Ferrarist Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 (popravljeno) Na er-6 je to povsem normalno ob odvzemu plina, sploh pri kakšnih spustih, malo popoka iz izpuha. Pri versysu z enakim motorjem, no malo predelanim, poka precej manj. V izpuhu se naberejo plini in potem jih od ponovnem dodajanju malo pokuri. To je tipično dirkaško pokanje. https://www.youtube.com/watch?v=hrOpPfep3VQ pri drugi minuti lepo popoka itd. al pa 2:40 Pri dirkalnikih (wrc ter turbo zadevšne-micke, subaruji, R3T itd), gre za popolnoma drugo zadevo, tako imenovani antilag. Vžig se močno zakasni, gorivo se vbrizguje "na polno", posledica tega je neprestano delovanje turbine in takojšen odziv ob pritisku na gas. Drugo-samo po en glasen pok, pa je posledica flat shifta oz. v moto žargonu "shifting assista" oz. "prekinjevalca". Popravljeno Junij 5, 2015. Popravil Ferrarist k0ci in hajoktejn 2
dlicen Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 a tebi tigrček poka? ker jst mojga nism še slišala, da bi to naredu Prisrčno poklja. Ravno prav. cikadina 1
dlicen Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 ker jst mojga nism še slišala, da bi to naredu Čakaj, a ti imaš tudi aftermarket lonec? Ker z originalnim ne poka oz. je vse zelo zadušeno. TOR je druga pesem.
cikadina Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Čakaj, a ti imaš tudi aftermarket lonec? Ker z originalnim ne poka oz. je vse zelo zadušeno. TOR je druga pesem. akrapo je "pršu zravn" dlicen 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se