maus Objavljeno Januar 3, 2021 Opozori Objavljeno Januar 3, 2021 pred 2 urami, Snečer pravi: premočno za naše ceste premočno te lahko samo policaj pretepe ... motor ni nikoli premočan Erikcslo, GoBobi, IF7 in 1 other 2 2
DAMI34 Objavljeno Januar 3, 2021 Opozori Objavljeno Januar 3, 2021 pred 3 urami, Snečer pravi: Poleg cene najbrž tudi "neuporabnost"? To verjetno kdo kupi bolj za zbiranje. Isto kot ferrari, vsi bi ga imeli, noben ga ne rabi... Uporabniki "jokajo" in prosijo, da naj že naredijo npr. KLR 700, motor za vsak dan in kamorkoli. pa ne vem, če je neuporabno. Za ST segment je podobno kot kot SX, še mere so podobne. V segmentu razred 800-900 adv verzije, za ofroad ali celo cesto, pa res nimajo nič. Razred kjer nudiš nekje 90-100 konjev, 800-900ccm, s primerno ceno med nekje 10-12k€ Erikcslo 1
b2z25 Objavljeno Januar 4, 2021 Opozori Objavljeno Januar 4, 2021 Nemci omenjajo H2 na seznamu vseh, ki jih bo Euro5 pokopal: https://www.motorradonline.de/ratgeber/motorraeder-ohne-euro-5-diese-modelle-fallen-raus/ Erikcslo 1
DAMI34 Objavljeno Januar 4, 2021 Opozori Objavljeno Januar 4, 2021 pred 3 urami, b2z25 pravi: Nemci omenjajo H2 na seznamu vseh, ki jih bo Euro5 pokopal: https://www.motorradonline.de/ratgeber/motorraeder-ohne-euro-5-diese-modelle-fallen-raus/ Dokler prodajajo Zh2, ne vidim problema tudi za H2sx. Namreč agregat je enak. Nadalje, vsi motorji ki bodo v letu 2021 imeli izdano homologacijo morajo biti EURO5. Mal je smešno vse skupaj: bi bilo zanimivo narediti primerjavo, kaj nudijo za 2011 Nemci, Italijani in podobno. Očitno, vsaj kar internet gledam so modeli H2sx samo letnik 2020, medtem ko Zh2 pa ni problem 2021 Erikcslo 1
Popularna objava Loba Objavljeno Februar 7, 2021 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 7, 2021 On 1/4/2021 at 4:29 PM, DAMI34 said: Dokler prodajajo Zh2, ne vidim problema tudi za H2sx. Namreč agregat je enak. Nadalje, vsi motorji ki bodo v letu 2021 imeli izdano homologacijo morajo biti EURO5. Mal je smešno vse skupaj: bi bilo zanimivo narediti primerjavo, kaj nudijo za 2011 Nemci, Italijani in podobno. Očitno, vsaj kar internet gledam so modeli H2sx samo letnik 2020, medtem ko Zh2 pa ni problem 2021 V času, ko moto industrija razvija in vlaga največ denarja za razvoj "SUV" oziroma Adventure bajkov, se štejejo dnevi sport touring motorjem. No, tako se govori in bere v svetu motociklizma že zadnjih nekaj let. Jaz sem ubral pot "back to the future" in sem BMW s1000XR prodal in nabavil H2 sx se plus. Nekako sem ulovil zadnjo minuto, ker direktiva v EU ne dovoljuje več EU4 registracij z 2021. Naredil sem prvih 600 km, od serpentin do avtocest, v hladnih in vlažnih razmerah, po prvem servisu na 1.000km in ko bo topleje, bo šlo pa bolj zares. Mavti, Joker, DAMI34 in 7 others 5 4 1
DAMI34 Objavljeno Februar 7, 2021 Opozori Objavljeno Februar 7, 2021 Fouš sm ti in ti privoščim, maš nekaj ,kar je izven okvirjev, kar je izven štandardov, ki jih narekuje trg. Predvsem pa verjamem da si zelo zadovoljen Loba 1
Snečer Objavljeno Februar 8, 2021 Opozori Objavljeno Februar 8, 2021 pred 17 urami, Loba pravi: V času, ko moto industrija razvija in vlaga največ denarja za razvoj "SUV" oziroma Adventure bajkov, se štejejo dnevi sport touring motorjem. No, tako se govori in bere v svetu motociklizma že zadnjih nekaj let. Jaz sem ubral pot "back to the future" in sem BMW s1000XR prodal in nabavil H2 sx se plus. Nekako sem ulovil zadnjo minuto, ker direktiva v EU ne dovoljuje več EU4 registracij z 2021. Naredil sem prvih 600 km, od serpentin do avtocest, v hladnih in vlažnih razmerah, po prvem servisu na 1.000km in ko bo topleje, bo šlo pa bolj zares. mnenje, občutki, primerjava?
Loba Objavljeno Februar 8, 2021 Opozori Objavljeno Februar 8, 2021 4 hours ago, Snečer said: mnenje, občutki, primerjava? Ali mi bo motor ustrezal dolgoročno, bom lahko komentiral seveda po nekaj tisoč prevoženih kilometrih v različnih razmerah. Zdaj imam na števcu 700 km in še to v načinu vožnje »ajnfaranja«. 500 km sem prevozil v enem kosu, namenoma sem nadel še polne kovčke, temperature so bile od 5 do 11 stopinj, ceste precej vlažne in mokre, čez ride je začelo deževati, vozil pa sem vse , po raznih vinskih vijugastih hribčkih, lokalnih in seveda tudi po avtocesti. Prav tako 1 uro v mraku in ko sem prišel domov in pogledal na števec, skoraj nisem mogel verjeti, da sem prevozil 500 km, saj, če ne bi bila že noč, bi se še kar peljal. Skratka, najbrž gre za začetno navdušenje, vendar so občutki res pozitivni. V bistvu bi lahko moje občutke opisal po fazah, in to cele strani, ker jih je toliko, ampak da ne pretiravam s svojimi subjektivnimi mnenji tukaj, morda povzamem samo to; motor dela kot da bi imel elektro navor, v celotnem območju čisto brez tresljajev, nekateri bi rekli brez karakterja, ampak temu ni tako, saj v rokah nenehno zaznavaš neko skrito moč, in ko se skozi naselje pelješ na tempomat 50 km na uro, v peti ali šesti, je to čisti kruzer, gre tako mirno, kot bi vozil recimo 1,5 litrsko mašino z malo konji ali pa recimo kot elektro motor, ampak ko se dotakneš gasa, pa se zaveš vse surove moči, edinstven občutek je to. Ali pa recimo, ko sem na avtocesti pri 148 km na uro opazil da mi gori lučka za ekonomičen način vožnje, vse je bilo tako mirno, da sem celo v vožnji po avtocesti užival. Ta motor nima karakterja huligana, ampak je kot umirjen gospod v obleki, vendar pod obleko skriva same mišice, ki pa jih ne razkuzeje po nepotrebnem, pravi gentleman je. Glede na postavitev in bolj športno držo krmila sem bil presenečen nad lahkotnostjo v ovinkih, ampak kot rečeno, itak še ni bilo pogojev za vožnjo, največji naklon mi je pokazal šele 38 stopinj, ma, še bi lahko našteval na podlagi teh 500 km prevoženih v kosu, ampak opažam, da sem že itak popisal pol strani, povedal pa bolj malo. Skratka, če se ne bi izrazil tehnično, bi rekel da gre izredno mehko, navdušen sem zelo nad vzmetenjem, ko sem vozil po luknjastih cestah sem samo stisnil na mode Rider, kjer sem si nastavitve naredil za slabe ceste in sem mehko kruzal po luknjah, potem pa preklopil na trše vzmetenje in motor se je transportiral v čistega sportaka, dosti bolj sofisticirano vzmetenje kot BMW-jeva Esa. Zavore so Brembo Stylema, tako da jih upravljaš z enim prstom. Ma še bi lahko nakladal, ampak mogoče bi potem pretiraval, ker je sedaj prisotna začetna euforija, bo pa treba paziti, ker gre motor kot po tračnicah in v ovinek lahko priletiš s preveliko hitrostjo, ki je potem nisi sposoben izpeljati. GoBobi, Snečer, DAMI34 in 2 others 2 3
Snečer Objavljeno Februar 8, 2021 Opozori Objavljeno Februar 8, 2021 Še ena za šalo ali lahko stojiš na stopalkah?
skalaprava Objavljeno Februar 9, 2021 Opozori Objavljeno Februar 9, 2021 Ob 7. 2. 2021 ob 15:16, Loba pravi: V času, ko moto industrija razvija in vlaga največ denarja za razvoj "SUV" oziroma Adventure bajkov, se štejejo dnevi sport touring motorjem. No, tako se govori in bere v svetu motociklizma že zadnjih nekaj let. Jaz sem ubral pot "back to the future" in sem BMW s1000XR prodal in nabavil H2 sx se plus. Nekako sem ulovil zadnjo minuto, ker direktiva v EU ne dovoljuje več EU4 registracij z 2021. Naredil sem prvih 600 km, od serpentin do avtocest, v hladnih in vlažnih razmerah, po prvem servisu na 1.000km in ko bo topleje, bo šlo pa bolj zares. Nice A bi tole preneslo tudi kakega nižje raslega voznika, ali je to motor bolj za dolgonoge možakarje?
DAMI34 Objavljeno Februar 9, 2021 Opozori Objavljeno Februar 9, 2021 pred 6 minutami, skalaprava pravi: Nice A bi tole preneslo tudi kakega nižje raslega voznika, ali je to motor bolj za dolgonoge možakarje? ti bo lastnik bolj natančno odgovoril, ampak kar se spomnim, je bil to tudi precej odločujoč faktor pri njegovem izboru. pred 22 urami, Snečer pravi: Še ena za šalo ali lahko stojiš na stopalkah? lahko, sam pri 250km/h je mal težko Loba 1
Loba Objavljeno Februar 9, 2021 Opozori Objavljeno Februar 9, 2021 1 hour ago, skalaprava said: Nice A bi tole preneslo tudi kakega nižje raslega voznika, ali je to motor bolj za dolgonoge možakarje? Hvala. Ni problema za nižje rasle voznike (mednje sodim tudi jaz), bmw xr ima višino 840mm, h2 pa 835 mm, v bistvu pa imam na H2ju občutek napram bmw-ju kot da sedim 3 do 4 cm nižje, saj je sedež spredaj ozek in v razkoraku je motor tudi ozek tako da lahko tudi nižji vozniki suvereno dosegajo tla. skalaprava, GoBobi in DAMI34 2 1
Fazer03 Objavljeno Oktober 27, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2021 https://autoblog.rs/blog/auto/motociklizam/2021/10/27/novi-kawasaki-h2-sx-spreman-za-eicma-sajam DAMI34 in Loba 2
DAMI34 Objavljeno November 23, 2021 Opozori Objavljeno November 23, 2021 Benti samo s temi auspuhi so ga pa začel srat. Vsako leto večji dimnik..preklete euronorme ? Radarski tempomat je dobila zverina. Kuul
DAMI34 Objavljeno November 26, 2021 Opozori Objavljeno November 26, 2021 Končno so (prasice) dale možnost preslikave navigacije na armaturko in to cel pogled, cel zemljevid. Sramota...za par let nazaj. To bi lahko vsi imeli, ki imao modri zob.
tomaz69 Objavljeno November 26, 2021 Opozori Objavljeno November 26, 2021 @DAMI34torej ne bo druge, H2 SX is coming home.... DAMI34 1
Loba Objavljeno December 4, 2021 Opozori Objavljeno December 4, 2021 (popravljeno) On 11/26/2021 at 1:38 PM, tomaz69 said: @DAMI34torej ne bo druge, H2 SX is coming home.... Nov (2022 letnik) H2 SX SE bo 28.480,00 EUR, s kovcki 29.500,00 EUR ? Popravljeno December 4, 2021. Popravil Loba
DAMI34 Objavljeno December 5, 2021 Opozori Objavljeno December 5, 2021 pred 14 urami, Loba pravi: Nov (2022 letnik) H2 SX SE bo 28.480,00 EUR, s kovcki 29.500,00 EUR ? jop, nore cifre. Pa ti boš tvojga lahko prodal dražje kot si ga kupil Loba 1
Popularna objava DAMI34 Objavljeno Februar 20, 2022 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 20, 2022 A veš tisto, ko se usedeš na motor in si doma? No to je na h2sxu. Tenx @Loba. Ni blo časa za razpravljat kako se pelje, ker šele sedaj prihajajo občutki na plano, ko sem se dal mal v mir. Nekaj kmjev in nekaj ovinkov sem imel žverco v rokah. Ni tok brutalen kot Elisin H2 (normalno da Tomaž nima stock variante ampak odprtega in flešanega). Res da sem bil v street modu, ma po 100m me je že imelo da bi ožemal. Drža mi je kot ulita pa sem bil v zimskih cunjah. Ni prisiljena navzdol, je pa nižja in nekako bolj naravna kot na sxu. Da vleče nima smisla razpravljat. Ko odpreš gas, bi se vrtel do neskončnosti. Že ko butneš v prvo brzino klonkne in da vedet...letelo bo. Izredno bi pohvalil semiaktivno vzmetenje in lahkost padanja v ovinek. Brezveze karkol nabijat...bolje da ga nimam, ker bi ožemal ? ( jaka tolažba itak bi ga mel) Kawa ko kawa...švicarska ura...majkemi. Ko sem se usedel nazaj na Nordena je bilo podobno kot bi iz Ferarija sedel na traktor...za njivo zorat je kul. ? Quest, pik1, GoBobi in 12 others 15
Fazer03 Objavljeno Avgust 26, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2022 Evo če ni dovolj €€€ za hudobca pa alternativa: https://autoblog.rs/blog/auto/motociklizam/2022/08/25/tajvanski-skuter-koji-misli-da-je-kawasaki-h2 pik1 1
LuckyStrike Objavljeno Maj 6, 2023 Opozori Objavljeno Maj 6, 2023 Mogoče kakemu lastniku H2 bo ta info. dobrodošel. https://www.youtube.com/watch?v=rAD9Kpdy07w
MiNa Objavljeno Junij 6, 2023 Opozori Objavljeno Junij 6, 2023 "Zelenci" za danes najavljal predstavitev kar nekaj novih modelov...
DAMI34 Objavljeno December 19, 2023 Opozori Objavljeno December 19, 2023 šušlja se: H2hySE na vodik tist zadaj niso kufri, ampak rezervoar za vodik https://japan.webike.net/moto_news/latest-news/20231214-breaking-news-kawasaki-unveils-the-world-premiere-of-the-hydrogen-engine-version-of-the-h2-sx-test-rides-to-begin-at-the-beginning-of-the-new-year/
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se