Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Jest pa prakticiram spredaj en razred boljšo gumo kot zadaj. Npr.PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA spredaj, DUNLOP SPORT SMART II zadaj.  Sicer bi blo fajn tudi zadaj imet Corso ampak prevozit z njo le 3300 km je pa čist premalo. S sprednjo Corso pa naredim dobrih 5000, kar naredim tudi z zadnjo Dulopko.

Sta pa še 2 razloga.

Prvi je, da zdrs zadnje še nekako prenesem, zdrs prve me pa čist iz tira vrže.

Drugi pa je, da zavore primejo kolikor drži prva guma.

 

Zadnjič sem prebral na forumu, da ima Fazerka zanič zavore. Jaz pa trdim, da bo zavorna pot, če spredaj en disk stran vzameš praktično enaka. Dva diska sta zato, da se zavore kasneje pregrejejo in da je potrebna manjša sila na ročki pa še kaj bi se našlo. Zavorna pot je najbolj odvisna od trenja med gumo in podlago. In ker je naš asfalt večkrat slab kot dober je pač zavorna pot najbolj odvisna od gume.

Objavljeno

Pol pa en disk pa celjust odsraufaj..bo manjsa nevzmetena masa..buco hoces prodat..isto tut uno s bolj sportno gumo spredej..in ja..fejzrka ma slabe bremze..ampak se zmer boljse kot si jih 80 posto ljudi upa uporabit

Objavljeno

Pol pa en disk pa celjust odsraufaj..bo manjsa nevzmetena masa..buco hoces prodat..isto tut uno s bolj sportno gumo spredej..in ja..fejzrka ma slabe bremze..ampak se zmer boljse kot si jih 80 posto ljudi upa uporabit

Ti bom še eno bučo prodal... Zavorna pot s sopotnikom ali brez je praktično enaka. 

In ne mislim se prav nič kregat in dokazovat... itak so to buče.

Objavljeno

Ti bom še eno bučo prodal... Zavorna pot s sopotnikom ali brez je praktično enaka.

In ne mislim se prav nič kregat in dokazovat... itak so to buče.

Zakaj je poten na pisti taka razlika v zaviranju s praznim ali polnim tankom? 15 litrov tehta mal manj kot ena 50 kilska manekenka. Daj se kako bucko vrz..

Objavljeno

Zakaj je poten na pisti taka razlika v zaviranju s praznim ali polnim tankom? 15 litrov tehta mal manj kot ena 50 kilska manekenka. Daj se kako bucko vrz..

Evo bučke... presodi sam, je res, ni res:

Super športni motocikli imajo najnižje težišče in tudi zato so sposobni največjih nagibov.

Objavljeno (popravljeno)

Isaac Newton se obrača v grobu.

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

bo treba mal razmišljat o teh treh bučkah... ne dvomim, da mi bo kdo pritrdil.

Torej, pri tretji bučki trdim, da imajo športni motorji najvišje težišče.

Objavljeno

motom z vsem spoštovanjem:

za hece imamo druge rubrike,če pa misliš v zadnjih dizertacijah resno,potem je čas za strokovni pregled

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

že će maš vzmetenje slabše, je zavorna pot daljša, pa še pr zavorah nismo :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

bo treba mal razmišljat o teh treh bučkah... ne dvomim, da mi bo kdo pritrdil.

Torej, pri tretji bučki trdim, da imajo športni motorji najvišje težišče.

... pritrjujem :yes:

... višje težišče in s tem večje nagibe dosežejo zaradi dveh jajc na zicu...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jest pa prakticiram spredaj en razred boljšo gumo kot zadaj. Npr.PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA spredaj, DUNLOP SPORT SMART II zadaj.  Sicer bi blo fajn tudi zadaj imet Corso ampak prevozit z njo le 3300 km je pa čist premalo. S sprednjo Corso pa naredim dobrih 5000, kar naredim tudi z zadnjo Dulopko.

Sta pa še 2 razloga.

Prvi je, da zdrs zadnje še nekako prenesem, zdrs prve me pa čist iz tira vrže.

Drugi pa je, da zavore primejo kolikor drži prva guma.

 

Zadnjič sem prebral na forumu, da ima Fazerka zanič zavore. Jaz pa trdim, da bo zavorna pot, če spredaj en disk stran vzameš praktično enaka. Dva diska sta zato, da se zavore kasneje pregrejejo in da je potrebna manjša sila na ročki pa še kaj bi se našlo. Zavorna pot je najbolj odvisna od trenja med gumo in podlago. In ker je naš asfalt večkrat slab kot dober je pač zavorna pot najbolj odvisna od gume.

Hahahahahahaha, saj ne vem ali se z vsem napisanim ŠALIŠ, ali si res v te BEDARIJE prepričan..... :kva2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ti bom še eno bučo prodal... Zavorna pot s sopotnikom ali brez je praktično enaka.

In ne mislim se prav nič kregat in dokazovat... itak so to buče.

Ta izjava je ŠELE BOLANA!!!! :kva2:

bo treba mal razmišljat o teh treh bučkah... ne dvomim, da mi bo kdo pritrdil.

Torej, pri tretji bučki trdim, da imajo športni motorji najvišje težišče.

AHAHAHAHAHAHA, tebi bi morali vzeti izpit in osebno! :slap::slap::slap::slap::slap::slap::slap:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jest pa prakticiram spredaj en razred boljšo gumo kot zadaj. Npr.PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA spredaj, DUNLOP SPORT SMART II zadaj.  Sicer bi blo fajn tudi zadaj imet Corso ampak prevozit z njo le 3300 km je pa čist premalo. S sprednjo Corso pa naredim dobrih 5000, kar naredim tudi z zadnjo Dulopko.

Sta pa še 2 razloga.

Prvi je, da zdrs zadnje še nekako prenesem, zdrs prve me pa čist iz tira vrže.

Drugi pa je, da zavore primejo kolikor drži prva guma.

 

Zadnjič sem prebral na forumu, da ima Fazerka zanič zavore. Jaz pa trdim, da bo zavorna pot, če spredaj en disk stran vzameš praktično enaka. Dva diska sta zato, da se zavore kasneje pregrejejo in da je potrebna manjša sila na ročki pa še kaj bi se našlo. Zavorna pot je najbolj odvisna od trenja med gumo in podlago. In ker je naš asfalt večkrat slab kot dober je pač zavorna pot najbolj odvisna od gume.

No jest mam spredi sam en disk (Brembo kit) + zamenjal sem še original gumi zavorno cev s pletenico+ dal sem noter Brembo zavorne ploščice, bremz olje mam pa sedaj Motul 5.1 (ga ne upari prehitro). In glej ga zlomka- s posegom v prednje zavore z vložkom pod 50 evrov sem dosegel brutal učinek . Sam se pa čuti ker je en sam disk ko se gre v dolino in če samo s prednjo bremzam se mi zdi, da hoče prednje kolo "zapotegent" na stran, takrat moram obvezno uporabljati zadnjo zavoro, da ga zniveliram. Se pa strinjam, da je pri "polaganju" vse v kvaliteti prednje gume. Čeprav mam pa zadnjo gumo s strani prav #nacofano# in ne lepo pobrano, saj se ne morem nagniti v določenih ovinkih preveč ker začnem z auspuhom  drajsati po tleh :BUA: . Jap potrebno bo zamenjati motor- ni druge variante :closedeyes: .

Objavljeno (popravljeno)

V glavnem, OSNOVE FIZIKE so marsikomu še vedno tuje, čeprav je to OSNOVNOŠOLSKA izobrazba, ki je v Sloveniji še vedno obvezna!  :boobies:

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno

........posledice slabega vremena.......................sej bo boljš :D 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz s tem nimam težav.... se čez ovinek peljem kar naravnost, pa kokr gre gre :ninja:

Objavljeno

Jaz s tem nimam težav.... se čez ovinek peljem kar naravnost, pa kokr gre gre :ninja:

...ti... k maš auspuhe naravnost pod zicom....če bi jih imel na stran..ko gregorjanc, bi šel lohk do auspuhov.

Jest sem šu enkrat skor do auspuhov, pa je šlo pol še mal po riti, pa po hrbtu... pa po glavi...   pa v maline in ne v buče, kot je sicer napisano v naslovu teme....

Objavljeno

Kmet to je edino pravilno sam softiči rabijo žlajfe jst jih nikoli ne uporabljam sam gas do konca skozi in nagneš v ovinek in je diske in čeljusti sem pa dol pošraufal ker je sam nepotrebna navlaka na motorju

...ti... k maš auspuhe naravnost pod zicom....če bi jih imel na stran..ko gregorjanc, bi šel lohk do auspuhov.

Jest sem šu enkrat skor do auspuhov, pa je šlo pol še mal po riti, pa po hrbtu... pa po glavi... pa v maline in ne v buče, kot je sicer napisano v naslovu teme....

Vidiš to se zgodi pa zato ker nisi mel ciklistike zadej pol je bil pa motor razštelan

Objavljeno

Kmet to je edino pravilno sam softiči rabijo žlajfe jst jih nikoli ne uporabljam sam gas do konca skozi in nagneš v ovinek in je diske in čeljusti sem pa dol pošraufal ker je sam nepotrebna navlaka na motorju

A pol s svojo anakondo med jajci bremzaš po tleh :D

Objavljeno

ne ne bremzam z jajci z anakondo pa sam težo prestavljam z leve strani na desno odvisno v katero stran je ovinek 

Objavljeno

:kva1:  pol maš ti žiroskop med nogami :P

Objavljeno

... snejk stajl je fajn za tazavite ovinke....

Objavljeno

A pol s svojo anakondo med jajci bremzaš po tleh :D

 

Čuna mu je mejhna, sam z jajci pa ubija :lol1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!