Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
THOMPSON

BMW F 800 GS Adventure

Recommended Posts

THOMPSON

A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.

  

Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....

 

 

lp, andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Lahko poveš kaj več? Kaj misliš s tem da ni samo nadgradnja navadnega 800GS?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

To mi je vse jassno,samo to smatram kot nadgradnjo starega f800gs-a .Mene bolj zanima tisti del ko omenja ,da to ni samo nadgradnja!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi61

Misli na F800GS Adventure. Napram navadnemu F800GS je bil deležen nekaj izboljšav, večji rezervoar itd...

Brez itd..!! Tehnično je popolnoma isti motor! Zakaj rabi večji "kesl" ko pa že z normalnim narediš 500km pa ne vem?Je pa meni lepši! Pravi moped za potovanja kjer bo tudi kaj hard enduro vožnje!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Največja razlika med GS in ADV je ponavadi hod amortizerjev:

spredaj / zadaj

230mm / 125 mm  (podatek za GS)

230 mm / 215 mm (ADV)

Edited by motolover

Share this post


Link to post
Share on other sites
THOMPSON

Ne, nisem se nerodno izrazil. Precej dobro poznam twin 650, 700 je že drugačen, 800gs s prvim nima praktično nič!

 

Sicer je ADV na istem okvirju in bazira na istem motorju kot 800gs, ampak občutek, ko sedeš nanj je pa čisto drug. Vozil ga še nisem....

 V salonu, kjer lahko primerjaš oba, pa je razlika res opazna. Recimo kot med 700gs in 800gs....

 

Ampak predvsem me zanimajo konkretne izkušnje lastnikov. Ne kar neko brezvezno nabijanje mnenj o BMW-jih---Zadeva res ni poceni.  15.328,38e z vso opremo je za marsikoga sanjski dobitek na lotu  :hmm:

 

lp, andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

No še eno brezvezno mnenje:  boš moral pa še mal počakat na izkušnje lastnikov,ker motor je v prodajalne prišel pred kratkim če se lahko tako izrazim in potem je bila zima :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
dromomaniac

Eh, motor bo ze drugo sezono na cesti. Ne vem koliko slo voznikov ga je kupilo, a tujci se že vozijo po naših cestah. Cena pa je s popustom, ki ti ga brez kakih hudih pregovarjanj dajo, cca12.500 - 13.000 z vso opremo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
poggy

Če ti lahko svetujem, za enako ceno dobiš novo Yamaho XT1200ZE Super tenere s tempomatom, gretjem ročic, elektronskim vzmetenjem, večjo močjo, cenejšim vzdrževanjem itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Ja, le da je GS 800 ADV motocikel za teren in za (uporabna!) terenska potovanja! XT 1200ZE Super Tenere pa "težka krava!" Pa ne mislim pluvati po njej, ker je odličen motocikel, ki nudi funkcionalnost, vse udobje in konfort, ki je potreben za križarjenja npr. "po Evropi"! Za teren, pa.... Enako kot GS 1200. Pa ne sedaj natolcevati, da ni res.....

Ja, je. Ampak za dece iznad 100 kg (suhe teže)!! :yes:

Edited by moto rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Ma Motorider dej nehaj no! Pa po celem svetu si se vozil z samimi težkimi kravami ki so vse težje kot GS..........popravi me če se motim!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

:worship:o lejga poznavalec (internetni )se je oglasu

Share this post


Link to post
Share on other sites
gift

BMW F800 GS versus F800GS Adventure

 

                                         BMW F 800 GS                          BMW F 800 GS Adventure

 

Tank volume                         16 litres                                            24 litres

 

Standard seat height            880 mm                                            890 mm

 

low seat height                     850 mm                                            860 mm

 

Lower option                      yes, 820 mm                                             no

 

DIN unladen weight               214 kg                                               229 kg

 

Max load                                 230 kg                                               225 kg

 

Dimensions L / W / H    2,300 / 920 / 1,345 mm                2,305 / 925 / 1,450 mm

 

Fuel consumption   90 / 120 km/h

 

                                            3.8 / 5.2 l                                          4.3 / 5.7 l

 

 

F800GS-Adventure.jpg

Edited by gift

Share this post


Link to post
Share on other sites
MarkoR

V MB pri prodajalcu BMW so imeli lansko leto testnega registriranega F800GS. A je bil Adventure ali ne...pitaj boga. Sam motor deluje izredno lahkotno, je zelo visok (zame, ki sem visok 180, sem samo s prsti stal na tleh), zelo me je navdušila zaščita pred vetrom, mnogo boljše, kot moja CBF, čeprav šipca zgleda bogo, pelje se super, zvok je fenomenalen, podobno bokserski kot veliki brat. S ''pelje se super'' sem imel v mislih lahkotno upravljanje, kako se brez problema res hitro pelje v ovinek in daje zanesljiv občutek, spremeni smer, res okretno in dobro sem se počutil na njem. To je vtis s 45minutne vožnje, koliko je lahko realen. Primerjam ga recimo s kolegovim Transalpom 650, ki je malenkost lažja endura in vozit tisto mi ni bilo ravno v veselje, BMW pa je zelo zabaven. Sem pa videl že veliko ''resnih'' moto popotnikov, ki se vozijo s tem. Meni je bil odločilni faktor cena, saj je 800GS pač..."prepoceni" zame. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Ma Motorider dej nehaj no! Pa po celem svetu si se vozil z samimi težkimi kravami ki so vse težje kot GS..........popravi me če se motim!

 

Ja Kmet,  :hmm:  pa se res motiš! :yes:

...rekel sem; "motor za desce z min. 100 kg suhe teže!" :O :grim

 

Poznam človeka, ki je s tavel'kim GS-om že nekaj let od doma, (pa se še lep čas ne bo vrnil... je baje doma pozabil tablete proti domotožju!) in je rekel; Komot bi imel manjšo varianto, saj ga lahko natovoriš enako kakor maxi kravo!

Sicer pa - kaj bi se užigal, če sem pa hondaš!!  :O  :P  :grim

 

Ampak mi je tale vseeno všeč k svina. Ampak samo zaradi uporabnosti in - če bi bil siiguren, da je še tako brezhiben kakor Honda  :O:P :P :D

post-4472-0-49757900-1392842359_thumb.jpg

Edited by moto rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
THOMPSON

Če ti lahko svetujem, za enako ceno dobiš novo Yamaho XT1200ZE Super tenere s tempomatom, gretjem ročic, elektronskim vzmetenjem, večjo močjo, cenejšim vzdrževanjem itd...

 

Tavelka Tenerejka je popolnoma drug razred mopeda.

Glavni problem teh težkih krav je, da jih sam ne dvignem na terenu. In ENDURO motor ti prej ali slej kresne po tleh. In če si sam, teren pa ni ravno idealen (klanec, blato, mokra trava, viseč teren, moped zvrnjen na dol, udrtina,..)  in nisi ravno Čak-Noris, ga ne pobereš, si ga najebal!!!

Preverjeno v teh pogojih ne dvignem GS1200 in XT 1200. Ne glede na opevano nizko težišče. Pa me ni ravno malo skupaj :evilgrin:

 

Predvsem pa je pomoje z mopedom kot z tičem. Bolje je imeti manjšega in živahnejšega-kot večjega in bolj okornega :grrr

 

lp, andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
semering

Tavelka Tenerejka je popolnoma drug razred mopeda.

Glavni problem teh težkih krav je, da jih sam ne dvignem na terenu. In ENDURO motor ti prej ali slej kresne po tleh. In če si sam, teren pa ni ravno idealen...................................  Pa me ni ravno malo skupaj :evilgrin:

 

Predvsem pa je pomoje z mopedom kot z tičem. Bolje je imeti manjšega in živahnejšega-kot večjega in bolj okornega :grrr

 

lp, andrej

 

Jebemtiš THOMPSON, če bi tole moja soseda ved'la... Ji bom povedu!!

Lej, če ti pade motocikel, ki je težji od 200 kg plus ful prtljaga, ga sam niti slučajno ne pobereš!! Še dva imata lep problem! Za "mamute" pa je za wagenhebar. In pika! :O:hmm: :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

S polnim tankom goriva 24l.

Unladen weight, road ready, fully fuelled  505 lbs (229 kg)

 

Ta video je krasen:

 

Edited by motolover

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Luškan motorček,sam treba pa obvezno zamnjat vzmetenje če se gre v dvoje na potovanja....preverjeno x2 :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

S polnim tankom goriva 24l.

Unladen weight, road ready, fully fuelled  505 lbs (229 kg)

 

Ta video je krasen:

 

 

  • 1) V skladu s smernico 93/93/EWG z vso opremo; posoda za gorivo napolnjena min. 90%

2,4l še prištej k teži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • KARMEN1
      Da je uporaben za off road, lahko potrdi @DAMI34. Da je uporaben za v trgovino, v službo, na plažo, po opravkih, na kratke ali pa dolge vožnje, pa lahko potrdim jaz. Zame je uporaben za vse.  
    • maus
      tega pa nisem rekel jaz ... stoječa kolona je druga zadeva a moram res člen prilepit 53. člen (vožnja mimo) (uradno prečiščeno besedilo) (1) Voznik, ki pelje mimo udeleženca cestnega prometa, vozila, objekta ali ovire na vozišču, sme to storiti po levi ali desni strani, če ima dovolj prostora. Pri tem ne sme ovirati udeležencev cestnega prometa, ki vozijo oziroma prihajajo z nasprotne smeri. (2) Če voznik svojo namero, da bo zavil levo, nakaže s predpisanim znakom in se postavi v takšen položaj, iz katerega se da nedvoumno sklepati, da bo zavil na levo, smejo drugi vozniki voziti mimo le po njegovi desni, če je na cesti dovolj prostora. (3) Vožnja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozišču, je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče za vožnjo v smeri, v kateri vozi, ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi. (4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem. (5) Vožnja mimo vozila, ustavljenega pred prehodom za pešce, na katerem je ali na katerega stopa pešec, je prepovedana. (6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena. (7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, drugega ali tretjega odstavka tega člena . (8) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo petega odstavka tega člena . Vozniku motornega vozila se izreče tudi 7 kazenskih točk.  
    • motozajebant
      Jaz sem ravno včeraj enega na skiroju spregledal 🙈 Ko sem šel mimo njega, nisem bil pozoren na pešce na pločniku, pri zavijanju desno pogledam mrtvi kot, nikjer nobenega.... zavijem, on na zadku avta.... ups....  Videl ga pa.nisem zaradi tistega dela v avtu, k gre ob zadnjih vratih do zadnje šipe...   Pa nisem bil na telefonu ali kaj drugega, res splet okoliščin. Seveda bi bil kriv jaz, ker sem ga spregledal....  Aja, nič ni bilo, za las je šlo, k sreči
    • vandrovec
      ...ker potem takem niti stoječe ali komaj premikajoče ovire ni dovoljeno prehiteti v določenih primerih 
    • maus
      ni ... 52. člen (1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila: 10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;   imam pa nekje v spominu, da je prehitevnje delovnih vozil s počasno vožnjo in prižgano rumeno luč, dovoljeno ... tudi to včasih traktoristi prižgejo škoda ker ste organa nagnal, bi znal poveat bolj točno kot jaz
  • Similar Content

    • sesir
      By sesir
      Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil
      Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš Nad 7000 pa ga je že težko dvignit Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!
      Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!
      Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!
      Na blokadi po števcu...
      1.prestava...95km/h
      2.prestava...135km/h
      3.prestava...170km/h
      4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.
      Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked
      Prevleka na sedežu iz odličnega materiala
      O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!
      Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!
      Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!
      Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

      Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!
      Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!
      P.S
      @Brumer se ti smeji :naughty:
      Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke



    • DeReN
      By DeReN
      Pozdravljeni.
      Iščem čim več podatkov okrog novega BMW-ja F800GS, predvsem me zanima št. cilindrov, moč motorja in nosilnost.
      Pa tudi splošna mnenja o tem motorju so dobrodošla, hvala.
      [attachmentid=81457]

    • flero
      By flero
      ...tole so najdli strički na motostation.com...

      Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

      lp flero


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!