Bremzer Objavljeno April 17, 2014 Opozori Objavljeno April 17, 2014 (popravljeno) Ce tega ne ves, si me pa RES razocaral ... Daj ne ga srat zaradi pokanja iz izpuha ni še NOBENMU ventil crknu kvečjem auspuh raztrga ! Ps; govora je SAMO o mešanici goriva in zraka v prostem teku in ko odvzameš gas pri vplinjačih ! ! ne pa o mešanici goriva in zraka s katero naj bi delovala mašina, ki je pri vseh motorjih fabriško nastavljena na 1l goriva 9-11 kubikov zraka odvisno od EU normen in kompresijskega razmerja ! in nepozabi vsak navaden vplinjač ima 3 sisteme; 1.) sistem za prosti tek,ki je nastavljiv z vijakom za prosti tek dodaš ali in odvzemeš obogateno mešanico goriva+zraka 2.) glavni sistem,ki se naj NEBI nastavljal (fabriška nastavitev )višina goriva v vplinjaču,veličina glavne dize in višina igle 3.) in pospeševalni sistem Sem ti na voljo za nadaljno obrazložitev,da neboš nad menoj razočaran ! Popravljeno April 17, 2014. Popravil Bremzer Bostjan L 1
hajoktejn Objavljeno April 18, 2014 Opozori Objavljeno April 18, 2014 Daj ne ga srat zaradi pokanja iz izpuha ni še NOBENMU ventil crknu kvečjem auspuh raztrga ! 2.) glavni sistem,ki se naj NEBI nastavljal (fabriška nastavitev )višina goriva v vplinjaču,veličina glavne dize in višina igle Sem ti na voljo za nadaljno obrazložitev,da neboš nad menoj razočaran ! Ce mal poklja, nc hudga, ce pa fejst poka al pa seka, si pa lahko na netu preberemo nemalo problemov uporabnikov z ventili. No vids, napisal si "Naj se nebi" razstavljal ... Jst sm sam to pocel, pa sm laik. Predvsem zato, ker v servisnih navodilih pise da je potrebno preverit in nastavit visino plovca. Prestavil sem tud iglo na originalno pozicijo in je zacel sekat cez auspuh ko sem spustil gas pri visokih obratih. Iglo sem dvignil za eno zarezo un stvar je zginla. Lepo od tebe da si pripravljen razlozit nevednemu narodu.
Bremzer Objavljeno April 18, 2014 Opozori Objavljeno April 18, 2014 (popravljeno) Ce mal poklja, nc hudga, ce pa fejst poka al pa seka, si pa lahko na netu preberemo nemalo problemov uporabnikov z ventili. No vids, napisal si "Naj se nebi" razstavljal ... Jst sm sam to pocel, pa sm laik. Predvsem zato, ker v servisnih navodilih pise da je potrebno preverit in nastavit visino plovca. Prestavil sem tud iglo na originalno pozicijo in je zacel sekat cez auspuh ko sem spustil gas pri visokih obratih. Iglo sem dvignil za eno zarezo un stvar je zginla. Lepo od tebe da si pripravljen razlozit nevednemu narodu. Pokati je nehalo ampak,če iglo dvigneš se poveča poraba goriva ! Pravo nastavitev narediš lahko samo z aparatom tako,da v predpisanem prostem teku o/min z aparatom nsataviš CO na 3-3,5 Popravljeno April 18, 2014. Popravil Bremzer
Vito23 Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Prov fajn je k malo poka kdo si tega ne zeli? Dadi 1
Damo001 Objavljeno Junij 4, 2015 Opozori Objavljeno Junij 4, 2015 Evo, jest mam tudi takšne simptome, ko mi pri polnem odvzemu plina na višjih obratih poči iz izpuha. Poči pa takrat, ko hočem ponovno razhlo dodati plin. Mi je kr malo moteče, saj v kakšnem ovinku pride do situacije, ko ostane ročica za plin za trenutek neodzivna, ko pa poči, pa motor lepo potegne naprej (če sem nepreviden celo malo cukne). Mehanik mi je dejal, da bi znalo biti zaradi Leovince izpuha....kaj pa vem... Kaj pa vi menite, kdo imel podobne težave? hvala
bentley Objavljeno Junij 4, 2015 Opozori Objavljeno Junij 4, 2015 Mehanik je imel prav, ni pa sicer nic narobe ce tu pa tam malo poci.
TakeALookAround Objavljeno Junij 4, 2015 Opozori Objavljeno Junij 4, 2015 Js ne vem, ampak mene nc ne moti, da poka....da bi mi pa kej ovink sfental pa se manj...
NejcZ Objavljeno Junij 4, 2015 Opozori Objavljeno Junij 4, 2015 Mehanik ima prav. Sploh če nimaš dušilca noter.
Damo001 Objavljeno Junij 4, 2015 Opozori Objavljeno Junij 4, 2015 Ja dušilc imam noter...problem je, kot sem rekel najbolj očiten, ko pri polnem plinu nahitro odvzamem plin. Takrat motor zavira, ko ga pa hočem nazaj zbudit, pa kar pogosto vseka
skalar36 Objavljeno Junij 4, 2015 Opozori Objavljeno Junij 4, 2015 (popravljeno) ... Popravljeno Junij 4, 2015. Popravil skalar36
gradbenik Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Ja normalno, da poka z Vinciji ali Akrapoti, sploh pri dvovaljniku in brez dusilca
dlicen Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 To, da poka, je normalno (seveda v določenih mejah). Saj nekoliko poka tudi z originalom, a je to učinkovito zadušeno. To, da cukne pa je najbrž tudi potencirano z auspuhom in ravno tako cuka z originalom. To je tisti hec z dvovaljniki. Če pa ti ne ustreza, pa še vedno daš lahko nazaj original.
HyperJack Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Evo, jest mam tudi takšne simptome, ko mi pri polnem odvzemu plina na višjih obratih poči iz izpuha. Poči pa takrat, ko hočem ponovno razhlo dodati plin. Mi je kr malo moteče, saj v kakšnem ovinku pride do situacije, ko ostane ročica za plin za trenutek neodzivna, ko pa poči, pa motor lepo potegne naprej (če sem nepreviden celo malo cukne). Mehanik mi je dejal, da bi znalo biti zaradi Leovince izpuha....kaj pa vem... Kaj pa vi menite, kdo imel podobne težave? hvala Mojmu Versysu tudi vsake toliko poči iz izpuha...v db-killerjem manj kot brez...se mi zdi pa da poka še premalo ...izpuh storm radko5 1
lukabogo Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Tud men pri Vari včasih useka iz rorov, da vse okna zapirajo, ker mislijo, da se je začel WW3. Imam Leo Vince in brez dušilcev poka in laufa veliko bolj nemirno, kot z njimi. To je pač davek za dober zvok. Vara je pa z e-vbrizgom. gradbenik 1
Joker Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Razlog za pokanje je lahko tudi netesnost izpušnega sistema... trojan69 1
HyperJack Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Razlog za pokanje je lahko tudi netesnost izpušnega sistema... Se pravi če odtegnem vijak na objemki bo še bolj pokalo...to je to! SLVR 1
dlicen Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Se pravi če odtegnem vijak na objemki bo še bolj pokalo...to je to! Ko odviješ stran cel lonec, pol šele poka!
cikadina Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 To, da poka, je normalno (seveda v določenih mejah). Saj nekoliko poka tudi z originalom, a je to učinkovito zadušeno. To, da cukne pa je najbrž tudi potencirano z auspuhom in ravno tako cuka z originalom. To je tisti hec z dvovaljniki. Če pa ti ne ustreza, pa še vedno daš lahko nazaj original. a tebi tigrček poka? ker jst mojga nism še slišala, da bi to naredu drgač pr nas kwaki z vinčetom je kdaj pa kdaj kej poču, zdej k so pa same evropske karjole pr hiši katere imata obe zamenjani mapi, pa nobedn ne poka (akrapoti vedno z db killerjem). ma pa taljanček najbolj fajn rešeno. dve mapi naloženi pa se samo preklopi med eno in drugo, če se da aftermarket auspuh. je pa res enkrat pršu en na ride s fazerico jurja z leovince gp style k mu je non stop samo pokalo iz auspuha. sploh ni laufala mašina normalno ne vem kako se mu je sploh dalo to nonstop poslušat.
SLVR Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Tigerčku je treba samo pravilno možgane sprogramirat, pa mu da rit mir. Jaz sem gledal mape za svojega in so na voljo glede na auspuh: serijski, TOR in športni (različni proizvajalci), potem pa so še variacije glede na to če imaš katalizator, SAI ventil in še za Brazilijo so neke druge mape, verjetno zaradi slabe kakovosti bencina. Za mojega Tigra čakam bencin pumpo, da lahko vsaj zalaufam hudiča, imam TOR izpuh, de-cat in de-SAI sem pred kratkim naredil, kabel je pripravljen za flashanje ... Da mi ne stoji brezveze v garaži, je treba še kej drugega pošraufat. Bom poročal če mi bo kaj vato metalo čez izpuh.
Snečer Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Evo, jest mam tudi takšne simptome, ko mi pri polnem odvzemu plina na višjih obratih poči iz izpuha. Poči pa takrat, ko hočem ponovno razhlo dodati plin. Mi je kr malo moteče, saj v kakšnem ovinku pride do situacije, ko ostane ročica za plin za trenutek neodzivna, ko pa poči, pa motor lepo potegne naprej (če sem nepreviden celo malo cukne). Mehanik mi je dejal, da bi znalo biti zaradi Leovince izpuha....kaj pa vem... Kaj pa vi menite, kdo imel podobne težave? hvala Na er-6 je to povsem normalno ob odvzemu plina, sploh pri kakšnih spustih, malo popoka iz izpuha. Pri versysu z enakim motorjem, no malo predelanim, poka precej manj. V izpuhu se naberejo plini in potem jih od ponovnem dodajanju malo pokuri. To je tipično dirkaško pokanje. pri drugi minuti lepo popoka itd. al pa 2:40
Snečer Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Mehanik je imel prav, ni pa sicer nic narobe ce tu pa tam malo poci. Z original poka kot za šalo. Tak pač je.
vandrovec Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Meni je lani zelo pokalo, še posebej, ko sem tankal hrvaški bencin. Letos po servisu...nastavitvi ventilov, sinhronizaciji vplinjačev... in morda še čem, ne poka več.
Damo001 Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 No sem pomirjen Morm probat še db killer dol potegnt, mogoče pa potem nou tok sekal :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se