Skoči na vsebino

Ideje za predelavo skuterjev


vuca77

Priporočene objave

realnih 110 maksimalno ce ne menjas se zobnikov

Hmm...

110 s čem? Z Corso ja..z evolutionom in evo. izpuhom 21 frgazerjem pa valjda da maš dobro uštelene zobnike, fedrce, valčke bi mogl it prek 130..k to je že skor ful race varjanta..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej __Aerox___

če ne menjaš zobnikov in misliš da bi to šel 130+km/h se kar fajn motiš, ja rečmo da ti bo to mogoče uspelo ko ti bo piho veter v hrbet, ti boš v aerodinamičnem položaje, prazn tank boš mel, PELAL SE BOŠ V NEKO STRMO DOLINO.... meni je uspelo mojiga dobit na 95km/h ko je normalno še 75, pa še to ko je bil zeeeelo strmi breg, tak da si lahko ti 130+ odpišeš, lahko pa si 105-110 vrišeš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in keko vi predvidevate da bi šel aerox letnik 2001 z:

- leovince zx

- polini ali malossi 70cc navadni kit

- primarni zobniki, malossi al polini

???

bi šel prek 100?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogo ti bi it tam okoli 110-120km/h če pa še boš dal športni filter gor pa večjo dizo pa še malo več mogoče.Samo 100% ti bo šo 110km/h brez športnega filtra pa večje dize :lol: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo aerox meni je en mero z Aprili RS125 pa mu je kazalo 100km/h pol pa mi je mero bratranec z avtom pa mu je kazalo 97km/h :lol: :lol: Tak da bi mi mogo it po tamalem 130km/h brez vetra v hrbet :rofl:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogo ti bi it tam okoli 110-120km/h če pa še boš dal športni filter gor pa večjo dizo pa še malo več mogoče.Samo 100% ti  bo šo 110km/h brez športnega filtra pa večje dize :lol:  :lol:  :lol:

ja jaz tudi mislim da bi mi mogo iti tolko, saj gre tomosakiju, točno tolko, pri taki predelavi

pa tak za info: večjo dizo morš dat nujno notr, ko daš notr tudi 70cc, ker to je že logično, večja prostornina rebi več bencina, torej je to logično, je tak?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo aerox meni je en mero z Aprili RS125 pa mu je kazalo 100km/h pol pa mi je mero bratranec z avtom pa mu je kazalo 97km/h :lol:  :lol: Tak da bi mi mogo it po tamalem 130km/h brez vetra v hrbet :rofl:

hmmm.... dobro no z funkijom bi ti mogoče šlo 97 samo s tem ke pa si ti napiso pa nikol in nikdar 130 ker tega navadni zobniki na dopuščajo

zamisli si: bmw trojkica in ga hočeš spravit v 1. ali pa 2. prestavi do 240km/h!!! je to mogoče? z navadni prestavnim razmerjem žiher ne, ko pa malo podaljšaš to prestavno razmerje pa ga tudi nebo mogo dobit do 240, samo v 2. bi ga mogoč dobo prek 100, mogoč

no vglavnem drugi primarni zobniki služijo temu da se podaljša to razmerje, torej dajo končno hitrost, pospeški so mogoče malo slabši

sekundarni zobniki pa imajo obratno funkcijo, torej boljše pospeške

če imaš igro gp3 ali gp4 (če je niaš ti lahko jaz posodim) in tam se idi malo špilat z prestavnim razmerjem, prvo ga skrajši, pospeški bojo raketni, končna pa nekje 300, če pa boš podaljšo razmerje pa priješ čist na izi do 350, samo vleklo pa bo kot zetor (traktor)

tak da malo logično razmisli....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo aerox meni je en mero z Aprili RS125 pa mu je kazalo 100km/h pol pa mi je mero bratranec z avtom pa mu je kazalo 97km/h :lol:  :lol: Tak da bi mi mogo it po tamalem 130km/h brez vetra v hrbet :rofl:

hmmm.... dobro no z funkijom bi ti mogoče šlo 97 samo s tem ke pa si ti napiso pa nikol in nikdar 130 ker tega navadni zobniki na dopuščajo

zamisli si: bmw trojkica in ga hočeš spravit v 1. ali pa 2. prestavi do 240km/h!!! je to mogoče? z navadni prestavnim razmerjem žiher ne, ko pa malo podaljšaš to prestavno razmerje pa ga tudi nebo mogo dobit do 240, samo v 2. bi ga mogoč dobo prek 100, mogoč

no vglavnem drugi primarni zobniki služijo temu da se podaljša to razmerje, torej dajo končno hitrost, pospeški so mogoče malo slabši

sekundarni zobniki pa imajo obratno funkcijo, torej boljše pospeške

če imaš igro gp3 ali gp4 (če je niaš ti lahko jaz posodim) in tam se idi malo špilat z prestavnim razmerjem, prvo ga skrajši, pospeški bojo raketni, končna pa nekje 300, če pa boš podaljšo razmerje pa priješ čist na izi do 350, samo vleklo pa bo kot zetor (traktor)

tak da malo logično razmisli....

Ja, foter mero z avtom pa je šlo okol 115km/h, meni je kazalo nekje isto. včasih malo več, včasih malo manj. Nevem, kje je točno mero. To, da bi šou navadni Aerox 100 ali pa boknedaj 130km/h, je bolj bosa kot pa od Predinovega angela noga.

To je čisto res, kar je napisal aerox, samo če lahko popravim malo; ni nujno da ima z primarnimi tudi slabše pospeške, vsekakor pa se dajo izboljšat z sekundarci. Ampak pri tem pa končna pade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo aerox meni je en mero z Aprili RS125 pa mu je kazalo 100km/h pol pa mi je mero bratranec z avtom pa mu je kazalo 97km/h :lol:  :lol: Tak da bi mi mogo it po tamalem 130km/h brez vetra v hrbet :rofl:

hmmm.... dobro no z funkijom bi ti mogoče šlo 97 samo s tem ke pa si ti napiso pa nikol in nikdar 130 ker tega navadni zobniki na dopuščajo

zamisli si: bmw trojkica in ga hočeš spravit v 1. ali pa 2. prestavi do 240km/h!!! je to mogoče? z navadni prestavnim razmerjem žiher ne, ko pa malo podaljšaš to prestavno razmerje pa ga tudi nebo mogo dobit do 240, samo v 2. bi ga mogoč dobo prek 100, mogoč

no vglavnem drugi primarni zobniki služijo temu da se podaljša to razmerje, torej dajo končno hitrost, pospeški so mogoče malo slabši

sekundarni zobniki pa imajo obratno funkcijo, torej boljše pospeške

če imaš igro gp3 ali gp4 (če je niaš ti lahko jaz posodim) in tam se idi malo špilat z prestavnim razmerjem, prvo ga skrajši, pospeški bojo raketni, končna pa nekje 300, če pa boš podaljšo razmerje pa priješ čist na izi do 350, samo vleklo pa bo kot zetor (traktor)

tak da malo logično razmisli....

Ja, foter mero z avtom pa je šlo okol 115km/h, meni je kazalo nekje isto. včasih malo več, včasih malo manj. Nevem, kje je točno mero. To, da bi šou navadni Aerox 100 ali pa boknedaj 130km/h, je bolj bosa kot pa od Predinovega angela noga.

To je čisto res, kar je napisal aerox, samo če lahko popravim malo; ni nujno da ima z primarnimi tudi slabše pospeške, vsekakor pa se dajo izboljšat z sekundarci. Ampak pri tem pa končna pade.

A ni ponavadi tako, da če zamenjaš obojne zobnike (torej primarne in sekundarne) da je pospešek in končna boljša? Nevem, vsej jest pozna primere k je blo tko..je pa res, da če zamenjaš sam primarne, da dobiš na končni pa pospešek pade, zato se splača dat še neki zram pa zamenjaš obojne pa je..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja meni se je zgodilo obratno. Jas sem menjal primarne zobnike, pridobil sem na končni in tudi pospešek se je izboljšal (kar precej). Ampak kolko je meni znano, je pač vedno nekaj treba vzet v zakup. Če menjaš obojne zobnike pridobiš na nečem, nekaj pa zgubiš. Vsega ne moreš met. Lahko bi se pa Roman kaj oglaso pa povedal, da nebomo širli dezinformacij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja no to mene tudi zanima, tak da Roman vglasi se

jaz sn pač tisto gori z pospeškami pa to napiso, ker ko sn špilo gp3 sn si malo prestavno razmerje drkal in pri dolgem razmerje so bli slabi pospeški, pri kratkem razmerje pa svinjski

ej tomosaki reči mail, pa ti pošlem en programček ki je naret v excele in lahko vpišeš št. zobnikov na prednjem in zadnjem zobnike in ti zračuna, za kolko % se podalša oz. krajša to razmerje!!! al ne rabiš tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A koga zanima ZIP Piaggio s Polini-Malossi komponentami rejdi tu rejs?

Prodam za pošteno ceno, lahko ga uporabite za dirke ali pa komponente pripopate na drug skuter....

BTW: Zraven dam še škatlo rezervnih delov pa znucan kombinezon št. 50...pa škornje 43 šenkam zraven...

Pa malo številk: 17KM, s trenutnimi zobniki 135 km/h, naštiman da ne zariba nikoli!!!!

evo slika:

http://users.volja.net/paliska/zip.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...naštiman da ne zariba nikoli!!!!....

hmmmm.... kak ga te maš naštimaniga???

ma v extremnih razmerah ki niso za skuterja primerne žiher zariba! :)

predstavljaj si vožnjo po pesku z športnim filtrom :) auuu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no.... naštiman je da na dirki ne zariba (oziroma da celo sezono ne zariba!)..... če pa bi ga vozu po pesku pa bi moral priredit filter zraka tako kot imajo krosi, oziroma bi naredil pod sedežem dvoprostorski filter zraka z dvojnim filtrom.... S tem greš lahko v saharo pa ne ribne... :idea:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo pravi človek ti ga mora sestavit, pa deli morajo bit usklajeni med sabo, pa vozit ga moraš z glavo.... največji pomen pa ima skrbno pripravljena mešanica z odličnim oljem.... Zapomni si pravilo: Raje kot en konj več imam 300 kilometrov več... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe torej praviš da morjo bit tuning deli usklajeni, torej morš met vse od polinija al pa vse od malossija pa podobno???

in kako olje uporabljate vi dirkači??

jaz mam kuj alternativo dvotakol :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne! Jaz imam eksplozijski del (cilinder, bat, izpuh) Polinijev, gred, variator, zobniki in sklopka pa Malossi. Fora je v tem da najdeš pravo mero "navitosti", da ti stvar ne trpi preveč! Predvsem bat in cilinder pa morata biti dodatno obdelana (pretoki zbrušeni, robovi zmehčani), navsezadnje je potrebno poskrbeti tudi za blok motorja, saj tak odlitek kot pride iz fabrike ni glih primeren za navite motorje, ker ustvarja preveč turbolence!

Kar se tiče olja pa nujno sintetika (malossi 3.1 ali motul 2T sint), pazit pa je treba na olja ki se slabo mešajo (motul 800). Sama izbira ni tolko pomembna, saj so olja dandanes (skoraj) vsa dobra, bolj pomembna je percentaža, ki je odvisna od vlažnosti zraka! Med suhim in vlažnim zrakom je 1% manjša mešanica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz še ti priporočam da še kurbnvelo menjaš, ker ti bo jo žiher po par taužnt km vtrgalo, te pa boš jo iskal fo variomate :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!