Skoči na vsebino

BMW F 800 GS Adventure


THOMPSON

Priporočene objave

meni osebno je predrag...če upoštevaš še Kmet2 nasvet glede vzmetenja, ki bi na Adventure modelu moral bit boljši, pa kot kaže ni.

Moti me tudi pretrd sedež.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem pa je potrebno biti realen, tudi ti boš 90% časa z njim preživel na cesti.... In ja, med 230kg in 260kg tudi ni takšna razlika kot je v komfortu, moči... Ampak vsak zase dobro ve ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vecjiga zarad moci? A je tolk velika razlika,ce ga nalozis? Po performansah sta tm-tm tamal pa tavelk.

Za probat,js bi tkole izza ekrana tamalga uzel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

  • 1) V skladu s smernico 93/93/EWG z vso opremo; posoda za gorivo napolnjena min. 90%

2,4l še prištej k teži.

 

 

Fully fueled je zame poln tank. Glede na to, da je teža med navadnim in ADV ravno razlika v gorivu, bi sklepal, da ni mišljeno minimalno 90%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tavelka Tenerejka je popolnoma drug razred mopeda.

Glavni problem teh težkih krav je, da jih sam ne dvignem na terenu. In ENDURO motor ti prej ali slej kresne po tleh. In če si sam, teren pa ni ravno idealen (klanec, blato, mokra trava, viseč teren, moped zvrnjen na dol, udrtina,. .)  in nisi ravno Čak-Noris, ga ne pobereš, si ga najebal!!!

Preverjeno v teh pogojih ne dvignem GS1200 in XT 1200. Ne glede na opevano nizko težišče. Pa me ni ravno malo skupaj :evilgrin:

 

Predvsem pa je pomoje z mopedom kot z tičem. Bolje je imeti manjšega in živahnejšega-kot večjega in bolj okornega :grrr

 

lp, andrej

Če motor malo več voziš po terenu je seveda to pravilna izbira, pa še to je pretežko... Realno gledano pa se velika večina voznikov potovalnih endur ne podaja na terene, za večino so že kakšni pohorski makedami podobna izkušnja kot reli Pariz-Dakar...

 

Moje mnenje je, da moraš najprej sam pri sebi razčistiti kako boš motor uporabljal... V dokaz, da se tudi z XT1200Z da peljat v malo težjih pogojih...

post-1647-0-76684900-1392918026_thumb.jpg

post-1647-0-63958100-1392918056_thumb.jpg

post-1647-0-65688000-1392918083_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSka pa brez pomoči baje ni prišla do cilja?

To je sicer res, pa ne zato ker bi bil(a) slab motor, ampak zaradi pregladkih gum...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, kakšne so le imeli potem apnkah...? :)

Malo sva zašla... 

 

Tistim, ki kupujete pa, kupite tisto kar vam je všeč in ustreza stilu in načinu vožnje :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSka pa brez pomoči baje ni prišla do cilja?

GSka je imela tudi 3 popolnoma nabasane kufre in še preko njih nabasane zadeve. Ja, in tudi gume so bile cestno-terenske in ne taki krampli, kot jih ima Poggy. Se pa je pogumno boril čisto vsak, ki je letos prilezel na mamute.

 

p.s. APNke so imele najhujše krample, ki so še možne za na tak moped, Flexer na normalnih gumah pa je bil na tleh vsake 200m.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem pa je potrebno biti realen, tudi ti boš 90% časa z njim preživel na cesti.... In ja, med 230kg in 260kg tudi ni takšna razlika kot je v komfortu, moči... Ampak vsak zase dobro ve  zaščitnika narave,....

;)

Ni neke  velike razlike, samo 30 kg. In prav te odlčijo v konkretnem trenutku- Med tem,  ali boš moped sam pobral-ali boš čakal na pomoč naključnega gobarja, lovca, poljskega fukača/fukačico, gozdarja, ornitologa,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSka pa brez pomoči baje ni prišla do cilja?

 

Katerokoli temo zadnje čase odprem, Snecer o GS-u. Stari, ali imaš hud kompleks ali pa je to že psiho-patologija, druge ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je sicer res, pa ne zato ker bi bil(a) slab motor, ampak zaradi pregladkih gum...

 

Sej mor'š imet za zimo gladke, da sneg ne gre u špranje, bučko.... :slap:  :hmm::P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko jih je bilo na Mamutih z 800 ADV  o kateri se tu pogovarjamo?

Se zna zgodit, da v naslednjih parih letih pride kdo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čestitam,kupil si meni najbolj ekonomičen motor kar sem jih imel :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!