Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

10 minutes ago, Snecer said:

nekdo jo je "napumpal", da mora drugače vozit in zdaj misli, da je očitno nekaj z njo narobe, ker ne razmišlja s svojo glavo

čredni nagon spet, da bo zdaj namesto za štedilnikom, kolenčkala ipd. scene, ne me basat no...

jaz nimam nobenih težav v ovinkih, vsaj zaenkrat sem še vse zvozil

Ti je lepo napisala zakaj,... beri ponovno, počasi... :(  A se ni fajn naučit nekaj novega? Vsak potem sam postavi meje na cesti...

Če se pa bojiš, da bi te ena ženska na cesti šolala, je pa tvoj problem... potem pa čredni nagon privlečeš na plano. :BUA:

 

10 minutes ago, solorider said:

preberi kaj sem jaz napisal...da nekateri še nagiba ne naredijo in bi že kolenčkali. Vsaka šola je pa zlata vredna.... jaz sem tu končal... vse kar se bo nadaljevalo bo brisano!!!

Učenje nagiba je del učenja kolenčkanja,.. zakaj se ne bi učil na poligonu, pod nadzorom inštruktorja? Če se zbere ena majhna skupina lahko naredimo odličen trening, neglede na predznanje udeležencev.. 

 

Zainteresirani, ki ne želite biti izpostavljeni v tej temi, pošljite ZS, gre se samo za število, da vidmo v kakšnem obsegu bi to izvedli. Ko bo zadeva aktualna pa vas obvestim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, maus said:

a mene a mene a mene :kva2:

ampak v teli temi .. in nas ploh forum, jemljete preveč osebno .... 

kar se tiče visenja kot opica pa tko ... je bolj naravno se gibat kot opica ... clo kung fu stil ima stil opice ... metla u rt, pa ni nuben stil .. je sam metla u riti :lol1:

djmo se nehat žali ... gremo 2 koraka nazaj ... in še enkrat o začetka ... najprej je važno, da se ovinek odpelje po svojem pasu, vhod, vožnja skozi ovinek in izhod ... ko se to obvlada, se gre postopoma naprej ... al se lepo odpelje ovinek v enmu kosu al pa u maline ... in to je to :P

 

A veš da sm te mela že poimensko omenjenega, pa sm se pol premislila :blush: Ma ni osebno, dokler ni osebni nivo. Se mi je najmanjši problem pohecat na svoj račun, ampak po 20+ letih seksističnega odnosa na vseh področjih življenja pač nekako postaneš alergičen na takšno drkanje. In zakaj točno ne bi smela biti pač samo še en človek z motorjem? Zakaj moram biti specifično označena kot motoristka in tiho poslušati, kako zato zihr nisem ne fizično, ne psihično sposobna užiti ta hobi? Oziroma, še lepše, v temi, kjer sem zadnje strani precej aktivna, se nekomu vseeno zdi primerno, da me ogovarja v tretji osebi, pa ne zato, ker bi imel kaj dobrega za povedat.

@XTR, hvala za trud z organizacijo tega in za vse prijazne besede in pomoč. :friend2:

Za vse ostalo sranje nimam več energije za pregovarjanje, itak mate plašnice in vidite samo svoj prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Zivnorc pravi:

...ko bi ti videl s čem ljudje vse vozijo po Grobniku... :slap:    ...bi verjetno tvoj naked zgledal space shuttle... :lol1:

....in imaš 60 kolnjev čez glavo zadosti....

Hvala za tole! :OK:

P.S:

Ima jih 75 ne 60 :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, XTR pravi:

 

Učenje nagiba je del učenja kolenčkanja,.. zakaj se ne bi učil na poligonu, pod nadzorom inštruktorja? Če se zbere ena majhna skupina lahko naredimo odličen trening, neglede na predznanje udeležencev.. 

 

 

Preberi kaj sem napisal: ..da nekateri še nagiba ne naredijo in bi že kolenčkali. Vsaka šola je pa zlata vredna.... jaz sem tu končal...  Tudi Boruttova šola...

še enkrat nobenega nisem citiral!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolenčkanje  +  komolčkanje ...   :OK::worship:

maverick-vinales-red-bull-motogp-2015.thumb.jpg.a892531927397d41acd38aab9f34c6bd.jpg

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, XTR pravi:

Ti je lepo napisala zakaj,... beri ponovno, počasi... :(  A se ni fajn naučit nekaj novega? Vsak potem sam postavi meje na cesti...

Če se pa bojiš, da bi te ena ženska na cesti šolala, je pa tvoj problem... potem pa čredni nagon privlečeš na plano. :BUA:

 

Učenje nagiba je del učenja kolenčkanja,.. zakaj se ne bi učil na poligonu, pod nadzorom inštruktorja? Če se zbere ena majhna skupina lahko naredimo odličen trening, neglede na predznanje udeležencev.. 

 

Zainteresirani, ki ne želite biti izpostavljeni v tej temi, pošljite ZS, gre se samo za število, da vidmo v kakšnem obsegu bi to izvedli. Ko bo zadeva aktualna pa vas obvestim.

Imel sem inštruktorja, ki me je šolal, novih kategorij pa nimam v planu, tako da ni bojazni, da bi me ženska šolala.

Jaz tudi razmišljam o nekem tečaju za astronavta, nikol ne veš kdaj prav pride...

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, solorider pravi:

Tole mi gre malo, če ne veliko na smeh :lol1:prvo se naučite vozit motor pa pol  prešaltajte na višji nivo. Če kdo ne zna zvozit ovinka brez kolenčkanja v ovinku se pa nagne ko stara mama bo s časom in izkušnjami nagnil bolj kot prej. To je moje mnenje, Je pa res, ko srečam take, ko v ovinku visijo kot opice se pa smejim pod čelado. :OK:

Jaz se pa takim smejem pod čelado 

Rezultat iskanja slik za chopper driver

daj pojasni kako lahko vozijo motor kot kristus na križu???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, Snecer said:

Jaz tudi razmišljam o nekem tečaju za astronavta, nikol ne veš kdaj prav pride...

Le glej, da dobiš inštruktorja. Nam ostane vsaj upanje da se te kdaj znebimo....:ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupim znucane kolenčnike. Po možnosti skupaj v kompletu z znucami komolčniki. Da ko pridem v gostilno ma da se vsi obrnejo za mano. :lol1:Manjkajoči rob na gumi bom pa tud pošmirglal, še malo felne poleg, da bo še bolj opasno zgledalo. :ras:

Malo za hec, vendar vsak se naj pelje v mejah svojih zmogljivosti. Sam zase vem, da mi še manjka (kar mi ni problema priznat). Tehniko bom že še izpilil, za to je še čas. Je pa fajn, da poteka debata tudi o tem, ker na začetku sem mislil, da so tu gor sami Rossiji in Markezi, mi je bilo kar malo nerodno kaj vprašat.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, JamesTheMan pravi:

Kupim znucane kolenčnike. Po možnosti skupaj v kompletu z znucami komolčniki. Da ko pridem v gostilno ma da se vsi obrnejo za mano. :lol1:Manjkajoči rob na gumi bom pa tud pošmirglal, še malo felne poleg, da bo še bolj opasno zgledalo. :ras:

Malo za hec, vendar vsak se naj pelje v mejah svojih zmogljivosti. Sam zase vem, da mi še manjka (kar mi ni problema priznat). Tehniko bom že še izpilil, za to je še čas. Je pa fajn, da poteka debata tudi o tem, ker na začetku sem mislil, da so tu gor sami Rossiji in Markezi, mi je bilo kar malo nerodno kaj vprašat.

 

 

Z velikim veseljem menjam za nedolzne...se kavo placam :winkiss: Komolnicnikov nima moj kombinezon....

Tako je...verjemi,da ti bo prej in od zacetka pravilno šlo veliko lazje s koriščenjem takih opcij...

Tud Rossi ima solo....je pa res, da on ne tuk pametuje kot mi....

20171107_164503-1.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Zivnorc pravi:

... najlepše se boš na Hondico na tak način navadil...   :D

 

Po vsej verjetnosti imaš prav. Spomladi, ko se mi bo nenadoma prebudila lačna želja po nagibu v ovinkih, se bom najbrž vključil v skupino. Trenutno pa vam ne morem ničesar potrditi, ker v šestih mesecih se lahko še marsikaj spremeni.

@XTR, najbrž se ti bom kasneje (čez par mesecev) javil...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do pomladi lahko trenirate na  parkirišču med stožci. Sploh ni treba na poligon ali dirkališče. 

GP8 ali SISO GP in podobne zadeve. 

Kolikor vem je ekipa v Lj., ki se redno dobiva in trenira. 

ykPSUgvrsT8.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, DAMI34 said:

Naslov teme je jasen...ni samo kolenčkanje. In vsako učenje pa kjerkoli se ga že učiš, še najraje kje na varnem, je izboljšava tehnike in s tem tudi varnosti. 

Mal strasti umirit, pa bo šlo (tut po kolenu)

 

 Ja, ni vse v kolenckanju. Sem su na Marof, pa tud tam ni koleno blo niti blizu asfalta, kakih 20-30cm manjka... Pa mi nic ne fali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, lucif3rka said:

A veš da sm te mela že poimensko omenjenega, pa sm se pol premislila :blush: Ma ni osebno, dokler ni osebni nivo. Se mi je najmanjši problem pohecat na svoj račun, ampak po 20+ letih seksističnega odnosa na vseh področjih življenja pač nekako postaneš alergičen na takšno drkanje. In zakaj točno ne bi smela biti pač samo še en človek z motorjem? Zakaj moram biti specifično označena kot motoristka in tiho poslušati, kako zato zihr nisem ne fizično, ne psihično sposobna užiti ta hobi? Oziroma, še lepše, v temi, kjer sem zadnje strani precej aktivna, se nekomu vseeno zdi primerno, da me ogovarja v tretji osebi, pa ne zato, ker bi imel kaj dobrega za povedat.

@XTR, hvala za trud z organizacijo tega in za vse prijazne besede in pomoč. :friend2:

Za vse ostalo sranje nimam več energije za pregovarjanje, itak mate plašnice in vidite samo svoj prav.

 Seveda si lahko. Prvi korak je: ne se pustiti provocirati.... vozi se zase, uzivaj zase in pika. Sej se ti ni treba tule prerekati, al pa komurkoli kej  pojasnevati :) Uzivaj zase, ne za druge!

 

   Seveda,  mi pa lohk tud placas kufe, se ne bom branil ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, jvalant said:

 Ja, ni vse v kolenckanju. Sem su na Marof, pa tud tam ni koleno blo niti blizu asfalta, kakih 20-30cm manjka... Pa mi nic ne fali :)

ne znas

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, SMX17 pravi:

ne znas

 

pred 2 minutami, jvalant pravi:

 Ja, in? ;)

 

Ni/nisi imel poleg koga, ki ti bi znal pravilno razloziti in pokazati....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, XTR said:

Ti je lepo napisala zakaj,... beri ponovno, počasi... :(  A se ni fajn naučit nekaj novega? Vsak potem sam postavi meje na cesti...

Če se pa bojiš, da bi te ena ženska na cesti šolala, je pa tvoj problem... potem pa čredni nagon privlečeš na plano. :BUA:

 

Učenje nagiba je del učenja kolenčkanja,.. zakaj se ne bi učil na poligonu, pod nadzorom inštruktorja? Če se zbere ena majhna skupina lahko naredimo odličen trening, neglede na predznanje udeležencev.. 

 

Zainteresirani, ki ne želite biti izpostavljeni v tej temi, pošljite ZS, gre se samo za število, da vidmo v kakšnem obsegu bi to izvedli. Ko bo zadeva aktualna pa vas obvestim.

Tudi jest bi se pridružil. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, jvalant pravi:

 Ja, ni vse v kolenckanju. Sem su na Marof, pa tud tam ni koleno blo niti blizu asfalta, kakih 20-30cm manjka... Pa mi nic ne fali :)

No, saj kolenčkenje o katerem jaz govorim je bolj v šali mišljeno. Posiljevanje motorja v ovinek in posiljeno siljenje kolena proti tlem je bolj nevarno kot ne.

Dobro presedanje in sproščena drža pa pripomore k bolj stabilnemu motorju, hitrejši vožnji čez ovinek in še vedno je viden lahko pussi štrajf. A si koleno porinil ven ali ne je pa čisto irelavantno.

Vsekakor pa ni zdrava vožnja tista, kjer folk s centralcem ali pa tačkami drsa po tleh.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DinDiin pravi:

Js tut ne znam po kolenu, boli mw patka 

ti znas po usesih :D :ras::lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... dobro presedanje pomeni prenašanje mase pilota (sile) in nižanje skupnega težišča pilota in motorja. Motor je pri enaki hitrosti pri presedanju bolj pokonci, kot če ne presedaš. Zdej, če si predstavljate paralelogram sil, z nižanjem težišča zmanjšuješ silo navpično navzdol...in povečuješ tisto, ki sili iz ovinka. Nelogično a ne? V šoli so nas učili, da se motorno kolo drži v ovinku do 450 ... pol ga pa odnese ven.....   :eek: 

"sveča" stil je nekaj vmesnega

... "lomljenje" pa je primerno za kako izogibanje oviri, hitro reagiranje...itd, kjer je potrebna hitra sprememba smeri pri počasnejši vožnji. Ne predstavljam si pa, da bi to počel pri visoki hitrosti, da te ne odnese iz zica....

... strinjam  se, da sproščena drža pripomore k stabilnejšemu motorju.... da nisi ukrčen. Če si sproščen, mnogo lepše "pobiraš" razne "nepravilnosti", ki nastanejo med vožnjo.

Pa še ena resna:

Rinjenje kolena ven: Zdej.... nekaterim je to hecno... nekaterim je to fino... nekaterim se zdi frajersko.... Ampak koleno je (pri resni hitri vožnji .... po pisti sevede..   :D  ) indikator nagiba... koliko si v resnici nagnjen.. ker pri race motorjih tačka/štender/auspuh lih ni neki indikator..  :P 

... za na cesti  to početi je pa to bolj kot ne neki "funfactor... za druge frajerjanje"....  nekaterim pa tudi indikator nagiba.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!