Skoči na vsebino

Potovalne endure aka. "Kaj bi izbral ti?"


  

161 članov je glasovalo

  1. 1. Kateri motor izmed naštetih bi kupili?

    • Aprilia CAPONORD
      13
    • BMW R1200GS/ADV
      35
    • BMW S1000XR
      6
    • Ducati MULTISTRADA
      12
    • Honda VFR X
      7
    • Kawasaki VERSYS
      12
    • KTM ADVENTURE/SUPERADVENTURE
      26
    • Suzuki V-STROM
      10
    • Triumph TIGER
      14
    • Yamaha SUPER TENERE
      26


Priporočene objave

Objavljeno

Napisal sem novo Multistrado, ker so dodali lipicance, odpravili tresljaje, ki jih omenja Kmet in zmanjšali porabo. Skratka čisto drug motor.

Meni najlepša je pa res, da tudi najdražja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

XTZ- ja po njej sem se pa že večkret oziral in je edini Japonski Enduro ki si ga bi želel imeti,ciklistika podobna GS-u zelo vodljiv,meni osebno boljši agregat od GS-a,malo špartanski števec in predvsem me spet zmoti teža motocikla....

 

 

 

Supertenerejka ma tebi bol fajn motor kot bmw? V VSEH primerjnalnih testih so jo kurcali de je švoh pa zamorjena pa de ne potehne lepo...Pa jim nism verjel, ker si enostavno ne morm predstavljat de bi bil nov moderen motor kar prešvoh in občutno slabši kot konkurenca.....

Objavljeno

Supertenerejka ma tebi bol fajn motor kot bmw? V VSEH primerjnalnih testih so jo kurcali de je švoh pa zamorjena pa de ne potehne lepo...Pa jim nism verjel, ker si enostavno ne morm predstavljat de bi bil nov moderen motor kar prešvoh in občutno slabši kot konkurenca.....

Meni ja ,edino če ni od Hudobe kaj tuningirana,agregat se mi je zdel prijazen in dovolj mišičast.....

Objavljeno

Vozil vse razen Aprillija Caponord,BMW S1000XR in izmed vseh zaenkrat dam glas KTM1190ADV ker je motor rerlativno lažji kot ostali navedeni,ker ima malo porabo napram konjenici (150hp) 5.7 L na 100km ki pa jih vedno odpeljem dinamično če ne celo preveč dinamično  :P Njegova odlika je tudi zelo dobro že v originalu vzmetenje WP elektronsko prilagodljivo pa novi Boschev sistem MSC ,prostorni kovčki,udoben sedež ,odlične luči in servisni interval na 15kkm,lična izdelava motorja,tudi podrobnosti itd.....je pa tu še cena za katero KTM nudi neprimerno več kot ostali v tem segmentu!

 

Seveda pa lahko napišem tudi po kakšno lastnost o ostalih,ki sem jih imel možnost vozit oziroma lastiti.

 

GSA -dober motor,super avtonomija,slabo vzmetenje ,meni premalo odziven agregat,varčen,pretežek (po poškodbi kolena),in zadaj se je žena pritoževala nad udobjem in vožnjo.....

 

Kawasaki Versys-pustil me je hladnega,najkrajše lahko opišem nikjer ne briljira a vsepovsod je dober

 

Multistradas- do sedaj motor na katerem sedim najlepše in najbolj ugodno,zelo dober agregat,slabo prestavno razmerje,slabe luči in nedodelani detajli kot so izpuh+katalizator...itd....niso mi všeč tudi nastavitve v menujih(komplicirano) vizuelno meni zelo lep motor,tresljaji so moteči....

 

Suzuki V-Strom-peljal sem samo starega in prosim brez zamere lastnikov določenega modela,ko sem se usedel iz GSA na V-Stroma lahko kratko in jedrnato rečem "drvarnica" edini ki ga od naštetih resnično ne bi želel imeti.....

 

Triumph- premalo vozil da bi lahko pametoval ampak tisto kar sem ga je bila poezija,super agregat,zadovoljiva in pregledna armaturka,spet malo slabše vzmetenje,vizuelno všečen ,ergonomija top .....

 

XTZ- ja po njej sem se pa že večkret oziral in je edini Japonski Enduro ki si ga bi želel imeti,ciklistika podobna GS-u zelo vodljiv,meni osebno boljši agregat od GS-a,malo špartanski števec in predvsem me spet zmoti teža motocikla....

 

Na kratko sem opisal kako vidim jaz te motorje in kako sem jih doživel :)

 

Manjka zelo vazen podatek ....kateri letnik so bili motorji katere omenjas.

 

Marikateri znamka je medtem lansirala nov ali vsaj facelift-an model.   :smoke:

Objavljeno

Manjka zelo vazen podatek ....kateri letnik so bili motorji katere omenjas.

 

Marikateri znamka je medtem lansirala nov ali vsaj facelift-an model.   :smoke:

predvsem vem kam ciljaš...........GSA opredeljujem kot zračnohlajenega letnik 2012....a bo zdej  :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Dokler se boste sklicevali na teste, ki so v vecini primerov zelo pristranski, je vse brezveze. Poslusajte kmeta2 in njemu podobne, ki so veliko motorjev ze imeli pod ritjo in lahko dajo bolj merodajne informacije.

Objavljeno

In nazadnje bomo spet ugotovil da je to BMW !!!

Kar pa drži 100%

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Moje mnenje za po cesti multistrada za cesta+off road ktm :D

Objavljeno

Izbral sem Guzzi Stelvio, ki pa ga žal ni med možnostmi za glasovanje. Zakaj? Ker se mi dopade znamka in ker sem ga dobil relativno ugodno. :)

Med temi možnostmi pa... GS se mi dopade že od časov 1150ke a jih je danes preveč na cestah in me to odbija. KTM mi je vizuelno všeč, a bi vseeno najraje izbral Yamaho.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

če je ta "glavn" evropejc predrag in ostali mogoče "nevšečni" iz kakršnegakoli drugega razloga, vzamem Yamaho :grim

Objavljeno

predvsem vem kam ciljaš...........GSA opredeljujem kot zračnohlajenega letnik 2012....a bo zdej  :P

Bojda je tudi Duche nov model Multipraktika dal na trg...  :smoke:

Objavljeno

Bojda je tudi Duche nov model Multipraktika dal na trg...  :smoke:

Tudi tukaj govorim o letniku 2012,opisal sem modele katere sem si lastil oz. vozil,ne morem pa podajat mnenj kot nekateri biseri tu na MS o motorjih ki še niso sploh uradno v prodaji(MTS 2015) :-)
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Moje mnenje za po cesti multistrada za cesta+off road ktm :D

Ti govoriš moj jezik,sam je KTM tud fajn za po cesti;-)
Objavljeno (popravljeno)

Dokler se boste sklicevali na teste, ki so v vecini primerov zelo pristranski, je vse brezveze. Poslusajte kmeta2 in njemu podobne, ki so veliko motorjev ze imeli pod ritjo in lahko dajo bolj merodajne informacije.

 

Jaz bi si drznil dodati eno malenkost samo....

 

Najprej se pogovori z svojim prasickom. Po koncanem mucnem usklajevanju z njim okoli zgornjega zneseka eurosongov, katerega mislis porabit za nakup novega gugalnika pa pot pod noge...prodajalci-tesne voznje, rent-a-moto ( rentaj za dan/dva) ali nazicaj prijatelje za krog/dva, kateri ze imajo objekt pozelenja v lasti.

 

Lastni obcutki so edino kar velja...vse ostalo so koristne informacije, vendar bi bilo neumno kupit motor samo zato, ker ga na nekem forumu kujejo v nebo...

...ce meni nekaj sede je velika moznost, da tebi tudi slucajno ne bo. Dostikrat je zadeva ocesu vsecna, vendar je v praksi "mucilni stroj.

Sicer pa... cisto odvisno kaksna pricakovanja imas/potrebe, izkusnje, stil etc etc etc 

 

HAWK >>>-> govoril sem   :smoke:  

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno

Tudi tukaj govorim o letniku 2012,opisal sem modele katere sem si lastil oz. vozil,ne morem pa podajat mnenj kot nekateri biseri tu na MS o motorjih ki še niso sploh uradno v prodaji(MTS 2015) :-)

Seres  :smoke:

Objavljeno

Jaz bi si drznil dodati eno malenkost samo....

 

Najprej se pogovori z svojim prasickom. Po koncanem mucnem usklajevanju z njim okoli zgornjega zneseka eurosongov, katerega mislis porabit za nakup novega gugalnika pa pot pod noge...prodajalci-tesne voznje, rent-a-moto ( rentaj za dan/dva) ali nazicaj prijatelje za krog/dva, kateri ze imajo objekt pozelenja v lasti.

 

Lastni obcutki so edini kar velja...vse ostalo so koristne informacije, vendar bi bilo neumno kupit motor samo zato, ker ga na nekem forumu kujejo v nebo...

...ce meni nekaj sede je velika moznost, da tebi tudi slucajno ne bo. Dostikrat je zadeva ocesu vsecna, vendar je v praksi "mucilni stroj.

Sicer pa... cisto odvisno kaksna pricakovanja imas/potrebe, izkusnje, stil etc etc etc Dobro si govoril,se strinjam in po večini tudi prakticiram:-)

Bi pa dodal tudi jaz še eno malenkost,nimate mnenja od Snecerja,kar pove on drži kot pribito:-)

 

HAWK >>>-> govoril sem   :smoke:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Ti govoriš moj jezik,sam je KTM tud fajn za po cesti;-)

Jah lej po pravici :D glede na to da me zanimajo sam ducatiji bi vzel multistrado ki je za po cesti zakon je pa res da ni glih motor za se štrkat 50km/h ampak je kot vsak ducati narejena za odprte ceste in glih za kako makedamsko potko tu se pa tud konča vselje za moje pojme za offroad je ktm in še to manjše kubature ker krave 200kg+ niso glih za offroad so bolj šminka tako kot je danes večina džipov za se šminkat in za na kak pločnik splezat ko ga daš na mokro travo je pa konce veselja. 

 

 

Aja pa še to da odgovorim prvemu postu v tej temi kupi si kar ti je všeč nekaj kar ti je dostopno in nekaj na čemer misliš sam da boš užival. Denar je tvoj tko da ga investiraj v to kar ti hočeš in ne v to kar ti drugi vsiljujejo. To spraševanje po forumih je neumnost ker ma vsak svoje mnenje in 3/4 teh mnenj je ponavadi nakladanje brez blage veze 

Popravljeno . Popravil ludiluka
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jah lej po pravici :D glede na to da me zanimajo sam ducatiji bi vzel multistrado ki je za po cesti zakon je pa res da ni glih motor za se štrkat 50km/h ampak je kot vsak ducati narejena za odprte ceste in glih za kako makedamsko potko tu se pa tud konča vselje za moje pojme za offroad je ktm in še to manjše kubature ker krave 200kg+ niso glih za offroad so bolj šminka tako kot je danes večina džipov za se šminkat in za na kak pločnik splezat ko ga daš na mokro travo je pa konce veselja.

Mts je narejena tudi za zaprte ceste(ovinke) je krajša od malega gs-a za cca 30cm in se zelo lepo preklada,kar se pa tiče Ktm ADV ga pa sam pravilno obuj pa gre kamor češ,res pa je da ga dolgo ne boš pobiral,v Durmitorju srm ga 3x dvignil pa sem skor izdihnil,prišťeješ še vročino pa maš kap hihi
Objavljeno

Mts je narejena tudi za zaprte ceste(ovinke) je krajša od malega gs-a za cca 30cm in se zelo lepo preklada,kar se pa tiče Ktm ADV ga pa sam pravilno obuj pa gre kamor češ,res pa je da ga dolgo ne boš pobiral,v Durmitorju srm ga 3x dvignil pa sem skor izdihnil,prišťeješ še vročino pa maš kap hihi

 

Z odprto cesto sem imel v mislih višje omejitve in da je rada na obratih :D  pač ni motor za se cjazit 50km/h po mestu :D   moj se recimo začne poleti pri počasni vožnji skor pregrevat pa dela vse tako kot more  ;) je pa res da ima moj samo en ventilator na hladilniku potem so to že popravili in imajo dva :D

Objavljeno

Z odprto cesto sem imel v mislih višje omejitve in da je rada na obratih :D  pač ni motor za se cjazit 50km/h po mestu :D   moj se recimo začne poleti pri počasni vožnji skor pregrevat pa dela vse tako kot more  ;) je pa res da ima moj samo en ventilator na hladilniku potem so to že popravili in imajo dva :D

Mts 50kmh ,2 prestava:-)
Objavljeno

Tudi tukaj govorim o letniku 2012,opisal sem modele katere sem si lastil oz. vozil,ne morem pa podajat mnenj kot nekateri biseri tu na MS o motorjih ki še niso sploh uradno v prodaji(MTS 2015) :-)

 

Biser, predvidevam, da leti name. Vprašal je kater motor bi vsak posameznik kupil. Seveda pa ima svoje želje in zmožnosti. Meni je že sedanja MS lepša kot vse ostale "potovalne endure". Nova je pa s temi led lampami in drugačno masko fukiš še toliko bolj. Za kakšen resen teren nobena ni primerna, po makedamu sem se pa že tudi z Diavelom furu. Tako, da lahko sklepamo so vse bolj kot ne v večini vožene po cesti. 

Izboljšave MS 2015 napram MS 2010 lahko enačim z Diavelom 2011 in 2015 (katera sem oba peljal) kjer ima novejši model tudi dual spark s katerim so odpravili "nemirnost" v spodnjih obratih.

Pri MTS DVT so šli še korak dlje kar že same cifre povedo.

160Hp, 136Nm/7500, 212kg suhe teže...komaj čakam, da jo sprobam. 

 

Sploh so mi pa take teme "kaj naj si kupim" z razponom razlike v ceni za 13k€ milorečeno smešne...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz bi si drznil dodati eno malenkost samo....

 

Najprej se pogovori z svojim prasickom. Po koncanem mucnem usklajevanju z njim okoli zgornjega zneseka eurosongov, katerega mislis porabit za nakup novega gugalnika pa pot pod noge...prodajalci-tesne voznje, rent-a-moto ( rentaj za dan/dva) ali nazicaj prijatelje za krog/dva, kateri ze imajo objekt pozelenja v lasti.

 

Lastni obcutki so edino kar velja...vse ostalo so koristne informacije, vendar bi bilo neumno kupit motor samo zato, ker ga na nekem forumu kujejo v nebo...

...ce meni nekaj sede je velika moznost, da tebi tudi slucajno ne bo. Dostikrat je zadeva ocesu vsecna, vendar je v praksi "mucilni stroj.

Sicer pa... cisto odvisno kaksna pricakovanja imas/potrebe, izkusnje, stil etc etc etc 

 

HAWK >>>-> govoril sem   :smoke:  

 

Tole je bistvo vsega...vso ostalo nabijanje tipa Kwak je zanič, BMW je zanič, Ducati je zanič etc. je samo sindrom latentne psihične ali dejanske nedojebanosti (by Horjo ;) ).

 

Motor ni avto, kjer malo premakneš sedež, malo naslon in malo volan pa ti vse bolj kot ne paše. Motor ti bodisi paše ali pa ne. In to kako ti paše ni samo položaj in udobje. Nekomu je pomembna tudi moč, ciklistika ali imidž in je za to pripravljen pretrpeti precejšnje fizično neugodje. Pač odločitev vsakega posameznika, glede na njegove okoliščine...tudi finančne. Kvalitetne tuje izkušnje so zelo zanimive glede rabe in vzdrževanja motorja, možnih težav in odprave le teh, lišpanja motorja ipd. ampak to kako se boš na določenem motorju počutil, lahko ugotoviš edino sam.

 

Spasky, +1 za zadnji stavek

Objavljeno

Biser, predvidevam, da leti name. Vprašal je kater motor bi vsak posameznik kupil. Seveda pa ima svoje želje in zmožnosti. Meni je že sedanja MS lepša kot vse ostale "potovalne endure". Nova je pa s temi led lampami in drugačno masko fukiš še toliko bolj. Za kakšen resen teren nobena ni primerna, po makedamu sem se pa že tudi z Diavelom furu. Tako, da lahko sklepamo so vse bolj kot ne v večini vožene po cesti. 

Izboljšave MS 2015 napram MS 2010 lahko enačim z Diavelom 2011 in 2015 (katera sem oba peljal) kjer ima novejši model tudi dual spark s katerim so odpravili "nemirnost" v spodnjih obratih.

Pri MTS DVT so šli še korak dlje kar že same cifre povedo.

160Hp, 136Nm/7500, 212kg suhe teže...komaj čakam, da jo sprobam. 

 

Sploh so mi pa take teme "kaj naj si kupim" z razponom razlike v ceni za 13k€ milorečeno smešne...

Ne predvidevaš prav,ni letelo na tebe -_-

Objavljeno

Tole je bistvo vsega...vso ostalo nabijanje tipa Kwak je zanič, BMW je zanič, Ducati je zanič etc. je samo sindrom latentne psihične ali dejanske nedojebanosti (by Horjo ;) ).

 

Motor ni avto, kjer malo premakneš sedež, malo naslon in malo volan pa ti vse bolj kot ne paše. Motor ti bodisi paše ali pa ne. In to kako ti paše ni samo položaj in udobje. Nekomu je pomembna tudi moč, ciklistika ali imidž in je za to pripravljen pretrpeti precejšnje fizično neugodje. Pač odločitev vsakega posameznika, glede na njegove okoliščine...tudi finančne. Kvalitetne tuje izkušnje so zelo zanimive glede rabe in vzdrževanja motorja, možnih težav in odprave le teh, lišpanja motorja ipd. ampak to kako se boš na določenem motorju počutil, lahko ugotoviš edino sam.

 

Spasky, +1 za zadnji stavek

Tuki bi samo še dodal da z leti postane toleranca do vožnje z motorji ki ti nudijo precejšnje fizično neugodnost ničelna,vsaj pri meni je tako,največ kar potrpim je ko s kom zamenjamo motorje,da potešimo firbec......motor mi mora pasat in ker rad potujem in delam relativno velik km na let mora bit ergonomija top,drugače ga ne maram tud gledat kaj šele vozit!

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!