Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno

Tehnika metanja motorja od sebe, angleška ali kakorkoli že jo kdo imenuje, je primerna pri izogibanju ovire. 

Če bi takrat poskušal z nagibanjem zgornjega dela telesa in po možnosti še presedanja, bi ti zmanjkalo časa.

 

Če pa hočeš odpeljati ovinek, ki se ti zapre, je edina možnost, da spustiš telo čimbolj k asfaltu in motor zadržiš čim bolj pokonci. Tako gume zadržijo dober oprijem in imaš večjo možnost speljati ovinek z isto hitrostjo.

 

Ni vsaka tehnika za vsako priložnost.

Objavljeno

No s tem postom se pa popolnoma strinjam . Sam ce pogledas da se je vsa ta debata razvila iz tega ker se en tko skoz ovinke vozi potem so ga pa se drugi podprli. Sam je razlika izogib ovire delas na ravnini govora je pa o ovinkih in tam ni glih neke razlike katero tehniko uporabljas razen tega da je presedanje bolj varno in imas vec obcutka kaj se z motorjem dogaja

Objavljeno

Oviri se lahko ogneš tudi v ovinku (npr. skala na cesti, maček, kolesar, ipd.). Zato nisem ravno pristaš presedanja na cestni vožnji, ker si potem bolj ranljiv, če je treba kako reševati situacijo. Če sediš normalno (z ritjo na sredini sedeža) in greš v ovinek samo s telesom, imaš več možnosti reagiranja v takem primeru.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Oviri se lahko ogneš tudi v ovinku (npr. skala na cesti, maček, kolesar, ipd.). Zato nisem ravno pristaš presedanja na cestni vožnji, ker si potem bolj ranljiv, če je treba kako reševati situacijo. Če sediš normalno (z ritjo na sredini sedeža) in greš v ovinek samo s telesom, imaš več možnosti reagiranja v takem primeru.

Jah to da se lahko tudi v ovinku ogneš oviri mi je jasno sam mislim da tam položaj nima toliko vpliva kot pa countersteering ;)  pa še po ravnini je v veliki večini countersteering v igri pri izogibu ovire 

Popravljeno . Popravil ludiluka
Objavljeno

Poravnaš, pobremzaš pa spet nagneš. Odvisno kam se umikaš. Če je ovinek levi in se umikaš levo, si lahko s pol riti dol in ne bo škodilo. 

Countersteering pride povsod v igro, jasno. Ga je pa težje delati, če si izven osi motorja, torej, če imaš rit na pol dol.

Vidim pa tu situacijo v katero bi prišel z novim Boschevim ABS, ki dela tudi pri nagnjenem motorju. Če bi ga imel in nagnjen pobremzal, bi v primeru, da imaš telo pokonci in motor nagnjen, imel težave z ravnotežjem. Centrifugalna sila bi te hotela vreči z motorja. Če bi peljal s telesom nagnjenim k cesti, teh težav ne bi imel. 

Objavljeno

MSC Bosch je :OK:

Objavljeno

Kar sem napisal velja za vse, ne samo zate ludiluka. Kar se tice presedanja: poznamo tri tehnike voznje cez ovinke, potisni stil, klasicni stil in viseci (dirkaski) stil. Vse stile lahko uporabljamo pri voznji in tudi rahlo presedanje ne skodi. Se pa da tudi pri npr 130km/h s potisnim stilom odpeljat ovinek... Poanta je, da je zaradi tezisca pri tej tehniki guma veliko prej na robu kot pri dirkaskem stilu. Po drugi strani pa je veliko lazje odreagirato ce do cesa pride... Vse tehnike mora motorist obvladati in jih po potrebi implementirati v voznjo. P.s.: edino s potisno tehniko lahkp zvozis zaprte pocasne serpentine...

Ludiluka, si ze bil na treningu varne voznje?

Objavljeno

Nisem bil mogoče bom kdaj šel ko bom imel višek € 

 

Sam glih to hočem povedat če voziš skozi to potisno tehniko si prej na robu gume nekateri tudi na stopalkah sledijo zdrsi gum,... zdej si pa predstavljaj da s to tehniko malo prehitro prpelješ v ovinek (recimo da si že na robu gume) in ne moreš več zapret ovinka boš končal glih na drugem pasu oz. boš zaprl in končal s kakih zdrsom.

 

Drugače se pa popolnoma strinjam da je potisna tehnika uporabna za počasne zaprte ovinke in tam jo tudi uporabljam -

Objavljeno

Včeraj je tako naneslo, da sva se nepredvidoma znašla na makadamu (Ig- Rakitna) in ker me je zadaj gnal GS sem po dolgem času spet mal hitreje peljal po makadamu. Zanimivo, da sem se prav zamislil, kaj pa zdaj uporabljam zaeno tehniko, da se mi vožnja zdi tako lesena. Odgovor je: na makadamu odpade couterstering.

Objavljeno

Stil takšen ali pa drugačen. Pri vseh stilih pa vidim, da ravno zagovorniki stila opičjega visenja z motorja ob vsakem postanku gledajo gume, če so mogoče že prišli do roba. Kje je potem tukaj logika, da nekateri zagovarjajo visenje z motorja zaradi čimbolj pokončnega položaja motorja in ne prihajanja do roba gume, hkrati pa želijo imeti do roba zradirane gume. Bodo morali menjati stil vožnje, da se bodo lahko hvalili z zradiranimi robovi gum.

 

Že čakam zanimive odgovore.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Poglavje 10 OVINKI

MAGISTERIJ VOŽNJE MOTOCIKLA, 1. izdaja

 

 

post-43324-0-27663900-1411968265_thumb.jpg  post-43324-0-27908400-1411968266_thumb.jpg

 

post-43324-0-55236400-1411968267_thumb.jpg  post-43324-0-53363600-1411968268_thumb.jpg

 

post-43324-0-47364700-1411968269_thumb.jpg  post-43324-0-36050000-1411968270_thumb.jpg

 

post-43324-0-28384500-1411968271_thumb.jpg  post-43324-0-22440300-1411968272_thumb.jpg

 

post-43324-0-36027800-1411968273_thumb.jpg  post-43324-0-51767200-1411968274_thumb.jpg

 

post-43324-0-69119200-1411968303_thumb.jpg  post-43324-0-62823200-1411968304_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Borutt nekateri tako položimo da visimo z motorja pa vseno pridemo do roba gume,v nasprotnem primeru ali takoimenovanem angleškem nagibu bi bile pa Maline ;) ....naprimer prvi v vrsti mogoče zanimivih odgovorov.........

Ja angleški stil uporabljam za hitro izogibanje oviram nikoli pa ko vozim po Jadranki,razen če na hitro skoči kakšen zajček na cesto :P

Objavljeno

js visim z motorja k opica zato, da pol k se ustavim dobim banano zastojn :jezik:

Objavljeno

Evo, zdj sm na jadranki opazu zakaj moram viset dol z motorja :(

žena in kufri vozjo angleški stil, js pa opičjega pa se nekak poravna vse skup :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Stil takšen ali pa drugačen. Pri vseh stilih pa vidim, da ravno zagovorniki stila opičjega visenja z motorja ob vsakem postanku gledajo gume, če so mogoče že prišli do roba. Kje je potem tukaj logika, da nekateri zagovarjajo visenje z motorja zaradi čimbolj pokončnega položaja motorja in ne prihajanja do roba gume, hkrati pa želijo imeti do roba zradirane gume. Bodo morali menjati stil vožnje, da se bodo lahko hvalili z zradiranimi robovi gum.

 

Že čakam zanimive odgovore.

 

Jaz ne povozim gume od roba do roba (več) niti na pisti. Pa sem na pisti 1-2 sec/krog hitrejša kot sem bila prej s "povoženimi" gumami. Tko da ni vse v pussyštrajfnih :P

Objavljeno

Sam glih to hočem povedat če voziš skozi to potisno tehniko si prej na robu gume nekateri tudi na stopalkah sledijo zdrsi gum,... zdej si pa predstavljaj da s to tehniko malo prehitro prpelješ v ovinek (recimo da si že na robu gume) in ne moreš več zapret ovinka boš končal glih na drugem pasu oz. boš zaprl in končal s kakih zdrsom.

 

Kaj pa če s tehniko visenja z motorja malo prehitro pripelješ v ovinek (recimo da si že na robu gume) in ne moreš več zapret ovinka?

 

Bom kar sam odgovoril: Ravno tako se znajdeš na drugem pasu ali odletiš v maline, samo z malo večjo hitrostjo...

Objavljeno

... to pa verjetno zato, ker imaš znižan tlak ...in potem se guma "prilagaja" asfaltu.... to se pravi, da je rob gume poravnan z asfaltom (rob gume je "raven z asfaltom " v dolžini nekaj cm) in je razmeroma neobremenjen... zaradi tega pa bolj trpi potem bok gume..

Objavljeno

Kaj pa če s tehniko visenja z motorja malo prehitro pripelješ v ovinek (recimo da si že na robu gume) in ne moreš več zapret ovinka?

 

Bom kar sam odgovoril: Ravno tako se znajdeš na drugem pasu ali odletiš v maline, samo z malo večjo hitrostjo...

dejmo nekaj razumet, tehnika odrivanja, je ta, ki jo podzavestno uporabimo za umik oviri, nikakor pa ni primerna za stalno vožnjo ker:

1:) prideš prej do štenderja ali tačk, kar posledično lahko pomeni padec

2:) angleško valda znaš :D

Correct:

These three riders are keeping their upper bodies aligned (in balance) with the dynamic G force. This sends a signal of "comfort/assurance" to the brain which prevents the triggering of panic/survival reactions.

The rider on the far right is going faster, so he actually has to hang to one side to stay aligned with G while preventing his bike from leaning too low.

body-position-correct.jpg

Incorrect:

The riders below are positioning their upper bodies out of alignement from the G force... to the outside of the curve! By doing this, their brains have to fight a sense of unbalance which can very easily trigger the survival reactions.

body-position-incorrect.jpg

Note: IF you are going to put your torso out of alignment with G, it'd better be to the INSIDE. This way your body will only feel pressed against the bike and not thrown outside of the bike.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

...tehniko vožnje v spodnjih slikah se uporablja, če "voziš na kol" .... na une plastične obcestne količke z odsevniki... pa je zoprno, če ti tolčejo po glavi....   :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

dejmo nekaj razumet, tehnika odrivanja, je ta, ki jo podzavestno uporabimo za umik oviri, nikakor pa ni primerna za stalno vožnjo ker:

1:) prideš prej do štenderja ali tačk, kar posledično lahko pomeni padec

2:) angleško valda znaš :D

Correct:

These three riders are keeping their upper bodies aligned (in balance) with the dynamic G force. This sends a signal of "comfort/assurance" to the brain which prevents the triggering of panic/survival reactions.

The rider on the far right is going faster, so he actually has to hang to one side to stay aligned with G while preventing his bike from leaning too low.

body-position-correct.jpg

Incorrect:

The riders below are positioning their upper bodies out of alignement from the G force... to the outside of the curve! By doing this, their brains have to fight a sense of unbalance which can very easily trigger the survival reactions.

body-position-incorrect.jpg

Note: IF you are going to put your torso out of alignment with G, it'd better be to the INSIDE. This way your body will only feel pressed against the bike and not thrown outside of the bike.

 

 

Niti slučajno nisem želel reči to, da je način vožnje skozi ovinke s spodnjih slik priporočljiv. Želel sem povedati, da je zagovarjanje visenja z motorja pod pretvezo varnejše vožnje malo bzzzz....

 

In še to: Kakorkoli bi nekateri radi verjeli, da se da motorju smer spreminjati zgolj z nagibanjem in premetavanjem po motorju se bodo morali sprijazniti z dejstvom, da je to v doglednem času možno samo s "countersteeringom". Neglede na položaj telesa.

Temu bi se lahko reklo, da sploh ne vedo, kaj delajo...

 

Fizika je prebrisana reč. Ne da se jo prevarati!

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno (popravljeno)

evo angleški stil z ameriškim čoperjem :D

 

 

maš prav, fizike ne moreš prevarati :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

najslabš je tačke brust ... 100 boljše in bolj varno je kolen brust ... pa zdj s potiskanjem brus kolena .. ne da se (preverjeno)

 

primerno hitrosti vozim vse tri stile ... včasih se iz potiskanja odločim in se presedem da vidim v ovinek ... kar sredi ovinka ... vse to se da, če je hitrost primerna ....

 

najraj se nagnem, vsaj malo presedem in vlečem in porivam balanco hkrati v odvisnosti v kater ovinek grem ...

 

še kaj pojasnim :?

 

p.s.

sj bi še lastouko naredu, pa me že mau starost jebe

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
  • 3 let pozneje...
Objavljeno

zanimivo in poučno

 

Objavljeno

nagub ni tok važn, glaun, da se s primerno hitrostjo odpelje ovinek ... pri kolenćkanju je motor manj nagnjen, kot pri odrivanju ...

default_moto2.gif.339c5e27a94e57371f06a2638b4d7adc.gif

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!