gift Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 meni osebno je predrag...če upoštevaš še Kmet2 nasvet glede vzmetenja, ki bi na Adventure modelu moral bit boljši, pa kot kaže ni. Moti me tudi pretrd sedež.
poggy Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Predvsem pa je potrebno biti realen, tudi ti boš 90% časa z njim preživel na cesti.... In ja, med 230kg in 260kg tudi ni takšna razlika kot je v komfortu, moči... Ampak vsak zase dobro ve
TakeALookAround Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Vecjiga zarad moci? A je tolk velika razlika,ce ga nalozis? Po performansah sta tm-tm tamal pa tavelk. Za probat,js bi tkole izza ekrana tamalga uzel...
poggy Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Js pa velikega, zaradi kardana, vetrne zaščite, moči in navora
motolover Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 1) V skladu s smernico 93/93/EWG z vso opremo; posoda za gorivo napolnjena min. 90% 2,4l še prištej k teži. Fully fueled je zame poln tank. Glede na to, da je teža med navadnim in ADV ravno razlika v gorivu, bi sklepal, da ni mišljeno minimalno 90%.
TakeALookAround Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=fvWcLHU2HCo A komu kej fali? Bistven je,da bejbo nalozis zadej, vse ostalo se ze zgodi sproti. Ce mas vecjiga, pol sam vec krame okol tovoris. :lol: Cartman 1
poggy Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Tavelka Tenerejka je popolnoma drug razred mopeda. Glavni problem teh težkih krav je, da jih sam ne dvignem na terenu. In ENDURO motor ti prej ali slej kresne po tleh. In če si sam, teren pa ni ravno idealen (klanec, blato, mokra trava, viseč teren, moped zvrnjen na dol, udrtina,. .) in nisi ravno Čak-Noris, ga ne pobereš, si ga najebal!!! Preverjeno v teh pogojih ne dvignem GS1200 in XT 1200. Ne glede na opevano nizko težišče. Pa me ni ravno malo skupaj :evilgrin: Predvsem pa je pomoje z mopedom kot z tičem. Bolje je imeti manjšega in živahnejšega-kot večjega in bolj okornega :grrr lp, andrej Če motor malo več voziš po terenu je seveda to pravilna izbira, pa še to je pretežko... Realno gledano pa se velika večina voznikov potovalnih endur ne podaja na terene, za večino so že kakšni pohorski makedami podobna izkušnja kot reli Pariz-Dakar... Moje mnenje je, da moraš najprej sam pri sebi razčistiti kako boš motor uporabljal... V dokaz, da se tudi z XT1200Z da peljat v malo težjih pogojih... igorkr, gsxf750 in Kmet2 3
Snečer Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 GSka pa brez pomoči baje ni prišla do cilja?
poggy Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 GSka pa brez pomoči baje ni prišla do cilja? To je sicer res, pa ne zato ker bi bil(a) slab motor, ampak zaradi pregladkih gum... Kmet2 1
Snečer Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 To je sicer res, pa ne zato ker bi bil(a) slab motor, ampak zaradi pregladkih gum... Aha, kakšne so le imeli potem apnkah...?
poggy Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Aha, kakšne so le imeli potem apnkah...? Malo sva zašla... Tistim, ki kupujete pa, kupite tisto kar vam je všeč in ustreza stilu in načinu vožnje sayo in Cartman 2
Gaunar Jokl Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 S takim se vozte, pa bo gmh, bemvejaško enduraški ego ne bo ranjen, prplezal boste pa tud (skor) povsod
Dr_Jakob Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 GSka pa brez pomoči baje ni prišla do cilja? GSka je imela tudi 3 popolnoma nabasane kufre in še preko njih nabasane zadeve. Ja, in tudi gume so bile cestno-terenske in ne taki krampli, kot jih ima Poggy. Se pa je pogumno boril čisto vsak, ki je letos prilezel na mamute. p.s. APNke so imele najhujše krample, ki so še možne za na tak moped, Flexer na normalnih gumah pa je bil na tleh vsake 200m.
THOMPSON Objavljeno Februar 20, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Predvsem pa je potrebno biti realen, tudi ti boš 90% časa z njim preživel na cesti.... In ja, med 230kg in 260kg tudi ni takšna razlika kot je v komfortu, moči... Ampak vsak zase dobro ve zaščitnika narave,.... Ni neke velike razlike, samo 30 kg. In prav te odlčijo v konkretnem trenutku- Med tem, ali boš moped sam pobral-ali boš čakal na pomoč naključnega gobarja, lovca, poljskega fukača/fukačico, gozdarja, ornitologa,
Fritz Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 GSka pa brez pomoči baje ni prišla do cilja? Katerokoli temo zadnje čase odprem, Snecer o GS-u. Stari, ali imaš hud kompleks ali pa je to že psiho-patologija, druge ni. Kmet2 1
motolover Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Koliko jih je bilo na Mamutih z 800 ADV o kateri se tu pogovarjamo? Kmet2 1
motolover Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=fvWcLHU2HCo A komu kej fali? Bistven je,da bejbo nalozis zadej, vse ostalo se ze zgodi sproti. Ce mas vecjiga, pol sam vec krame okol tovoris. :lol: Zagrebčan, he,he. TakeALookAround 1
moto rider Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 To je sicer res, pa ne zato ker bi bil(a) slab motor, ampak zaradi pregladkih gum... Sej mor'š imet za zimo gladke, da sneg ne gre u špranje, bučko....
Dr_Jakob Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Koliko jih je bilo na Mamutih z 800 ADV o kateri se tu pogovarjamo? Se zna zgodit, da v naslednjih parih letih pride kdo. Kmet2 1
THOMPSON Objavljeno Februar 21, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Eden ga je prav danes naročil. lp, andrej poggy, igorkr, Kmet2 in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 čestitam,kupil si meni najbolj ekonomičen motor kar sem jih imel
motolover Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Eden ga je prav danes naročil. lp, andrej A je treba naročiti? V Cosmosu imajo enega na zalogi.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se