Skoči na vsebino

KTM EXC 300 in 450


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Ocena/test motocikla:

KTM EXC-F 450 (2008)

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 10/10/2017 ob 11:17, IZTOK pravi:

EXC 450 F, ki je na zalogi, je homologiran in blokiran. Ce se da sploh narocit odblokiranega ze tovarnisko pa ne vem. Je pa enostavno, kat vlozek enostavno ven vzames med kolektorjem in dusilcem, pod zracnim filtrom pa odstranis omejevalec pretoka. Tako, da mislim, da to nic ne vpliva na trajanje garancije, je prevec simpl, brez nekih predelav in po potrebi mas v par minurah vse nazaj.

200 EXC izpod čekiča je imel čisto drugačen jetting, izpuh in zelo blokiran vstop zraka v airboxu. Homologiran je na 5.4kW (info iz prometne), odblokiran pa jih spravi ven bolj 25+. Garancija je imel en mesec... v homologiranem stanju. Dejansko je pa ni imel sploh, ker sem 'homologacijski komplet' dobil poleg v škatli. Takle je, jebat ga. To je tekmovalni motor, ki ima homologacijo za poleg. Okoli težav z 2T motorji pa ne vem. Moja kobilica ima sicer zgolj nekaj pod 60 ur, težav pa nobenih. Po dveh sezonah na njej se bom al resno spravil pa jetting naštudiral (ta je tak, kot je bil nastavljen pri 10 urah, nadmorske višine pa je bilo med 0 in ~ 1000) al pa nabavil novo TPI/4T ropotuljo.

Okoli mopedov pa... 4T je lažji za vozit, pa pogreb če zariba. 1500 € je samo top end za obnovit. Če misliš vozit enduro, ne kupovat SX-a. Stvar je živ obup v jebah, hitro se pregreje in še preveč agresivno podaja moč za enduro rabo.

Če te vseeno še zanima 2T pa se ti ne dela mešanco ročno, si poglej še kako Beto 300RR (2016+ modeli). Ima automagično delanje mešance (oil injection), pa oljni rezervoar za par rezervoarjev bencina. Fergazer nastaviš na ciljni teren in je mir. 

Če gledaš nove... Husquarna ti da garancije 135 ur na ojnico (4T modeli). To je precej vožnje... 

Objavljeno
pred 13 urami, jskrablin pravi:

200 EXC izpod čekiča je imel čisto drugačen jetting, izpuh in zelo blokiran vstop zraka v airboxu. Homologiran je na 5.4kW (info iz prometne), odblokiran pa jih spravi ven bolj 25+. Garancija je imel en mesec... v homologiranem stanju. Dejansko je pa ni imel sploh, ker sem 'homologacijski komplet' dobil poleg v škatli. Takle je, jebat ga. To je tekmovalni motor, ki ima homologacijo za poleg. Okoli težav z 2T motorji pa ne vem. Moja kobilica ima sicer zgolj nekaj pod 60 ur, težav pa nobenih. Po dveh sezonah na njej se bom al resno spravil pa jetting naštudiral (ta je tak, kot je bil nastavljen pri 10 urah, nadmorske višine pa je bilo med 0 in ~ 1000) al pa nabavil novo TPI/4T ropotuljo.

Okoli mopedov pa... 4T je lažji za vozit, pa pogreb če zariba. 1500 € je samo top end za obnovit. Če misliš vozit enduro, ne kupovat SX-a. Stvar je živ obup v jebah, hitro se pregreje in še preveč agresivno podaja moč za enduro rabo.

Če te vseeno še zanima 2T pa se ti ne dela mešanco ročno, si poglej še kako Beto 300RR (2016+ modeli). Ima automagično delanje mešance (oil injection), pa oljni rezervoar za par rezervoarjev bencina. Fergazer nastaviš na ciljni teren in je mir. 

Če gledaš nove... Husquarna ti da garancije 135 ur na ojnico (4T modeli). To je precej vožnje... 

To je to, kar sem tudi sam pogruntal. Ne morem se odločit, novega , rabljenega, novega ...:hmm:Novo je novo in ni že zjebano od prejšnjega lastnika ampak precej cvenka za samo občasno rekreacijsko vožnjo in kot drug moped poleg Super Tenerejke. Sem jih par rabljenih že pogledal in ko vidiš, kakšen je od zunaj dobim precej hitro vtis, da notri ne more biti boljši. Ne mislim na praske, odrgnine ali kakšno počeno plastiko, ampak ko pogledaš verižnike, vodila verig, zrahljane špice, vilice ki rosijo takoj vem, da lastnik ne skrbi za moped kot bi moral. Plastike itak vsi nove gor naštimajo preden prodajajo.

Bil je en EXC 450 F SIX DAYS l 2016 z 61 urami ampak je bil precej hitro prodan. Cena je bila poštena, 6350 EUR. Bom videl, Beta je sicer vredu ampak skoraj enaka cena kot KTM, pa ne vem kakšna je podpora na trgu. Potem raje vzamem KTM.

Objavljeno

Jaz mam enega 200 EXC 2016 s 55 urami ki bi ga potencialno dal naprej... just sayin' ;)

Ker pa se mi zdi da je to preveč pussy motor za to kar ti gledaš (je močnejši od 250F, ni pa lih blizu 450F) pa lahko dam takle nasvet. 2015/2016/2017. Na FB v skupini Slovenski usekanci na mx,enduro,sm....motorje!! se občasno pojavijo zanimivi stroji 'znanih' lastnikov (enduro/hard enduro/cross country tekmovalcev) ki so stari leto, dve pa zelo dobro servisirani (tudi konkretno voženi, se razume) za spodobno ceno. Starejše mopede kupovat... kaj pa vem. Lahko imaš srečo pa stakneš kaj dobrega, po večini pa so kr zdelani. Ni to poceni hobi pol pa se marsikdo finančno pretegne ob nabavi, vzdrževanje pa je bolj nujno zlo kot kaj drugega. S takim mopedom kupiš projekt, v katerega z lahko zmečeš vsaj pol nabavne cene... pol si pa itak tam okoli 5 - 6k, ko se dobi kaj konkretno novejšega in manj zjebanega.

A je od kubature sam 450 opcija? Novejši 250F stroji so res luštni za vozit...

Objavljeno

2T mi ne diši preveč razen če bi bil TPI. 4T 250 sicer zame dovolj močan ampak ga je treba konkretno na turah držat pa ne bi rad šraufal prepogosto ... Razen tega, ne bom plezal po skalah in takšnih grapah, da se par kil več pozna pri vožnji. 400 - 500 je najbolje za to, kar bom vozil, vleče konkretno tudi pri nižjih obratih pa mapo lahko takšno namestiš, da ima odličen navor v srednjih vrtljajih in ne podivja ko odvrneš, pa se da isto dobro kontrolirat kot nižja kubatura. Beta 390 bi tudi bila prava, ampak rabljenih v Sloveniji skoraj ni. Pravijo, da se izjemno lepo pelje ker ima daljši hod bata in voziš bolj z navorom kot z vrtljaji. Pred par dnevi sem si ogledal SWM 500 in bil presenečen nad komponentami in izdelavo za to ceno, agregat od Husqvarne 450 generacija 2003 - 2010. Najraje pa bi nabavil dobro ohranjenega KTM EXC 450 F, tam 2015 ali 2016. Yamahe WR 450 F se tudi ne bi otepal. Generacija 2018 ima možnost vnašanja map preko aplikacije na pametnem telefonu. Mam pa čas do pomladi :D Bo še malo več cvenka do takrat.

Objavljeno

Moj 2012 KTM SMR 450 ima 26 rekreativnih ur. Tako, da se da starejše dobit, pa ni nujno, da je uničeno ;). Kolega je KTM-ja SX 250 prodajal, k je mel 8 ur. Vozil se ni nič, prodajal pa je kr nekaj časa, ker so ga vsi hoteli zastonj. Tako, da vse starejše ni nujno uničeno.

Objavljeno
pred eno uro, bikez pravi:

Moj 2012 KTM SMR 450 ima 26 rekreativnih ur. Tako, da se da starejše dobit, pa ni nujno, da je uničeno ;). Kolega je KTM-ja SX 250 prodajal, k je mel 8 ur. Vozil se ni nič, prodajal pa je kr nekaj časa, ker so ga vsi hoteli zastonj. Tako, da vse starejše ni nujno uničeno.

Se strinjam, zato pa ne bom kar prvega pobral. Ampak tisto kar sem do sedaj pogledal v živo je bilo zdelano, pa so bili letniki 2014 in 2013. Saj lahko ima tudi več ur pa je v dobrem stanju, če ima lastnik posluh za tak motor in ga zna sam vzdrževat. Problem je v tem, ker večina lastnikov tega ne zna če pa ga vsakih 10 ur na servis voziš pa zna biti zadeva hudo draga.

Objavljeno
19 hours ago, jskrablin said:

Jaz mam enega 200 EXC 2016 s 55 urami ki bi ga potencialno dal naprej... just sayin' ;)

Kaj nameravaš nabaviti?

Objavljeno
pred 10 urami, IZTOK pravi:

Se strinjam, zato pa ne bom kar prvega pobral. Ampak tisto kar sem do sedaj pogledal v živo je bilo zdelano, pa so bili letniki 2014 in 2013. Saj lahko ima tudi več ur pa je v dobrem stanju, če ima lastnik posluh za tak motor in ga zna sam vzdrževat. Problem je v tem, ker večina lastnikov tega ne zna če pa ga vsakih 10 ur na servis voziš pa zna biti zadeva hudo draga.

Tolk nategunov, kot jih je v motokros panogi, nisem videl nikjer. Obvezno vzemi nekoga, ki se dobro spozna na te motorje.

Objavljeno
pred 11 urami, motolover pravi:

Kaj nameravaš nabaviti?

Ne vem še čisto... če bom, so zaenkrat na seznamu za odločanje Huska TE250i/KTM EXC 250 TPI Six Days (sam ne vem če bi po 200 kubičnem cvajerju še bolj norega kupoval), Huska FE250/350 al pa EXC250F/350F Six Days. 250F je načeloma dovolj, mogoče bi kdaj pasalo meti na rezervi malo več moči. Če ne za drugo, za malo extra režanja pod čelado. 250F je v primerjavi z 200 2T kr malo anemičen. Pogojno je zanimiv tud Sherco 300 SEF-R, sam zna bit da je podpora pri nas bolj švoh.

 

pred 13 urami, bikez pravi:

Moj 2012 KTM SMR 450 ima 26 rekreativnih ur.

A to ga sam registrat voziš pa nazaj? 26ur pa res ni mnogo...

Objavljeno
4 minutes ago, jskrablin said:

Ne vem še čisto... če bom, so zaenkrat na seznamu za odločanje Huska TE250i/KTM EXC 250 TPI Six Days (sam ne vem če bi po 200 kubičnem cvajerju še bolj norega kupoval), Huska FE250/350 al pa EXC250F/350F Six Days. 250F je načeloma dovolj, mogoče bi kdaj pasalo meti na rezervi malo več moči. Če ne za drugo, za malo extra režanja pod čelado. 250F je v primerjavi z 200 2T kr malo anemičen. Pogojno je zanimiv tud Sherco 300 SEF-R, sam zna bit da je podpora pri nas bolj švoh

Hudo!

Objavljeno

Katere akumulatorje kupujete za 450 stroje? Novi namreč nimajo več kurbla, standard pa hitr opeša. Nekaj gledam za Li-ion.

Objavljeno
pred eno uro, bikez pravi:

Nekaj gledam za Li-ion.

Prever če se sme polniti z alternatorjem na tvojem motorju. Za Liion aku se uporabljajo drugačni polnilci. 

Objavljeno
pred 36 minutami, Quest pravi:

Prever če se sme polniti z alternatorjem na tvojem motorju. Za Liion aku se uporabljajo drugačni polnilci. 

To mi je jasno. Polnilc motorja ni problem, samo celice treba balansirat. Ne sme met desulfinizacije, kar na motorju itak ni.

Objavljeno
pred 32 minutami, Quest pravi:

Prever če se sme polniti z alternatorjem na tvojem motorju. Za Liion aku se uporabljajo drugačni polnilci. 

Mislim, da imajo tile Liion, ki so kot nadomestek za svinceve ze vgrajeno elektroniko in deluje z 12 V napeljavo. Tezava je v tem, da bi ga moral polnit do 14.4 V ce hoces 100% kapaciteto. To pa regulator napetosti ne zmore, ce je bil dimenzioniran na svincev aku. Edino z demontazo in posebnim polnilcem ga lahko vredu napolnis. Zadeva nima smisla. Kupi dober AGM, Yuassa npr.

Objavljeno

Yuasa 3x prdne pa je fertik, če je zunaj bolj hladno. Balanser ni problem naredit. Bom zmeru na kolk fila motor.

Objavljeno

V mrazu Liion ne bo niti trikrat prdnil. Ce je hladen ne da skoraj nobenega toka. Balanser bi moral biti vgrajen v akumulator. Ce ze vzemi LiFePo4

Objavljeno
pred 3 urami, bikez pravi:

Katere akumulatorje kupujete za 450 stroje? Novi namreč nimajo več kurbla, standard pa hitr opeša. Nekaj gledam za Li-ion.

Endure na srečo imajo (vsaj mislim da KTM pa Huska) opcijo naročit kurbl, če ga stock ni gor. Brez se rajši ne bi naokoli vozil. Mi je v nedeljo dvestotka nekaj protestirala zjutraj in je aku obupal po parih poskusih štarta na gumb. Pol sem ga pa zbrcal v življenje :D 

Objavljeno
pred 14 minutami, IZTOK pravi:

V mrazu Liion ne bo niti trikrat prdnil. Ce je hladen ne da skoraj nobenega toka. Balanser bi moral biti vgrajen v akumulator. Ce ze vzemi LiFePo4

Za LiFePo4 imam od A123 celice že doma, sam se mi ga ne da skupaj zmetat. Vsi accuji nimajo vgajenega balanserja, tega se folk ne zaveda pol pa rikne al pa če preveč fila. LiFePo mal stisneš štarter, da se segreje pol pa rukne tuk k je mrzl. Li-ion je potrebno seveda bolj pazit, ker lahko zagori, LiFePo4 naj ne bi?

Objavljeno

Majo - za doplacat. Namesto, da bi bilo obratno in bi doplacal E start. Bi bil lazji, zaneslivejsi in cenejsi.

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, bikez pravi:

Za LiFePo4 imam od A123 celice že doma, sam se mi ga ne da skupaj zmetat. Vsi accuji nimajo vgajenega balanserja, tega se folk ne zaveda pol pa rikne al pa če preveč fila. LiFePo mal stisneš štarter, da se segreje pol pa rukne tuk k je mrzl. Li-ion je potrebno seveda bolj pazit, ker lahko zagori, LiFePo4 naj ne bi?

LiFePo4 so bolj varni, vsak litijev pa gori, ker je pac Litij reaktivna kovina. Jaz ga glih ne bi mel pod ritjo :) ce nisem ziher glede kvalitete. Poglej pri www.shorai.com ti so dobri.

pred 1 minuto, IZTOK pravi:

 

 

Popravljeno . Popravil IZTOK
Objavljeno

Cenejsi od Yuasa AGM. Za moj moped stane Yuasa Agm 165 eur, Shorai pa 130 eur. Pa ima 19 vs 11 Ah, da 285 A toka in tehta 1/3. Ce pa zelis no name kitajca pa ti povem, da bos dobil ceni primerno robo. Pa se nekaj, Liion se polni do 16.8 V, delovna napetost pa je med 14.4 in 14.8 V. Tega ne bos nikoli z mopedom niti na pol nafilal. LiFePo pa se polni z 14.6 in ima delovno napetost 13.2 To pa je ze v obmocju napetosti regulatorja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!