Skoči na vsebino

Bučke o naklonu in zavorah (predobro za zbrisat)


Priporočene objave

kua je to ovink :?

 

to je un ki hvata krivine :P

 

Objame jih al kako :?

 

to je un k seka ovinke :P

 

a pol ga pou manka :?

 

bučke jem pa pohane ... njami njami :krneki:

 

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

 

 a je blo premalo postov napisanih na forumu prejšnji mesec, pa sta morala kosho in motorn hitro v akcijo?? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PLIZZZ draga Cufa,dej te BUČKE v Kr'neki ali pa Test pod recimo Eko agrobiznis in ABC traktorjev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začel bom verjet v kemtrejle, ker se mi zdi, da je letos nadpovprečna količina odklonskega vedenja na forumu. :grupni: :grupni:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no vidis ti mas visoko tezisce in zato gres tko lepo po ovinkih, sej tip ma prou.

sicer jst bi rada celo razlago te bucke da je nizko tezisce v bistvu en velik nateg slisala. ker zdej me zadeva ze res zanima. mogoce smo pa res bili zavedeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej si "vektorje" in "sile" v učbeniku fizike za devetletko.

 

Povprečno pismenemu in inteligentnemu - je hitro jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj se najprej zahvalim moderatorju, da je za tele bučke kar odprl novo temo. Verjetno se mu je zdelo dovolj zanimivo ali pa zabavno.

Zdaj se pa čutim dolžnega malo več povedat in upam, da ne boste zapenjali za finese.

 

Superšportniki imajo visoko težišče, ker ga enostavno morajo imeti za velik nagib. Že touring motorji hitro plužijo, harleyi so pa sploh pri tleh. Poglejte si kakšno dolgo berglo imajo za parkirat in pod kakšnim kotom se odpre. O visokem težišču pa je najboljši pokazatelj izvedba wheelija. S sportakom ni problema pa tudi z visoko nasajenim terencem gre. Touring motorja še nisem videl,da naredi wheelie, kaj šele harley.

Nekaj vrstic nazaj je danci1973 podal linke, ki pa govorijo o višanju/nižanju težišča z voznikom, ne pa motorja.

 

Kar se tiče bučke z zaviranjem z enim diskom ali dvema... Vsak motor ima ali bi vsaj moral imeti zavore, ki lahko blokirajo kolo (ali z ABS tik do zdrsa) in to ne glede na število in premera diskov. Naprej je logično, da je zavorna pot odvisna od maksimalnega trenja gume na podlago. Boljša guma in boljši asfalt skrajšata zavorno pot, ker kasneje pride do zdrsa. Z enim diskom, ki se bo hitro pregrel boste pa to storili manjkrat zaporedoma, ane.

Teoretično bi torej nizek harley imel krajšo zavorno pot kot športnik. Pogoj je dovolj grob asfalt, ki bi sportaka postavil na prvo kolo, harley pa bi moral imeti tudi enako kvalitetne gume. Pa še en nasvet, bojte se avtobusov, imajo hudo kratko zavorno pot.

 

Zdaj pa še zavorna pot s sovoznikom ali brez, ampak drži le v primerih, ko ne pride do wheelija. Sopotnica s svojo težo ob zaviranju poveča pritisk gume (trenje gume) na podlago. Zato se zavore tudi bolj pregrevajo, obrabljajo ob vožnji s sopotnico. Se pravi, sopotnica nam poveča trenje, obenem pa poveča skupno težo, kar se kompenzira s približno enako zavorno potjo v obeh primerih.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm zgleda da še marsikej nisi videl da ti ni žena naštimala kak parental control na računalniku??

 

Lahko se pa jst motim pa to niso touring motocikli ajd bmw tko baje ni motor kaj pa ostali?? honde so baje dobre?? harley je pa itak drekpumpa te videoti so pa pomoje računalniško narejeni 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motom.... pojdi enkrat na Faak pogledat, kaj profiji delajo s pol tone težkimi jajci... Ti ga aufajo, da glava peče. Tako, da... da se delati Wheelije, da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda se da najti harleya ki naredi stoppie, le nenavadno kratek in visok je.

Prav...zmagal si. Nima smisla.

Pa si že razmislil o tem, da bi svoje teze predstavil na kakšni znanstveni ustanovi? Torej, če jaz na svoj motor nabašem sopotnico, polno prtljage, pa še kakšno utež zraven... bo zavorna pot krajša? Ker trenja bo dovolj in preveč... :smoke:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav...zmagal si. Nima smisla.

Pa si že razmislil o tem, da bi svoje teze predstavil na kakšni znanstveni ustanovi? Torej, če jaz na svoj motor nabašem sopotnico, polno prtljage, pa še kakšno utež zraven... bo zavorna pot krajša? Ker trenja bo dovolj in preveč... :smoke:

Pravzaprav tele bučke niso zrasle na mojem zelniku, vse sem nekje prebral, zato si tega ne morem lastiti. Bučkam verjamem pa tudi razumem za kaj in kako to gre...

Vse to pa sem napisal zato, da bi skupaj predebatirali in vsi skupaj imeli kaj od tega.

 

In glede tvojega mnenja o zavorni poti: ''Se pravi, sopotnica nam poveča trenje, obenem pa poveča skupno težo, kar se kompenzira s približno enako zavorno potjo v obeh primerih.''

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sopotnica poveca trenje edin ce je ne znas dobr zakurt

lej vcasih so tudi une k so trdil da je zemlja okrogla na grmadi zažgal. tko da dejmo cloveku priloznost da se kej razjasni, ker stvar je res fascinantna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj je pa še meni prebilo:moj moped ima proti šleperju zanemarljivo trenje,zanemarljivo zavorno moč in če upoštavamo da  dvajset ton na šleparju pomeni za zaviranje isti prdec kot mojih sto kg,potem bo moja zavorna pot  pri 130km/h l približno 120,34 m daljša kot pri šleperju :hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!