Skoči na vsebino

BMW F 800 GS Adventure


THOMPSON

Priporočene objave

Malo para malo muzike

Sem dal malo več para pa ga pripeljal iz Nemčije :) ...

Popravljeno . Popravil boych
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
Ob 2. 7. 2014 at 22:53, THOMPSON pravi:

zadeva je s kufri široka za en majhen avto :grim

post-20815-0-96320400-1404334303_thumb.jpg

post-20815-0-66044400-1404334316_thumb.jpg

post-20815-0-97628000-1404334327_thumb.jpg

Zadeva je z kovčki široka celih 107 cm, prej sem bil z R1200GS in Trax kovčki širok 105 cm ... sem mislil, da bom sedaj kaj ožji ...:dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, boych pravi:

Zadeva je z kovčki široka celih 107 cm, prej sem bil z R1200GS in Trax kovčki širok 105 cm ... sem mislil, da bom sedaj kaj ožji ...:dry:

Takšna širina je lahko problem.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne vidim problema. Če si širši od enega metra moraš imet izpit za avto, a ni tako.

Če voziš avto, ki je skupna teža vozila z prikolico presega 3500 kg (nekateri veliki jeepi imajo skupno dovoljeno maso tudi 3900 kg) moraš imeti C kategorijo. Če si daljši B+E......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če je to tako. Enosledno je enosledno, pa lahko imaš izpit za podmornico :P

(5) Na enoslednih vozilih tovor lahko sega največ pol metra preko sprednjega in zadnjega dela vozila, njegova širina pa ne sme presegati enega metra. Na enoslednih vozilih ni dovoljeno prevažati nezavarovanega nevarnega orodja (kose, vile ipd.).

Zdaj pa malo pikolovsko. Na faksu stalno težijo (vsaj na mojem), da stvar ne sme biti dvoumno napisana, pa magari 100x v enem stavku napišeš za katero stvar velja kaj. Torej v tem členu velja "njegova širina" za tovor ali enosledno vozilo?  Jaz razumem da tovor in ne skupna širina motor+tovor...

Primerjava širine z "aftermarket" kovčki pri Suzuki DL650. Sedaj pa bodi pameten in kupi motor, ki bo legalen po črki zakona.

@smukec12, a imaš original kovčke na Tenerejki? Koliko meri v širino sploh?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, smukec12 pravi:

Sploh ne vidim problema. Če si širši od enega metra moraš imet izpit za avto, a ni tako.

Če voziš avto, ki je skupna teža vozila z prikolico presega 3500 kg (nekateri veliki jeepi imajo skupno dovoljeno maso tudi 3900 kg) moraš imeti C kategorijo. Če si daljši B+E......

vse si zamešu:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako kaj ima Evropa urejene te mere, enotno, vsaka država po svoje, če kdo ve? Do sedaj še nisem imel težav.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, builder pravi:

vse si zamešu:P

Bolj provokacija. Kaj pa GS 1200  original homologiran na 108 cm. Kam spada pa ta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Rokic pravi:

@smukec12, a imaš original kovčke na Tenerejki? Koliko meri v širino sploh?

 

Ne, Alposove Moto kovčke 36L. Malo švoh, pokajo, se zvijajo a se za to ceno preživi. Skupna širina je 98 cm. Sem predelal GIVIjeve nosilce, levega vdolbil k izpuhu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Kako kaj ima Evropa urejene te mere, enotno, vsaka država po svoje, če kdo ve? Do sedaj še nisem imel težav.

Scarabeo

Kar sem nekaj prebiral imajo vsak po svoje.

Nekaj na hitro:

- Francozi imajo nekaj v stilu, da imaš lahko takšno širino, da naj pri prehitevanju na bi oviral drugo vozilo (čeprav ta teorija se mi zdi čudna - tako sem zasledil na tujem forumu)

- Tuv ima nekaj v stilu, da širina motorja s kovčki ne sme presegat največje širine motorja brez kovčkov (ponavadi balance). Višina pa ne sme presegat največje višine brez kovčka (sklepam, da se govori o vetrobranskem steklu)

- Angleži: width: 1,00 m for two-wheel mopeds, 2,00 m for other vehicles. Nič pa ni govora o kakšnih kovčkih in tovoru pri motorjih - samo širina samega vozila.

Ali je kaj res na tem, nisem šel preverjat.

 
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, MiNa pravi:

Takšna širina je lahko problem.

 

Sem bral nekaj okrog tega, predvsem v Italijani se znajo ob to spotaknit ... je pa dejstvo, da je vse original ... :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot se spomnim, so se obregnilo na širino 1 m :?

mislim, da ima samo Moto Guzzi dovoljeno malo širše ... ne me za jezik vlečt ... te številke imam js v glavi :)

sj v homologaciji piše širina vozila, mar ne :?

kovčki ne smejo presegat maksimalne širine vpisane v homologacijo

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne more biti, ker tisti motor potem ne bi bil homologiran v tisti državi in ga neb blo na tržišču, kolker jst vem, kar je oriđiđi ni problem, problem so domače sestavljanke, kjer od daleč vidiš, da ni OK:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, builder pravi:

ne more biti, ker tisti motor potem ne bi bil homologiran v tisti državi in ga neb blo na tržišču, kolker jst vem, kar je oriđiđi ni problem, problem so domače sestavljanke, kjer od daleč vidiš, da ni OK:whistle:

Če na ta motor recimo daš Trax si vsaj še 15 cm širši, ker tile kovčki so na notranji strani izrezani, da pašejo na centimeter natančno na motor ... živi bili pa videli ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se pa zgodi v primeu, da imaš na kovčkih nalepljene odsevne trakove? Ali tudi to ni dovol glede na to,da v našem zakonu piše maksimalno 1m.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Hvala uporabniki THOMPSON za dober motor :cool: Gum se še navajam (nikoli vozil offroad gum), ampak že gre v ovinek. Agregat je zaspan, ampak z vsakim kilometrom bolj živ (Andrej, mogoče si ga preveč šparal :P ), celotna izkušnja pa super.

21534503_286245038525289_626914129_o.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, NejcZ pravi:

Hvala uporabniki THOMPSON za dober motor :cool: Gum se še navajam (nikoli vozil offroad gum), ampak že gre v ovinek. Agregat je zaspan, ampak z vsakim kilometrom bolj živ (Andrej, mogoče si ga preveč šparal :P ), celotna izkušnja pa super.

21534503_286245038525289_626914129_o.jpg

da nisi ti tak kot jaz, ko sem vozil Kmetov gs in sam pri sebi rekel, matr nikamor ne gre, po par kilometrih pa ugotovil, da se gas še da navit :D (obračani krog ročice plina je nenormalno dolg, tako da sem ga moral skoraj preprijet)

ps. pa srečno vožnjo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet je imel (kolikor mi je znano) GS 700 in ne 800, drugačen motor?

Je pa res, da ima tudi GS 1200 nenormalno dolg obračalni hod ročice plina. Če normalno obračaš ročico potegne slabše od 600 kubičnih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni toliko zaspan, kolikor vleče zvezno že iz nizkih obratov. Nikjer se mu ne odtrga.

Načeloma pa potegne iz mesta bolje (bolj zvezno) od starega 1200.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!