david125 Objavljeno Januar 30, 2003 Opozori Objavljeno Januar 30, 2003 Živjo motoristi. Imam eno vprašanje, ki je tako bolj teoretično in bi se mogoče dalo tut kje poiskat (če je na tem forumu, potem naj to temo moderatorji kar zbrišejo). Zanima pa me Ducatijevo krmiljenje ventilov oz. neki desmo... Kaj je to, njegove prednosti in slabosti,...? Skratka čim več mnenj. :oops:
Pervy Objavljeno Januar 30, 2003 Opozori Objavljeno Januar 30, 2003 ta tema je bila opisana v prejšnji ali predprejšni številki motorista med oldtimerji. zanimivo pa tudi z skicami. je pa stvar dokaj komplicirana in obsežna, jaz poznam sam princip "prisiljenega krmiljenja ventilov" (strojniki ne me napast če sem narobe napisal :wink: ), opisati pa ti nebi mogel ker je preobsežno, zato lepo revijo v roke pa boš vse zvedel. 8)
Desmo Objavljeno Januar 30, 2003 Opozori Objavljeno Januar 30, 2003 Informacije o Ducatiju se najprej splača iti iskat na www.ducati.com. O desmo sistemu si lahko za začetek nekaj prebereš klele: http://www.ducati.com/bikes/techcafe.jhtml...chnical&artID=2
pero Objavljeno Januar 30, 2003 Opozori Objavljeno Januar 30, 2003 Ja v motoristu je bilo res lepo opisano pa kaj to še celo slikce so ble zravn!! :D :wink: No zdej mi je pa vse jasn! Ciao,by Pero
Brrrm Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 To je bilo res lepo opisano v Motoristu, zato je najbolje, da si priskrbiš tisti izvod in prebereš. Pa tudi na zgoraj omenjene spletne strani poglej. Ampak tako, zelo na kratko: pri ostalih sistemih krmiljenja ventilov je tako, da odmična gred ali odmični vzvod s pritiskom na steblo ventila potisne ventil v valj in s tem odpre sesalno ali pa izpušno odprtino. Ko odmična naprava sprosti ventil, ga v zaprti položaj prisili vzmet. Pri desmotu pa je ventil "togo" vpet v odmični sklop, ki s svojim gibanjem sili ventil tako v odrti, kot v zaprti položaj. Za vzmeti vemo, da imajo svoje zakonitosti in da imajo, v odvisnosti od svoje materialne sestave in oblike, nekje mejo, ko še dovolj hitro in dobro zapirajo. Če to njihovo frekvenco nihanja, izraženo z obrati motorne gredi prekoračimo, vzmeti ne zmorejo več pravočasno zapirati ventilov. Pri desmotu se to ne more zgoditi, ker ventil togo sledi vodilu. Je pa očitno desmo dražji za izdelavo, zato so vzmeti bolj razširjene. Pa niso vedno in povsod uporabljali samo takih ventilov, kot smo jih sedaj najpogosteje navajeni. V zgodovini so imeli tudi drsnike, ploščice, ki so z drsenjem preko izpušne ali sesalne odprtine drsele sem in tja in tako odpirale in zapirale odprtino. Njihova prednost je bila v izjemni tihosti motorja.
k69mj Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 Primer zanimivega načina izvedbe ventilov (simple kot pasulj): http://www.coatesengine.com/index1.html http://www.coatesengine.com/technology.html http://www.coatesengine.com/TheEngineOfTheFuture.html http://www.coatesengine.com/eGallery/pages...ValveSystem.htm
Brrrm Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 Zakaj tega ni že v avtomobilskih motorjih? Tesnenje hitro vrteče se krogle.
dave the wave Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 Evo, to ti je ena od najenostavnejsih izvedb prisiljenega krmiljenja ventilov: Nikjer vzmeti , ventil pa odpira in zapira odmicna gred. Sicer pa tudi jaz priporocam: preberi si motorista. lp DTW
Sanda7 Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 Hallo. Sej ti je že Pervy napisal.Mal se pa tud sam potrud :roll:
hotschko Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 Jaz bi izpostavil še dejstvo, da je ena bistvenih prednosti takšnega uravnavanja ventilov prav ZAPIRANJE. Sesalni ali izpušni ventil je lahko do konca odprt istveno dlje kot pri vzmetnih sistemih, saj ni nevarnosti, da bi prišlo do uničevalnega srečanja z batom. Posledično iz tega seveda sledi, da je pretok zraka večji, iz tega sledi večja moč in bolj nadzorovano delovanje motorja.
pero Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 Jaz bi izpostavil še dejstvo, da je ena bistvenih prednosti takšnega uravnavanja ventilov prav ZAPIRANJE. Sesalni ali izpušni ventil je lahko do konca odprt istveno dlje kot pri vzmetnih sistemih, saj ni nevarnosti, da bi prišlo do uničevalnega srečanja z batom. Posledično iz tega seveda sledi, da je pretok zraka večji, iz tega sledi večja moč in bolj nadzorovano delovanje motorja. Zakaj pa nima potem tega sistema večina proizvajalcev motorjev???A je izdelava toliko dražja?? :lol: :? Ciao,by Pero
hotschko Objavljeno Februar 2, 2003 Opozori Objavljeno Februar 2, 2003 Jaz bi izpostavil še dejstvo, da je ena bistvenih prednosti takšnega uravnavanja ventilov prav ZAPIRANJE. Sesalni ali izpušni ventil je lahko do konca odprt istveno dlje kot pri vzmetnih sistemih, saj ni nevarnosti, da bi prišlo do uničevalnega srečanja z batom. Posledično iz tega seveda sledi, da je pretok zraka večji, iz tega sledi večja moč in bolj nadzorovano delovanje motorja. Zakaj pa nima potem tega sistema večina proizvajalcev motorjev???A je izdelava toliko dražja?? :lol: :? Ciao,by Pero predvsem nastavljanje takšnega sistema je dražje, saj je pri enakem številu ventilov 2x več dela ... če se ne motim ima ducati svoj sistem patentiran in ga zato ostali ne morejo uporabljati ...
Sanda7 Objavljeno Februar 2, 2003 Opozori Objavljeno Februar 2, 2003 Tile italijani niso tako neumni kot naši Elanovci,ki niso znali izdelka zaščitit. To sem pa mal mim kresnla
pero Objavljeno Februar 2, 2003 Opozori Objavljeno Februar 2, 2003 Jaz bi izpostavil še dejstvo, da je ena bistvenih prednosti takšnega uravnavanja ventilov prav ZAPIRANJE. Sesalni ali izpušni ventil je lahko do konca odprt istveno dlje kot pri vzmetnih sistemih, saj ni nevarnosti, da bi prišlo do uničevalnega srečanja z batom. Posledično iz tega seveda sledi, da je pretok zraka večji, iz tega sledi večja moč in bolj nadzorovano delovanje motorja. Zakaj pa nima potem tega sistema večina proizvajalcev motorjev???A je izdelava toliko dražja?? :lol: :? Ciao,by Pero predvsem nastavljanje takšnega sistema je dražje, saj je pri enakem številu ventilov 2x več dela ... če se ne motim ima ducati svoj sistem patentiran in ga zato ostali ne morejo uporabljati ... Pa sej kot v 'Motolistu' piše Ducatijeva zadeva še zdaleč ni edina!!! :idea: Ciao,by Pero
Desmo Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 Tudi v zadnjem Moto Pulsu je pet strani namenjenih Ducatijevim strojem, vključno s podrobnostmi o desmodromiki.
Brrrm Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 pet strani (podkupljeni novinarji presss) :P :wink:
dreyc Objavljeno Februar 22, 2003 Opozori Objavljeno Februar 22, 2003 DESMO in Čipi za injection (za povečanje dovoda zraka) ?? Ima kdo izkušnje s tem ???
perimund Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 Moje mneje. Ma jest mislim da un inžinir od ducatija ni mogu dobro spat in je mal prevec razmislaj in risal pol je pa naredu DESMO pa DESMO QUTRO sisteme, ki niso toliko boljsi - kolikor vec vzdrzevanja rabijo (zajebanjcije :arrow: delovnih ur serviserja :arrow: račun) oz. koliko vec crjujejo (od klasicnih "federckov"). po domace tip je malo prevec zakompliciral oziroma "odkril toplo vodo"
Guzzila Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 (popravljeno) Čisto tako iz radovednosti, bi rad poznavalce Ducatijev vprašal, kako v bistvu deluje desmodromično krmiljenje ventilov. Vem kako zgleda ne vem pa kako deluje, ker še nikjer nisem zasledil nobenega opisa te tehnološke poslastice. V čem je sploh fora in kakšne so prednosti tega krmiljenja. Hvala! Popravljeno September 9, 2003. Popravil KAWAMAN
Ice Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 prisiljeno odpiranje in zapiranje ventila.zato zelo natancno vodenje odpiralnih casov z malo vecjo obrabo kot pri fedrih. simpl k´pasulj.
Ižanc Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 Čisto tako iz radovednosti, bi rad poznavalce Ducatijev vprašal, kako v bistvu deluje desmodromično krmiljenje ventilov. Vem kako zgleda ne vem pa kako deluje, ker še nikjer nisem zasledil nobenega opisa te tehnološke poslastice. V čem je sploh fora in kakšne so prednosti tega krmiljenja. Hvala! Če te zanimajo podrobnosti lahko malce pobrskaš po naslednji net strani: Ducatisuite
Nearrain Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 ...jest sem bil pa zihr, da bosta kle na dolgo in široko odgovarjala Hočko & Desmo... :doze:
Brrrm Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 Še študirata literaturo, ali sta šla pa stroje odpirati, da bosta lahko kaj več napisala. :D
cyc Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 Zakaj stroje odpirat, a niso Ducatiji tak al tak vecinoma v razstavljenem stanju? O:-) :devil: ;) Joke :D Tule je razlaga desmodromike: Desmodromic valve opening Tu je pa se opis kako to pocno vrli ducatisti ;) Valve adjustment
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se