Skoči na vsebino

BMW F 800 GS Adventure


THOMPSON

Priporočene objave

A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.

  

Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....

 

 

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko poveš kaj več? Kaj misliš s tem da ni samo nadgradnja navadnega 800GS?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večji "kestl" in nekaj spremenjene plastike ni neka izboljšava vredna razlike v denarju.

Izgleda pa lepo drži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To mi je vse jassno,samo to smatram kot nadgradnjo starega f800gs-a .Mene bolj zanima tisti del ko omenja ,da to ni samo nadgradnja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misli na F800GS Adventure. Napram navadnemu F800GS je bil deležen nekaj izboljšav, večji rezervoar itd...

Brez itd..!! Tehnično je popolnoma isti motor! Zakaj rabi večji "kesl" ko pa že z normalnim narediš 500km pa ne vem?Je pa meni lepši! Pravi moped za potovanja kjer bo tudi kaj hard enduro vožnje!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največja razlika med GS in ADV je ponavadi hod amortizerjev:

spredaj / zadaj

230mm / 125 mm  (podatek za GS)

230 mm / 215 mm (ADV)

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, nisem se nerodno izrazil. Precej dobro poznam twin 650, 700 je že drugačen, 800gs s prvim nima praktično nič!

 

Sicer je ADV na istem okvirju in bazira na istem motorju kot 800gs, ampak občutek, ko sedeš nanj je pa čisto drug. Vozil ga še nisem....

 V salonu, kjer lahko primerjaš oba, pa je razlika res opazna. Recimo kot med 700gs in 800gs....

 

Ampak predvsem me zanimajo konkretne izkušnje lastnikov. Ne kar neko brezvezno nabijanje mnenj o BMW-jih---Zadeva res ni poceni.  15.328,38e z vso opremo je za marsikoga sanjski dobitek na lotu  :hmm:

 

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No še eno brezvezno mnenje:  boš moral pa še mal počakat na izkušnje lastnikov,ker motor je v prodajalne prišel pred kratkim če se lahko tako izrazim in potem je bila zima :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, motor bo ze drugo sezono na cesti. Ne vem koliko slo voznikov ga je kupilo, a tujci se že vozijo po naših cestah. Cena pa je s popustom, ki ti ga brez kakih hudih pregovarjanj dajo, cca12.500 - 13.000 z vso opremo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti lahko svetujem, za enako ceno dobiš novo Yamaho XT1200ZE Super tenere s tempomatom, gretjem ročic, elektronskim vzmetenjem, večjo močjo, cenejšim vzdrževanjem itd...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, le da je GS 800 ADV motocikel za teren in za (uporabna!) terenska potovanja! XT 1200ZE Super Tenere pa "težka krava!" Pa ne mislim pluvati po njej, ker je odličen motocikel, ki nudi funkcionalnost, vse udobje in konfort, ki je potreben za križarjenja npr. "po Evropi"! Za teren, pa.... Enako kot GS 1200. Pa ne sedaj natolcevati, da ni res.....

Ja, je. Ampak za dece iznad 100 kg (suhe teže)!! :yes:

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma Motorider dej nehaj no! Pa po celem svetu si se vozil z samimi težkimi kravami ki so vse težje kot GS..........popravi me če se motim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship:o lejga poznavalec (internetni )se je oglasu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW F800 GS versus F800GS Adventure

 

                                         BMW F 800 GS                          BMW F 800 GS Adventure

 

Tank volume                         16 litres                                            24 litres

 

Standard seat height            880 mm                                            890 mm

 

low seat height                     850 mm                                            860 mm

 

Lower option                      yes, 820 mm                                             no

 

DIN unladen weight               214 kg                                               229 kg

 

Max load                                 230 kg                                               225 kg

 

Dimensions L / W / H    2,300 / 920 / 1,345 mm                2,305 / 925 / 1,450 mm

 

Fuel consumption   90 / 120 km/h

 

                                            3.8 / 5.2 l                                          4.3 / 5.7 l

 

 

F800GS-Adventure.jpg

Popravljeno . Popravil gift
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V MB pri prodajalcu BMW so imeli lansko leto testnega registriranega F800GS. A je bil Adventure ali ne...pitaj boga. Sam motor deluje izredno lahkotno, je zelo visok (zame, ki sem visok 180, sem samo s prsti stal na tleh), zelo me je navdušila zaščita pred vetrom, mnogo boljše, kot moja CBF, čeprav šipca zgleda bogo, pelje se super, zvok je fenomenalen, podobno bokserski kot veliki brat. S ''pelje se super'' sem imel v mislih lahkotno upravljanje, kako se brez problema res hitro pelje v ovinek in daje zanesljiv občutek, spremeni smer, res okretno in dobro sem se počutil na njem. To je vtis s 45minutne vožnje, koliko je lahko realen. Primerjam ga recimo s kolegovim Transalpom 650, ki je malenkost lažja endura in vozit tisto mi ni bilo ravno v veselje, BMW pa je zelo zabaven. Sem pa videl že veliko ''resnih'' moto popotnikov, ki se vozijo s tem. Meni je bil odločilni faktor cena, saj je 800GS pač..."prepoceni" zame. :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma Motorider dej nehaj no! Pa po celem svetu si se vozil z samimi težkimi kravami ki so vse težje kot GS..........popravi me če se motim!

 

Ja Kmet,  :hmm:  pa se res motiš! :yes:

...rekel sem; "motor za desce z min. 100 kg suhe teže!" :O :grim

 

Poznam človeka, ki je s tavel'kim GS-om že nekaj let od doma, (pa se še lep čas ne bo vrnil... je baje doma pozabil tablete proti domotožju!) in je rekel; Komot bi imel manjšo varianto, saj ga lahko natovoriš enako kakor maxi kravo!

Sicer pa - kaj bi se užigal, če sem pa hondaš!!  :O  :P  :grim

 

Ampak mi je tale vseeno všeč k svina. Ampak samo zaradi uporabnosti in - če bi bil siiguren, da je še tako brezhiben kakor Honda  :O:P :P :D

post-4472-0-49757900-1392842359_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti lahko svetujem, za enako ceno dobiš novo Yamaho XT1200ZE Super tenere s tempomatom, gretjem ročic, elektronskim vzmetenjem, večjo močjo, cenejšim vzdrževanjem itd...

 

Tavelka Tenerejka je popolnoma drug razred mopeda.

Glavni problem teh težkih krav je, da jih sam ne dvignem na terenu. In ENDURO motor ti prej ali slej kresne po tleh. In če si sam, teren pa ni ravno idealen (klanec, blato, mokra trava, viseč teren, moped zvrnjen na dol, udrtina,..)  in nisi ravno Čak-Noris, ga ne pobereš, si ga najebal!!!

Preverjeno v teh pogojih ne dvignem GS1200 in XT 1200. Ne glede na opevano nizko težišče. Pa me ni ravno malo skupaj :evilgrin:

 

Predvsem pa je pomoje z mopedom kot z tičem. Bolje je imeti manjšega in živahnejšega-kot večjega in bolj okornega :grrr

 

lp, andrej

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tavelka Tenerejka je popolnoma drug razred mopeda.

Glavni problem teh težkih krav je, da jih sam ne dvignem na terenu. In ENDURO motor ti prej ali slej kresne po tleh. In če si sam, teren pa ni ravno idealen...................................  Pa me ni ravno malo skupaj :evilgrin:

 

Predvsem pa je pomoje z mopedom kot z tičem. Bolje je imeti manjšega in živahnejšega-kot večjega in bolj okornega :grrr

 

lp, andrej

 

Jebemtiš THOMPSON, če bi tole moja soseda ved'la... Ji bom povedu!!

Lej, če ti pade motocikel, ki je težji od 200 kg plus ful prtljaga, ga sam niti slučajno ne pobereš!! Še dva imata lep problem! Za "mamute" pa je za wagenhebar. In pika! :O:hmm: :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S polnim tankom goriva 24l.

Unladen weight, road ready, fully fuelled  505 lbs (229 kg)

 

Ta video je krasen:

 

Popravljeno . Popravil motolover
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luškan motorček,sam treba pa obvezno zamnjat vzmetenje če se gre v dvoje na potovanja....preverjeno x2 :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S polnim tankom goriva 24l.

Unladen weight, road ready, fully fuelled  505 lbs (229 kg)

 

Ta video je krasen:

 

 

  • 1) V skladu s smernico 93/93/EWG z vso opremo; posoda za gorivo napolnjena min. 90%

2,4l še prištej k teži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!