Dr. _MAXXI_ Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 Še študirata literaturo, ali sta šla pa stroje odpirati, da bosta lahko kaj več napisala. :D :lol1: heheh sva dva ki sva pomisnla čisto na isto stvar :P
hotschko Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 :lol1: heheh sva dva ki sva pomisnla čisto na isto stvar :P no no fantje ... saj ni tako hudo ... B) kar se pa sistema Desmodromic tiče, v strnjeni obliki napisal ICE, več prebereš na objavljenih linkih, pa tudi na tem forumu smo že imeli podobno temo ... iskalnik -> "desm" ... išči
simonsi Objavljeno Februar 24, 2004 Opozori Objavljeno Februar 24, 2004 Jo! Mene pa zanima kolk vas pride kaj štelanje tega čuda tehnike? Pa koliko časa vzame, na koliko kilometrov, kje (pri komu) :naughty:, pa zobat jermen na koliko ga menjate, pa koliko stane? Jap, cena me v glavnem zanima, predvsem pri M900. LP
roly Objavljeno Februar 24, 2004 Opozori Objavljeno Februar 24, 2004 Moje mneje. Ma jest mislim da un inžinir od ducatija ni mogu dobro spat in je mal prevec razmislaj in risal pol je pa naredu DESMO pa DESMO QUTRO sisteme, ki niso toliko boljsi - kolikor vec vzdrzevanja rabijo (zajebanjcije :arrow: delovnih ur serviserja :arrow: račun) oz. koliko vec crjujejo (od klasicnih "federckov"). po domace tip je malo prevec zakompliciral oziroma "odkril toplo vodo" Desmo sistema niso razvili pri Ducatiju... :unsure:
premza Objavljeno Februar 24, 2004 Opozori Objavljeno Februar 24, 2004 Prednost desmodromike je v tem, da omogoča natančno krmiljenje ventilov tudi pri zelo visokih vrtljajih (ko federčki več ne dohajajo). Zakaj z njo komplicirajo pri zračno hlajenih Ducatijih, ki pri 8000/min še komaj dihajo, mi ni jasno :? monsterogi 1
kristian Objavljeno Februar 25, 2004 Opozori Objavljeno Februar 25, 2004 (popravljeno) Zakaj pa Breitling v svoje ure vgrajuje tako kompleksne mehanizme, ko bi pa lahko navadno quarz elektroniko not vrgli in 100 tolk zaslužl in ure bi glih tako točno tekle? Evo odgovor na tovje vprašanje je novo vprašanje, ki vsaj malo razloži zakaj! Kaj pa Desmo dela v GP se pa tko vidi, saj so najhitrejši motorji ravno Ducatiji (žal še ne po času, vsakakor pa po končni hitrosti na ravninah). Popravljeno Februar 25, 2004. Popravil kristian
janduc Objavljeno Februar 25, 2004 Opozori Objavljeno Februar 25, 2004 Jap, cena me v glavnem zanima, predvsem pri M900. V Trstu v Ducati store pride cca 38 eurov en jermen. V Lj pri novem zastopniku pa 12kSIT :angry: Sorry, sem novopečeni član foruma, zato lep pozdrav vsem! :OK:
janduc Objavljeno Februar 25, 2004 Opozori Objavljeno Februar 25, 2004 (popravljeno) Če imaš veselje sam kaj pošraufat, si malo preberi tukaj Popravljeno Februar 25, 2004. Popravil janduc
hotschko Objavljeno Februar 25, 2004 Opozori Objavljeno Februar 25, 2004 Jo! Mene pa zanima kolk vas pride kaj štelanje tega čuda tehnike? Pa koliko časa vzame, na koliko kilometrov, kje (pri komu) :naughty:, pa zobat jermen na koliko ga menjate, pa koliko stane? Jap, cena me v glavnem zanima, predvsem pri M900. LP Menjava jermena in nastavljanje ventilov je vsakih 20k km ... tukajle pa imaš moje dosedanje servise ... da boš imel občutek koliko stane redno vzdrževanje M750 ... za M900 je zelo podobno. servis 50.000 - v teku (Simon Dacar) servis 40.000km - junij 2003 (Simon Dacar) ventili - samo kontrola svecke 2.500 sit jermeni 11.000 sit oljni filter 2.000 sit ciscenje KN zracnega filtra 1.000 sit filter goriva 1.000 sit Oring tesnilo skopke 1.000 sit hidravlicne tekocine 1.000sit veriga in verižniki - 40.000 delo 18.000sit (5 ur) servis 30.000km - Julij 2002 (Simon Dacar) Oring tesnilo skopke - 1000 svecke - 2500 ciscenje KN zracnega filtra - 1000 oljni filter - 2000 filter goriva - 1000 delo - 11000 servis 20.000km - april 2002 (Simon Dacar) delo - 35000 (ventili + servis) - 10 ur Oring tesnilo skopke - 1000 olje za hidravliko - 800 svecke - 2500 jermeni - 10000 ciscenje KN zracnega filtra - 1000 oljni filter - 2000 filter goriva - 1000 veriga - 20000 servis 10.000 km - September 2000 (zornik bled) olje, filter, delo - 16.516 sit servis 1.000 km - Avgust 1999 (megaavto) olje, filter, delo - 18.683 sit na 40k km nastavljanje ventilov ni bilo potrebno (so bile vse tolerance še točno tam kot pri 20k) zato je bil 40k servis bistveno cenejši od 20k. Treba pa je povedat, da je pri VSAKEM servisu v delu vštet tudi celoten in splošni pregled motorja ter nastavitev in poporavilo manjših pomanlkjivosti, ki jih niti nisem zapisoval.
simonsi Objavljeno Februar 25, 2004 Opozori Objavljeno Februar 25, 2004 Če imaš veselje sam kaj pošraufat, si malo preberi tukaj Hvala, sem to stran že podrobno pregledal :naughty: , in je zelo zanimiva, čeprav ima tam tolerance zapisane v inčah, kar mi ne leži najbolje.
simonsi Objavljeno Februar 25, 2004 Opozori Objavljeno Februar 25, 2004 delo - 35000 (ventili + servis) - 10 ur No saj ta strošek glede ventilov se pa da prebavit. THX Hotschko, take specifične, pregledne, zanimive, podrobne in on topic podatke se rabi :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se