THOMPSON Objavljeno Februar 18, 2014 Opozori Objavljeno Februar 18, 2014 A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva. Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs..... lp, andrej
Kmet2 Objavljeno Februar 18, 2014 Opozori Objavljeno Februar 18, 2014 Lahko poveš kaj več? Kaj misliš s tem da ni samo nadgradnja navadnega 800GS?
poggy Objavljeno Februar 18, 2014 Opozori Objavljeno Februar 18, 2014 Misli na F800GS Adventure. Napram navadnemu F800GS je bil deležen nekaj izboljšav, večji rezervoar itd...
MiNa Objavljeno Februar 18, 2014 Opozori Objavljeno Februar 18, 2014 Večji "kestl" in nekaj spremenjene plastike ni neka izboljšava vredna razlike v denarju. Izgleda pa lepo drži.
Kmet2 Objavljeno Februar 18, 2014 Opozori Objavljeno Februar 18, 2014 To mi je vse jassno,samo to smatram kot nadgradnjo starega f800gs-a .Mene bolj zanima tisti del ko omenja ,da to ni samo nadgradnja!
motolover Objavljeno Februar 18, 2014 Opozori Objavljeno Februar 18, 2014 mogoče se je samo nerodno izrazil..
Bambi61 Objavljeno Februar 18, 2014 Opozori Objavljeno Februar 18, 2014 Misli na F800GS Adventure. Napram navadnemu F800GS je bil deležen nekaj izboljšav, večji rezervoar itd... Brez itd..!! Tehnično je popolnoma isti motor! Zakaj rabi večji "kesl" ko pa že z normalnim narediš 500km pa ne vem?Je pa meni lepši! Pravi moped za potovanja kjer bo tudi kaj hard enduro vožnje!!!
motolover Objavljeno Februar 18, 2014 Opozori Objavljeno Februar 18, 2014 (popravljeno) Največja razlika med GS in ADV je ponavadi hod amortizerjev: spredaj / zadaj 230mm / 125 mm (podatek za GS) 230 mm / 215 mm (ADV) Popravljeno Februar 18, 2014. Popravil motolover
THOMPSON Objavljeno Februar 18, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 18, 2014 Ne, nisem se nerodno izrazil. Precej dobro poznam twin 650, 700 je že drugačen, 800gs s prvim nima praktično nič! Sicer je ADV na istem okvirju in bazira na istem motorju kot 800gs, ampak občutek, ko sedeš nanj je pa čisto drug. Vozil ga še nisem.... V salonu, kjer lahko primerjaš oba, pa je razlika res opazna. Recimo kot med 700gs in 800gs.... Ampak predvsem me zanimajo konkretne izkušnje lastnikov. Ne kar neko brezvezno nabijanje mnenj o BMW-jih---Zadeva res ni poceni. 15.328,38e z vso opremo je za marsikoga sanjski dobitek na lotu lp, andrej
Kmet2 Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 No še eno brezvezno mnenje: boš moral pa še mal počakat na izkušnje lastnikov,ker motor je v prodajalne prišel pred kratkim če se lahko tako izrazim in potem je bila zima :grim
dromomaniac Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 Eh, motor bo ze drugo sezono na cesti. Ne vem koliko slo voznikov ga je kupilo, a tujci se že vozijo po naših cestah. Cena pa je s popustom, ki ti ga brez kakih hudih pregovarjanj dajo, cca12.500 - 13.000 z vso opremo.
poggy Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 Če ti lahko svetujem, za enako ceno dobiš novo Yamaho XT1200ZE Super tenere s tempomatom, gretjem ročic, elektronskim vzmetenjem, večjo močjo, cenejšim vzdrževanjem itd... Bostjan L, igorkr in Kmet2 3
moto rider Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 (popravljeno) Ja, le da je GS 800 ADV motocikel za teren in za (uporabna!) terenska potovanja! XT 1200ZE Super Tenere pa "težka krava!" Pa ne mislim pluvati po njej, ker je odličen motocikel, ki nudi funkcionalnost, vse udobje in konfort, ki je potreben za križarjenja npr. "po Evropi"! Za teren, pa.... Enako kot GS 1200. Pa ne sedaj natolcevati, da ni res..... Ja, je. Ampak za dece iznad 100 kg (suhe teže)!! :yes: Popravljeno Februar 19, 2014. Popravil moto rider dromomaniac 1
Kmet2 Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 Ma Motorider dej nehaj no! Pa po celem svetu si se vozil z samimi težkimi kravami ki so vse težje kot GS..........popravi me če se motim! Bostjan L 1
Snečer Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 230kg ima tale miniGSA. gift 1
Kmet2 Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 :worship:o lejga poznavalec (internetni )se je oglasu
gift Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 (popravljeno) BMW F800 GS versus F800GS Adventure BMW F 800 GS BMW F 800 GS Adventure Tank volume 16 litres 24 litres Standard seat height 880 mm 890 mm low seat height 850 mm 860 mm Lower option yes, 820 mm no DIN unladen weight 214 kg 229 kg Max load 230 kg 225 kg Dimensions L / W / H 2,300 / 920 / 1,345 mm 2,305 / 925 / 1,450 mm Fuel consumption 90 / 120 km/h 3.8 / 5.2 l 4.3 / 5.7 l Popravljeno Februar 19, 2014. Popravil gift gsxf750, MihaGS in Kmet2 3
MarkoR Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 V MB pri prodajalcu BMW so imeli lansko leto testnega registriranega F800GS. A je bil Adventure ali ne...pitaj boga. Sam motor deluje izredno lahkotno, je zelo visok (zame, ki sem visok 180, sem samo s prsti stal na tleh), zelo me je navdušila zaščita pred vetrom, mnogo boljše, kot moja CBF, čeprav šipca zgleda bogo, pelje se super, zvok je fenomenalen, podobno bokserski kot veliki brat. S ''pelje se super'' sem imel v mislih lahkotno upravljanje, kako se brez problema res hitro pelje v ovinek in daje zanesljiv občutek, spremeni smer, res okretno in dobro sem se počutil na njem. To je vtis s 45minutne vožnje, koliko je lahko realen. Primerjam ga recimo s kolegovim Transalpom 650, ki je malenkost lažja endura in vozit tisto mi ni bilo ravno v veselje, BMW pa je zelo zabaven. Sem pa videl že veliko ''resnih'' moto popotnikov, ki se vozijo s tem. Meni je bil odločilni faktor cena, saj je 800GS pač..."prepoceni" zame. TakeALookAround, igorkr in Kmet2 3
moto rider Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 (popravljeno) Ma Motorider dej nehaj no! Pa po celem svetu si se vozil z samimi težkimi kravami ki so vse težje kot GS..........popravi me če se motim! Ja Kmet, pa se res motiš! :yes: ...rekel sem; "motor za desce z min. 100 kg suhe teže!" :grim Poznam človeka, ki je s tavel'kim GS-om že nekaj let od doma, (pa se še lep čas ne bo vrnil... je baje doma pozabil tablete proti domotožju!) in je rekel; Komot bi imel manjšo varianto, saj ga lahko natovoriš enako kakor maxi kravo! Sicer pa - kaj bi se užigal, če sem pa hondaš!! :grim Ampak mi je tale vseeno všeč k svina. Ampak samo zaradi uporabnosti in - če bi bil siiguren, da je še tako brezhiben kakor Honda :P Popravljeno Februar 19, 2014. Popravil moto rider PURPLE 1
GOSAK Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 :worship:o lejga poznavalec (internetni )se je oglasu :)
THOMPSON Objavljeno Februar 19, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 Če ti lahko svetujem, za enako ceno dobiš novo Yamaho XT1200ZE Super tenere s tempomatom, gretjem ročic, elektronskim vzmetenjem, večjo močjo, cenejšim vzdrževanjem itd... Tavelka Tenerejka je popolnoma drug razred mopeda. Glavni problem teh težkih krav je, da jih sam ne dvignem na terenu. In ENDURO motor ti prej ali slej kresne po tleh. In če si sam, teren pa ni ravno idealen (klanec, blato, mokra trava, viseč teren, moped zvrnjen na dol, udrtina,..) in nisi ravno Čak-Noris, ga ne pobereš, si ga najebal!!! Preverjeno v teh pogojih ne dvignem GS1200 in XT 1200. Ne glede na opevano nizko težišče. Pa me ni ravno malo skupaj :evilgrin: Predvsem pa je pomoje z mopedom kot z tičem. Bolje je imeti manjšega in živahnejšega-kot večjega in bolj okornega :grrr lp, andrej KNNMS in hajoktejn 2
semering Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 Tavelka Tenerejka je popolnoma drug razred mopeda. Glavni problem teh težkih krav je, da jih sam ne dvignem na terenu. In ENDURO motor ti prej ali slej kresne po tleh. In če si sam, teren pa ni ravno idealen................................... Pa me ni ravno malo skupaj :evilgrin: Predvsem pa je pomoje z mopedom kot z tičem. Bolje je imeti manjšega in živahnejšega-kot večjega in bolj okornega :grrr lp, andrej Jebemtiš THOMPSON, če bi tole moja soseda ved'la... Ji bom povedu!! Lej, če ti pade motocikel, ki je težji od 200 kg plus ful prtljaga, ga sam niti slučajno ne pobereš!! Še dva imata lep problem! Za "mamute" pa je za wagenhebar. In pika! :yes:
motolover Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 (popravljeno) S polnim tankom goriva 24l. Unladen weight, road ready, fully fuelled 505 lbs (229 kg) Ta video je krasen: Popravljeno Februar 19, 2014. Popravil motolover PURPLE in jami65 2
Kmet2 Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Luškan motorček,sam treba pa obvezno zamnjat vzmetenje če se gre v dvoje na potovanja....preverjeno x2 :grim
Snečer Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 S polnim tankom goriva 24l. Unladen weight, road ready, fully fuelled 505 lbs (229 kg) Ta video je krasen: 1) V skladu s smernico 93/93/EWG z vso opremo; posoda za gorivo napolnjena min. 90% 2,4l še prištej k teži.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se