4janic Objavljeno April 17, 2017 Opozori Objavljeno April 17, 2017 4 hours ago, Zok said: Alternatorji so bistveno mocnejsi kot 6 A. Moja cebela ima recimo 300 W, kar je pri 14 V max 21,4 A. Od tega odstejes delovanje luci (55+3+5 W), delovanje motocikla (armatura in vbrizg - cca 30 W), obcasno delovanje zavorne luci in smernikov - povprecna poraba cca 100 W, torej za polnjenje ostane v povprecnih pogojih cca 200 W, kar znese dobrih 14 A. Akumulator pa nikoli ni na podnu s kapaciteto (razen ko ga prizges na kleme, ker sam ne zmore zagnati motorja). Pri zaganjanju lahk vzames tok 100 A (spice so visje, povprecen tok pa nizji), zaganjanje traja sekundo, najvec dve - pa ce ga zaganjas 15 sekund, si v tem casu pri 200 A (!) porabil 0,83 Ah. Od 12 ali 14 Ah, kolikor jih je v idealnih pogojih na voljo. Torej praznenje akumulatorja ob zagonu ni tezava, bolj je tezava to, da zmore prazen akumulator bistveno nizji zagonski tok. Torej - ce je le ta prazen, potem pa mora zagnati motor, pa po nekaj sekundah delovanja se enkrat (ker recimo pozabim pod sedez spraviti prevleko celade), bodo pogoji ze kar kriticni. In ko akumulator ne zmore toka, ki je potreben za zagon, si s 1000cc dvovaljnikomv riti, ker ni osnovne teorije, da bi hudica zagnal na poriv. Zato pa imam moped prakticno vedno na vzdrzevalnem polnjenju, ki drzi napetost na 13,8 do 14 V - tok je prakticno 0, akumulator pa je vedno poln. In v sposobnost zaganjanja nimam nikoli absolutno nobenega dvoma. Ce te prav razumem, se aku ob zagonu pac nekaj izprazni in kot tak je zmozen od sebe dati manjsi zagonski tok, kar ob veckratnem zaporednem ugasanju in vziganju pomeni tezji zagon zaradi nizje zagonske moci?
Zok Objavljeno April 17, 2017 Opozori Objavljeno April 17, 2017 Ob zagonu se seveda delno izprazni, a vecja tezava je nizko stanje napolnjenosti od prej - samopraznenje, ura, imobilajzer, razne USB vticnice - vse to pocasi prazni akumulator, in ko je le ta bolj ali manj prazen, ne zmore zagotoviti dovolj toka za zagon. Daljse relacije pomagajo akumulator lazje in prej dopolniti. DAMI34, 4janic in ciciban 3
4janic Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 V zadnjem času se mi dogaja, da komaj dobim leerlauf, tudi, ko je motor oz olje na delovni temperaturi. Kar nekajkrat moram prestaviti gor in dol, da potem, če imam srečo, dobim N. Help? Motor je sicer tip-top...
maus Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 (popravljeno) pred 2 minutami, 4janic pravi: Tam sem spraševal že pred nakupom motorja, pa ni bilo odziva, dvomim, da je aktivna tema... sj me ne briga .. ampak .. vse teme, ki niso zaklenjene, so aktivne .. to pa, da ti nihče noče odgovort, je pa drug problem ... pomoje bi v temi, kjer sami šraufajo lažje kdo pomagal Popravljeno Julij 31, 2017. Popravil maus 4janic 1
ludiluka Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 On 7/31/2017 at 10:01 AM, maus said: sj me ne briga .. ampak .. vse teme, ki niso zaklenjene, so aktivne .. to pa, da ti nihče noče odgovort, je pa drug problem ... pomoje bi v temi, kjer sami šraufajo lažje kdo pomagal Zakaj mu pa ti ne odgovoris sej ves kej je narobe. Ninjo si more nabavit Drugace pa ce imas sreco je za nastavit mehanizem ki menjuje brzine v nasprotnem primeru bo pa treba moped razdret. Oboje velja ce ti sklopka dela 100% in da ti ne popusca oz da dovolj odvaja 4janic in maus 1 1
maus Objavljeno Avgust 7, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2017 (popravljeno) pred 22 urami, ludiluka pravi: Zakaj mu pa ti ne odgovoris sej ves kej je narobe. Ninjo si more nabavit Drugace pa ce imas sreco je za nastavit mehanizem ki menjuje brzine v nasprotnem primeru bo pa treba moped razdret. Oboje velja ce ti sklopka dela 100% in da ti ne popusca oz da dovolj odvaja no vidiš .. pumagi ćloveku .. pomagite si med sabo Popravljeno Avgust 7, 2017. Popravil maus
4janic Objavljeno Januar 16, 2018 Opozori Objavljeno Januar 16, 2018 Hej, na 848 Corse imam odprte Termignoni titanium lonce ter race ECU. Zdi se mi, da ga pri določenih obratih, nekje med 4 in 5 tisoč, malo zamori. Bi morda moral zaradi loncev in ECU vgraditi tudi športni filter, bi to imelo smisel iz stališča performance? Gledam sicer K&N race filter (https://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=DU-1007R), ki pa naj bi zahteval dodatne posege v elektroniko - glede na to, da imam RACE ECU to verjetno ni potrebno? Hvala vsem za odgovor(e).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se