Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli (oz. bi imeli) Kawasaki Versys motocikla ?


Nearrain

Priporočene objave

Nosej jz nikol nism trdil, da je superdruper motor, pa tud nisem super človek. Uživam pa na motorju, pa tud če bi imel urala al pa Mz-ja. Trenutno pa versys zadovolji vse potrebe, ki jih imam v motorizmu(ker je zima  :lol1: ) spomladi pa neki novga. Snecer pa-odpusti mi saj ne vem kaj delam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nosej jz nikol nism trdil, da je superdruper motor, pa tud nisem super človek. Uživam pa na motorju, pa tud če bi imel urala al pa Mz-ja. Trenutno pa versys zadovolji vse potrebe, ki jih imam v motorizmu(ker je zima  :lol1: ) spomladi pa neki novga. Snecer pa-odpusti mi saj ne vem kaj delam!

:OK:  bravo sej počas vas bomo usmerili na pravo pot,sej bi tud snecer kaj boljega sam ni ponudbe v Hoferju...... :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:  bravo sej počas vas bomo usmerili na pravo pot,sej bi tud snecer kaj boljega sam ni ponudbe v Hoferju...... :kva1:

Ha, ampak jaz pogledujem k glasbeni tovarni a je to prava pot!? Pa še ti kmet se moreš najprej opredelit a voziš KTM, pa pogrešaš BMW-1200, al maš KTM zato, da se lohk voziš, ko maš 800 skoz na servisu. Kwa si zdej BMW-ist al KTM-aš?  :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha, ampak jaz pogledujem k glasbeni tovarni a je to prava pot!?

Prava pot prava,prava , :smoke:  :smoke:  :smoke: ostalo so zalutane steze, :blush:  :P  :D  :whistle: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud brat ne znaš več ali kaj :angry:

Ahaaa pol bi ti imel Versačeja?! Ok, nimam nč proti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veshache...za svoj denar soliden motor, ce bi bil malenkost drazj,i bi moral biti vsaj Yamaha   :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj nebi imel versysa-čeprav ga imam- Ker so določeni materijali zelo zanič, sploh me moti plastika, ki je prevlečena z neko packarijo, da zgleda kot kovina. Prednja bremza je obupna, baje so krive ploščice-upam. Materijal, ki drži vzvratno ogledalo, bo verjetno razpadel po nekajletih-gus. Je pa res, da je cena temu primerna.Čakam na novo TDM. 

No dejte še BMW-isti našteti napake na svojih-realno.

Menjani; semeringi vilic 1x, semering diferenciala 1x, vžigalna tuljava, akumulator 2x, tesnila vplinjačev in glavni zavorni cilinder. To je pa tudi vse kar je bilo menjano na motorju v zadnjih 29 letih. Vsi vijaki so še originalni in brez rje, kar za svojega 3 leta starega Kawasakija ne morem rečt. Omenil si zavore... W ima enako čeljust kot Versače. Zadnjič sem jo snel dol, ker se mi je en kamenček zataknil nekje... Ko vidiš kakšna je protiprašna zaščita, ti gre kar na jok. Kvaliteta zvarov je na Kawasakiju porazna. Pa ne samo Kawasaki, tile grdi zvari so očitno moderni tudi pri drugih znamkah. Kaj hočeš... ves motorizem je ratal instant, masoven in potrošniški.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ŠE JAZ:

 

Mel er-6f ABS... 2 leti, 32000 km... seveda je to premalo, da bi šlo kaj narobe, itak pa je bil v garanciji... "pomanjkljivost", ki se jo spomnim:  na zdnji zavori se mi je morda malo prehitro vklapljal abs...

 

VERSYS:  1000-ko bi ime, še posebej ta zadnji model, ker mi zgleda resnično lep... morda se mi zdi cena malo pretirana (tej vsoti bi pasal zraven kardan)...Drugače v primerjavi z crosturerjem, tigrom in XTZ je za krmilom občutek na versysu malo bolj cenen, kar se plastik in armaturke tiče, mi je pa njegov motor najbolj všeč...  Sicer je pa res, da sem se letos malo razvadil in bi pogrešal še tempomat ter Vulcanov sedež... Na slednjem me "moti" brušenje stopalk že skoraj v vsakem krožišču ter "avtomatsko" zapiranje obeh ogledal nad  140 kmh... sicer pa motor za nabijanje kilometrine - sem že pozabil kaj je boleča rit...

 

Bom verjetno še en čas vstrajal na kruzerjih, morda sčasoma presedlal na kakega victoryja...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ŠE JAZ:

 

Mel er-6f ABS... 2 leti, 32000 km... seveda je to premalo, da bi šlo kaj narobe, itak pa je bil v garanciji... "pomanjkljivost", ki se jo spomnim:  na zdnji zavori se mi je morda malo prehitro vklapljal abs...

 

VERSYS:  1000-ko bi ime, še posebej ta zadnji model, ker mi zgleda resnično lep... morda se mi zdi cena malo pretirana (tej vsoti bi pasal zraven kardan)...Drugače v primerjavi z crosturerjem, tigrom in XTZ je za krmilom občutek na versysu malo bolj cenen, kar se plastik in armaturke tiče, mi je pa njegov motor najbolj všeč...  Sicer je pa res, da sem se letos malo razvadil in bi pogrešal še tempomat ter Vulcanov sedež... Na slednjem me "moti" brušenje stopalk že skoraj v vsakem krožišču ter "avtomatsko" zapiranje obeh ogledal nad  140 kmh... sicer pa motor za nabijanje kilometrine - sem že pozabil kaj je boleča rit...

 

Bom verjetno še en čas vstrajal na kruzerjih, morda sčasoma presedlal na kakega victoryja...

Kako pa je s križem in bolečinami v hrbtenici?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težav z bolečinami v križu sicer nisem imel nikoli, na nobenem motorju, ne glede na to, da sem bil 2006 operiran na herniji (takrat sem vozil Suzuki Marauderja), lani pa zlomljeno hrbtenico... Bi pa rekel, da mi ravno zaradi visoke hrbtno-ledvene opore sedež na vulcanu izrazito ustreza, ker me res močno podpre v križ... Poleg tega so opore za noge razmeroma prostorne in pomaknjene zadosti nazaj, ampak zaradi izrazito udobnega sedenja, še kakšno vstajanje med vožnjo, ki sem ga prakticiral na ER ali XJR, ni bilo potrebno... Vzmetenje je zračno (napumpaš po želji) z nastavljivim dušenjem, kaj še hočeš več za celodnevna potepanja... Tisto "nabijanje" v hrbtenico je samo pravljica, ki je na cruzerjih daleč od resnice... Marauderja sem vozil že 2 meseca po operaciji, xjr 4 mesece po poškodbi, vulcana pa celo sezono z rekordno kilometrino... Ne bom pa trdil, da bi položaj na kakem hardtail customu z nogami in rokami ful naprej ter usločenim hrbtom bil udoben za hrbtenico... Hočem reči, da kdor jamra zaradi bolečin v križu, to nikakor ni posledica položaja na motorju, ampak ga mora "matrat" tudi sicer v vsakdanjem življenju,,, 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No dejte še BMW-isti našteti napake na svojih-realno.

 

Maestro, sam sem na tem forumu in na drugih pisal o plusih in minusih motorjev, katere si lastim. Nobena znamka mi ni tako pri srcu, da bi zaradi nje bil tiho ob šlampariji in/ali nesramnosti. Lahko si pogledaš temo o GS-u ali pa tisto o V-Stromu. Težava pa je, ko pride mimo 'znana oseba' in ti zapisano servira kot dokaz tega, da si idiot, ker si kupil tak motor in ne takšnega, kot ima on. Ker smo vsi res idioti, neverjetno radi mečemo denar skozi okno in kupujemo odpad, ne da bi se količkaj pozanimali o njem, anede?

 

Point je, da sem imel v svoji relativno kratki karieri uporabnika motornih koles F650GSD, DL650, DL1000 in trenutno imam R1200GSA. Preden sem kupil kateregakoli od teh motorjev, sem poskusil o njem čim več izvedeti in ga preizkusiti. Najboljši motor po razmerju cena/kvaliteta je bil DL650, največje razočaranje DL1000 (morda zaradi prevelikih pričakovanj; pa sploh ni tako slab motor, ko ga enkrat poštimaš) in daleč najboljši med temi R1200GSA. Ne zato ker je najdražji temveč zato, ker je (subjektivna ocena, seveda) dejansko daleč najboljši. O tem kaj je na BMW-ju narobe pa imamo odprti najmanj dve temi. Verjetno ne želiš, da bi še temo o Versysu smetili s tem.

 

VERSYS:  1000-ko bi ime, še posebej ta zadnji model, ker mi zgleda resnično lep... morda se mi zdi cena malo pretirana (tej vsoti bi pasal zraven kardan)...Drugače v primerjavi z crosturerjem, tigrom in XTZ je za krmilom občutek na versysu malo bolj cenen, kar se plastik in armaturke tiče, mi je pa njegov motor najbolj všeč...  Sicer je pa res, da sem se letos malo razvadil in bi pogrešal še tempomat ter Vulcanov sedež... Na slednjem me "moti" brušenje stopalk že skoraj v vsakem krožišču ter "avtomatsko" zapiranje obeh ogledal nad  140 kmh... sicer pa motor za nabijanje kilometrine - sem že pozabil kaj je boleča rit...

 

1000-ka mi ni všeč zaradi tiste glomazne I4 mašine (pač tako mi deluje). Mali versys pa mi zaradi čudne maske ni bil nikoli všeč, čeprav mi je bilo všeč marsikaj na njem. Če bi na tržišče prišel prej in če ne bi imel tako 'čudne maske', bi jih bilo bistveno več v obtoku. Vsekakor pa gre za dober motorin in z novo masko ter kakšno posodobitvijo bo zagotovo še bolj fin.

 

V splošnem pa ne razumem filozofije Kwak in Suzuki tovarne v segmentu velikih potovalnih endur. Že res, da so vse nove maxi-endure daleč precenjene, z BMW-jem na prvem mestu. Ampak rinit v ta cenovni razred s 1000ccm mašino, brez kardana in polovice elektronike ter ostalega kar ponujajo drugi, ni nič drugega kot recept za trgovine polne neprodanih motorjev. Šele cene neprodanih lanskih modelov se približajo normalnemu, IMHO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz, tista mašina na 1000 Versisu (mašina od Z1000 (2010) je pravi biser in pelje tvojo 2C 1200ccm mašino scat kadar hoče. Elektronike pa tudi ima dovolj od dual moda do ktrca. Več povprečni uporabnik ne rabi. Nadalje, vozim namreč tako mašino in "kot za šalo" lovim 1190ktm s 150 konjički, Gs pa ponavadi puščam daleč za sabo. 

Nadalje, jaz osebno ne bom nikoli vzel motorja z Esa ali podobnimi avtomatskimi nastavitvami, ker si vzmetenje prilagodim po svoje glede na moj stil vožnje, bodisi v solo, dvoje, dvoje z določeno težo. Pogrešam edino kardan, in še to samo zaradi čiščenja in mazanja verige. 

 

Cena 1000 versisa bo baje pod 13k€, kar je dokaj sprejemljivo za ta rang motorja, poleg tega je dizajn dokaj všečen in jaz smatram, da jim bo prodaja dobro laufala.

Če potegnem vzporednico...z1000SX je eden najbolj prodajanih motorjev sporttouring segmenta v evropi, pa je letnik 2011 slabo opremljen kar se tiče elektronike, nobenih gadgetev, skoraj nobenega luksuza, še števca temperature nima :D, kardana tudi ne.......sam zgleda pa FUKIŠ :D in agregat je pravi biserček, ki lahko z njim počneš kar hočeš, še menjalnika skoraj ne rabiš. Vse v 6 brzini, od 60-260km/h.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja... tu se jaz strinjam z Damijem... Ta mašinca na Kawi je zanimivo tudi po prebranih testih (nekje mam shranjenega) živahnejša, z več uporabnega navora in vozniku prijaznejša od GS, XTZ, KTM, CT in Explor... hitrejši in odzivnejši je edino Duče MS... Bom prilimal ko najdem... Res pa za "razvajene" (kamor sodim tudi sam) Versisu manjka kardan...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI, napak si me razumel. Meni osebno I4 mašina ne gre v koncept maxi-endure in mi tudi vizualno ni všeč, kar nikakor ne pomeni, da je slaba ali pa da komu drugemu ne bo ustrezala.

 

V teh cenovnih okvirih katere omenjaš so že Yamaha SuperTenere in (skoraj) Triumph Tiger Explorer. Zdaj lahko rečeš, da gre za primerljive motorje z Versysom 1000 in V-Stromom 1000...jaz menim, da niso. Včasih so bile 1000ccm maxi endure 2-3k€ dražje od 650ccm izvedenk. In kje smo danes? Zato ostaja, da je money/value razmerje pri Stromu/Versysu 650 daleč boljše kot pri večjih strojih. In tudi res je, da takšni motorji pokrivajo 90+% povprečne rabe motorja. Razen, če hočeš še več in si to pripravljen plačati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz, tista mašina na 1000 Versisu (mašina od Z1000 (2010) je pravi biser in pelje tvojo 2C 1200ccm mašino scat kadar hoče. Elektronike pa tudi ima dovolj od dual moda do ktrca. Več povprečni uporabnik ne rabi. Nadalje, vozim namreč tako mašino in "kot za šalo" lovim 1190ktm s 150 konjički, Gs pa ponavadi puščam daleč za sabo. 

Nadalje, jaz osebno ne bom nikoli vzel motorja z Esa ali podobnimi avtomatskimi nastavitvami, ker si vzmetenje prilagodim po svoje glede na moj stil vožnje, bodisi v solo, dvoje, dvoje z določeno težo. Pogrešam edino kardan, in še to samo zaradi čiščenja in mazanja verige. 

 

Cena 1000 versisa bo baje pod 13k€, kar je dokaj sprejemljivo za ta rang motorja, poleg tega je dizajn dokaj všečen in jaz smatram, da jim bo prodaja dobro laufala.

Če potegnem vzporednico...z1000SX je eden najbolj prodajanih motorjev sporttouring segmenta v evropi, pa je letnik 2011 slabo opremljen kar se tiče elektronike, nobenih gadgetev, skoraj nobenega luksuza, še števca temperature nima :D, kardana tudi ne.......sam zgleda pa FUKIŠ :D in agregat je pravi biserček, ki lahko z njim počneš kar hočeš, še menjalnika skoraj ne rabiš. Vse v 6 brzini, od 60-260km/h.

Ja ja vi kawasakijevci nč ne rabte,še prvo luč si dejte dol sej jo ne rabte k se ne vozite ponoči  :P ............in kot za šalo  mu pobegnem vsakič kadar to želim  :P  :lol:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja vi kawasakijevci nč ne rabte,še prvo luč si dejte dol sej jo ne rabte k se ne vozite ponoči  :P ............in kot za šalo  mu pobegnem vsakič kadar to želim  :P  :lol:

 

 

sem se vstrašil, da sploh nisi v tretjo prestavil!  :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja vi kawasakijevci nč ne rabte,še prvo luč si dejte dol sej jo ne rabte k se ne vozite ponoči  :P ............in kot za šalo  mu pobegnem vsakič kadar to želim  :P  :lol:

do prvega zajčka :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja vi kawasakijevci nč ne rabte,še prvo luč si dejte dol sej jo ne rabte k se ne vozite ponoči  :P ............in kot za šalo  mu pobegnem vsakič kadar to želim  :P  :lol:

Še kesla ne rabijo za pisanje po forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi ga imel......... do Hoferja in nazaj!  :)

PA glej, da vzameš sabo dovolj €, da boš tam original dodatno opremo za njega nakupil.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je kmet kupil v-ja in ga z*ebal in še to samo zato, da aplouda video na youtube in upraviči to temo.

Mogoče bi se moral naučiti na svet gledat neozkogledno.............preberi si kdo je avtor teme  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!