Skoči na vsebino

Moto GP 2015


orcus

Priporočene objave

kolkor berem in gledam, povsod pisejo da se je Honda mal zaklala, ko se je z mocjo spustila v direktn boj z Ducatiji. Bali so se leta 2007, ko je stoner z desmo16 na ravninah odlocal dirke. Ducati ima 10% vec benza in 140% vec motorjev! elektronika tega ne more nadomestit. Pa so nardili zelo mocn motor ki gre na strasno revne mesanice zrak/bencin, in je posledicno robat. Pri zaviranju je mocnejsi kot je bil prej, saj so primorani varcevat bencin in so vbrizgi za uravnavanje zaviranja skoraj ukinjeni. zato mu zadnje kolo blokira bol agresivno in tezje kontrolira zdrs. podobno je na pospesevanjih. motor se iz istih razlogov, revne mesanice in nic medvbrizgov, nasilno odzove na prvo komando za pospesevanje. to motor rine v podkrmarjenje, preobremenjuje prednje kolo, in je glavni razlog za Markezov padec v Mugellu.

U glavnem...podobno smo brali v knjigi problemov Desmo16 2009-2014.

Honda je najbrz v resnih problemih. V Austinu so ze zgubili 1 motor. razvoj je za njih zamrznjen. vsi stroji so narjeni po isti homologaciji in zapecateni. Voda jim tece v grlo tud u softverski ekipi. Po assnu se razvoj lastne programske opreme ustavi.....

A res po vsem tem niso dojel, da tud 15km/h na ravnini ne dobi dirke... Stoner je dirke dobil v ovinkih, kjer je izničil manjko ducatija... Ostalih 5 voznikov v vseh teh letih kljub hitrosti ni imelo šans...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

keni jez mislim da je dirkanje dost bol kompleksna stvar kot si mi kavčarji sploh lahko predsrtavlamo. v HRC dela nekaj najbol pametnih inžinirjev na svetu. in imajo na razpolago enormne količine podatkov. Oni pa izluščijo bistvo. Včasih napačno. Da je napačno, se vidi šele ko jih postaviš o bok ostalim ekipam, ki delajo isto stvar, z enako dobrimi inžinirji in podobnimi databazami.  Oni majo miljon opcij, in izberejo po njihovem najboljšo. Lani so bli carji, letos jim gre za nohte. 

 

Zakaj so se spravli na top speed? Po moje so se bali v dirki obtičat za ducatiji. in ko bi fiati požrli gume, Honda ne bi imela nobene prednosti pred Yamahami.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem čist kaj si hotel povedat. Ja, software nadzira vbrizg. Dokler ima kaj brizgat. Rezerve ni več.   

 

Torej vozjo pri Hondi na hlape? Lansko leto pa niso?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi bilo mm v interesu se vozit slabo sekundo počasneje na krog celo dirko bi to verjetno tudi tako odpeljal... pedrosa s svojim zaostankom je vozi glede na lorenza na 99,2496% ..

rossi je peljal 99.9656% .. potemtakem mu manjka samo 0,0345% da nabije lorenza ... 

če se komu da računat dalje naj napiše kolk centimetrov zaviranja je to na vsaki dirki do konc sezone ..

 

Nestoj tolko računat ki matematika je cela jeba !

 

 

Marquez je sam priznal da tako vozi in tako bo vozil ! Komot bi lahko malo tempo umiril na takega da bi sledil Lorenzotu in se nebi razbijal ter Honda bi bla mirna ! Rekel je da bo vozil še tako naprej tako da bo sigurno še kakšna 0 letos.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno software štela gorivo, razen če vozjo na frgazerje :), tako da .... so verjetno kje drugje falili.

 

CArtman ima kar prav preveč so navijali motor pa celo menim da je medosna razdalja honde med krajšimi mogoče tudi to malo pripomore k nemirnemu motorju ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CArtman ima kar prav preveč so navijali motor pa celo menim da je medosna razdalja honde med krajšimi mogoče tudi to malo pripomore k nemirnemu motorju ?

 

Predvsem je jasno to, da mi nimamo pojma, smo pa jako pametni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

keni jez mislim da je dirkanje dost bol kompleksna stvar kot si mi kavčarji sploh lahko predsrtavlamo. v HRC dela nekaj najbol pametnih inžinirjev na svetu. in imajo na razpolago enormne količine podatkov. Oni pa izluščijo bistvo. Včasih napačno. Da je napačno, se vidi šele ko jih postaviš o bok ostalim ekipam, ki delajo isto stvar, z enako dobrimi inžinirji in podobnimi databazami. Oni majo miljon opcij, in izberejo po njihovem najboljšo. Lani so bli carji, letos jim gre za nohte.

Zakaj so se spravli na top speed? Po moje so se bali v dirki obtičat za ducatiji. in ko bi fiati požrli gume, Honda ne bi imela nobene prednosti pred Yamahami.....

Agree... Predvsem je težko prehitet in ostat spredi, če maš podhranjen motocikel... Ni problem zmagat, če ti nekdo tretji ne spizdi naprej...

Samo vseen pa mislm, da je kriza honde precej napihnjena zaradi krize dirkačev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nestoj tolko računat ki matematika je cela jeba !

Marquez je sam priznal da tako vozi in tako bo vozil ! Komot bi lahko malo tempo umiril na takega da bi sledil Lorenzotu in se nebi razbijal ter Honda bi bla mirna ! Rekel je da bo vozil še tako naprej tako da bo sigurno še kakšna 0 letos.

Tud če voziš tako, ti še vseen ni treba narest take bedarije, kot jo je mm včeraj... To je samo koncentracija, če bremzaš 58m prepozn no...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud če voziš tako, ti še vseen ni treba narest take bedarije, kot jo je mm včeraj... To je samo koncentracija, če bremzaš 58m prepozn no...

 

Seveda ! Bil je začetek dirke lahko bi komot začel bolj umirjeno vendar to je njegov temperament. Zato mi ima Lorenzo najlepši stil vožnje ker vozi "umirjeno" in skozi enako za gledalce seveda ni nič za videt kot pri Marquezu ki honda skače kot bik vendar šteje kdor je prvi na cilju.

 

Predvsem je jasno to, da mi nimamo pojma, smo pa jako pametni!

 

Motosvet bi rešu hondo v enem vikendu sigurno  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej vozjo pri Hondi na hlape? Lansko leto pa niso?

:hmm: u bistvu ne vemo kaksno je blo stanje lani. letos so dirke se nekoliko hitrejse, in morda je res tudi to, da Honde dirkajo na hlape. Yamaha je to pocela lani ob takem casu, saj se spomnimo lorenzotovih muk, ker so jim uzeli liter bencina? dirke so odpelali, ampak zelo jamrali nad odzivom motorja.... ocitno so zadevi prisli pravocasno do dna.

Ker sem se vceraj vozil, sem videl samo povzetke dirke. Marquezov izlet mi je deloval podobn zayeb kot v Qatarju. Tam ga je v pesek poslal engine braking.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne najdem vec clanka, a je bil taljanski al google translate spanski, ko so zaslisevali nakamota in suppa je en samo mrmral, drugi pa ni zanikal, da je imel marc tezave s sklopko in engine brakingom. Ni bil cisti soferski zajeb, tud tehnika mu je dala eno roko. Ampak HRC tega ni sposobn priznat nikoli. MM je lepo povedal da motorja iz austina ne morjo vec uporablat, pa ga ne vodijo kot odpis, ampak je v mirovanju....ker Honda ne crkne!

pa tud ce je bil zdej cisti soferski zajeb. ne moti me, ce gledam marqueza ko se ne preda, ampak borba. podobno kot je borbal lani, 99% dirke je na robu padca. kljub nulam se mi zdi on bistveno bol suveren kot Honda. Pac ne bo 4xzaporedni prvak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolkor berem in gledam, povsod pisejo da se je Honda mal zaklala, ko se je z mocjo spustila v direktn boj z Ducatiji. Bali so se leta 2007, ko je stoner z desmo16 na ravninah odlocal dirke. Ducati ima 10% vec benza in 140% vec motorjev! elektronika tega ne more nadomestit. Pa so nardili zelo mocn motor ki gre na strasno revne mesanice zrak/bencin, in je posledicno robat. Pri zaviranju je mocnejsi kot je bil prej, saj so primorani varcevat bencin in so vbrizgi za uravnavanje zaviranja skoraj ukinjeni. zato mu zadnje kolo blokira bol agresivno in tezje kontrolira zdrs. podobno je na pospesevanjih. motor se iz istih razlogov, revne mesanice in nic medvbrizgov, nasilno odzove na prvo komando za pospesevanje. to motor rine v podkrmarjenje, preobremenjuje prednje kolo, in je glavni razlog za Markezov padec v Mugellu.

U glavnem...podobno smo brali v knjigi problemov Desmo16 2009-2014.

Honda je najbrz v resnih problemih. V Austinu so ze zgubili 1 motor. razvoj je za njih zamrznjen. vsi stroji so narjeni po isti homologaciji in zapecateni. Voda jim tece v grlo tud u softverski ekipi. Po assnu se razvoj lastne programske opreme ustavi.....

A imajo samo en motor, in Pedrosa vozi drugega, bolj mehkega, ki ne gre na strasno revno mesanico, ki ni robat, al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ne. Ampak ne pelje toliko na polno in pač pride 20 s za Lorenzotom v cilj. MM je peljal skos na meji, kjer se odziv motorja na ravnanje z gasom veliko bolj pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ne. Ampak ne pelje toliko na polno in pač pride 20 s za Lorenzotom v cilj. MM je peljal skos na meji, kjer se odziv motorja na ravnanje z gasom veliko bolj pozna.

 Se strinjam, ampak na koncu je kljucna beseda "pride"...  ;) 10 krogov na polno pa v malline ne steje veliko, jbg... Pa tud za MM sm se naposlusal kako premika meje, vozi cez meje, ipd... ne vem, kaj je zdj s tem. In zdj kr naenkrat motor kriv za vse. Ce ne odpade kolo, ali kaj katastrofalnega, je dirkac kriv... MM bi nasi policaji takoj oglobili za neprilagojeno hitrost ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne najdem vec clanka, a je bil taljanski al google translate spanski, ko so zaslisevali nakamota in suppa je en samo mrmral, drugi pa ni zanikal, da je imel marc tezave s sklopko in engine brakingom. Ni bil cisti soferski zajeb, tud tehnika mu je dala eno roko. Ampak HRC tega ni sposobn priznat nikoli. MM je lepo povedal da motorja iz austina ne morjo vec uporablat, pa ga ne vodijo kot odpis, ampak je v mirovanju....ker Honda ne crkne!

pa tud ce je bil zdej cisti soferski zajeb. ne moti me, ce gledam marqueza ko se ne preda, ampak borba. podobno kot je borbal lani, 99% dirke je na robu padca. kljub nulam se mi zdi on bistveno bol suveren kot Honda. Pac ne bo 4xzaporedni prvak.

 

To je res samo zakaj je prišlo do engine brakinga ? oziroma motornega zaviranja po slovensko ?

 

Ker takrat ko so vsi že bremzali je on lepo tišal gas in naenkrat zmetal vse prestave dol, takrat nabije obrate in sklopka ne uspe zdrsnit... popustit...

 

ČE bi spustu prej gas in bremzal bi mel čas zmetat prestave dol in bi motor in on zvozili tisti ovinek.

 

 

Že Rossi in še marsikdo je pa večkrat omenil kako honda deluje in to ni nič novega kako pri njihovem moštvu razlagajo napake,vzpone in padce...

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res samo zakaj je prišlo do engine brakinga ? oziroma motornega zaviranja po slovensko ?

 

Ker takrat ko so vsi že bremzali je on lepo tišal gas in naenkrat zmetal vse prestave dol, takrat nabije obrate in sklopka ne uspe zdrsnit... popustit...

 

ČE bi spustu prej gas in bremzal bi mel čas zmetat prestave dol in bi motor in on zvozili tisti ovinek.

 

 

Že Rossi in še marsikdo je pa večkrat omenil kako honda deluje in to ni nič novega kako pri njihovem moštvu razlagajo napake,vzpone in padce...

se za tiste s poceni kartami in svoh procesorji....

engine braking SE MU NI ZGODIL. racunal je nanj, pa ga ni bilo. zato je ustrelil naravnost.

Cruchlow je to dirko povedal da honde brez zadnjega zlajfa ni mogoce vozit. del zqviranja z zadnjo je tudi engine braking, ki skupaj z zdrsno sklopko igra zelo zelo pomembno vlogo pri vstopu v ovinek. to so natancni in kompleksni sistemi. Dovi je znan po tem, da raje zrtvuje start, oziroma kancek pospesevanja in s tam prihranjenim bencinom uravnava engine braking.....letos mu to ne igra vloge, pri tech3 jo je.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po tej logiki lahko vsak od nas pelje vsaj 80 če ne celo 90% glede na lorenza... dej ne nabiji :D

kaj mešaš logiko ???  

ni logike..samo čiste cifre ..

in čisto si zgrešil bistvo mojega posta ... hotel sem v procentih napisat kako majhne so v resnici razlike ..

če se za nekoga rele da je vozil na 110% je tudi zadnji prek 100% .. 

 

80 ali celo 90% bi se ti peljal - aja zase govor ...

jaz poznam trenutno 2 in vem še za enega , ki bi jim mogoče to uspelo ...in ti nisi med njimi..

Nestoj tolko računat ki matematika je cela jeba !

 

 

Marquez je sam priznal da tako vozi in tako bo vozil ! Komot bi lahko malo tempo umiril na takega da bi sledil Lorenzotu in se nebi razbijal ter Honda bi bla mirna ! Rekel je da bo vozil še tako naprej tako da bo sigurno še kakšna 0 letos.

se mi dozdeva , da mu nebi sledil temveč bi iz kroga v krog zaostajal... ker ko sledi se uleže .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem tam ga je zelo zelo čudno poravnalo če bi ga vrglo kot naj bi hotel bi podrl Lorenzota.

Ker z engine brakingom lahko motor ti poravna lahko ti ga pa vrže po šrek.

Ja ma se bo moral navaditi da treba kdaj sledit ne samo noret in bit prvi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

When you forget a breakpoint...

THEKTAl.gif

:grrr

"Mali" bo mogo malo prej bremzat in vcasih pac pocakat kak ovinek ali dva in pripravit napad.

Niso ostali taki bureki, da bo kar povsod mimo leto, ko se bo njemu zahotelo.

 

 

Drugo vprasanje:

Kdo je mocnejsi? Rossi ali Lorenzo?

Sicer je Lorenzo zmagal, samo Rossi je kljub vsemu delal hitrejse kroge...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lorenzo je zmagal zadnje 4 dike, tudi rossijev mugello, rossi pa je bil 2., 3... torej kdo je močnejši? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj mešaš logiko ???  

ni logike..samo čiste cifre ..

in čisto si zgrešil bistvo mojega posta ... hotel sem v procentih napisat kako majhne so v resnici razlike ..

če se za nekoga rele da je vozil na 110% je tudi zadnji prek 100% .. 

 

80 ali celo 90% bi se ti peljal - aja zase govor ...

jaz poznam trenutno 2 in vem še za enega , ki bi jim mogoče to uspelo ...in ti nisi med njimi..

se mi dozdeva , da mu nebi sledil temveč bi iz kroga v krog zaostajal... ker ko sledi se uleže .. 

 

če ti mislš, da nisi sposben odpeljati z gp motorjem 20 sekund slabše od mm-ja ali lorenza, potem pač tako misli... če imaš pou sekunde na krog, še ne pomeni, da si 0.0124 procenta slabši, ampak, da si slabši za precej več kot tolk....

mm se ne uleže ko sledi, ampak ko pretirava za 200%... okej po tvojem za 110%...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se za tiste s poceni kartami in svoh procesorji....

engine braking SE MU NI ZGODIL. racunal je nanj, pa ga ni bilo. zato je ustrelil naravnost.

Cruchlow je to dirko povedal da honde brez zadnjega zlajfa ni mogoce vozit. del zqviranja z zadnjo je tudi engine braking, ki skupaj z zdrsno sklopko igra zelo zelo pomembno vlogo pri vstopu v ovinek. to so natancni in kompleksni sistemi. Dovi je znan po tem, da raje zrtvuje start, oziroma kancek pospesevanja in s tam prihranjenim bencinom uravnava engine braking.....letos mu to ne igra vloge, pri tech3 jo je.

če je dovi po čem znan je po tem, da vedno od vseh najbolje štarta.. sploh pa zdej pri ducatiju...

kar se pa tiče engine brakinga... a ni čudno, da so te komplekse naprave tako slabe, da enkrat delujejo enkrat pa ne... ko je stoner imel take težave z ducatijem predvsem proti koncu 2007 je točno povedal zakaj... predvidevam, da je tle isto...

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!