motom Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Jest pa prakticiram spredaj en razred boljšo gumo kot zadaj. Npr.PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA spredaj, DUNLOP SPORT SMART II zadaj. Sicer bi blo fajn tudi zadaj imet Corso ampak prevozit z njo le 3300 km je pa čist premalo. S sprednjo Corso pa naredim dobrih 5000, kar naredim tudi z zadnjo Dulopko. Sta pa še 2 razloga. Prvi je, da zdrs zadnje še nekako prenesem, zdrs prve me pa čist iz tira vrže. Drugi pa je, da zavore primejo kolikor drži prva guma. Zadnjič sem prebral na forumu, da ima Fazerka zanič zavore. Jaz pa trdim, da bo zavorna pot, če spredaj en disk stran vzameš praktično enaka. Dva diska sta zato, da se zavore kasneje pregrejejo in da je potrebna manjša sila na ročki pa še kaj bi se našlo. Zavorna pot je najbolj odvisna od trenja med gumo in podlago. In ker je naš asfalt večkrat slab kot dober je pač zavorna pot najbolj odvisna od gume.
biker77 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Pol pa en disk pa celjust odsraufaj..bo manjsa nevzmetena masa..buco hoces prodat..isto tut uno s bolj sportno gumo spredej..in ja..fejzrka ma slabe bremze..ampak se zmer boljse kot si jih 80 posto ljudi upa uporabit KLOVN, Demon, Schultz in 2 others 5
motom Objavljeno Maj 14, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Pol pa en disk pa celjust odsraufaj..bo manjsa nevzmetena masa..buco hoces prodat..isto tut uno s bolj sportno gumo spredej..in ja..fejzrka ma slabe bremze..ampak se zmer boljse kot si jih 80 posto ljudi upa uporabit Ti bom še eno bučo prodal... Zavorna pot s sopotnikom ali brez je praktično enaka. In ne mislim se prav nič kregat in dokazovat... itak so to buče.
biker77 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Ti bom še eno bučo prodal... Zavorna pot s sopotnikom ali brez je praktično enaka. In ne mislim se prav nič kregat in dokazovat... itak so to buče. Zakaj je poten na pisti taka razlika v zaviranju s praznim ali polnim tankom? 15 litrov tehta mal manj kot ena 50 kilska manekenka. Daj se kako bucko vrz.. KLOVN, sax46, cikadina in 2 others 5
motom Objavljeno Maj 14, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Zakaj je poten na pisti taka razlika v zaviranju s praznim ali polnim tankom? 15 litrov tehta mal manj kot ena 50 kilska manekenka. Daj se kako bucko vrz.. Evo bučke... presodi sam, je res, ni res: Super športni motocikli imajo najnižje težišče in tudi zato so sposobni največjih nagibov.
cikadina Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 (popravljeno) Isaac Newton se obrača v grobu. Popravljeno Maj 14, 2014. Popravil cikadina Demon, KLOVN, Cufa in 2 others 5
motom Objavljeno Maj 14, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 bo treba mal razmišljat o teh treh bučkah... ne dvomim, da mi bo kdo pritrdil. Torej, pri tretji bučki trdim, da imajo športni motorji najvišje težišče.
FLY Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 motom z vsem spoštovanjem: za hece imamo druge rubrike,če pa misliš v zadnjih dizertacijah resno,potem je čas za strokovni pregled I30, cikadina in Demon 3
KLOVN Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 že će maš vzmetenje slabše, je zavorna pot daljša, pa še pr zavorah nismo :grim Demon in reno99 2
Zivnorc Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 bo treba mal razmišljat o teh treh bučkah... ne dvomim, da mi bo kdo pritrdil. Torej, pri tretji bučki trdim, da imajo športni motorji najvišje težišče. ... pritrjujem :yes: ... višje težišče in s tem večje nagibe dosežejo zaradi dveh jajc na zicu... pikolo in gsxf750 2
Demon Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Jest pa prakticiram spredaj en razred boljšo gumo kot zadaj. Npr.PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA spredaj, DUNLOP SPORT SMART II zadaj. Sicer bi blo fajn tudi zadaj imet Corso ampak prevozit z njo le 3300 km je pa čist premalo. S sprednjo Corso pa naredim dobrih 5000, kar naredim tudi z zadnjo Dulopko. Sta pa še 2 razloga. Prvi je, da zdrs zadnje še nekako prenesem, zdrs prve me pa čist iz tira vrže. Drugi pa je, da zavore primejo kolikor drži prva guma. Zadnjič sem prebral na forumu, da ima Fazerka zanič zavore. Jaz pa trdim, da bo zavorna pot, če spredaj en disk stran vzameš praktično enaka. Dva diska sta zato, da se zavore kasneje pregrejejo in da je potrebna manjša sila na ročki pa še kaj bi se našlo. Zavorna pot je najbolj odvisna od trenja med gumo in podlago. In ker je naš asfalt večkrat slab kot dober je pač zavorna pot najbolj odvisna od gume. Hahahahahahaha, saj ne vem ali se z vsem napisanim ŠALIŠ, ali si res v te BEDARIJE prepričan..... gsxf750 in cikadina 2
Demon Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Ti bom še eno bučo prodal... Zavorna pot s sopotnikom ali brez je praktično enaka. In ne mislim se prav nič kregat in dokazovat... itak so to buče. Ta izjava je ŠELE BOLANA!!!! bo treba mal razmišljat o teh treh bučkah... ne dvomim, da mi bo kdo pritrdil. Torej, pri tretji bučki trdim, da imajo športni motorji najvišje težišče. AHAHAHAHAHAHA, tebi bi morali vzeti izpit in osebno! DXR16, gsxf750 in cikadina 3
gregorjanc Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Jest pa prakticiram spredaj en razred boljšo gumo kot zadaj. Npr.PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA spredaj, DUNLOP SPORT SMART II zadaj. Sicer bi blo fajn tudi zadaj imet Corso ampak prevozit z njo le 3300 km je pa čist premalo. S sprednjo Corso pa naredim dobrih 5000, kar naredim tudi z zadnjo Dulopko. Sta pa še 2 razloga. Prvi je, da zdrs zadnje še nekako prenesem, zdrs prve me pa čist iz tira vrže. Drugi pa je, da zavore primejo kolikor drži prva guma. Zadnjič sem prebral na forumu, da ima Fazerka zanič zavore. Jaz pa trdim, da bo zavorna pot, če spredaj en disk stran vzameš praktično enaka. Dva diska sta zato, da se zavore kasneje pregrejejo in da je potrebna manjša sila na ročki pa še kaj bi se našlo. Zavorna pot je najbolj odvisna od trenja med gumo in podlago. In ker je naš asfalt večkrat slab kot dober je pač zavorna pot najbolj odvisna od gume. No jest mam spredi sam en disk (Brembo kit) + zamenjal sem še original gumi zavorno cev s pletenico+ dal sem noter Brembo zavorne ploščice, bremz olje mam pa sedaj Motul 5.1 (ga ne upari prehitro). In glej ga zlomka- s posegom v prednje zavore z vložkom pod 50 evrov sem dosegel brutal učinek . Sam se pa čuti ker je en sam disk ko se gre v dolino in če samo s prednjo bremzam se mi zdi, da hoče prednje kolo "zapotegent" na stran, takrat moram obvezno uporabljati zadnjo zavoro, da ga zniveliram. Se pa strinjam, da je pri "polaganju" vse v kvaliteti prednje gume. Čeprav mam pa zadnjo gumo s strani prav #nacofano# in ne lepo pobrano, saj se ne morem nagniti v določenih ovinkih preveč ker začnem z auspuhom drajsati po tleh . Jap potrebno bo zamenjati motor- ni druge variante :closedeyes: .
Demon Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 (popravljeno) V glavnem, OSNOVE FIZIKE so marsikomu še vedno tuje, čeprav je to OSNOVNOŠOLSKA izobrazba, ki je v Sloveniji še vedno obvezna! Popravljeno Maj 15, 2014. Popravil Demon cikadina 1
TOMCAT Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 ........posledice slabega vremena.......................sej bo boljš thumper in Demon 2
motozajebant Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Jaz s tem nimam težav.... se čez ovinek peljem kar naravnost, pa kokr gre gre thumper, Ender 2, gregorjanc in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 http://www.motorcycle-usa.com/667/17066/Motorcycle-Article/2014-KTM-1190-Adventure-Moto-Stability-Control.aspx Jaz mam pa to pa grem s punim v ovink :grim cikadina 1
Zivnorc Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Jaz s tem nimam težav.... se čez ovinek peljem kar naravnost, pa kokr gre gre ...ti... k maš auspuhe naravnost pod zicom....če bi jih imel na stran..ko gregorjanc, bi šel lohk do auspuhov. Jest sem šu enkrat skor do auspuhov, pa je šlo pol še mal po riti, pa po hrbtu... pa po glavi... pa v maline in ne v buče, kot je sicer napisano v naslovu teme.... gsxf750 1
ludiluka Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Kmet to je edino pravilno sam softiči rabijo žlajfe jst jih nikoli ne uporabljam sam gas do konca skozi in nagneš v ovinek in je diske in čeljusti sem pa dol pošraufal ker je sam nepotrebna navlaka na motorju ...ti... k maš auspuhe naravnost pod zicom....če bi jih imel na stran..ko gregorjanc, bi šel lohk do auspuhov. Jest sem šu enkrat skor do auspuhov, pa je šlo pol še mal po riti, pa po hrbtu... pa po glavi... pa v maline in ne v buče, kot je sicer napisano v naslovu teme.... Vidiš to se zgodi pa zato ker nisi mel ciklistike zadej pol je bil pa motor razštelan Cufa 1
gregorjanc Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Kmet to je edino pravilno sam softiči rabijo žlajfe jst jih nikoli ne uporabljam sam gas do konca skozi in nagneš v ovinek in je diske in čeljusti sem pa dol pošraufal ker je sam nepotrebna navlaka na motorju A pol s svojo anakondo med jajci bremzaš po tleh
ludiluka Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 ne ne bremzam z jajci z anakondo pa sam težo prestavljam z leve strani na desno odvisno v katero stran je ovinek
Zivnorc Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 ... snejk stajl je fajn za tazavite ovinke....
motozajebant Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 A pol s svojo anakondo med jajci bremzaš po tleh Čuna mu je mejhna, sam z jajci pa ubija
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se