Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
9 minutes ago, jskrablin said:

Prva prestava in s sklopko motor po malem na mestu držiš? Je pa za take hece treba meti kr solidno natreniran občutek na sklopki...

Če guma drsi, to nič ne pomaga. Če se ustaviš pod 45° kotom, kar pri 2 metra dolgem motorju ni nek poseben manever, efektivno zmanjšaš naklon za polovico. Za ta nasvet bi mi morali dati medaljo :D

Popravljeno . Popravil Vin
Objavljeno
pred 1 minuto, Vin pravi:

Če guma drsi, to nič ne pomaga.

Seveda pomaga. Ustvariš silo in povečaš trenje v kontra smer, medtem ko bremza samo blokira kolo. Če tolko drsi da to ne deluje, boš šal v vsakem primeru nazaj in po tleh.

Objavljeno
pred 8 urami, maus pravi:

ne vem, če ste kdaj stali v križišču na 20 % klancu pred semaforjem in gladkem asfaltu ... da vas vidim s temi vašimi tehnikami, ko ti motor drsi nazaj s pritisnjeno sprednjo in zadnjo zavoro .... ;)

Kje je to čudo od ceste, kjer ti na klancu, z obema zavorama zažlajfan motor, drsi nazaj? 

Objavljeno
pred 9 urami, jskrablin pravi:

Prva prestava in s sklopko motor po malem na mestu držiš? Je pa za take hece treba meti kr solidno natreniran občutek na sklopki...

to tudi počnem ;), čeprav me srček boli za sklopko, kar je seveda bolje od drugih bolečin :P

 

pred 2 urami, Borutt pravi:

Kje je to čudo od ceste, kjer ti na klancu, z obema zavorama zažlajfan motor, drsi nazaj? 

sem par postov nazaj napisal ... preberi, ker nisem v mlinu :ras:

 

pred 10 urami, maus pravi:

ampak res .. velikokrat pa nisem mogel .. enkrat v Splitu ...sem bil vkoman k Nemc pred Stalingradom, pa sem drsel nazaj .. še dobr, da ni bilo nobenega za mano ... tudi v Sarajevu je bilo podobno ;)

da ti pomagam pri tvoji lenobi :P

Objavljeno
pred 14 minutami, maus pravi:

to tudi počnem ;), čeprav me srček boli za sklopko, kar je seveda bolje od drugih bolečin :P

 

sem par postov nazaj napisal ... preberi, ker nisem v mlinu :ras:

 

da ti pomagam pri tvoji lenobi :P

Split in Sarajevo nista majhna. Torej, kje je to čudo od ceste? 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Split in Sarajevo nista majhna. Torej, kje je to čudo od ceste? 

točnih lokacij se ne spomnim ... pejt in se prepričaj ;)

V Sarajevu je več takih lokacij, pa v Splitu tut ... pojdi mal izven naše dežele :P

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 33 minutami, maus pravi:

točnih lokacij se ne spomnim ... pejt in se prepričaj ;)

V Sarajevu je več takih lokacij, pa v Splitu tut ... pojdi mal izven naše dežele :P

Nje, ker nočem nazaj drseti :ras:

Objavljeno

Ko na servisu dobiš skuterčka in ga ne znaš vozit ????.

Do prvega barčka sem šla samo med hišami, z nogami dol in prijateljico zadaj.

Še sedaj umirava od smeha ???

IMG_20190913_113349.jpg

Objavljeno

Nadaljevanje:

Prijateljica je šla nazaj peš, ker se ni hotela več vozit z mano.

Za slikanje pa sem pozirala, kot Rossi. Tehnika je važna ??????!

received_2655676751166846.jpeg

  • Haha 2
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

DAMI34, mislim, da tale posnetek potrjuje tvojo trditev, glede stila vožnje SX-a in demantira marsikoga, ki trdi, da ta motor ni dovolj vodljiv skozi ovinke. 

 

Objavljeno
pred 11 urami, truckdriver pravi:

DAMI34, mislim, da tale posnetek potrjuje tvojo trditev, glede stila vožnje SX-a in demantira marsikoga, ki trdi, da ta motor ni dovolj vodljiv skozi ovinke. 

 

sem ga že videl, ma dobro tehniko.

Sem pa vozil kar nekaj motorjev, kjer sem bil mnogo manj zadovoljen s ciklistiko, natančnostjo vstopa, držo skozi sam ovinek, vodljivostjo ali celim kompletom. O modelih ne bom pisal, dovolj je dejstvo, da sem spet SXa vzel, ne pa nekaj drugega. Pa še to kar pišem je pisanje o aktivni vožnji, ne pa lepem prijetnem kruzanju v dvoje ali sam.

Tako da, tisto kar govoriva oziroma sem ti pisal, je odgovor na konkretno vprašanje "kako se počutim", kako SX 230 kilska kravica žre asfalt. Potrebno je vzeti v obzir, da ima agregat določeno specifiko in sama teža določen vpliv.

Bom primerjal samo Z900 in SXa. Oba 4 valjna, oba enaka osnova agregata, z razliko 100 kubikov in recimo skoraj 20 konjev (ter težo, z900 je le lažji, medosna krajša), pa vseeno:

-Z900 pred ovinkom počepne kot V2 mašina, ko spustiš gas in to je pure fun, enostavni vstopi v ovinek, pol manj zaviranja (zanimivo za 4valni motor, kako dober pojemek ima, očitno mala masa ki se giblje)

-SX pred ovinkom ko spustiš gas, leti ko sneta sekira (zelo malo samozaviranja), al pa še bolj natančno, ko se klatiš med ovinki, ravno v trenutku, ko agregat ponori in začne vleči kot blesav, si že pred naslednjim ovinkom in ker ne zavira sam, moraš pač ti, s kombinacijo zavor, da ne greš pretirano na nos itd, torej tukaj mora biti računica bolj natančna in voznik nekoliko bolj izkušen, da razume karakteristiko motorja/agregata

Če primerjam tako oba, lahko zapišem, da se enostavneje in zabavneje vozi Z900. Ampak ne, ko pridemo do višjih hitrosti, daljših ovinkov, sovoznika, vetrne zaščite itd..

Baje so prav pri 2020 modelu SXa spremenili nekoliko vpetje vilic in je še ta drobna napaka odpravljena, kako se pa agregat obnaša, pa še ne vem. Ampak verjetno enako.

V glavnem, usedi se na moped pa pelji, po mojem ti bo čisto vseeno, kaj se po netu piše, pa tut na glas se lahko smeješ od veselja, kajti nihče te ne bo v čelado slišal :D

ps. za popravljanje naklona, korekcijo nagiba v in čez ovinek, je krasna zadnja zavora, sploh če močno prime, pa ne rabiš niti gasa odpuščat, ko si 1x spet odprl

 

pss. vsekakor ne boš se počutil takole, če te kdo hoče prepričat :P

84697729_2619845851447357_1029764262286852096_n.jpg.ae11ac6057f3cd57bc44e40f000e6254.jpg

ena čisto zabavna pa naravna drža:

1502388_764397886963099_7706260253557310339_o.jpg.a9930a25159a69f795ae4333f1056099.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
14 hours ago, truckdriver said:

DAMI34, mislim, da tale posnetek potrjuje tvojo trditev, glede stila vožnje SX-a in demantira marsikoga, ki trdi, da ta motor ni dovolj vodljiv skozi ovinke. 

 

 En kup prekladanja po motorju, da model na prdcu zadaj popusca na ovinkih, da ni nesrece... No ja...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
15 hours ago, truckdriver said:

ki trdi, da ta motor ni dovolj vodljiv skozi ovinke. 

Dolgi, hitri ovinki.:)   Zame to ni merilo za vodljivost motorja,.Gre bolj za prikaz stabilnosti pri visokih hitrostih. Tudi kakšen težak potovalnik to zlahka odpelje. Dva klika stran najdeš boljši posnetek.

  Za silo bi bil tudi za na Raceland, prdec pa spet zlahka sledi. :)  

Objavljeno
48 minutes ago, jvalant said:

 En kup prekladanja po motorju, da model na prdcu zadaj popusca na ovinkih, da ni nesrece... No ja...

Ti ne štekaš. To je tehnika. Stil Liberace, level pro. 

Objavljeno

Sam si kr upa....A je res tak feeling kolenckat? Js ne znam, pa ne vem. K ga gledam se mi zdi sam matranje :) 

Objavljeno (popravljeno)
21 minutes ago, XTR said:

Dolgi, hitri ovinki.:)   Zame to ni merilo za vodljivost motorja,.Gre bolj za prikaz stabilnosti pri visokih hitrostih. Tudi kakšen težak potovalnik to zlahka odpelje. Dva klika stran najdeš boljši posnetek.

  Za silo bi bil tudi za na Raceland, prdec pa spet zlahka sledi. :)  

  Resno:  NI slabo vodljivih motorjev. Na Marofu lahko vidis zelo hitre sportake, nakede, tudi potovalnike... Pa je precej zaprta pista. Z Dukom se nism nic kaj prevec matral za Superdukom, bejba na '98 R6 me je pa resno oprala.  Na Jezerskem sem peljal za vespo in sofer je bil fantasticen. Ce bi ga hotel prehiteti, bi moral kr malo tvegati. 1098 pred vespo, je bil pa ovira skozi zavoje, je dec z vespo kr parkrat orenk zaviral pred zavojem, da ni blo kej resnega. Prav uzival sem za njim. Faktor razlike je voznik. V serpentinah ali na Marofu samo ZELO dober pilot z SM izkoristi prednost teze ipd, in opere sportaka. Vecji, tezji motorji seveda potrebujejo vec odlocnosti, moci, poguma tudi, ampak se dajo zelo hitro peljat po Marofu, na Jezersko ipd. Resna ovira so mogoce stopalke, itd.. V koncni fazi so tudi pocasnejsi od SM, ampak razlike v tezi ipd, se pokazejo sele pri resno nizkih casih na krog. Iz izkusenj vem, da moj motor omogoca bolj oster vstop v zavoj, kasnejse zaviranje, vec nagiba, ampak glava ne pusti... To je glavni faktor za/proti vodljivosti. Tempo do roba gume se ni blizu mej, je pa ze precej hiter zame...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno (popravljeno)
24 minutes ago, DinDiin said:

Sam si kr upa....A je res tak feeling kolenckat? Js ne znam, pa ne vem. K ga gledam se mi zdi sam matranje :) 

 Ne vem, se nism pokolenckal sploh...  Pa ne pogresam. Stavim pa, da zadaj na prdcu model tudi ne kolencka :)

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 35 minutami, DinDiin pravi:

Sam si kr upa....A je res tak feeling kolenckat? Js ne znam, pa ne vem. K ga gledam se mi zdi sam matranje :) 

Kolenčkanje zagotovo omogoča hitrejšo vožnjo motorja skozi ovinke, ker ni potrebno toliko nagnit motorja. Če temu nebi bilo tako, nobeden izmed dirkačev motogp in drugih hitrostnih serij nebi kolenčkal skozi ovinke. Zadnja leta v hitrostnem motociklizmu niti samo kolenčkanje ni več dovolj, temveč je za dobre čase potrebno tudi komolčkanje. To so pač dejstva, ki jih potrjuje praksa na najvišji ravni motociklizma.

Popravljeno . Popravil truckdriver
Objavljeno
pred 41 minutami, XTR pravi:

 

  Za silo bi bil tudi za na Raceland, prdec pa spet zlahka sledi. :)  

Poznam Raceland in lahko ti zagotovim, da na tej izjemno zaprti stezi po časih tudi SS motorji niso kos raznim predelanim skuterjem in super moto motorjem. Tako da ja, na tej stezi lahko "prdec" z lahkoto sledi kateremu koli ST motorju. 

Objavljeno (popravljeno)
10 minutes ago, truckdriver said:

Kolenčkanje zagotovo omogoča hitrejšo vožnjo motorja skozi ovinke, ker ni potrebno toliko nagnit motorja. Če temu nebi bilo tako, nobeden izmed dirkačev motogp in drugih hitrostnih serij nebi kolenčkal skozi ovinke. Zadnja leta v hitrostnem motociklizmu niti samo kolenčkanje ni več dovolj, temveč je za dobre čase potrebno tudi komolčkanje. To so pač dejstva, ki jih potrjuje praksa na najvišji ravni motociklizma.

Koliko SM motorjev vidis kolenckat, pri velikih hitrostih skozi ovinke.  In govorimo o cesti: presedanje ja, prenos teze v ovinek, ja... Tkole kot pa dela model na SX-u pa ne, ker si vzames 10-20cm do roba ali sredinskle crte in to pri tempu kjer to se ni potrebno. To je pac "pokazna" tehnika. Selfie tehnika, v prevodu...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno

Ja ok, kaj pa po cesti? Unle s kolenom bo sam letu k bo ovca na cest. 

Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, truckdriver said:

Poznam Raceland in lahko ti zagotovim, da na tej izjemno zaprti stezi po časih tudi SS motorji niso kos raznim predelanim skuterjem in super moto motorjem. Tako da ja, na tej stezi lahko "prdec" z lahkoto sledi kateremu koli ST motorju. 

Da, ampak tudi SS in ST motorji znajo iti precej hitro na Marofu. Ne blizu rekordov, se pa zna kdo z SS peljati zelo zelo hitro. Sam sem videl 1:09 - ninja 1000. Zato pravim, da nevoznih motorjev ni.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 2 urami, jvalant pravi:

 En kup prekladanja po motorju, da model na prdcu zadaj popusca na ovinkih, da ni nesrece... No ja...

ja lej, experti na čebelicah vedno žlajfajo zadaj, jebiga. (lahko bi prehitel, če mu tok leti prdec :P ) Ampak ni poanta tega mar ne, niti komentiranja videoposnetka. Čkovek je spraševal, če je res tako hudo "nevozen" SX kot nekateri testniki jočejo.

Objavljeno
16 hours ago, truckdriver said:

DAMI34, mislim, da tale posnetek potrjuje tvojo trditev, glede stila vožnje SX-a in demantira marsikoga, ki trdi, da ta motor ni dovolj vodljiv skozi ovinke. 

 

Brezvezen sovinizem.

Sem parkrat pomislu da more vozit baba k da tok noge narazen..

Objavljeno
4 minutes ago, DAMI34 said:

ja lej, experti na čebelicah vedno žlajfajo zadaj, jebiga. (lahko bi prehitel, če mu tok leti prdec :P ) Ampak ni poanta tega mar ne, niti komentiranja videoposnetka.

Kaj pa je narobe z komentiranjem? A ni bil zato prliman gor? Al lahko samo gledamo, pa smo tiho?

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!