na 14,2V pa pomeni, da ti alternator deluje, saj mora za polnenje akumulatorja imeti višjo napetost kot akumulator.

 

 

Popravljeno . Popravil ZvEr
Objavljeno

Sem svoj cas delal take teste z laboratorijskim napajalnikom in vernier dataloggerji - logiral tok in napetost polnjenja. Sem pri nekaterihrabljenih akumulatorjih dobival presenetljive vrednosti npr. 12 Ah akumulator z realnimi 4 Ah, pa je se deloval povsem normalno, itd. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!