Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
madbiker

KTM EXC 300 in 450

Recommended Posts

jskrablin

Iz motorja v normalnem stanju tolko opilkov ne more priti. Vem da je to sploh ni tolažba... sam jaz še pri nobenem motorju ob menjavi olja nisem videl opilkov. A dodatne kovinske filtre (oil screens) si potegnil ven? Tisti znajo biti tudi grdo zapacani če je že ta velik filter tak... V glavnem k mehaniku in ne se vozit s tem naokoli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IZTOK

Ze par blescic je lahko problem, tole je kar kriticna napaka. Diagnozo ti lahko postavi zgolj mehanik ki bo motor podrl. Lahko pa sam probas z magnetom. Ce je magnetno je ali menjalnik ali pa lezaji motorne gredi. Ce je aluminij je bat, pa verjetno tudi cilinder. Ce je bakren prah je spodnji ojnicni lezaj. V vsakem primeru najprej popravilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mcv

Če se ne motim, se motor prodaja naprej na internetu...Tako, da zna bit, da bo moral povedati gdo drug...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janezs
pred 58 minutami, compaq pravi:

@Janezs Kje si kupil motor? Porocaj, kako se bo zgodba razvila. 

Motor sem vrnil nazaj lastniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Sem lih mislil napisat da ga je verjetno prejšnji lastnik dobil nazaj v reklamacijo.

Tako za info - tudi pri prodaji rabljenih stvari med fizičnimi osebami obstaja možnost vračila blaga v kolikor se kaj očitnega zamolči. Motor se seveda naprej prodaja z 'nepoškodovan' v opisu ?

@Janezs - če ti tole ni pobralo veselja se s tem športom ubadat... malo spremljaj kaj kdaj Seles rabljenega prodaja. Se da najti zelo lepe stroje za podoben denar, sam mudit se ne sme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IZTOK

Pri teh motorjih je nakup rabljenega vedno tombola. Dobro si uredil @Janezs jaz sem imel sreco z mojim. Sem ga ravno podrl in je samo pricakovana obraba, pa se ta je minimalna. So pa eni barabe na kvadrat. Pa igrajo se, ce se ga kdo resno loti ... Samo je vernetno tezko dokazat, da je bil seznanjen ce ni vidno in ocitno, da je sklumpan.

pred eno uro, Joker pravi:

In ta redno servisiranega prodaja naprej...

 

Ce je to isti motor potem je ta tip tezki prevarant. Sedaj, ko ve ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

Jaz bi rekel da je KTMa najlažje kupit, če imaš malce posluha slišiš kakomotor laufa, glede opilkov pa vzames ven smo magnet in vdis kaj je na njem

 

Jaz bi na svoji 450 menjal verigo in nastelal ventile, Kje je najboljse nabavit material ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

Jaz bi rekel da je KTMa najlažje kupit, če imaš malce posluha slišiš kakomotor laufa, glede opilkov pa vzames ven smo magnet in vdis kaj je na njem

 

Jaz bi na svoji 450 menjal verigo in nastelal ventile, Kje je najboljse nabavit material ? 

v A je boljse, bolj ugodno ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marsel_00

Dober dan. Imam že kar nekaj izkušenj z motokrosom in nasplošno motorji me pa zanima kaj o teh exc 450 ker vsi ki so naprodaj imajo vse od 120 pa do 300 ur in zdaj nevem, in me zanima po koliko ur kaj laufajo ti motorji pri katerih urah se dela servis, če je potrebno nastavljat kaj ventile, in ob kolkem času bo treba naredit generalko. Imam pa tudi že nekaj izkušenj z šraufanjem ampak 2T motorjev in koliko sem videl tudi ni nek velik problem odpret 4T motorja samo še nisem probal in me je strah da bom iskal mehanika z motorjem v škatlah ki bo to zložil potem skupaj. In koliko so kaj cene generalke in tako dalje, bi pa ga uporabil za zdaj še bolj z cross gumami in ga nebi tiščal do konca ampak bolj rekreacijsko vožnjio po gozdnih poteh. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 minutami, Marsel_00 pravi:

Dober dan. Imam že kar nekaj izkušenj z motokrosom in nasplošno motorji me pa zanima kaj o teh exc 450 ker vsi ki so naprodaj imajo vse od 120 pa do 300 ur in zdaj nevem, in me zanima po koliko ur kaj laufajo ti motorji pri katerih urah se dela servis, če je potrebno nastavljat kaj ventile, in ob kolkem času bo treba naredit generalko. Imam pa tudi že nekaj izkušenj z šraufanjem ampak 2T motorjev in koliko sem videl tudi ni nek velik problem odpret 4T motorja samo še nisem probal in me je strah da bom iskal mehanika z motorjem v škatlah ki bo to zložil potem skupaj. In koliko so kaj cene generalke in tako dalje, bi pa ga uporabil za zdaj še bolj z cross gumami in ga nebi tiščal do konca ampak bolj rekreacijsko vožnjio po gozdnih poteh. Hvala

bo kr tule prava tema za EXC450

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marsel_00
Ob 28. 8. 2019 ob 21:58, stuhec pravi:

Jaz bi rekel da je KTMa najlažje kupit, če imaš malce posluha slišiš kakomotor laufa, glede opilkov pa vzames ven smo magnet in vdis kaj je na njem

 

Jaz bi na svoji 450 menjal verigo in nastelal ventile, Kje je najboljse nabavit material ? 

v A je boljse, bolj ugodno ?

Jaz sem do zdaj vedno imel srečo na 24mx.eu imajo veliko delov pa še kakšna orodja ki ti olajšajo delo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • pitbul
      Drug teden naj bi tudi jaz končno prišel do motorja in me zanima.če bi slučajno kdo imel čisto nove gume Bridgestone Battlax Hypersport S22,katere bom zamenjal takoj ko damo motor iz boxa.Cena za kolege motosvetovce bo denarnici prijazna in sicer 200€. https://www.moto-gume.si/pnevmatike-za-motorna-kolesa-bridgestone/s-22-r/190-50-zr-17-73-w-/r-393339 https://www.moto-gume.si/pnevmatike-za-motorna-kolesa-bridgestone/s-22-f/120-70-zr-17-58-w-/r-393328
    • pitbul
      Drug teden naj bi tudi jaz končno prišel do motorja in me zanima.če bi slučajno kdo imel čisto nove gume Bridgestone Battlax Hypersport S22,katere bom zamenjal takoj ko damo motor iz boxa.Cena za kolege motosvetovce bo denarnici prijazna in sicer 200€. https://www.moto-gume.si/pnevmatike-za-motorna-kolesa-bridgestone/s-22-r/190-50-zr-17-73-w-/r-393339 https://www.moto-gume.si/pnevmatike-za-motorna-kolesa-bridgestone/s-22-f/120-70-zr-17-58-w-/r-393328
    • Codeine
      Po okužbah zagotovo. Ostalo pa bomo videli koliko jajc ima JJ.
    • Snečer
      Trenutno je navrglo 4670,50 EUR do sedaj, pomeni da bomo pili Ravno za enga malega kawasakija.
    • DAMI34
      Nekaj smo že jokal in pisal o kačicah, pa Mitaskah. Moje iskušnje do sedaj so bile SF+ relativno neobčutljiva, ToF je vedno odpizdila kot na ledu. Vozim kombinacijo, že nekaj let in nekaj motorjev. V soboto (pred tem tudi na GG) sem šel po jadranki (lagano sportski) in sem spet hudo bil presenečen in usran, kak me je odpizdilo na določenih delih, nevarno, če ne vsaj moteče. Tudi SF+ Ampak za nazaj, nalašč po istih kačicah, pa bp, SF+ skoraj ne trzne, ToF kontrolirano kot sem bil navajen (in kar pričakuješ) Zdej pa čist na glas razmišljam, a rabijo tut kačice čas, da izločijo olje in prevzamejo umazanijo nase, al pa sm jest čuden  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!