Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, Darko3g pravi:

Če debatiramo o motorjih (pri avtih mnogo problemov reši avtomatski menjalnik), bi jaz želel / potreboval sledeče:

ABS, ESP, hillholder za speljevanje v hrib (saj gre z gasom in zavoro, je pa tečno), za po mestu limiter - nastavim na 55 in vem, da ne bom prehiter, tempomata pa ne toliko, ker ne vozim po AC, na navadni pa je menjava ritma dokaj pogosta - pa še malce moteče mi je, ko nimam kontrole nad hitrostjo (ko gre avto sam od sebe hitreje, kot jaz pritiskam na pedal)

Pa samodejni izklop smernikov, čeprav dokaj pogosto preverjam stanje, se mi dogaja, da pri npr. izhodu iz krožišča, smernik še utripa, in če je kmalu zatem kakšno križišče, zna biti težava.

  pred 35 minutami, Borutt pravi:

Hill holder ima čisto vsak motor. Samo je problem, ker te funkcije ne zna uporabljati 99% motoristov. 

Preberi več...  

To misliš ročno speljevanje? Je malce težavno, ker sta obe nogi običajno na tleh, in moraš sukati ročico in popuščati zavoro. Pri strmem hribu pa zna včasih celo drseti nazaj, ker zavira le sprednje kolo, zlasti ko prestavljaš navzdol.

 

Napačno tehniko uporabljaš. S pravilno čisto enostavno spelješ. 

Objavljeno
1 hour ago, Darko3g said:

To misliš ročno speljevanje? Je malce težavno, ker sta obe nogi običajno na tleh, in moraš sukati ročico in popuščati zavoro. Pri strmem hribu pa zna včasih celo drseti nazaj, ker zavira le sprednje kolo, zlasti ko prestavljaš navzdol.

 

Levo nogo imas na tleh, desno na zadnji zavori. 

Objavljeno

zelo pomembni podatki..a ma kdo nogo elektronsko? :P

 

Objavljeno
4 hours ago, DAMI34 said:

zelo pomembni podatki..a ma kdo nogo elektronsko? :P

 

Jaz jo imam v elektronski obliki. 

 

IMG_20140527_151921.jpg

Objavljeno
pred 11 urami, krucymucy pravi:

Jaz jo imam v elektronski obliki. 

 

IMG_20140527_151921.jpg

Zelo znana fotka. Tudi vreme zna napovedati.

  • Haha 1
Objavljeno

Danes bo sončno!   :OK:

13.jpg.01e3ef797d374e5c21fbcb0de5cae33d.jpg

24.thumb.jpg.7300813f6647e6a31dcffc9e2301a43c.jpg

17.thumb.jpg.bca8399ecfea0fda4630c94626e44d0e.jpg

Objavljeno
pred 21 urami, Borutt pravi:

Napačno tehniko uporabljaš. S pravilno čisto enostavno spelješ. 

In kakšna je pravilna tehnika??

 

pred 21 urami, krucymucy pravi:

Levo nogo imas na tleh, desno na zadnji zavori. 

Menjaš pa s ?? (moj je prekratek, pa še v hlačah je večino časa - vsaj ko sem na motorju)

Objavljeno
1 hour ago, Darko3g said:

In kakšna je pravilna tehnika??

 

Menjaš pa s ?? (moj je prekratek, pa še v hlačah je večino časa - vsaj ko sem na motorju)

Kaj menjas na mestu?

Objavljeno
pred 1 uro, Darko3g pravi:

In kakšna je pravilna tehnika??

 

Menjaš pa s ?? (moj je prekratek, pa še v hlačah je večino časa - vsaj ko sem na motorju)

Desna na zavori. Če ne gre, verjetno tudi kaj drugega ne gre. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Desna na zavori. Če ne gre, verjetno tudi kaj drugega ne gre. 

V breg pa še nagib levo. Z levo ne dosežeš do tal. Desna na tleh in ne moreš zavirat. S prvo zavoro drsi nazaj. 

Situacijo doživel že večkrat. Nisem mogel drugače ustaviti. Mopi pa nima hilholderja. Bi si ga želel ob taki situaciji. 

Podlaga makedam seveda.

Objavljeno
pred 9 minutami, Quest pravi:

V breg pa še nagib levo. Z levo ne dosežeš do tal. Desna na tleh in ne moreš zavirat. S prvo zavoro drsi nazaj. 

Situacijo doživel že večkrat. Nisem mogel drugače ustaviti. Mopi pa nima hilholderja. Bi si ga želel ob taki situaciji. 

Podlaga makedam seveda.

Teren je drugačna zadeva. Čeprav je samo makadam. 

Drugače se pa ne spomnim, da kdaj ne bi mogel imeti nogo na zavori. Na cesti, seveda. Vem, da je cesta lahko tudi makadamska. Bolj je problem, ker morata biti obe nogi na tleh, da lahko majstri zavirajo z nogami. Pridi na OMV, pa ti jih bom pokazal. Že tam vidiš, kako obvladujejo motor. 

Objavljeno
pred 15 minutami, Borutt pravi:

Teren je drugačna zadeva. Čeprav je samo makadam. 

Drugače se pa ne spomnim, da kdaj ne bi mogel imeti nogo na zavori. Na cesti, seveda. Vem, da je cesta lahko tudi makadamska. Bolj je problem, ker morata biti obe nogi na tleh, da lahko majstri zavirajo z nogami. Pridi na OMV, pa ti jih bom pokazal. Že tam vidiš, kako obvladujejo motor. 

pa naj imajo obe nogi dol, če so bolj sigurno in če lahko morda celo ujamejo motor na spolzkem betonu črpalke?

Objavljeno
pred 27 minutami, Snečer pravi:

pa naj imajo obe nogi dol, če so bolj sigurno in če lahko morda celo ujamejo motor na spolzkem betonu črpalke?

Če že omenjaš spolzek beton, bi moral vedeti, da tam pomaga zadnja zavora in ne noge in še manj prednja zavora. In uporabljajo prednjo zavoro in noge na betonu in na asfaltu, ko parkirajo pred kafičem. In seveda lovijo motorje, kot bi bili na trial dirki ter včasih tudi padejo. 

Objavljeno
pred 10 minutami, Borutt pravi:

Če že omenjaš spolzek beton, bi moral vedeti, da tam pomaga zadnja zavora in ne noge in še manj prednja zavora. In uporabljajo prednjo zavoro in noge na betonu in na asfaltu, ko parkirajo pred kafičem. In seveda lovijo motorje, kot bi bili na trial dirki ter včasih tudi padejo. 

prej bo razlog pretežki in nerodni motocikli

 

Objavljeno
pred 7 minutami, Snečer pravi:

prej bo razlog pretežki in nerodni motocikli

 

Pokončnega lahko z enim prstom držiš. Naj bo dva. In seveda, motor. 

Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

Če že omenjaš spolzek beton, bi moral vedeti, da tam pomaga zadnja zavora in ne noge in še manj prednja zavora. In uporabljajo prednjo zavoro in noge na betonu in na asfaltu, ko parkirajo pred kafičem. In seveda lovijo motorje, kot bi bili na trial dirki ter včasih tudi padejo. 

naj ti iz prve roke povem, večji kot si večji je trikotnik, ki ga uspeš ustvariti z nogami in manjšo silo rabiš za zadržanje motorja da ne pade, četudi je že v hudem nagibu. Žal smo mali ali tisti, ki nimamo ugodne višine sedeža, kar malce prikrajšanji v primerjavi z "velikimi". Preverjeno pre-večkrat, na šodru, makedamu, terenu itd....

Vsekakor pa se strinjam, zadnja zavora, pa celo zniža motor (je sedež bližje tlem) CBS je tudi v tem primeru hudo dobrodošla stvar.

 

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

naj ti iz prve roke povem, večji kot si večji je trikotnik, ki ga uspeš ustvariti z nogami in manjšo silo rabiš za zadržanje motorja da ne pade, četudi je že v hudem nagibu. Žal smo mali ali tisti, ki nimamo ugodne višine sedeža, kar malce prikrajšanji v primerjavi z "velikimi". Preverjeno pre-večkrat, na šodru, makedamu, terenu itd....

Vsekakor pa se strinjam, zadnja zavora, pa celo zniža motor (je sedež bližje tlem) CBS je tudi v tem primeru hudo dobrodošla stvar.

 

Saj veš, kako pravijo; mali ali tehničar. 

Objavljeno

ne vem, če ste kdaj stali v križišču na 20 % klancu pred semaforjem in gladkem asfaltu ... da vas vidim s temi vašimi tehnikami, ko ti motor drsi nazaj s pritisnjeno sprednjo in zadnjo zavoro .... ;)

Objavljeno
18 minutes ago, maus said:

ne vem, če ste kdaj stali v križišču na 20 % klancu pred semaforjem in gladkem asfaltu ... da vas vidim s temi vašimi tehnikami, ko ti motor drsi nazaj s pritisnjeno sprednjo in zadnjo zavoro .... ;)

Jah, na tako strmih klancih se ne ustaviš čist naravnost, a ne :)

Objavljeno
pred 29 minutami, maus pravi:

ne vem, če ste kdaj stali v križišču na 20 % klancu pred semaforjem in gladkem asfaltu ... da vas vidim s temi vašimi tehnikami, ko ti motor drsi nazaj s pritisnjeno sprednjo in zadnjo zavoro .... ;)

sem te videl pred takim križiščem in si čez rdečo peljal

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

sem te videl pred takim križiščem in si čez rdečo peljal

Pa ne samo enkrat :ras:

pa ostali ste tut  :ras:

ampak res .. velikokrat pa nisem mogel .. enkrat v Splitu ...sem bil vkoman k Nemc pred Stalingradom, pa sem drsel nazaj .. še dobr, da ni bilo nobenega za mano ... tudi v Sarajevu je bilo podobno ;)

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

Pa ne samo enkrat :ras:

pa ostali ste tut  :ras:

ampak res .. velikokrat pa nisem mogel .. enkrat v Splitu ...sem bil vkoman k Nemc pred Stalingradom, pa sem drsel nazaj .. še dobr, da ni bilo nobenega za mano ... tudi v Sarajevu je bilo podobno ;)

na Mitas tega ni

Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

na Mitas tega ni

aja .. to bo srž vsega problema :?

 

Objavljeno
pred eno uro, maus pravi:

ne vem, če ste kdaj stali v križišču na 20 % klancu pred semaforjem in gladkem asfaltu ... da vas vidim s temi vašimi tehnikami, ko ti motor drsi nazaj s pritisnjeno sprednjo in zadnjo zavoro .... ;)

Pa si prepričan, da ti je zadnja zavora sploh delala? :lol1:

Objavljeno
pred 6 urami, Snečer pravi:

prej bo razlog pretežki in nerodni motocikli motoristi

Evo, sem te malo popravil :whistle:

pred eno uro, maus pravi:

sem bil vkoman k Nemc pred Stalingradom, pa sem drsel nazaj ..

Prva prestava in s sklopko motor po malem na mestu držiš? Je pa za take hece treba meti kr solidno natreniran občutek na sklopki...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!